Amsterdam gaat juist door! en opvolger , daar wordt de vloot omheen gebouwd.quote:
Lees dan de brief nog maar eens goed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Amsterdam gaat juist door! en opvolger , daar wordt de vloot omheen gebouwd.
Klopt, Zuiderkruis gaat er einde dit jaar al uit, Amsterdam blijft tot 2013 doorvaren en wordt dan vervangen door de nieuwe JSS.quote:
ja dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef kronolith het volgende:
[..]
Klopt, Zuiderkruis gaat er einde dit jaar al uit, Amsterdam blijft tot 2013 doorvaren en wordt dan vervangen door de nieuwe JSS.
In ieder geval lichtelijk aangepastquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees dan de brief nog maar eens goed.
Oeps. Wat kronolith schrijft dus.
Lache, de aanloopbemanning voor het jss hoeft pas in 2014 aan te treden, voordat het jss inzetbaar is zijn we ook 2 jaar verder, 3 jaar zonder 'fast combat support ship'.. tuurlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:10 schreef kronolith het volgende:
[..]
Klopt, Zuiderkruis gaat er einde dit jaar al uit, Amsterdam blijft tot 2013 doorvaren en wordt dan vervangen door de nieuwe JSS.
Dat is mijn post. Niet die van Pumatje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef kronolith het volgende:
[..]
In ieder geval lichtelijk aangepast
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is mijn post. Niet die van Pumatje.
oh je bedoelde cobra's comment:Pquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef kronolith het volgende:
[..]
In ieder geval lichtelijk aangepast
2014 zelfs!quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:25 schreef jankaas020 het volgende:
Ik zie nu trouwens op def.nl dat de 020 doorvaart tot 2014...
Dus, voor de KM betrefd:
• Hr. Ms. Zuiderkruis dit jaar eruit (leuk, die gaan zo nog op missie naar Somalië, dat zal de bemanning vast met plezier doen)
• Hr. Ms. Amsterdam vaart door tot 2014, om dan vervangen te worden door het JSS (die maar 1 olieafgeefpositie heeft, de Amsterdam had regelmatig 1 of meerdere posities die kapot waren.)
• 2 OPV's worden niet afgenomen (daar zijn de bemanningen praktisch al van bekend, wat zal er met deze mensen gebeuren?)
• 4 Mijnenjagers weg
Mag ik vragen wie 'ons' is?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:30 schreef kronolith het volgende:
[..]
2014 zelfs!Vanmiddag werd ons nog verteld 2013
Mariniers hebben mazzel inderdaad, zei onze CDT ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Van de 25% van de KM wordt meer dan 24,99% ingeleverd door de vloot.
Ergens tussenen
in.
beter gaan jullie je nut maar eens bewijzen......anders had ik de mariniers graag ook gehalveerd gezien. Hoop voor je dat er werk komt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Van de 25% van de KM wordt meer dan 24,99% ingeleverd door de vloot.
Ergens tussenen
in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |