Zou best kunnen maar wat doen we met Victorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:....
Voorspelling; saab gaat over in chinese handen voor een schijntje en we horen er weinig meer van.
Die blijft wat ie altijd al is geweest.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar wat doen we met Victor
Autoverkoper in China voor modaal salaris
Het is deze kleine kans of al lang helemaal dicht..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Het is toch ook zonde dat zo'n bedrijf op deze manier (door nederlandse handen) naar de klote wordt geholpen?
Gezien de handelsverhoudingen is dat bijkans de enige logische keuzequote:Op woensdag 8 juni 2011 01:52 schreef Mercer het volgende:
Wat een kansloze zooi zeg!Wie gaat er nou ook in zee met een Chinese geldschieter? Voor een Zweeds automobielbedrijf?
Daar moet toch zoveel makkelijker een Europese/ Amerikaanse/ Russische geldschieter voor te vinden zijn? Chinees, ik vind dat echt geen logische keus.
![]()
Maar de auto-industrie en auto-verkopers nemen Saab nu inmiddels met een korreltje zoutquote:Op zondag 12 juni 2011 11:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
De productie bij autobouwer Saab ligt nog steeds stil.
Dat zei topman Victor Muller vrijdag desgevraagd tegen het ANP.
Muller kon niet aangeven of de productie begin volgende week weer van start gaat. Bij Saab rollen al enkele dagen geen auto's meer van de band, omdat nog niet met alle leveranciers een akkoord is bereikt over betalingen en leveringsvoorwaarden. „Mijn mensen zijn druk met de zaak bezig”, aldus Muller.
Donderdag meldde de bestuursvoorzitter dat de productiestop hoogstens enkele dagen zou duren, maar „zeker geen weken”.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Saab draait weer!
Sinds 10.00 uur vanochtend worden er weer Saabs gemaakt in Trollhättan. De fabriek lag stil sinds 6 april. Saab meldt dat de productie weer is hervat.
Vandaag worden er honderd Saabs gemaakt. De eerste auto’s die zijn geproduceerd waren een zilvergrijze 9-5 Aero XWD en een 9-3 Convertible Independence Edition. In de loop van volgende week moet de fabriek weer op volle toeren draaien, waarbij zo’n 230 auto’s per dag worden gemaakt....
Als ik even tel kom ik op 11 dagen productie sinds 6 april; dat is ongeveer 1 op de 6 dagen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Productie Saab weer opgeschort![]()
![]()
Saab legt de productie in het Zweedse Trollhättan opnieuw stil omdat er nog niet met alle toeleveranciers een akkoord is bereikt over betalingen en leveringsvoorwaarden. Dat heeft het bedrijf, eigendom van het Nederlandse Spyker Cars, donderdag bekendgemaakt.
Dinsdag en woensdag lag de productie ook al stil. ...
Te laat. Kopen zou kunnen, maar das wel een heule grote bazengok.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:33 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
Als ik even tel kom ik op 11 dagen productie sinds 6 april; dat is ongeveer 1 op de 6 dagen.
(weekenden meegeteld).
Wordt tijd om de aandelen te verkopen, of niet?
Ik zou zeggen splitsen die aandelen 1:6quote:Op zondag 12 juni 2011 11:33 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik even tel kom ik op 11 dagen productie sinds 6 april; dat is ongeveer 1 op de 6 dagen.
(weekenden meegeteld).
Wordt tijd om de aandelen te verkopen, of niet?
Momenteel lijkt mij de financiering op korte termijn meer van belang.quote:...De nieuwe deal stelt Saabs financiering voor de middellange- en lange termijn veilig, aldus topman Victor Muller.
Ach wat wil je als je zowel een bedrijf runt met zeeslepers als met dure merkkleding.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:33 schreef Sokz het volgende:
Ik vind het toch knap hoe die 't telkens weer voor elkaar krijgt.
Geen probleemquote:Op maandag 13 juni 2011 13:20 schreef Hyperdude het volgende:
Zit Heerema er nog steeds met geld in?
Die wil zijn geld (+ rente) meestal wel weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |