Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu kan Mo even uitjanken in de KvdW.. Ik ben niet populair... Boehoehoe...
Dat weet je als je mee doet, iemand moet op de laatste plaats staan. En jij denkt dan wel dat je op 1 staat, maar je bent even goed wakker geschud...
Ja hoorquote:
dit geld NIEt voor sjer vindt ik!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef meneertje1972 het volgende:
De mannen zijn echt veel leuke zeker dan de vrouwen. Nu weer gezellig de slaapkamer optutten.
En de vrouwen huilen en zeuren alleen maar. Beetje jammer. Huilen mag best hoor maar de hele tijd hangt er een kut sfeer door die negatieve huilbuien enzo.
O ja.. 1000,00 elk was het toch??quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
degene met beeld zijn zeker degen die het via tv volgen?
ik kan alleen voor mezelf spreken:quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb het nog ff nagezocht, momenteel valt anonymous geen doel aan, laatste was Sony...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....
Iedereen heeft toch 500 euries voor de kluis gekregen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
Ik ben Monique ook heel zat maar je moet je wel voorstellen dat het heel confronterend voor jezelf is om te horen dat je het minst populair bent. Ze zit al 8 weken opgesloten in een spel. Ik heb ooit zoiets 6 uur gedaan en ik kwam daar ook jankend uit omdat het heel dicht bij jezelf komt en dat best impact heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.
Het komt niet in haar op dat mensen haar karakter onaantrekkelijk vinden.
Wattan? vertel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Fikkert2 het volgende:
En Sharon is weer bezig met bemoeien en het beter weten, wordt wel vaak over Jo gezegd maar Shar kan er ook wat van
jij bedankt dat je die kluis standen bij houdquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt, dat ik je LAPO mocht gebruiken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben Monique ook heel zat maar je moet je wel voorstellen dat het heel confronterend voor jezelf is om te horen dat je het minst populair bent. Ze zit al 8 weken opgesloten in een spel. Ik heb ooit zoiets 6 uur gedaan en ik kwam daar ook jankend uit omdat het heel dicht bij jezelf komt en dat best impact heeft.
Kortom ik kan er wel een beetje inkomen, maar Maik kan ook goed in Monique komen
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Fikkert2 het volgende:
En Sharon is weer bezig met bemoeien en het beter weten, wordt wel vaak over Jo gezegd maar Shar kan er ook wat van
2x 500 want ze hadden 2 dames op de goede plek in de top 4quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch 500 euries voor de kluis gekregen?
Geer en Karim zijn dus bezig met herinrichten van herenkamer, schaakbord erbij, plantjes,.. gewoon gezellig, en Shar: nee dat moet hier, en dit moet zus enzo.. datquote:
okequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.
ah , thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Geer en Karim zijn dus bezig met herinrichten van herenkamer, schaakbord erbij, plantjes,.. gewoon gezellig, en Shar: nee dat moet hier, en dit moet zus enzo.. dat
Mag ik bij jou komen kijken?quote:
dat is ook mijn top 3quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef schurk65 het volgende:
En sjer is de nieuwe 3e mosquito volgens geer en karim!
heb je geen upc of ziggo ?quote:
Volg het normaal op alle twee hangt er vanaf waar de leukste beelden zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Volg het normaal op alle twee hangt er vanaf waar de leukste beelden zijn
Nah, het valt me wel vaker op dat Sharon het vaak beter weet (volgens haar), maar daar hoor je nooit iemand over.... Sharon staat nog steeds in mn top 3 hoor, don't worriequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef mark het volgende:
[..]
dat is ook mijn top 3
1 GERARD
2 karim
3 SHARON
nope ..gewoon geduldig wachten tot de streams het weer doenquote:
geraard loopt naar de woonkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope ..gewoon geduldig wachten tot de streams het weer doen
dus flink verslag doen hierzo pls
Ze is veel verstandiger als Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het valt me wel vaker op dat Sharon het vaak beter weet (volgens haar), maar daar hoor je nooit iemand over.... Sharon staat nog steeds in mn top 3 hoor, don't worrie
volgens mij niet....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
2x 500 want ze hadden 2 dames op de goede plek in de top 4
dus 1000 de man toch?
Dus wat ik al zei, de hele heisa is omdat ze onderaan stondquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
staat een los filmpje van op de ss site hoef je niet alles terug te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
volgens mij niet....
Dat word weer terugkijken dan...
ja dat snap ik ook wel hoor. Maar het is hier langs de kant heel makkelijk de hele dag te zeiken op mensen (doe ik ook hoor daar niet van) maar kan mezelf ook wel omschakelen / inleven in de bewoners individueel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
Goede keuze!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef schurk65 het volgende:
En sjer is de nieuwe 3e mosquito volgens geer en karim!
Mag ik radenquote:
Ik kreeg ook mee dat het feit dat haar vader niets over maik en haar gedrag in huis zei haar ook zwaar tegen was gevallen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Dus wat ik al zei, de hele heisa is omdat ze onderaan stond
ik kan mijn webcam wel op m'n plasma richtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk hoe jullie het verslaan voor de streamlozen, tnx!
Oeh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan mijn webcam wel op m'n plasma richten
waar ik moeite mee heb bij Mo is haar onoprechtheid. Prima als je je spel wil spelen dmv manipulatie, maar sta daar dan ook achter. Prima als je al wil geloven dat je echt van iemand houdt na 5 weken , maar dat komt niet oprecht over.Prima als je al na 2 weken op tv ligt te wippen maar zeg dan niet dat je zo netjes bent. prima dat je stomdronken moet kotsen maar zeg dan niet dat je het zo erg vindt voor je ouders als je de eerstvolgende keer weér strontzat bent geworden. Prima als je in het donker ligt te sexen maar wijs Maik dan niet af bij een tikje op je billen onder de noemer; Maik mijn ouders kijken. Prima als je wil manipuleren maar ga dan niet janken als je plannetje mislukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Als ik haar vader was geweest, had ik haar direct uit dat huis gehaald, aan haar harenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mee dat het feit dat haar vader niets over maik en haar gedrag in huis zei haar ook zwaar tegen was gevallen...
Daar is het een mannen slaapkamer voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
Is wel leuk dt, want die mannenslaapkamer was wel heel saai ingericht, hoor.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef willem67 het volgende:
O jee, Laura zit bij Maik op bed.
Nu maar hopen dat Mo niet binnenkomt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef willem67 het volgende:
Zo denk ik er ook over. Heeft alles over zichzelf afgeroepenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar ik moeite mee heb bij Mo is haar onoprechtheid. Prima als je je spel wil spelen dmv manipulatie, maar sta daar dan ook achter. Prima als je al wil geloven dat je echt van iemand houdt na 5 weken , maar dat komt niet oprecht over.Prima als je al na 2 weken op tv ligt te wippen maar zeg dan niet dat je zo netjes bent. prima dat je stomdronken moet kotsen maar zeg dan niet dat je het zo erg vindt voor je ouders als je de eerstvolgende keer weér strontzat bent geworden. Prima als je in het donker ligt te sexen maar wijs Maik dan niet af bij een tikje op je billen onder de noemer; Maik mijn ouders kijken. Prima als je wil manipuleren maar ga dan niet janken als je plannetje mislukt.
Mootje zegt het éen maar doet het ander
Waar leidt je dat uit af? Uit wat ik tot nu toe gehoord heb, denkt ze dat "Nederland" haar afstraft op het feit dat Maik een relatie had en verdedigt ze zich ermee dat zij dat niet wist. Het lijkt er haast op dat ze andere bewoners tegen Maik aan het opzetten is omdat hij daarin oneerlijk was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Juist wel!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef willem67 het volgende:
A vôtre santé ( met mijn theeglas in den hand)quote:
Luister: ik ben het helemaal met je eens maar wat ik bedoel te zeggen is dit:quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waar ik moeite mee heb bij Mo is haar onoprechtheid. Prima als je je spel wil spelen dmv manipulatie, maar sta daar dan ook achter. Prima als je al wil geloven dat je echt van iemand houdt na 5 weken , maar dat komt niet oprecht over.Prima als je al na 2 weken op tv ligt te wippen maar zeg dan niet dat je zo netjes bent. prima dat je stomdronken moet kotsen maar zeg dan niet dat je het zo erg vindt voor je ouders als je de eerstvolgende keer weér strontzat bent geworden. Prima als je in het donker ligt te sexen maar wijs Maik dan niet af onder de noemer; Maik mijn ouders kijken. Prima als je wil manipuleren maar ga dan niet janken als je plannetje mislukt.
Mootje zegt het éen maar doet het ander
Ik had haar gezegd dat ik al op zoek was naar een nieuw huis voor der.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
[..]
Als ik haar vader was geweest, had ik haar direct uit dat huis gehaald, aan haar haren
Dat lijkt niet zo...ze geeft Maik gewoon de schuld van haar lage populariteit....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Uit wat ik tot nu toe gehoord heb, denkt ze dat "Nederland" haar afstraft op het feit dat Maik een relatie had en verdedigt ze zich ermee dat zij dat niet wist. Het lijkt er haast op dat ze andere bewoners tegen Maik aan het opzetten is omdat hij daarin oneerlijk was.
Goh, zou het?! Vreemd he....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:11 schreef Day het volgende:
Streamswitch
Lau en Maik bespreken de boodschap van mo's vader en het feit dat ze op de laatste plaats stond in de popu-poll.
Volgens lau komt dat omdat mo de laatste 4 weken alleen gehuild heeft.
diep in haar hart weet ze heus wel dat ze veel gejankt heeft en zich kinderlijk gedragen heeft en dat mensen haar daarom niet moeten , maar Mootje wil niet luisteren en weet alles beter.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Uit wat ik tot nu toe gehoord heb, denkt ze dat "Nederland" haar afstraft op het feit dat Maik een relatie had en verdedigt ze zich ermee dat zij dat niet wist. Het lijkt er haast op dat ze andere bewoners tegen Maik aan het opzetten is omdat hij daarin oneerlijk was.
Waar stond Lauwra ook alweer qua populariteit?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Laura vat het aardig samen tegen Maik.
Mo heeft de afgelopen 4 weken alleen maar gehuild.
Hallo fenneke!!!!!!!!! jaja de heren geer en karim hebben al ff de mannenslaapkamer opgeleukt, zou met alex nooit gebeurd zijn! Ze hebben lol, dus de keuze karim is beter voor geer!quote:
ja geweldig dat brightcove.quote:
zijn daar geen spreek woorden over...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Luister: ik ben het helemaal met je eens maar wat ik bedoel te zeggen is dit:
Ik geef even een voorbeeld:
Stel je bent een moordenaar. Je krijgt 15 jaar celstraf. Dan ben jij een klootzak, je hebt iemand vermoord. Maar wat ik bedoel is dat die moordenaar zich best heel klote kan voelen ik dus wel kan begrijpen dat Monique geen uitweg meer weet.
tja, ze gaat nu een beetje inzien dat ze zich anders had kunnen gedragen, maar of ze het nog in haar voordeel kan veranderen betwijfel ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Stel je bent een moordenaar. Je krijgt 15 jaar celstraf. Dan ben jij een klootzak, je hebt iemand vermoord. Maar wat ik bedoel is dat die moordenaar zich best heel klote kan voelen ik dus wel kan begrijpen dat Monique geen uitweg meer weet.
Gaarne !quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik vind het eigenlijk totaal niet interessant om Lau en Maik te volgen, maar voor de streamlozen:
Lau en Maik hebben het over Mo en dat alles een klap voor haar is geweest. En dat het zo jammer is dat Mo op de laatste plaats stond, zij hadden echt verwacht dat ze op 1 zou staan. Maar ja, ze heeft veel gehuild.. En je weet natuurlijk nooit wat ze uitzenden.. Van die strekking.. Moet ik doorgaan???
Duhhhhh, zo snel ben ik ook niet he? Nu is het aangepast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
Zo gesponnen, zo geronnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zijn daar geen spreek woorden over...
eigenschuld dikke bult
wie zijn billen brand moet op de blaren zitten
enz enz
wow, thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Laura in gesprek met Maik :p
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Euro 100,00 Stef Heeft hij behaald door op gezicht van Gerard te springen.
(Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim)
Zie die hand, die gaat zo kriebelen.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Laura in gesprek met Maik :p
[ link | afbeelding ]
Uit het feit dat ze er alles aan doet om niet genomineerd te worden en daar hele doortrapte manieren voor gebruikt. Als je goed oplet is mo degene die zivh het drukst maakt om de nominaties en iedereen bespeelt om te voorkomen dat ze genomineerd wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Precies!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze er alles aan doet om niet genomineerd te worden en daar hele doortrapte manieren voor gebruikt. Als je goed oplet is mo degene die zivh het drukst maakt om de nominaties en iedereen bespeelt om te voorkomen dat ze genomineerd wordt.
Ik denk dat de bewoners Monique nu ook wel 'zat' zijn hoor. Ik hoop dat er volgende week niet genomineerd gaat worden maar dat de kijker mag stemmen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze er alles aan doet om niet genomineerd te worden en daar hele doortrapte manieren voor gebruikt. Als je goed oplet is mo degene die zivh het drukst maakt om de nominaties en iedereen bespeelt om te voorkomen dat ze genomineerd wordt.
Inderdaad, door de aandacht op anderen te richten en te konkelen en ondertussen zichzelf uit te roepen tot zielig klein meisje, ik heb echter de indruk dat Gerard haar nu door heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Dat van dat huilen weet ze, en sindsdien heeft ze ondanks best wel veel heftigs, nog geen extreme huilbui gehad als in de periode voor haar geheim bekend was. Wat voor ons overduidelijk lijkt, kan de betreffende zelf totaal ontgaan. Jo heeft volgens mij ook maar amper een idee van haar vele manipuleren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
diep in haar hart weet ze heus wel dat ze veel gejankt heeft en zich kinderlijk gedragen heeft en dat mensen haar daarom niet moeten , maar Mootje wil niet luisteren en weet alles beter.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dus, wie heeft gisteren gezien hoe ze iedereen besprong als de KvdW kwam.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt hellemaalquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wie de bal kaats kan hem terug verwachten ...
Ik vind het altijd het mooist als ze interesse veinst als mensen in de kamer zijn geweest. Alleen maar om, voor haar, nuttige informatie te krijgen. Het interesseert haar echt geen moer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat is ook mijn top 3
1 GERARD
2 SHARON
3 KARIM
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens welquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mo staat dan steeds vooral! En dan gisteren met die actie van Geer! "Ik zou het heel naar vinden als ik jou een naar gevoel heb gegeven. Ik mag je zo graag, Gerard"quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef Mita het volgende:
[..]
Dus, wie heeft gisteren gezien hoe ze iedereen besprong als de KvdW kwam.
ze beseft heel goed dat als ze 1 x genomineerd wordt, ze linea recta huiswaarts gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Zelfde hier echt de 3 toppertjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef cindy11 het volgende:
De nieuwe drie zijn trouwens ook mijn favorieten in het huis, Sharon,Gerard en Karim![]()
![]()
![]()
Hoop dat die met elkaar de finale gaan halen
En vergeet pim niet. Die laat ze in alle zielige verhalrn buiten beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens wel
wat ik nog het vreemdste vind en dat merkte day al eerder opquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens wel
te zijn!!! omdat ze de vrouw is van!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef sst het volgende:
knuffel van maik en lau.. lau denkt de 3e mosquito te worden..
Eerste wat ze wil weten,ging het over mij??? Heb je iets gezien wat ik heb gezegd?? vertelllll vertellllll wees eerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd het mooist als ze interesse veinst als mensen in de kamer zijn geweest. Alleen maar om, voor haar, nuttige informatie te krijgen. Het interesseert haar echt geen moer.
Lol, Gaat Sharon daar nu slapen? Maik en Mo liggen in de Damesslaapkamer toch?quote:
zij niet alleen.. kan ze daar morgen nog even mee geconfronteerd worden??quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En vergeet pim niet. Die laat ze in alle zielige verhalrn buiten beeld.
Klopt natuurlijk, maar ik heb het alleen over wat ik gehoord heb na de bommetjes vandaag. Ben erg benieuwd wat ze er uiteindelijk mee gaat doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef sst het volgende:
knuffel van maik en lau.. lau denkt de 3e mosquito te worden..
Hey, hebben ze wijn?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:21 schreef Day het volgende:
Weer streamswitch, mannenslaapkamer.
Gerard en karim zijn klaar meg herinrichten en vieren het samen met laura en sharon met een glaasje wijn en manderijen. Maik is er nu ook bij.
Laat je wel je cam op je plasma gericht? Truste knulquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef meneertje1972 het volgende:
mensen ik ga slapen en de fakking 2000% zekaah te wetaaah schaapjes van Joanna tellen.
volgens mij cola in een flutequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey, hebben ze wijn?Pas maar op dat eMo daar geen lucht van krijgt dan....
Karim en Gerard, maar zij zal dat wel anders zien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:22 schreef sst het volgende:
laura zegt slechte dingen over alex.. "alex is weg, nu is de troep opgeruimd" "er zijn nu twee ECHTE mannen over"
met sinaasappelen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef sst het volgende:
Ze drinken uit hun eigen bar cola uit champagne glazen..
Ja bij mij ook alleen de tv. Maar ik schakel liever zelf en zeker het geluid!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uit de hyves van Johanna:
WieWatWaar
ik ben nu in secret story allemaal kijken net 5 @ portugal
gisteren, 19:33
,Respect!
13 Hyvers respecteren dit
25 reacties…
Appie
zielig dat je dit doet voor n paar knaken en bekendheid! Erg laag. Had het dan overtuigend gespeeld, maar ook dat kan je niet!
vandaag, 00:55
,
Sharon zit er al bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sollicitatie sharon: ik wil bij de mosquito's.. Volgens mij zit je er al bij zegt geer.. Lau jaloers: dat ging makkelijk...
Jeemig, wat een dom wijf is het toch ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef willem67 het volgende:
Laura zit meer in over haar geld en noemt Alex nog maar weer eens een sukkel.
aanvulling: Laura met heksachtige krijsstemquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sollicitatie sharon: ik wil bij de mosquito's.. Volgens mij zit je er al bij zegt geer.. Lau jaloers: dat ging makkelijk...
Ja en toen was het verdriet van Lau zo overquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef suzi1 het volgende:
hoi. heeft alex echte euries mee naar huis gekregen?
Ja lau dat ging makkelijk...Sharon ligt goed bij de mannen omdat ze niet zo`n jankende zeikdoos is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb een hele theorie over mo's speltactiek (had haar vrij snel door en toen verdween ze ook per direct uit mijn favolijst) en tot nu toe heeft ze dat alleen bevestigd. Maar ik ga zwaar off topic als ik daarover begin, dus doe het maar nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar ik heb het alleen over wat ik gehoord heb na de bommetjes vandaag. Ben erg benieuwd wat ze er uiteindelijk mee gaat doen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hmmm, behalve Sharon en Laura zijn alleen Mo en Jo er nog, het is voor de mannen niet verkeerd om er 4 muggen van te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die het opvielquote:
Het lijkt wel een afkickende junk....ze gaat er ook met de dag ouder uitzienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
Wat staat Mo nu imbiciel te doen met die handjes om zinnen af te maken
die wil van alles zeggen maar mag het niet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
Wat staat Mo nu imbiciel te doen met die handjes om zinnen af te maken
Of wat denk je van mijn SOA jouw SOAquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
waty heeft mo johanna te vertellen dan?
*lekker puh* ofzo
of nee ik jou vent jij mijn kleren ...
Volgens mij hebben ze meekMo de waarheid verteld, dat ze leugenachtig overkomt. En ze heeft een strontvlieg bij zichquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
*lekker puh* ofzo
jaja, en haar vader zeker??quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef sst het volgende:
ze heeft de stem stem stem gesproken.. oftewel de baas..
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een afkickende junk....ze gaat er ook met de dag ouder uitzien
Mits je digitale kanalen kunt ontvangenquote:
Truste henkie, sterkte jongenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Trusten allemaal! ik ga mijn verdriet wegslapen en morgen genieten van mijn nieuwe favoriet!
Ze gaat vertellen dat zij (monique) niet wist van het bestaan van haar (johanna) en dat ze dus niet het idee moet hebben dat zij haar heeft afgepakt van haar. Monique wil duidelijk maken dat ze daar dus niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
*lekker puh* ofzo
eah das meer mannetaal ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef willem67 het volgende:
[..]
Of wat denk je van mijn SOA jouw SOA
Ze is wel snel gerustgesteldquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....
Aan het fakking bekstekkeren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik heb liever nu ook beeld en geluid bij Jo en Flip.
Gewoon om effe te horen wat dat teringwijf weer aan het bekokstoven is.
Nou, met standaard pakket kun je wel een paar kanaaltjes ontvangen digitaal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er van uit dat dit wel duidelijk was.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze gaat vertellen dat zij (monique) niet wist van het bestaan van haar (johanna) en dat ze dus niet het idee moet hebben dat zij haar heeft afgepakt van haar. Monique wil duidelijk maken dat ze daar dus niks aan kan doen.
Reden is dat ze hierdoor denkt in populariteit te stijgen omdat ze denkt dat de kijkers vinden dat Monique Maik heeft afgepakt van johanna.
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....
Neeee laura niet bij de mosquito,s dat valse serpentquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, behalve Sharon en Laura zijn alleen Mo en Jo er nog, het is voor de mannen niet verkeerd om er 4 muggen van te maken.Al zou ik niet te hard op Lau vertrouwen, die waait met de wind mee, misschien ook geen verkeerde tactiek, dat zal moeten blijken.
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Coos het volgende:
Ik heb liever nu ook beeld en geluid bij Jo en Flip.
Gewoon om effe te horen wat dat teringwijf weer aan het bekokstoven is.
Hmmm, tot de volgende dip, en de dips volgen elkaar nu wel in een sneltreinvaart op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ze is wel snel gerustgesteld
Ik verwacht een filmpje met traantjes: sorry johanna, dit is ons overkomen. En ik wist niet alles.
Uitmuntend gecast dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.
Ja wat denk jij met die lucht van de kut van Mo?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef sst het volgende:
Meteen is de sfeer weer weg.. Gerard verteld dat een vlieg mo blijft achtervolgen (al de gehele avond) "het zou misschien door de kleur van je trui kunnen komen"![]()
![]()
Een nieuw klef stel ipv om elkaar heen draaien?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.
Voor de vorm, om de komende paar rondes door te komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Neeee laura niet bij de mosquito,s dat valse serpent
Die zijn echt wel meer gewend.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet....ze is zo labiel al een garnaal,zelfs psychologen hebben daar nog een hele kluif aan om die op de rit te krijgen.
Ja dat had ik wel op tv gezien. Maar ik wil weten welke plannen Jo uitdenkt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Die lagen net helemaal in elkaar op de witte stoelen in de tuin.
Mijn mening over postnatale abortus wankelt af en toe als ik Mo zie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:33 schreef Flow3r het volgende:
ik krijg wel steeds meer medelijden met Mo
Het is onbegrijpelijk want het is een heel mooi meisje om te zien en ze zou zoveel beter kunnen scoren als ze dat achterlijke gedrag achterwege lietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:34 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn mening over postnatale abortus wankelt af en toe als ik Mo zie.
Heb alleen upc-beeld, sorry.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel op tv gezien. Maar ik wil weten welke plannen Jo uitdenkt.
Vast wel,maar tig tijd luisteren naar iemand die iets niet snapt en aanwil nemen,en daarbij constant snotterd...Doet toch ook bij een doorgewinterde psycholoog een zucht ontsnappen lijkt me...quote:
Pfff, dat had ik eerst even maar nu denk ik dat het gewoon aan haar ligt, ze wil niet horen dat ze geen gelijk heeft, jankt om haar zin te krijgen, doet net of ze 3 jaar oud is ipv 30 en ze denkt dat de hele wereld om haar draait.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:33 schreef Flow3r het volgende:
ik krijg wel steeds meer medelijden met Mo
Ja, van Joanna neemt ze wel dingen aan maar van Geer niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Vast wel,maar tig tijd luisteren naar iemand die iets niet snapt en aanwil nemen,en daarbij constant snotterd...Doet toch ook bij een doorgewinterde psycholoog een zucht ontsnappen lijkt me...
Mooi???? Ik vind sharon en Joan mooi (uiterlijk), mo echt niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is onbegrijpelijk want het is een heel mooi meisje om te zien en ze zou zoveel beter kunnen scoren als ze dat achterlijke gedrag achterwege liet
ja, het is een beetje dubbel, want nu heb ik medelijden, maar straks gaat ze er nog met de ton vandoor en lacht ze iedereen uit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, dat had ik eerst even maar nu denk ik dat het gewoon aan haar ligt, ze wil niet horen dat ze geen gelijk heeft, jankt om haar zin te krijgen, doet net of ze 3 jaar oud is ipv 30 en ze denkt dat de hele wereld om haar draait.....
Wat ziet dat wijf er uit hè??quote:
Ze lopen daar een kwartier voor, waarschijnlijk om de sloompies wat meer tijd te geven om om tijd klaar te zijn voor bv een liveshow.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom zullen ze daar de tijd hebben van 3 kwartier minder dan hier?
Er is een uur tijdsverschil, maar als ze de tijd noemen is het altijd een verschil van 3 kwartier en geen uur.
Oeh! Ferme taal.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon vindt het bijzonder dat bepaalde mensen zo anders worden tijdens de live-show
Gerard zegt alleen: o, dus dat valt jou ook op..
ik wel, vind haar een mooi koppie hebben en ook haar figuurtje is primaquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Mooi???? Ik vind sharon en Joan mooi (uiterlijk), mo echt niet
Die twee hebben echt wel alles door hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Sharon vindt het bijzonder dat bepaalde mensen zo anders worden tijdens de live-show
Gerard zegt alleen: o, dus dat valt jou ook op..
precies!! ze gaat wel naar gerard voor goede raad, maar doet er niets mee.. ze gaat ook naar joanna voor goede raad en die gooit weer wat olie op het vuur.. gerard heeft het al eens gezegd: horen wat je horen wilt..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, dat had ik eerst even maar nu denk ik dat het gewoon aan haar ligt, ze wil niet horen dat ze geen gelijk heeft, jankt om haar zin te krijgen, doet net of ze 3 jaar oud is ipv 30 en ze denkt dat de hele wereld om haar draait.....
Als iemand mij niet aanstaat zie ik het mooie figuur ook niet meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik wel, vind haar een mooi koppie hebben en ook haar figuurtje is prima![]()
maar smaken verschillen natuurlijk
Zal wel hetzelfde zijn als wat ik zie op ziggo.quote:
Idd, qft, net zoals dat praatje met de achterban, ze begon bij voorbaat te janken omdat ze daar het meeste succes mee heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja, het is een beetje dubbel, want nu heb ik medelijden, maar straks gaat ze er nog met de ton vandoor en lacht ze iedereen uit.
En dat gun ik haar dan weer niet
klopt zeker, haar karakter verpest een heleboelquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als iemand mij niet aanstaat zie ik het mooie figuur ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |