Ja bij mij ook alleen de tv. Maar ik schakel liever zelf en zeker het geluid!!!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uit de hyves van Johanna:
WieWatWaar
ik ben nu in secret story allemaal kijken net 5 @ portugal
gisteren, 19:33
,Respect!
13 Hyvers respecteren dit
25 reacties…
Appie
zielig dat je dit doet voor n paar knaken en bekendheid! Erg laag. Had het dan overtuigend gespeeld, maar ook dat kan je niet!
vandaag, 00:55
,
Sharon zit er al bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sollicitatie sharon: ik wil bij de mosquito's.. Volgens mij zit je er al bij zegt geer.. Lau jaloers: dat ging makkelijk...
Jeemig, wat een dom wijf is het toch ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef willem67 het volgende:
Laura zit meer in over haar geld en noemt Alex nog maar weer eens een sukkel.
aanvulling: Laura met heksachtige krijsstemquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sollicitatie sharon: ik wil bij de mosquito's.. Volgens mij zit je er al bij zegt geer.. Lau jaloers: dat ging makkelijk...
Ja en toen was het verdriet van Lau zo overquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef suzi1 het volgende:
hoi. heeft alex echte euries mee naar huis gekregen?
Ja lau dat ging makkelijk...Sharon ligt goed bij de mannen omdat ze niet zo`n jankende zeikdoos is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik heb een hele theorie over mo's speltactiek (had haar vrij snel door en toen verdween ze ook per direct uit mijn favolijst) en tot nu toe heeft ze dat alleen bevestigd. Maar ik ga zwaar off topic als ik daarover begin, dus doe het maar nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:22 schreef Ifa het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk, maar ik heb het alleen over wat ik gehoord heb na de bommetjes vandaag. Ben erg benieuwd wat ze er uiteindelijk mee gaat doen.
Geweldig!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hmmm, behalve Sharon en Laura zijn alleen Mo en Jo er nog, het is voor de mannen niet verkeerd om er 4 muggen van te maken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die het opvielquote:
Het lijkt wel een afkickende junk....ze gaat er ook met de dag ouder uitzienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
Wat staat Mo nu imbiciel te doen met die handjes om zinnen af te maken
die wil van alles zeggen maar mag het niet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef Coos het volgende:
Wat staat Mo nu imbiciel te doen met die handjes om zinnen af te maken
Of wat denk je van mijn SOA jouw SOAquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
waty heeft mo johanna te vertellen dan?
*lekker puh* ofzo
of nee ik jou vent jij mijn kleren ...
Volgens mij hebben ze meekMo de waarheid verteld, dat ze leugenachtig overkomt. En ze heeft een strontvlieg bij zichquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
*lekker puh* ofzo
jaja, en haar vader zeker??quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef sst het volgende:
ze heeft de stem stem stem gesproken.. oftewel de baas..
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een afkickende junk....ze gaat er ook met de dag ouder uitzien
Mits je digitale kanalen kunt ontvangenquote:
Truste henkie, sterkte jongenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef henkvandetillaart het volgende:
Trusten allemaal! ik ga mijn verdriet wegslapen en morgen genieten van mijn nieuwe favoriet!
Ze gaat vertellen dat zij (monique) niet wist van het bestaan van haar (johanna) en dat ze dus niet het idee moet hebben dat zij haar heeft afgepakt van haar. Monique wil duidelijk maken dat ze daar dus niks aan kan doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:28 schreef b_engeltje het volgende:
*lekker puh* ofzo
eah das meer mannetaal ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef willem67 het volgende:
[..]
Of wat denk je van mijn SOA jouw SOA
Ze is wel snel gerustgesteldquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is aan het instorten, snap niet hoe zij door de screening is gekomen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |