Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nu kan Mo even uitjanken in de KvdW.. Ik ben niet populair... Boehoehoe...
Dat weet je als je mee doet, iemand moet op de laatste plaats staan. En jij denkt dan wel dat je op 1 staat, maar je bent even goed wakker geschud...
Ja hoorquote:
dit geld NIEt voor sjer vindt ik!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef meneertje1972 het volgende:
De mannen zijn echt veel leuke zeker dan de vrouwen. Nu weer gezellig de slaapkamer optutten.
En de vrouwen huilen en zeuren alleen maar. Beetje jammer. Huilen mag best hoor maar de hele tijd hangt er een kut sfeer door die negatieve huilbuien enzo.
O ja.. 1000,00 elk was het toch??quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
degene met beeld zijn zeker degen die het via tv volgen?
ik kan alleen voor mezelf spreken:quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb het nog ff nagezocht, momenteel valt anonymous geen doel aan, laatste was Sony...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....
Iedereen heeft toch 500 euries voor de kluis gekregen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef Day het volgende:
LS, dat klopt niet! De mannen hebben geld gewonnen in de live, dus kan geer niet op 0 staat.
Ik ben Monique ook heel zat maar je moet je wel voorstellen dat het heel confronterend voor jezelf is om te horen dat je het minst populair bent. Ze zit al 8 weken opgesloten in een spel. Ik heb ooit zoiets 6 uur gedaan en ik kwam daar ook jankend uit omdat het heel dicht bij jezelf komt en dat best impact heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Typisch ook dat ze denkt omdat ze alles van zichzelf heeft laten zien ze op 1 zou staan.
Het komt niet in haar op dat mensen haar karakter onaantrekkelijk vinden.
Wattan? vertel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Fikkert2 het volgende:
En Sharon is weer bezig met bemoeien en het beter weten, wordt wel vaak over Jo gezegd maar Shar kan er ook wat van
jij bedankt dat je die kluis standen bij houdquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bedankt, dat ik je LAPO mocht gebruiken
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ik ben Monique ook heel zat maar je moet je wel voorstellen dat het heel confronterend voor jezelf is om te horen dat je het minst populair bent. Ze zit al 8 weken opgesloten in een spel. Ik heb ooit zoiets 6 uur gedaan en ik kwam daar ook jankend uit omdat het heel dicht bij jezelf komt en dat best impact heeft.
Kortom ik kan er wel een beetje inkomen, maar Maik kan ook goed in Monique komen
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef Fikkert2 het volgende:
En Sharon is weer bezig met bemoeien en het beter weten, wordt wel vaak over Jo gezegd maar Shar kan er ook wat van
2x 500 want ze hadden 2 dames op de goede plek in de top 4quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch 500 euries voor de kluis gekregen?
Geer en Karim zijn dus bezig met herinrichten van herenkamer, schaakbord erbij, plantjes,.. gewoon gezellig, en Shar: nee dat moet hier, en dit moet zus enzo.. datquote:
okequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.
ah , thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Geer en Karim zijn dus bezig met herinrichten van herenkamer, schaakbord erbij, plantjes,.. gewoon gezellig, en Shar: nee dat moet hier, en dit moet zus enzo.. dat
Mag ik bij jou komen kijken?quote:
dat is ook mijn top 3quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef schurk65 het volgende:
En sjer is de nieuwe 3e mosquito volgens geer en karim!
heb je geen upc of ziggo ?quote:
Volg het normaal op alle twee hangt er vanaf waar de leukste beelden zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Yepquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:02 schreef bamby het volgende:
[..]
Volg het normaal op alle twee hangt er vanaf waar de leukste beelden zijn
Nah, het valt me wel vaker op dat Sharon het vaak beter weet (volgens haar), maar daar hoor je nooit iemand over.... Sharon staat nog steeds in mn top 3 hoor, don't worriequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ze vindt het leuk dat de jongens zo lekker aan het tutten zijn in de kamer en vindt het leuk om een beetje mee te doen omdat de vrouwen die eigenlijk horen te tutten niet tutten maar alleen maar huilen en roddelen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef mark het volgende:
[..]
dat is ook mijn top 3
1 GERARD
2 karim
3 SHARON
nope ..gewoon geduldig wachten tot de streams het weer doenquote:
geraard loopt naar de woonkamerquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nope ..gewoon geduldig wachten tot de streams het weer doen
dus flink verslag doen hierzo pls
Ze is veel verstandiger als Moquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nah, het valt me wel vaker op dat Sharon het vaak beter weet (volgens haar), maar daar hoor je nooit iemand over.... Sharon staat nog steeds in mn top 3 hoor, don't worrie
volgens mij niet....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
2x 500 want ze hadden 2 dames op de goede plek in de top 4
dus 1000 de man toch?
Dus wat ik al zei, de hele heisa is omdat ze onderaan stondquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
staat een los filmpje van op de ss site hoef je niet alles terug te zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
volgens mij niet....
Dat word weer terugkijken dan...
ja dat snap ik ook wel hoor. Maar het is hier langs de kant heel makkelijk de hele dag te zeiken op mensen (doe ik ook hoor daar niet van) maar kan mezelf ook wel omschakelen / inleven in de bewoners individueel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Meneertje, wat echt confronterend is voor mo is dat wij (de kijkers) haat speltactiek doorhebben, nl. d.m.v. manipulatie spelen met de gevoelens van de overige bewoners. Dat lukt haar in dat huis prima en waarschijnlijk hoopte ze dat wij daar ook in zouden trappen. Helaas voor haar heeft ze nu bevestigd gekregen dat dat niet gelukt is en het waarschijnlijk de komende 5 weken ook niet zal lukken. Want al lukt het haar om zich niet te laten nomineren, de kijkers zullen haar dit nooit laten winnen. Tel daarbij op dat ze ook op haar zwakkke plek (maik) geraakt is en het instorten kan beginnen.
Goede keuze!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef schurk65 het volgende:
En sjer is de nieuwe 3e mosquito volgens geer en karim!
Mag ik radenquote:
Ik kreeg ook mee dat het feit dat haar vader niets over maik en haar gedrag in huis zei haar ook zwaar tegen was gevallen...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Dus wat ik al zei, de hele heisa is omdat ze onderaan stond
ik kan mijn webcam wel op m'n plasma richtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuk hoe jullie het verslaan voor de streamlozen, tnx!
Oeh!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ik kan mijn webcam wel op m'n plasma richten
waar ik moeite mee heb bij Mo is haar onoprechtheid. Prima als je je spel wil spelen dmv manipulatie, maar sta daar dan ook achter. Prima als je al wil geloven dat je echt van iemand houdt na 5 weken , maar dat komt niet oprecht over.Prima als je al na 2 weken op tv ligt te wippen maar zeg dan niet dat je zo netjes bent. prima dat je stomdronken moet kotsen maar zeg dan niet dat je het zo erg vindt voor je ouders als je de eerstvolgende keer weér strontzat bent geworden. Prima als je in het donker ligt te sexen maar wijs Maik dan niet af bij een tikje op je billen onder de noemer; Maik mijn ouders kijken. Prima als je wil manipuleren maar ga dan niet janken als je plannetje mislukt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef Day het volgende:
Als ik haar vader was geweest, had ik haar direct uit dat huis gehaald, aan haar harenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:07 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik kreeg ook mee dat het feit dat haar vader niets over maik en haar gedrag in huis zei haar ook zwaar tegen was gevallen...
Daar is het een mannen slaapkamer voorquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef Day het volgende:
Is wel leuk dt, want die mannenslaapkamer was wel heel saai ingericht, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |