quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Damn goede cap van cynthia!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonymous.....
Waarom zouden ze dat doen? Het is niet echt een wereldschokkend doelwit toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....
Ja dat snap ik ook wel! Ik vind bijv. Pamela Anderson niet (en vroeger ook niet) sexy maar dat vinden de meeste mannen wel. Tsja smaken verschillen. Ik vind Gigi Ravelli sexy en kjoet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind Maik echt niet sexy! Sexy is meer dan alleen een lichaam waar een Hugo Bossje goed op uit komt..
vertel, vertelquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heerlijk, Gerard en Karim hebben alweer een nieuwe activiteit gevonden! Die weten zichzelf leuk bezig te houden!!
Is ook maar iets wat me net door mijn hoofd schiet (en galmen joh!)quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Het is niet echt een wereldschokkend doelwit toch?
NICEquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:48 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel! Ik vind bijv. Pamela Anderson niet (en vroeger ook niet) sexy maar dat vinden de meeste mannen wel. Tsja smaken verschillen. Ik vind Gigi Ravelli sexy en kjoet.
[ afbeelding ]
Truste en ook voor alle andere die gaan slapenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zo nu ik eindelijk verlost ben van die goddelijke ridder kan ik lekker slapen![]()
Tot morgen!
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:48 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel! Ik vind bijv. Pamela Anderson niet (en vroeger ook niet) sexy maar dat vinden de meeste mannen wel. Tsja smaken verschillen. Ik vind Gigi Ravelli sexy en kjoet.
[ afbeelding ]
Lol, iets met holle vaten die hard klinken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is ook maar iets wat me net door mijn hoofd schiet (en galmen joh!)
Nee, geen goed doel... zeker niet...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kan een bezoekje zijn van Anonimous.....
moniek flip en joanna zitten buitenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef meneertje1972 het volgende:
heeft iemand n og streams? Jullie hebben het over gerard maar die zie ik niet op streams.
Nee joh gekkie!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, iets met holle vaten die hard klinken?
De streams komen van brightcove en niet van de net5 server.. Er gaat dus iets mis vanaf de regie naar bc of vanaf bc naar de gebruikers.. Ook al ligt de sst site eruit zouden de streams nog door kunnen lopen. (bijvoorbeeld met de sst plugin in chrome)quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:45 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eerder vanavond lag de website sbsnet.nl er ook al uit, denk dat er onderhoud plaatsvindt ofzo.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:48 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is ook maar iets wat me net door mijn hoofd schiet (en galmen joh!)
maar je zei dat ze t NU leuk haddenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze gaan morgen de herenkamer gezellig maken..
Het is eerder Alex sukkel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:43 schreef sst het volgende:
haha laura verteld nog maar eens over haar gehalveerde kluis..
[..]
Ze hebben al voorpret.. Ik viel er ook in.. En nu zijn ze alweer weg...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:50 schreef BobHarris het volgende:
[..]
maar je zei dat ze t NU leuk hadden
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:51 schreef Flashbox het volgende:
Gemeenschap van goederen
8 april om 00.35
Lauras kluis wordt gehalveerd.
Alex en Laura waren getrouwd in gemeenschap van goederen. Bij een scheiding worden dan normaal gesproken netjes alle spullen eerlijk verdeeld. Voor Laura betekent dit, dat haar kluis wordt gehalveerd. De twee konden door de eliminatie al niet lang van hun wittebroodsweken genieten, nu ziet Laura ook nog een groot deel van hun gezamenlijke geld in rook opgaan.
Geeft hetzelfde effect.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee joh gekkie!
Meer met schieten in lege ruimtes
huh en ze wordt meteen op haar wenken bediend.quote:
Tot de stem eindelijk een keer zegt,Mo je mag plaats nemen op het genomineerde bankje!quote:
door sms-en. Gerard wint dan een ton, jo wint 50.000quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hele domme vraag hoor maar weet iemand dit:
Stel in de finale zijn deze over:
Gerard: kluis 0 euro
Joanna: kluis 50.000 euro
Moet dan het publiek nog sms-en wie moet winnen? Of wint Joanna omdat ze de grootste kluis heeft.
Kortom: waarom wint de finalist secret story?
De kluizen staan daar los van, het gaat om de stemmers, de finale bestaat uit 3 man/vrouw die hun kluis mogen houden en de winnaar krijgt daar een ton bovenop, als je kluis leeg is en je bent niet de winnaar dan win je niks dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:52 schreef meneertje1972 het volgende:
Hele domme vraag hoor maar weet iemand dit:
Stel in de finale zijn deze over:
Gerard: kluis 0 euro
Joanna: kluis 50.000 euro
Moet dan het publiek nog sms-en wie moet winnen? Of wint Joanna omdat ze de grootste kluis heeft.
Kortom: waarom wint de finalist secret story?
ok dus die kluisbedragen zeggen helemaal niks. Het gaat er tot aan de finalist aan toe wie het meest populair is / sms-en krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
door sms-en. Gerard wint dan een ton, jo wint 50.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |