quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:01 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
dat is ook mijn top 3
1 GERARD
2 SHARON
3 KARIM
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens welquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:10 schreef Ifa het volgende:
[..]
Waar leidt je dat uit af? Uit wat ik tot nu toe gehoord heb, denkt ze dat "Nederland" haar afstraft op het feit dat Maik een relatie had en verdedigt ze zich ermee dat zij dat niet wist. Het lijkt er haast op dat ze andere bewoners tegen Maik aan het opzetten is omdat hij daarin oneerlijk was.
Mo staat dan steeds vooral! En dan gisteren met die actie van Geer! "Ik zou het heel naar vinden als ik jou een naar gevoel heb gegeven. Ik mag je zo graag, Gerard"quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:17 schreef Mita het volgende:
[..]
Dus, wie heeft gisteren gezien hoe ze iedereen besprong als de KvdW kwam.
ze beseft heel goed dat als ze 1 x genomineerd wordt, ze linea recta huiswaarts gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze er alles aan doet om niet genomineerd te worden en daar hele doortrapte manieren voor gebruikt. Als je goed oplet is mo degene die zivh het drukst maakt om de nominaties en iedereen bespeelt om te voorkomen dat ze genomineerd wordt.
Zelfde hier echt de 3 toppertjesquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef cindy11 het volgende:
De nieuwe drie zijn trouwens ook mijn favorieten in het huis, Sharon,Gerard en Karim![]()
![]()
![]()
Hoop dat die met elkaar de finale gaan halen
En vergeet pim niet. Die laat ze in alle zielige verhalrn buiten beeld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens wel
wat ik nog het vreemdste vind en dat merkte day al eerder opquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en ze verdedigt zich weer op de verkeerde manier. Ik heb haar horen zeggen dat ze Maik naar de mannenslaapkamer zou hebben verbannen als ze had geweten dat hij 2 weken geleden nog een kaart naar Johanna had gestuurd. Nu speelt ze daarom de verongelijkte. Maar dat klopt niet want toen had ze allang met Maik liggen wippen, Johanna of geen Johanna, kaart of geen kaart, dat maakte haar toen geen bal uit, en nu ineens wel
te zijn!!! omdat ze de vrouw is van!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef sst het volgende:
knuffel van maik en lau.. lau denkt de 3e mosquito te worden..
Eerste wat ze wil weten,ging het over mij??? Heb je iets gezien wat ik heb gezegd?? vertelllll vertellllll wees eerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:18 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik vind het altijd het mooist als ze interesse veinst als mensen in de kamer zijn geweest. Alleen maar om, voor haar, nuttige informatie te krijgen. Het interesseert haar echt geen moer.
Lol, Gaat Sharon daar nu slapen? Maik en Mo liggen in de Damesslaapkamer toch?quote:
zij niet alleen.. kan ze daar morgen nog even mee geconfronteerd worden??quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:20 schreef Day het volgende:
[..]
En vergeet pim niet. Die laat ze in alle zielige verhalrn buiten beeld.
Klopt natuurlijk, maar ik heb het alleen over wat ik gehoord heb na de bommetjes vandaag. Ben erg benieuwd wat ze er uiteindelijk mee gaat doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze er alles aan doet om niet genomineerd te worden en daar hele doortrapte manieren voor gebruikt. Als je goed oplet is mo degene die zivh het drukst maakt om de nominaties en iedereen bespeelt om te voorkomen dat ze genomineerd wordt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:19 schreef sst het volgende:
knuffel van maik en lau.. lau denkt de 3e mosquito te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |