quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo was mij voor.... killo is met één l (EL) Bollokus
[..]
[..]
[..]
fout voorgezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
OK... we zijn er uit SC#72 Leven per killo bij Carrefour
maar laten we het dan weer gewoon houden op onderstaande waarschuwingquote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik deed gewoon copy paste vanuit de SC
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar laten we het dan weer gewoon houden op onderstaande waarschuwing
is een makkelijk onderschrift............quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik geloof dat ik mijn oudste dochter ga blijmaken morgen![]()
NewKidsTurbo staat nu wel online
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb hem hier ook gezien, hij is wel gaaf! gewoon door domheidquote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?quote:
ik vind hem wel kunnen maar ze moeten kunnen begrijpen dat het nergens over gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?
ik heb 'm zelf ook gezien in de bios, echt, blauw gelegen. Maar niet echt iets voor een kind van 9. Mja, de hele klas heeft die film blijkbaar gezien. Ik ben een te brave mama vrees ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem hier ook gezien, hij is wel gaaf! gewoon door domheid
van miss Jquote:doe ze de groeten van me
ja, als ze weten dat het gewoon kwats is... maar ja de jeugd van tegenwoordig ziet veel te veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm zelf ook gezien in de bios, echt, blauw gelegen. Maar niet echt iets voor een kind van 9. Mja, de hele klas heeft die film blijkbaar gezien. Ik ben een te brave mama vrees ik
dat wel, maar de taal, zeker de jongste (die wil 'm zooooo graag zien) ziet dat nog niet, en meent dat ze in real life die taal ook gerust kan gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind hem wel kunnen maar ze moeten kunnen begrijpen dat het nergens over gaat
deze keer wel? vorige keer kreeg ik een of andere wazige duitse film uit 1950quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Moet morgen toch ff bij mijn zusje informeren... Heb bijna iedere week mijn nichtjes (de 7 en 10 jarige) hier over de vloer en heb hun er nog niet over gehoord.. Meestal overtuigen zij mij dat echt de hele klas al iets gezien of gedaan heeft... en ik woon toch echt in Amsterdam hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm zelf ook gezien in de bios, echt, blauw gelegen. Maar niet echt iets voor een kind van 9. Mja, de hele klas heeft die film blijkbaar gezien. Ik ben een te brave mama vrees ik
ik ook, 1 april grapje toch? Ik was met toch een partij link, jij ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
deze keer wel? vorige keer kreeg ik een of andere wazige duitse film uit 1950
dit kan je haast niet gemist hebben. Het is ook niet echt een kinderfilm eerlijk gezegd. Was na Gooische vrouwen, de NL bioscoophit van dit en vorig jaar. PS: het is ook niks Amsterdams, maar een echte Brabantse film, speelt hier ook in onze omgevingquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet morgen toch ff bij mijn zusje informeren... Heb bijna iedere week mijn nichtjes (de 7 en 10 jarige) hier over de vloer en heb hun er nog niet over gehoord.. Meestal overtuigen zij mij dat echt de hele klas al iets gezien of gedaan heeft... en ik woon toch echt in Amsterdam hoor
ja, dat is wel een probleejm....en dat gebeurt helaas ook teveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat wel, maar de taal, zeker de jongste (die wil 'm zooooo graag zien) ziet dat nog niet, en meent dat ze in real life die taal ook gerust kan gebruiken
Waar ben ik dan geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dit kan je haast niet gemist hebben. Het is ook niet echt een kinderfilm eerlijk gezegd. Was na Gooische vrouwen, de NL bioscoophit van dit en vorig jaar
die zei in de klas: hee meester, ge moet de groete van me vader hebbe, kutquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, dat is wel een probleejm....en dat gebeurt helaas ook teveel
zelfs ik kreeg het mee, en was zo nieuwsgierig dat ik een slechte cam gekeken hebquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zei in de klas: hee meester, ge moet de groete van me vader hebbe, kut
wat kreten van de New Kids:quote:
die had ik even gemist, ze was volgens mij te moe om online te komen zei ze, morgen weerquote:
ja, maar niet als die meester je vervolgens belt en ook nog nooit van NewKids gehoord heeft.quote:
Die heb ik wel eens gehoord ja... in de bus vol met schoolkids.... eh... ik mis blijkbaar genoeg hier in de grote stadquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat kreten van de New Kids:
Die rooie uit Gestel
Zoone groote vuurbal jonguh, BAM
da was unne lieven hond jonguh
hou me tege, hou me tege, ik maak um kapot
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar niet als die meester je vervolgens belt en ook nog nooit van NewKids gehoord heeft.
Mary, typ het op Youtube maar eens in, staat er vol mee. En interneppen kunnen ze ook die van mij, dus als ik het niet samen met ze kijk, dan zien ze het toch wel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
Welterusten allemaal,![]()
![]()
morgen kom ik weer gezellig doen ik beloof het
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
ja ja, je houd haar voor jezelf zeker?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
die had ik even gemist, ze was volgens mij te moe om online te komen zei ze, morgen weer
truste piet, tot morgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Piet... hou ik je aan.... ff kijken of we Mr. JLo terug kunnen krijgen voor je
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja ja, je houd haar voor jezelf zeker?
truste pietquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
Mark en ik hadden een zaterdagavondje onverwacht vrij af, zonder kids dus. Dus wij naar de bios, naar New Kids. Ik verwachtte in een zal vol tieners te zitten, maar ze waren allemaal toch al wel een tikkie ouder. Echt waar, tranen met tuiten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan er wel om lachen als buitenstaander, vond het ook wel grappig dat na het ongeluk bij dat chemische bedrijf #zonnegrotevoorbaljonguh als trendinhg topic over de hele wereld stond
![]()
truste pietquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
![]()
ja, het is gewoon zo fout dat het leuk is. ik bedoel hoe kom je op zoiets en vooral leuk omdat het zo dichtbij [s]is[/s] was voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Mark en ik hadden een zaterdagavondje onverwacht vrij af, zonder kids dus. Dus wij naar de bios, naar New Kids. Ik verwachtte in een zal vol tieners te zitten, maar ze waren allemaal toch al wel een tikkie ouder. Echt waar, tranen met tuiten.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, het is gewoon zo fout dat het leuk is. ik bedoel hoe kom je op zoiets en vooral leuk omdat het zo dichtbij is was voor mij
dus jij komt oorspronkelijk ook uit die buurt? Ik woon er ook nie ver vandaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, het is gewoon zo fout dat het leuk is. ik bedoel hoe kom je op zoiets en vooral leuk omdat het zo dichtbij [s]is[/s] was voor mij
KUT BEN IK GODNONDEJU WEAR LOAT!quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
Mary, dit is het filmpje over de groote vuurbal
mijn oma komt uit veghelquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dus jij komt oorspronkelijk ook uit die buurt? Ik woon er ook nie ver vandaan
lilleke kut dan altijd nog hèquote:
ik woon aan de andere kant van Den Bosch, aan de Maas, wij gingen vroeger altijd naar Den Dungen, woont ook familie dus kwam daar vaak, daar was een erg populaire tent waar wij altijd gingen stappen. 5 meter na die kroeg, begint het dorp Maaskantje waar die hele serie zich afspeelt.quote:
ja grappig is dat !quote:ik woon aan de andere kant van Den Bosch, aan de Maas, wij gingen vroeger altijd naar Den Dungen, woont ook familie dus kwam daar vaak, daar was een erg populaire tent waar wij altijd gingen stappen. 5 meter na die kroeg, begint het dorp Maaskantje waar die hele serie zich afspeelt.
zal ik het vertalen voor je? Of Bol?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
ik voel mij nu heel dom... trailer had ik wel op tv gezien... eerste helft van zonne grote vuurbal ook... ergens rond kerst of zo.... * MaryMouse krimpt nu in elkaar en zegt met een fluister stemmetje... ik vroeg aan mijn zusje of ze dit niet konden ondertitellen![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
ik voel mij nu heel dom... trailer had ik wel op tv gezien... eerste helft van zonne grote vuurbal ook... ergens rond kerst of zo.... * MaryMouse krimpt nu in elkaar en zegt met een fluister stemmetje... ik vroeg aan mijn zusje of ze dit niet konden ondertitellen![]()
Den Dungenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lilleke kut dan altijd nog hè
[..]
ik woon aan de andere kant van Den Bosch, aan de Maas, wij gingen vroeger altijd naar Den Dungen, woont ook familie dus kwam daar vaak, daar was een erg populaire tent waar wij altijd gingen stappen. 5 meter na die kroeg, begint het dorp Maaskantje waar die hele serie zich afspeelt.
je hebt daar ondertiteling bij nodig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
daar speelt de hele film zich af: Den Bosch, Schijndel, St. Michielsgesteld, en natuurlijk het belangrijkste van alles: het dorp Maaskantje, ligt tegen Den Dungen aan. Zeker bij Boer Goossens wezen lunsen dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Den Dungen![]()
ken ik wel...
heb in Den Bosch (industrieterein) gewerkt en de luxe lunches hadden we daar
Niet nodig hoor... zolang er niet Fries of Limburgs gesproken wordt kan ik het goed volgen... had alleen een *yphu* hekel aan vergaderingen met limburgers die halverwege de vergadering in hun taal gingen overleggen omdat ze wisten dat 'wij' (zij die boven de riveren wonen) het toch niet kunnen volgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zal ik het vertalen voor je? Of Bol?
Lol, het ging meer om een leven kopen maar idd, niks mis met Carrefour.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Carrefour, een TOPketen!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja, fout is dat hèquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet nodig hoor... zolang er niet Fries of Limburgs gesproken wordt kan ik het goed volgen... had alleen een *yphu* hekel aan vergaderingen met limburgers die halverwege de vergadering in hun taal gingen overleggen omdat ze wisten dat 'wij' (zij die boven de riveren wonen) het toch niet kunnen volgen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daar speelt de hele film zich af: Den Bosch, Schijndel, St. Michielsgesteld, en natuurlijk het belangrijkste van alles: het dorp Maaskantje, ligt tegen Den Dungen aan. Zeker bij Boer Goossens wezen lunsen dan?
heb altijd in limburg op school gezeten dus dat lukt ook wel alleen fries is voor mij bijna het zelfde als chineesquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet nodig hoor... zolang er niet Fries of Limburgs gesproken wordt kan ik het goed volgen... had alleen een *yphu* hekel aan vergaderingen met limburgers die halverwege de vergadering in hun taal gingen overleggen omdat ze wisten dat 'wij' (zij die boven de riveren wonen) het toch niet kunnen volgen
trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik gooi de pannen er weer op voor vandaag, het is al weer veul en veul te laat, morgen is het weer vroeg dag. Voor straks: slaap lekker allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Mary, nog 6 uurtjes morgen en dan heb je vakantieeeeeee![]()
![]()
![]()
slaap lekker ceetjequote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
Luitjes, ik gooi de pannen er weer op voor vandaag, het is al weer veul en veul te laat, morgen is het weer vroeg dag. Voor straks: slaap lekker allemaal.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach fout.... onbeleefd...quote:
ik woon onder de rivieren maar als ze echt limburgs gaan lullen versta ik er ook niet veel meer vanquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welterusten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:29 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb altijd in limburg op school gezeten dus dat lukt ook wel alleen fries is voor mij bijna het zelfde als chinees
Nou, wij leven hier voor een groot gedeelte ook van Carrefourquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het ging meer om een leven kopen maar idd, niks mis met Carrefour.![]()
heb 2 jaar in duitsland gewerkt, engels gaat goed, frans steeds beter en een beetje italiaans... mag niet klagen. maar dat friesquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij bent dus inmiddels tenminste drietalig
... 't fries lijkt toch op deens?
hoeveel levens heb je dan ???quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, wij leven hier voor een groot gedeelte ook van Carrefour
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik woon onder de rivieren maar als ze echt limburgs gaan lullen versta ik er ook niet veel meer van
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik voel mij nu zo'n randstadtrutje.... 'k weet niet wat carnaval is.... heb zelfs moeten wennen aan het houdoe in Brabant.... en nu vindt ik het leuk als ik dat iemand weer hoor zeggen
Eentje minder dan de katquote:
tellen wordt al moeilijker... dus jij spreekt Nederlands, Limburgs, Duits, Engels, Frans, Italiaasquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
heb 2 jaar in duitsland gewerkt, engels gaat goed, frans steeds beter en een beetje italiaans... mag niet klagen. maar dat fries
dan heb je goed inkopen gedaanquote:
Ik heb daar alleen nog nooit een leven in de schappen zien staan, misschien niet goed gezocht...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou, wij leven hier voor een groot gedeelte ook van Carrefour
ik heb een paar jaar in arnhem gewoond en daar keken ze altijd zo heerlijk verward als je houdoe riep als je weggingquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik voel mij nu zo'n randstadtrutje.... 'k weet niet wat carnaval is.... heb zelfs moeten wennen aan het houdoe in Brabant.... en nu vindt ik het leuk als ik dat iemand weer hoor zeggen
hvide bønner, volgens de vertalingquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tellen wordt al moeilijker... dus jij spreekt Nederlands, Limburgs, Duits, Engels, Frans, Italiaas![]()
respect....
volgens mijn vader lijkt het fries op het deens..... wat is de deense vertaling voor 'witte bonen' en je krijgt de uitspraak in het Fries
dat doen ze hier ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar in arnhem gewoond en daar keken ze altijd zo heerlijk verward als je houdoe riep als je wegging
quote:
Moet een feest der herkenning zijn geweest.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb een paar jaar in arnhem gewoond en daar keken ze altijd zo heerlijk verward als je houdoe riep als je wegging
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik heb kort in Kopenhagen gewerkt... en als ik de krant fonetisch las begreep ik wat er stond.... was alleen erg vermoeiend om zo een krant te lezenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:43 schreef Vultarian het volgende:
dat Deens op fries lijkt klopt wel hoor, ik ken wat deense mensen en die snappen, in tegenstelling tot mij, wel waar friese liedjes over gaan
dus houdoe is echt Brabants en kan je beter niet in Limburg zeggen?quote:
dat is met zweeds ook, lezend kun je er nog best iets van begrijpen maar als ze het gaan praten dan hou maar opquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb kort in Kopenhagen gewerkt... en als ik de krant fonetisch las begreep ik wat er stond.... was alleen erg vermoeiend om zo een krant te lezen
Daar zeggen ze haje toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus houdoe is echt Brabants en kan je beter niet in Limburg zeggen?
dat zegt een vriend van mij altijd, die komt uit omgeving nijmegenquote:
Hmmm, ik weet dat Houdoe Brabants is maar wat ze dan in Limburg zeggen.... Zijn er hier geen Limbabwanen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zegt een vriend van mij altijd, die komt uit omgeving nijmegen
Bollo wat zeggen ze in Limburg? In brabant houdoe... in amsterdam 'de mazzel' .... jeetjequote:
hoiie waquote:
tot ziens, tot de volgende keer of de groeten...... denkikquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo wat zeggen ze in Limburg? In brabant houdoe... in amsterdam 'de mazzel' .... jeetjeik heb nu echt het schaamrood op mijn kaken staan... ik weet niet eens hoe je buiten amsterdam 'de mazzel' zegt
Dat is ABN....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
tot ziens, tot de volgende keer of de groeten...... denkik
Ah, doe er dan ook moi tussen, voor de Groningers onder ons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke TT voor de volgende exit show: "houdoe, hoiie wa, de mazzel"
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietnquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, kan ook...
Welterusten Bolletje.![]()
Oja Moi.... maar is dit niet een soort van 'hallo' of wordt het ook als tot ziens gebruikt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, doe er dan ook moi tussen, voor de Groningers onder ons.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietn
slaap wel allemaal![]()
oh en een extra kusje voor jouquote:
Beide.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja Moi.... maar is dit niet een soort van 'hallo' of wordt het ook als tot ziens gebruikt?
Ook wel een aardige TT moi, houdoe, hoiie wa, de mazzel
Moi! Trussen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga ook een uur later mijn nestje in dan geplandde mazzel
morgen gewoon gezond weer op en voor nu slaap
ok nog een uitspraak voor jou dan Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok nog een uitspraak voor jou dan Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
vond hem wel mooi van loesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Lol, dat is aan de LAPO hunter, allemaal vingers aan de knoppen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hebben we nog een post of 150 om te bepalen wat de volgorde gaat worden van TT73 moi, houdoe, hoiie wa, de mazzel ... misschien een poll voor aanmaken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is aan de LAPO hunter, allemaal vingers aan de knoppen....![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietn
slaap wel allemaal![]()
trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Lol, wie doen er zielig dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik ben een soort van sharonnetje... diegenen die het zieligst doet hier in de SC wint... (zolang mijn 'de mazzel' maar als laatste komt)
truste Vultarian * MaryMouse voelde zich heel veilig toen ze wakker werd met een kaas ontbijtje geserveerdquote:
Dat is nog te bepalen.... niets is wat het lijkt tochquote:
Haha, ga nu maar slapen achter je kaasmuurtje, ik blijf niet aan het zwaaien...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is nog te bepalen.... niets is wat het lijkt toch
als je het zo lief zegt kan ik niet weigeren natuurlijk...quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse kruipt haar holletje in en hoopt dat Vultarian d'r deurtje weer dichtsmeert met kaas, en het lieve hondje van Bol de andere muisjes uit de buurt houd welterusten allemaal![]()
![]()
morgen nog maar 6 uurtjes en dan vakantie
nog niet, eerst even rustig koffie hoorquote:
ik wil je ongelijk gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:15 schreef superkokje het volgende:
morgen , bij 300 stoppen tot 19.00 uur
wat jij wil, jij hebt krediet opgebouwdquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil je ongelijk geven![]()
ga de hele dag niet van de zon genieten om dit vol te krijgen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat jij wil, jij hebt krediet opgebouwd
Er is altijd de nacht nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
moet alles een beetje bijwerken volgende week zal het gemiddelde weer zakken
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat klopt maar heb de slaap wel nodig om mijn schoonheid te kunnen behouden
die kende ik al, maar blijft leukquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:58 schreef bollokus het volgende:
nog een leuke uitspraak voor je werk, kunnen ze op een tegeltje zetten
Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken.
datzijn van die loesje uitspraken, vind dat wel gaafquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
die kende ik al, maar blijft leuk![]()
ik ook, volg op twitterquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
datzijn van die loesje uitspraken, vind dat wel gaaf
zittie in de ontkenningsfase??quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:34 schreef superkokje het volgende:
Heb ik goffer problemen met me netwerkprinter/scanner. Wordt niet meer herkend
quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zo heb em ff een paar watsen om de oren gegeven, en hij is weer beschikbaar
quote:
altijd lekker een beetje natuur snuiven.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
was lekker, ff langs de rijn gezeten en uit gewaaid
moie foto, waar is diegemaakt ?quote:
zeker. Ben blij dat het weer zomer wordt, op vrije dagen lekker fietsen en zwemmen. 's winters de sneeuw in heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
altijd lekker een beetje natuur snuiven.....
absoluut ik doe dat ook graag, gelukkig is mijn werk ook de hele dagin de natuur en tussen de dieren dat isecht genieten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker. Ben blij dat het weer zomer wordt, op vrije dagen lekker fietsen en zwemmen. 's winters de sneeuw in heerlijk
bij mij in de stadquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
altijd lekker een beetje natuur snuiven.....
Voor mijn werk zou ik het niet kunnen en tuinieren heb ik een hekel aan. Maar kan zeker genieten van geuren en kleuren van de natuurquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
absoluut ik doe dat ook graag, gelukkig is mijn werk ook de hele dagin de natuur en tussen de dieren dat isecht genieten!
ik had het ook nooit verwacht ben opgeleid als manager opslag en vervoerquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voor mijn werk zou ik het niet kunnen en tuinieren heb ik een hekel aan. Maar kan zeker genieten van geuren en kleuren van de natuur
Is idd totaal iets anders. Denk er wel eens over na wat ik anders zou willen/kunnen. Kan daar niks bij bedenken. Wilde als kleine jongen al kok worden, en heb er nog nooit spijt van gehad. Dom, maar mijn werk heeft bijna altijd op een gestaan ,zoveel plezier heb ik er in.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik had het ook nooit verwacht ben opgeleid als manager opslag en vervoeren heb de eerste jaren alleen op kantoor gezeten
en dat is ook zeker het belangrijkste! je moet er wel schik in hebben had het ook altijd supper na mijn zin in duitland, maar vond het toch tijd worden om mijn leven eens om te gooien!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Is idd totaal iets anders. Denk er wel eens over na wat ik anders zou willen/kunnen. Kan daar niks bij bedenken. Wilde als kleine jongen al kok worden, en heb er nog nooit spijt van gehad. Dom, maar mijn werk heeft bijna altijd op een gestaan ,zoveel plezier heb ik er in.
en wat voor ommezwaai. Voor zo'n switch moet je wel bekenden en kennis hebben in die wereld. Boeren bedrijf is niet zomaar ietsquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en dat is ook zeker het belangrijkste! je moet er wel schik in hebben had het ook altijd supper na mijn zin in duitland, maar vond het toch tijd worden om mijn leven eens om te gooien!
eigenloijk iemand met toeval onmoet hier in het dorp toen ik hier op vakantie wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
en wat voor ommezwaai. Voor zo'n switch moet je wel bekenden en kennis hebben in die wereld. Boeren bedrijf is niet zomaar iets
zo kan het ook, en dan de sprong maar wagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
eigenloijk iemand met toeval onmoet hier in het dorp toen ik hier op vakantie was
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo kan het ook, en dan de sprong maar wagen
ach het leven zit vol verrasingen, de ene keer ga je verhuizen de andere keer lig je in het ziekenhuis. en waar een wil is is een weg soms eentje met heel veel bochtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo kan het ook, en dan de sprong maar wagen
Zolang je maar positief blijft, komt het vanzelf wel goed zeg ik altijd. En zolang ik nog kan eten en een dak boven me hoofd heb is er niks aan de handquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
ach het leven zit vol verrasingen, de ene keer ga je verhuizen de andere keer lig je in het ziekenhuis. en waar een wil is is een weg soms eentje met heel veel bochten
juist! ik ga eens even een rondje maken met de hond en het eten klaar akenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zolang je maar positief blijft, komt het vanzelf wel goed zeg ik altijd. En zolang ik nog kan eten en een dak boven me hoofd heb is er niks aan de hand
tot latorrrquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:06 schreef bollokus het volgende:
[..]
juist! ik ga eens even een rondje maken met de hond en het eten klaar aken
ciao!
anders slijten de banden teveelquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
was maar een klein rondje op dat grote land
maar 600 kmquote:
dat red je niet met een uurtje fietsenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat red je niet met een uurtje fietsen
Okay, muziektherapie?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:36 schreef Vultarian het volgende:
ik heb nazorg nodig vrees ik, was een erg traumatische ervaring
quote:
we zitten nu ook de WvdA!quote:
haha ja had ik nog niet eens aan gedacht, dat maakt hem alleen nog maar beterquote:
Kokje je hebt een nieuwe uiquote:
fijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Vultarian het volgende:
begin weer wat bij te komen ja, dankzij de therapie die kahaarin bood
![]()
![]()
quote:
hij kijkt een beetje chaggo, dacht dat je vrij was vandaag?quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij kijkt een beetje chaggo, dacht dat je vrij was vandaag?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:54 schreef bollokus het volgende:
ja man, ff koffie maken halve sc vol
![]()
muisje
![]()
jesje
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij kijkt een beetje chaggo, dacht dat je vrij was vandaag?
alleen alshet nodig is. Streng maar rechtvaardigquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet nog even wennen.... je ziet er nu zo streng uit
lekker stukje kabeljauw of zeebaarsquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga ff de drankvoorraad aanvullen en uitzoeken wel visje vanavond op mijn bord terecht komt. tot zo
tot zo witte wijn graagquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:59 schreef MaryMouse het volgende:
ik ga ff de drankvoorraad aanvullen en uitzoeken wel visje vanavond op mijn bord terecht komt. tot zo
zalm is zo gewoon voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef Vultarian het volgende:
lekker stukje zalm, ligt bij mij ook te ontdooien
aaahh heb je die in ijsland uit het ijs gehaald??quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:01 schreef Vultarian het volgende:
lekker stukje zalm, ligt bij mij ook te ontdooien
erm nee, bij mijn oudersquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaahh heb je die in ijsland uit het ijs gehaald??
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
aaahh heb je die in ijsland uit het ijs gehaald??
wonen die in ijsland jaquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
wonen die in ijsland ja
hoe ben jij dan in NL gekomen ?
nee die wonen niet in ijsland, die hebben een vriezer en zijn zo dom om daar lekkere dingen in te laten liggen als ze op vakantie gaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
wonen die in ijsland ja
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nee die wonen niet in ijsland, die hebben een vriezer en zijn zo dom om daar lekkere dingen in te laten liggen als ze op vakantie gaan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef bollokus het volgende:
[..]
wonen die in ijsland ja
[..]
nee die wonen niet in ijsland, die hebben een vriezer en zijn zo dom om daar lekkere dingen in te laten liggen als ze op vakantie gaan
[..]
was het maar zo makkelijk, moet de planten nog water geven ookquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
als payback om de post op tafel te leggen
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk, moet de planten nog water geven ook![]()
gelukkig is de vogel tijdens hun vorige vakantie al overleden anders had ik die er ook nog bij gehad..
(nee daar kon ik echt, écht niks aan doen hoor!)
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gelukkig is de vogel tijdens hun vorige vakantie al overleden anders had ik die er ook nog bij gehad..
dat je het weet he, dus dan vind ik dat ik best wat lekkers uit hun voorraad verdiend hebquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
quote:
neem wat HJtjes meequote:
neem je ook heineken meequote:
Ik heb al voor je gehaald... karakter en grand prestige is dat goed? Voor kokje water en limonadesiroop, voor Jesje witte wijnquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al voor je gehaald... karakter en grand prestige is dat goed? Voor kokje water en limonadesiroop, voor Jesje witte wijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:28 schreef kahaarin het volgende:
Goedemiddag alle binnenvallers? Alles goed?![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al voor je gehaald... karakter en grand prestige is dat goed? Voor kokje water en limonadesiroop, voor Jesje witte wijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En lekker weer, wat wil je nog meer?
Vakantie tochquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk dat het eerst een paar dagen gaat regenen... voorjaarspoets en achter pjoeter zitten om te kijken of ik Bol en Mark blij kan maken
hier is het heul mooi weer zit weer lekker buiten in de zonquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk dat het eerst een paar dagen gaat regenen... voorjaarspoets en achter pjoeter zitten om te kijken of ik Bol en Mark blij kan maken
hier is het ook heul mooi weerquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:33 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier is het heul mooi weer zit weer lekker buiten in de zon![]()
![]()
sowwie het moest gewoon![]()
Dat kan toch ook allemaal als het niet regent.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kzal niet boos worden zijn allang post 50 voor bijquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hier is het ook heul mooi weeren blijft het ook nog
je blijft dus van anderen afhankelijk voor de streams tot het hier gaat regenen![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
kzal niet boos worden zijn allang post 50 voor bij
koffietje dan maar
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met een speciale inschenktechniek
let op is heul warmquote:
quote:
quote:
moeten die silos nu alweer wegquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:55 schreef bollokus het volgende:
zo ga eens even checken hoever ze zijn met het slopen
tuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
hai Jesje Nog wat lekkers meegebracht
haha neuh, een oude schuur achter het huis word geslooptquote:
flinke operatie gaande op dat landgoed. of nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha neuh, een oude schuur achter het huis word gesloopt
wat gebeurd er over een uur dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef bollokus het volgende:
verdomd nog maar een uurtje voordat kokkie gelijk krijgt
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef bollokus het volgende:
dat wil ik nu ook wetenquote:
dan moet nu de rem eropquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:48 schreef bollokus het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:52 schreef bollokus het volgende:
in de volgende sc zullen jullie het weten
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
flinke operatie gaande op dat landgoed. of niet
ik heb geen complot maar wil gewoon niet dat ie gelijk heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:52 schreef MaryMouse het volgende:
SC mag pas om 19:00 uur dicht Bol en Kok hebben een complotje gesmeden
nee hoor!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb geen complot maar wil gewoon niet dat ie gelijk heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |