Daar zeggen ze haje toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dus houdoe is echt Brabants en kan je beter niet in Limburg zeggen?
dat zegt een vriend van mij altijd, die komt uit omgeving nijmegenquote:
Hmmm, ik weet dat Houdoe Brabants is maar wat ze dan in Limburg zeggen.... Zijn er hier geen Limbabwanen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat zegt een vriend van mij altijd, die komt uit omgeving nijmegen
Bollo wat zeggen ze in Limburg? In brabant houdoe... in amsterdam 'de mazzel' .... jeetjequote:
hoiie waquote:
tot ziens, tot de volgende keer of de groeten...... denkikquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo wat zeggen ze in Limburg? In brabant houdoe... in amsterdam 'de mazzel' .... jeetjeik heb nu echt het schaamrood op mijn kaken staan... ik weet niet eens hoe je buiten amsterdam 'de mazzel' zegt
Dat is ABN....quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
tot ziens, tot de volgende keer of de groeten...... denkik
Ah, doe er dan ook moi tussen, voor de Groningers onder ons.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:53 schreef MaryMouse het volgende:
Leuke TT voor de volgende exit show: "houdoe, hoiie wa, de mazzel"
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietnquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, kan ook...
Welterusten Bolletje.![]()
Oja Moi.... maar is dit niet een soort van 'hallo' of wordt het ook als tot ziens gebruikt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah, doe er dan ook moi tussen, voor de Groningers onder ons.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietn
slaap wel allemaal![]()
oh en een extra kusje voor jouquote:
Beide.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja Moi.... maar is dit niet een soort van 'hallo' of wordt het ook als tot ziens gebruikt?
Ook wel een aardige TT moi, houdoe, hoiie wa, de mazzel
Moi! Trussen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga ook een uur later mijn nestje in dan geplandde mazzel
morgen gewoon gezond weer op en voor nu slaap
ok nog een uitspraak voor jou dan Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok nog een uitspraak voor jou dan Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
vond hem wel mooi van loesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Lol, dat is aan de LAPO hunter, allemaal vingers aan de knoppen....quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hebben we nog een post of 150 om te bepalen wat de volgorde gaat worden van TT73 moi, houdoe, hoiie wa, de mazzel ... misschien een poll voor aanmaken?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is aan de LAPO hunter, allemaal vingers aan de knoppen....![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja juist, de hond heeft zijn rondje weer gemaakt het is tijd om de luiken weer te sluietn
slaap wel allemaal![]()
trustequote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Lol, wie doen er zielig dan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik ben een soort van sharonnetje... diegenen die het zieligst doet hier in de SC wint... (zolang mijn 'de mazzel' maar als laatste komt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |