quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo was mij voor.... killo is met één l (EL) Bollokus
[..]
[..]
[..]
fout voorgezegdquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
OK... we zijn er uit SC#72 Leven per killo bij Carrefour
maar laten we het dan weer gewoon houden op onderstaande waarschuwingquote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik deed gewoon copy paste vanuit de SC
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar laten we het dan weer gewoon houden op onderstaande waarschuwing
is een makkelijk onderschrift............quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik geloof dat ik mijn oudste dochter ga blijmaken morgen![]()
NewKidsTurbo staat nu wel online
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb hem hier ook gezien, hij is wel gaaf! gewoon door domheidquote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?quote:
ik vind hem wel kunnen maar ze moeten kunnen begrijpen dat het nergens over gaatquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, die, liever dat ze 'm thuis met ons erbij ziet, dan bij een vriendje of vriendinnetje. Of ken je die film niet?
ik heb 'm zelf ook gezien in de bios, echt, blauw gelegen. Maar niet echt iets voor een kind van 9. Mja, de hele klas heeft die film blijkbaar gezien. Ik ben een te brave mama vrees ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
ik heb hem hier ook gezien, hij is wel gaaf! gewoon door domheid
van miss Jquote:doe ze de groeten van me
ja, als ze weten dat het gewoon kwats is... maar ja de jeugd van tegenwoordig ziet veel te veelquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb 'm zelf ook gezien in de bios, echt, blauw gelegen. Maar niet echt iets voor een kind van 9. Mja, de hele klas heeft die film blijkbaar gezien. Ik ben een te brave mama vrees ik
dat wel, maar de taal, zeker de jongste (die wil 'm zooooo graag zien) ziet dat nog niet, en meent dat ze in real life die taal ook gerust kan gebruikenquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind hem wel kunnen maar ze moeten kunnen begrijpen dat het nergens over gaat
deze keer wel? vorige keer kreeg ik een of andere wazige duitse film uit 1950quote:Op donderdag 7 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |