en toch meld je het hierquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
Jeeejjjj, na 1,5 uur prutsen heb ik de wasmachine zelf gerepareerdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeeemig, 't gaat bij jou allemaal wel mis de laatste tijd he, met spullen.![]()
Gelukkig zijn de spullen gered.
OT: ongeduldig.
Alsnog gefeliquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
Ik moest het wel ergens kwijt, maar nee ik heb liever geen verjaardag. Gelukkig weet niemand bij mij op school en op werk dat ik jarig ben dus daar heb ik sowieso geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en toch meld je het hierStiekem vind je t wel leuk, die aandacht
OT: och...
Dit kan natuurlijk niet hehquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alsnog gefeliVolgende week vrijdag wordt ik 30..... dus ik zit er zelf ook echt heel erg niet op te wachten. Biertje doen?
Vreselijk ja, jarig zijn. Zit er voor mij ook weer aan te komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest het wel ergens kwijt, maar nee ik heb liever geen verjaardag. Gelukkig weet niemand bij mij op school en op werk dat ik jarig ben dus daar heb ik sowieso geen last van
Vanochtend weer wakker gezongenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Vreselijk ja, jarig zijn. Zit er voor mij ook weer aan te komen.
Voel me niet te best vandaag.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Kabouter.D het volgende:
lekker, via deze post wordt ik fok-ontmaagd
dit weekend jaartje ouder
ok, nou dat viel mee. Heb t bij een andere horlogezaak laten fixen. Kon een half uurtje wachten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Apotheose het volgende:
FIJN en nu is mn horloge kapot. Dat wordt weer opsturen en 5 weken kwijt zijn. En die pubers in die winkel hebben ook vast geen idee hoeveel me dat gaat kosten. Leuk, die OOZOO dingen , maar als er iets mee is dan ben je m wekenlang kwijt
Kijk eens, netjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok, nou dat viel mee. Heb t bij een andere horlogezaak laten fixen. Kon een half uurtje wachten.
klopt, had er niet veel zin in. maar het is een redelijk simpele functie met een toch redelijk goed loon erbij. En krijg ook nog eens een cursus voor 3 dagen dan ergens in limburg met overnachting alles geregeld...dus kan dan nog een certificaat/cursus toevoegen aan mijn cv staat altijd goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Laniboekje het volgende:
@Cafpow (quoten doet het niet): Ah, dus het is wel goed gegaan? Las gisteravond namelijk dat je geen zin had in die sollicitatie/functie? Congrats.
bij de huisarts?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef candygirl het volgende:
Leuke dag /avond gehad! Grootste lol achter op de scooter haha!
Alleen geschrokken bij de huisarts
mijn bloeddruk blijft nu standaard te hoog was nu zefl 168/102quote:Op zaterdag 9 april 2011 07:46 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
bij de huisarts?
ot: ontzettend slecht geslapen, geen zin om te gaan werken
geef mij maar wat bloeddruk. Die van mij schijnt te laag te zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef candygirl het volgende:
[..]
mijn bloeddruk blijft nu standaard te hoog was nu zefl 168/102en is nu al paar maanden hoog.
Nu daar weer voor in de medische mallemolen, alsof ik nog niet genoeg ziekenhuis zie
is ook geen pretje dat je arm wordt afgebonden. Ik kan daar niet tegenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:51 schreef ScarFace- het volgende:
Ik heb m'n bloeddruk nog nooit in m'n leven opgemeten..
dat is wel erg overdreven zeg!!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:00 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is ook geen pretje dat je arm wordt afgebonden. Ik kan daar niet tegen
Idd. Bloed afnemen zal je dan helemaal van flippen zeker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat is wel erg overdreven zeg!!!!!!
nou sorry dat ik daar niet tegen kan. Mag ik een mening hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat is wel erg overdreven zeg!!!!!!
hou ik ook niet van nee. Sue mequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Idd. Bloed afnemen zal je dan helemaal van flippen zeker.
Keep it upquote:
Als ik hier zo lees heb jij volgens mij iedere dag een uitbrakdagjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef formerjellybean het volgende:
Uitbrak dagje hier , wat is het heerlijk om ongestoord lui op je bedje laptopje te kijken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Houniet het volgende:
Bijna 400 volgers op Twitter! Voel me populair.
& hoeveel volg jij zelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Houniet het volgende:
320.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
& hoeveel volg jij zelfIk heb maar 25 volgers
daar zit ik niet bij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Houniet het volgende:
Mega Piraten Festijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef Xantalien het volgende:
Terug van vriendlief.Gister piratenfeest en vandaag met 'm waren wel eem weer geslaagd.
![]()
En daar moet ik me iets van aantrekken of wat?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Xantalien het volgende:
[..]
En daar moet ik me iets van aantrekken of wat?Maakt mij niet uit wat anderen er van vinden, ik heb het er prima naar m'n zin. Overigens was dit niet een MPF, maar een piratenfeest in 't klein. Harten tien en het Ijsselduo qua artiesten, verder muziek verzorgd door 'n etherpiraat.
En bieeeer.
En vriendlief.
Ik moest er even aan denken en toen had ik het gepost.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Xantalien het volgende:
[..]
En daar moet ik me iets van aantrekken of wat?Maakt mij niet uit wat anderen er van vinden, ik heb het er prima naar m'n zin. Overigens was dit niet een MPF, maar een piratenfeest in 't klein. Harten tien en het Ijsselduo qua artiesten, verder muziek verzorgd door 'n etherpiraat.
En bieeeer.
En vriendlief.
Je mag zeker een eigen mening hebben, maar ik mag dat toch nog wel overdreven vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou sorry dat ik daar niet tegen kan. Mag ik een mening hebben?
[..]
hou ik ook niet van nee. Sue me
het kwam op mij wat 'aanvallend' over. Net of zei ik iets wat totaal onzin was. Terwijl ik t gewoon erg vervelend gevoel vind.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
Je mag zeker een eigen mening hebben, maar ik mag dat toch nog wel overdreven vinden.
Je voelt het haast niet eens.
Ben maar blij dat je geen ziekte hebt ofzo met vervelende onderzoeken.
Ot ; 1-0 voor mij , laat ze nu nog maar eens wat zeggen en of roddelen
klinkt goed. begrijp er niet veel van, maar dat geeft nietquote:Op zondag 10 april 2011 05:43 schreef Tha_Duck het volgende:
UitgerustNet avond gegeten, en nu lekker een beetje TV loeren en over een uur of 3 lekker pitten. Morgen weer een zware dag voor de boeg met een goede rit van zo'n 400km en dan doorhalen. Rond 9 uur weer op pad gok ik, ontbijtje onderweg en gaan.
En ik voel me dus super!
Dit. Ook om 7:20. Fucking RAGE!! Gelukkig nog wel even gedut.quote:
Mijn neefje is ook het beste voorbehoedsmiddel wat je maar kan hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef eleusis het volgende:
En, nadat neefje en nichtje een avond lang hier het huis geterroriseerd hebben, weet ik eindelijk zeker dat ik geen kinderen wil.
Gewild door je ex? Ik weet het niet hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Dimens het volgende:
Misschien komt morgen mij ex vriendin langs om een film te kijkenBen benieuwd wat het gaat worden aangezien ze laatst vroeg wat ik zou doen als ze wat probeerder en ik heb echt geen idee
maar het voelt wel goed gewilt te zijn
Jeetje, wat naar.. gecondoleerd!quote:Op zondag 10 april 2011 15:17 schreef Xenzo het volgende:
Ik voel me klote op dit moment, want ik heb net te horen gekregen dat een goede vriend van mij overleden is.
Inderdaad. Vol energie de sportschool in gegaan en heb nog genoeg.quote:
bij jou ook alquote:
Omdat ik morgen weer vroeg op school moet verschijnen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:36 schreef Riddler86 het volgende:
Ach, pak het hele krat direct maar, waarom ook niet.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de hele week als last van dat IRRITANTE TREKKENDE OOGLID KAPPEN met dat spastische doe !!
Dat gun ik je van harte, na al jouw narigheidquote:
Amputatiequote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef Houniet het volgende:
Ik heb de hele week als last van dat IRRITANTE TREKKENDE OOGLID KAPPEN met dat spastische doe !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ach, ik heb zo mijn periodes dat alles mis gaat, dat 'k denk dat het niet slechter kan. Maar ik mag niet klagen, want na een tijdje klaart het altijd wel weer een poosje op. Er zijn mensen die de nare periode 24/7 meemaken, en zo erg is 't nog niet bij mij.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat gun ik je van harte, na al jouw narigheid.
Sneeuwwitjequote:Op maandag 11 april 2011 08:06 schreef Xantalien het volgende:
Geschrokken, ik stikte bijna in een stuk appel.
Gedaan, jezus dat stelde ook niks voorquote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef eleusis het volgende:
Naadje, want aan het uitstellen. Nu ga ik het gewoon doen!
aha burenoverlast dat is zwaar kut , heb het ook gehad en is nu eindelijk stil.quote:Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef Miam het volgende:
moe, verder wel redelijk oke. hoop zo dat het vanavond stil is en blijft zodat ik
rustig kan slapen. ben er zo hard aan toe maar het wordt door sommige personen
gewoon onmogelijk gemaakt.
Mijn ervaring leert dat dat meestal geen goed idee was.quote:Op maandag 11 april 2011 18:55 schreef formerjellybean het volgende:
ummmmmmm , impulsief wel een berichtje gestuurd ,maar of het nou echt verstandig is, zal tijd uitwijzen
Wtf? M'n ouders zijn niet eens thuis. Dan ga 'k ook weg.quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 19:31 schreef TrsK het volgende:
Ik voel me super zwak. Had nooit gisteren mijn ex moeten smsen na zo lang geen contact. Nu voel ik me weer terug bij af..
Hier hetzelfde! Ik ben wel ziek dus echt leuk zal het niet zijn tot ik weer beter ben.quote:Op maandag 11 april 2011 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Morgen kijken bij nieuw huisje... pff ik hou het niet meer van de spanning.. eind van de week kan mijn leven ineens helemaal veranderd zijn... eindelijk een nieuw begin... durf er niet op te hopen
Meer dan een maand.. Maar ze belde me net, met een heel verhaal dat ze super kwaad op me is en nooit meer iets met me te maken wil hebben, dat ze 3 jaar verspild heeft met me etc etc. Dus dat is aardig finaal denk ik als ze na een maand nog steeds zo pissed is.quote:Op maandag 11 april 2011 19:55 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
hoe lang hadden jullie dan geen contact meer dan en heeft ze terug gesmst?
Ze belt je om te zeggen dat ze geen contact met je wilt en ze heel erg kwaad op je is. En dat terwijl je geen contact meer had?quote:Op maandag 11 april 2011 21:22 schreef TrsK het volgende:
[..]
Meer dan een maand.. Maar ze belde me net, met een heel verhaal dat ze super kwaad op me is en nooit meer iets met me te maken wil hebben, dat ze 3 jaar verspild heeft met me etc etc. Dus dat is aardig finaal denk ik als ze na een maand nog steeds zo pissed is.
Heel veel succes danquote:Op maandag 11 april 2011 21:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Hier hetzelfde! Ik ben wel ziek dus echt leuk zal het niet zijn tot ik weer beter ben.
Laten we het hopen, het is geen pissig berichtje ofzo maar gewoon vraag of die zin heeft weer eens langs te komen en dat ik het verder wel hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 19:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dat meestal geen goed idee was.
En dan het raar vinden dat er zo negatief over vrouwen kan worden gepraatquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze belt je om te zeggen dat ze geen contact met je wilt en ze heel erg kwaad op je is. En dat terwijl je geen contact meer had?
proficiat!quote:
gefeliciteerd meisje!quote:
Gefeliciteerd xxxquote:
Het begint vorm te krijgen in mijn hoofd. En dat is altijd een goed teken bij mij.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:38 schreef Beach het volgende:
mja vandaag maar iemand iets vertelleneven nadenken hoe precies
Gaat er allemaal steeds beter uitzien.quote:
Gefeliciteerdquote:
Heel duidelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gaat er allemaal steeds beter uitzien.
Ik ben al sinds Oktober met een sportdieet bezig, van de zomer klaarquote:
Aha!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben al sinds Oktober met een sportdieet bezig, van de zomer klaar. Daarom trots.
Sorry hoor, maar als mijn ex me ineens zou bellen terwijl ik samen met een ander ben die ik wel leuk vind zou ik ook niet opnemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Wilt ze niet opnemen, ineens gedroeg ze zich heel raar dus ik vroeg of ik haar smsjes misschien mocht lezen. Mocht ook niet. Dus ik denk ik pak haar telefoon gewoon af (ik wil weten waar ze mee bezig is, en ja ik ben jaloers ingesteld), wordt ze helemaal wild en krabt ze mij zelfs om haar telefoon terug te pakken.
Ik mag je niet maar verder topquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef Dimens het volgende:
Net een verjaardags kaart gekregen van de BCC waar ik werk, handgeschreven door de regio manager. Toch wel leuk dat ze zoiets doen
Ik houd sowieso niet van exen die bellen, het is uit dus waarom bellen. Ik heb zo'n gevoel dat ze nog contact met hem heeft en dat ik daarom ook geen smsjes mocht lezen. Maar goed, ik kap gewoon met haar aangezien ik haar nu al niet vertrouw.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn ex me ineens zou bellen terwijl ik samen met een ander ben die ik wel leuk vind zou ik ook niet opnemen.
En ik vind het zo vreemd nog niet dat ze je haar sms-jes niet laat lezen, die dingen zijn toch gewoon prive?![]()
Of ben jij van het kaliber, als je het niet toestaat heb je iets te verbergen.
Wauw, gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Tally het volgende:
Een gelukkige en tevreden moeder
Maar wel een beetje moe!
Succes ermee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Mishu het volgende:
It's so scawy. Go fly bird, fly! Fly like you never thought you could!
Ontopic: ik ga dus weer uit huis. Voor de tweede keer. Nadat de eerste keer mislukt was.
Leuk maar ook soms beangstigend.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Tally het volgende:
Een gelukkige en tevreden moeder
Maar wel een beetje moe!
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef ondeugend het volgende:
Aaaargh ik heb een jeukbult op mijn rug door een prikkebeest en ik kan er niet bij!
Boos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |