en toch meld je het hierquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
Jeeejjjj, na 1,5 uur prutsen heb ik de wasmachine zelf gerepareerdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jeeemig, 't gaat bij jou allemaal wel mis de laatste tijd he, met spullen.![]()
Gelukkig zijn de spullen gered.
OT: ongeduldig.
Alsnog gefeliquote:Op donderdag 7 april 2011 22:53 schreef Dimens het volgende:
Morgen jarig, bleghh![]()
gelukkig al die datums op Facebook/Hyves etc. veranderd zodat ik er zo min mogelijk mee lastig gevallen ga worden.
Ik moest het wel ergens kwijt, maar nee ik heb liever geen verjaardag. Gelukkig weet niemand bij mij op school en op werk dat ik jarig ben dus daar heb ik sowieso geen last vanquote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en toch meld je het hierStiekem vind je t wel leuk, die aandacht
OT: och...
Dit kan natuurlijk niet hehquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Alsnog gefeliVolgende week vrijdag wordt ik 30..... dus ik zit er zelf ook echt heel erg niet op te wachten. Biertje doen?
Vreselijk ja, jarig zijn. Zit er voor mij ook weer aan te komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moest het wel ergens kwijt, maar nee ik heb liever geen verjaardag. Gelukkig weet niemand bij mij op school en op werk dat ik jarig ben dus daar heb ik sowieso geen last van
Vanochtend weer wakker gezongenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Vreselijk ja, jarig zijn. Zit er voor mij ook weer aan te komen.
Voel me niet te best vandaag.
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:22 schreef Kabouter.D het volgende:
lekker, via deze post wordt ik fok-ontmaagd
dit weekend jaartje ouder
ok, nou dat viel mee. Heb t bij een andere horlogezaak laten fixen. Kon een half uurtje wachten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:53 schreef Apotheose het volgende:
FIJN en nu is mn horloge kapot. Dat wordt weer opsturen en 5 weken kwijt zijn. En die pubers in die winkel hebben ook vast geen idee hoeveel me dat gaat kosten. Leuk, die OOZOO dingen , maar als er iets mee is dan ben je m wekenlang kwijt
Kijk eens, netjes.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok, nou dat viel mee. Heb t bij een andere horlogezaak laten fixen. Kon een half uurtje wachten.
klopt, had er niet veel zin in. maar het is een redelijk simpele functie met een toch redelijk goed loon erbij. En krijg ook nog eens een cursus voor 3 dagen dan ergens in limburg met overnachting alles geregeld...dus kan dan nog een certificaat/cursus toevoegen aan mijn cv staat altijd goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:35 schreef Laniboekje het volgende:
@Cafpow (quoten doet het niet): Ah, dus het is wel goed gegaan? Las gisteravond namelijk dat je geen zin had in die sollicitatie/functie? Congrats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |