Tis nu toch ook een auto van Brawnquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nooit gehad, is altijd de auto en de briljante strategie van Todt en Brawn geweest.
It takes one to know one.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hey! Trollen is mijn taak hier. En die van Vosss
De reden waarom die knakkers van Torro Rosso nooit ver gaan komen is omdat ze hun auto's nooit beter gaan krijgen omdat ze daar geen feeling voor hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen gelijk? Je ziet toch duidelijk dat de auto alles bepalend is.
Blijkbaar kan Brawn niet zonder Todt als het op strategie aankomtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Tis nu toch ook een auto van Brawn
Jawel dames en heren, we hebben een veld vol met rookies die overspoeld worden door strategisch inzicht, goedheid en valentijnshartjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:54 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ah, de befaamde banden bewaren strategie, wat een genie.
Vandaar dat hij ook maar wereldkampioen is geworden met Brawn GP.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Brawn niet zonder Todt als het op strategie aankomt
Zeg dat maar eens tegen Buttonquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Blijkbaar kan Brawn niet zonder Todt als het op strategie aankomt
Dat was wel een heel duidleijk voorbeeld van kampioen dankzij de kracht van de auto en anders niks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vandaar dat hij ook maar wereldkampioen is geworden met Brawn GP.
Brawn is heel goed in het plaatsen van de juiste mensen op de juiste plek.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat was wel een heel duidleijk voorbeeld van kampioen dankzij de kracht van de auto en anders niks.
geweldige vent is dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hahaha...die John Button zou een goede Brabander zijn.
En wij zijn erbij om dit te mogen meemaken. Wat een uniek seizoen gaat dit worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Jawel dames en heren, we hebben een veld vol met rookies die overspoeld worden door strategisch inzicht, goedheid en valentijnshartjes
tja als ze niet rijden... echt waar zijn ze mee bezig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:00 schreef Atreidez het volgende:
Ja, de Maleisische cameramensen hebben weinig oog voor de rooien
Absoluut.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd..die Renault is toch wel de mooiste auto van dit jaar hoor. Imho.
DRS on Viagra.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumacher zijn vleugel bleef omhoog staan.
Topsnelheid was goed, maar in de bochten is het dan vrij lastig
Vertelde hij net op RTL Deutschland.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumacher zijn vleugel bleef omhoog staan.
Topsnelheid was goed, maar in de bochten is het dan vrij lastig
Vertelde hij net op RTL Deutschland.
Zou niet moeten, maar bij een technisch probleem kan het natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het systeem is zo ontworpen dat het bij een fout in de 0 positie moet staan. Dus dat zou niet mogelijk mogen zijn
Ik zag hem ook al niet op het knopje drukken tijdens de herhaling en dat was inderdaad in de laatste run.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumacher zijn vleugel bleef omhoog staan.
Topsnelheid was goed, maar in de bochten is het dan vrij lastig
Vertelde hij net op RTL Deutschland.
Dat is het 'm net, in het reglement staat dat er bij elke technische fout de vleugel in de originele positie moet terug vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Zou niet moeten, maar bij een technisch probleem kan het natuurlijk wel
Zal wel niet zo simpel zijn dat het met een 1-0 knopje bedient wordt. Komt nog bij dat bij elke beweging van de rempedaal DRS weer wordt uitgeschakelt.quote:
Ja, dat snap ik. Dat lijkt me voor de veiligheid ook belangrijk, maar als er ergens iets klemt dan kan het natuurlijk gebeuren dat de vleugel blijft hangen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is het 'm net, in het reglement staat dat er bij elke technische fout de vleugel in de originele positie moet terug vallen.
Een mechanisch probleem is idd een ander geval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat lijkt me voor de veiligheid ook belangrijk, maar als er ergens iets klemt dan kan het natuurlijk gebeuren dat de vleugel blijft hangen.
Gewoon een mechanisch probleem, dat heeft niks met de regelementen te maken
In de regelementen staat ook dat een motor x races mee moet gaan, dat gebeurt echter ook niet altijd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hey! Trollen is mijn taak hier. En die van Vosss
Jep anders wint Vettel weer met 2 vingers in de neus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Tarado het volgende:
Maar hopen dat het morgen wel gaat regenen na een rondje of 15, kan het nog leuk worden
Die vallen zeker niet tegen, Renault ook goed, Ferrari en Mercedes big failquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef M.Melandri het volgende:
Nou, Mclaren kan het aardig bijbenen, verwacht met droog weer ook wel een spannende race/
Ach, seizoen begint pas in Europa voor de meeste teams.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef M.Melandri het volgende:
Mercedes echt dramatisch ja, vorig seizoen al vroeg begonnen met het ontwikkelen voor 2011 en dan 5e team zijn
Dan nog, als je zo vroeg al begint voor 2011 en dan aan het begin van het nieuwe seizoen nog niks opgeschoten bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ach, seizoen begint pas in Europa voor de meeste teams.
Vermoed dat ze er nog wel komen!
Geweldige, pole trouwens!
Dat weerhield Jordan uiteraard niet van een voortijdige zwamlozing.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef vosss het volgende:
Jammer van dat probleem van Schumi, P6 had er toch wel ingezeten denk ik![]()
Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef Tarado het volgende:
die Kubica zal zich toch ook wel achter beide oren krabben als hij dat al kan als hij ziet wat (never really) quick Nick met zijn auto kan. Met Kubica zouden ze toch wat verder voorin staan, daar ben ik van overtuigd
Dat is geen onwaarschijnlijk scenario, maar weten zullen we het helaas nooit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.
Ik durf gerust te stellen dat Kubica in Melbourne serieus voor P1 had kunnen gaan.
mja, ik denk het niet, maar hij had wel Hamilton van P2 kunnen kukelen. Ik vind namelijk dat Petrov gegroeid en meer het maximale uit de auto kan halen dan vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.
Ik durf gerust te stellen dat Kubica in Melbourne serieus voor P1 had kunnen gaan.
Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, ik denk het niet, maar hij had wel Hamilton van P2 kunnen kukelen. Ik vind namelijk dat Petrov gegroeid en meer het maximale uit de auto kan halen dan vorig jaar.
En hoe kom je daarbij? Hou je bij de feiten, lijkt me niet dat Heidfeld een betere tijd neerzet met een mindere auto, ook Massa zal niet stilzwijgend toestaan dat hij met minder materiaal moet rijden dan Alonsoquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.
In de tijd dat Alonso bij Renault reed konden ze geloof ik maar één competatieve auto neerzetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hoe kom je daarbij? Hou je bij de feiten, lijkt me niet dat Heidfeld een betere tijd neerzet met een mindere auto, ook Massa zal niet stilzwijgend toestaan dat hij met minder materiaal moet rijden dan Alonso
Onzin, Ferrari kan zeker 2 gelijkwaardige auto's bouwen en Renault twijfel ik ook niet aan. Ben zelfs van mening dat alle teams gelijkwaardige auto's hebben (op HRT en Virgin na)quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.
Dat zal je nog wel tegenvallen. Zo gek is het niet als teams hun kopman als eerste de nieuwste updates geven. Goed Ferrari kan wel 2 gelijkwaardige auto's bouwen, maar goed...die moeten eerst maar is een goede auto gaan makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Onzin, Ferrari kan zeker 2 gelijkwaardige auto's bouwen en Renault twijfel ik ook niet aan. Ben zelfs van mening dat alle teams gelijkwaardige auto's hebben (op HRT en Virgin na)
Ja tuurlijk dat wel, maar dan is de andere auto zeker ook competatief. Is niet dat er te weinig geld zou zijn om de tweede auto de updates te geven, maar meestal tijd gebrek met fabricage/vervoer of onzekerheid over de werking ervan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
Dat zal je nog wel tegenvallen. Zo gek is het niet als teams hun kopman als eerste de nieuwste updates geven. Goed Ferrari kan wel 2 gelijkwaardige auto's bouwen, maar goed...die moeten eerst maar is een goede auto gaan maken
Jep, dat is meestal de reden dat een coureur een race eerder met de nieuwe delen rijdt dan zijn teamgenoot.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk dat wel, maar dan is de andere auto zeker ook competatief. Is niet dat er te weinig geld zou zijn om de tweede auto de updates te geven, maar meestal tijd gebrek met fabricage/vervoer of onzekerheid over de werking ervan.
quote:Poleposition verplaatst naar rechterkant circuit
De poleposition op de startgrid in Sepang is verplaatst naar de rechterkant. Hiertoe besloot de FIA op verzoek van de coureurs. Dit verzoek werd overigens al voor de Grand Prix ingediend.
De poleposition voor de Maleisische Grand Prix bevond zich altijd aan de linkerkant van de baan, maar daar komt nu verandering in. Dit meldt Autosport.com.
De keuze voor de linkerkant werd gemaakt omdat dit een betere lijn biedt in aanloop naar de eerste bocht, die krap is en scherp naar rechts afbuigt. De coureurs voorzagen echter problemen vanwege de vele marbles (stukjes rubber) van Pirelli.
Zoals bekend slijt het Italiaanse rubber een stuk harder dan de Bridgestone die tot en met vorig seizoen werden gebruikt. Wie op deze stukjes rubber moet accelereren kort na de start, is in het nadeel.
Overigens is de ideale lijn op het rechte stuk in Sepang niet heel duidelijk gedefinieerd omdat de coureurs tussen de laatste en eerste bocht de oversteek van rechts naar links maken. Desondanks ging raceleider Charlie Whiting namens de FIA in op het voorstel van de coureurs.
Dat ziet er vrij pijnlijk uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Atreidez het volgende:
Goed om te weten
Er is ook nog iemand overreden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |