quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumacher zijn vleugel bleef omhoog staan.
Topsnelheid was goed, maar in de bochten is het dan vrij lastig
Vertelde hij net op RTL Deutschland.
Zou niet moeten, maar bij een technisch probleem kan het natuurlijk welquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het systeem is zo ontworpen dat het bij een fout in de 0 positie moet staan. Dus dat zou niet mogelijk mogen zijn
Ik zag hem ook al niet op het knopje drukken tijdens de herhaling en dat was inderdaad in de laatste run.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:11 schreef _Administr8or_ het volgende:
Schumacher zijn vleugel bleef omhoog staan.
Topsnelheid was goed, maar in de bochten is het dan vrij lastig
Vertelde hij net op RTL Deutschland.
Dat is het 'm net, in het reglement staat dat er bij elke technische fout de vleugel in de originele positie moet terug vallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Zou niet moeten, maar bij een technisch probleem kan het natuurlijk wel
Zal wel niet zo simpel zijn dat het met een 1-0 knopje bedient wordt. Komt nog bij dat bij elke beweging van de rempedaal DRS weer wordt uitgeschakelt.quote:
Ja, dat snap ik. Dat lijkt me voor de veiligheid ook belangrijk, maar als er ergens iets klemt dan kan het natuurlijk gebeuren dat de vleugel blijft hangen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat is het 'm net, in het reglement staat dat er bij elke technische fout de vleugel in de originele positie moet terug vallen.
Een mechanisch probleem is idd een ander geval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat lijkt me voor de veiligheid ook belangrijk, maar als er ergens iets klemt dan kan het natuurlijk gebeuren dat de vleugel blijft hangen.
Gewoon een mechanisch probleem, dat heeft niks met de regelementen te maken
In de regelementen staat ook dat een motor x races mee moet gaan, dat gebeurt echter ook niet altijd.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hey! Trollen is mijn taak hier. En die van Vosss
Jep anders wint Vettel weer met 2 vingers in de neus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:30 schreef Tarado het volgende:
Maar hopen dat het morgen wel gaat regenen na een rondje of 15, kan het nog leuk worden
Die vallen zeker niet tegen, Renault ook goed, Ferrari en Mercedes big failquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:42 schreef M.Melandri het volgende:
Nou, Mclaren kan het aardig bijbenen, verwacht met droog weer ook wel een spannende race/
Ach, seizoen begint pas in Europa voor de meeste teams.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:45 schreef M.Melandri het volgende:
Mercedes echt dramatisch ja, vorig seizoen al vroeg begonnen met het ontwikkelen voor 2011 en dan 5e team zijn
Dan nog, als je zo vroeg al begint voor 2011 en dan aan het begin van het nieuwe seizoen nog niks opgeschoten bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Ach, seizoen begint pas in Europa voor de meeste teams.
Vermoed dat ze er nog wel komen!
Geweldige, pole trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |