abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95255277
Ik ook. En die Kubica zal zich ook wel even afvragen of ie in zijn eventueel actieve F1 carriere nog een rallyrace moet gaan rijden.

Zo'n raceje is leuk, maar als je de F1 geschiedenis in kan gaan als mogelijk de eerste WDC uit Polen kun je zo'n raceje toch maar beter even uitstellen.
Calmer than you are
pi_95255484
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 11:28 schreef vosss het volgende:
Jammer van dat probleem van Schumi, P6 had er toch wel ingezeten denk ik :Y :'(
Dat weerhield Jordan uiteraard niet van een voortijdige zwamlozing.

Ik vind die beweeglijke vleugels maar raar. Het is in de jaren 70 al verboden vanwege het gevaar dat opeens de downforce wegvalt, onderdelen kunnen nou eenmaal stuk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_95255498
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef Tarado het volgende:
die Kubica zal zich toch ook wel achter beide oren krabben als hij dat al kan als hij ziet wat (never really) quick Nick met zijn auto kan. Met Kubica zouden ze toch wat verder voorin staan, daar ben ik van overtuigd
Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.

Ik durf gerust te stellen dat Kubica in Melbourne serieus voor P1 had kunnen gaan. :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95257265
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.

Ik durf gerust te stellen dat Kubica in Melbourne serieus voor P1 had kunnen gaan. :Y
Dat is geen onwaarschijnlijk scenario, maar weten zullen we het helaas nooit.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 april 2011 @ 16:52:16 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95264658
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik ben meer verrast over wat Petrov laat zien met die auto.

Ik durf gerust te stellen dat Kubica in Melbourne serieus voor P1 had kunnen gaan. :Y
mja, ik denk het niet, maar hij had wel Hamilton van P2 kunnen kukelen. Ik vind namelijk dat Petrov gegroeid en meer het maximale uit de auto kan halen dan vorig jaar.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95266022
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, ik denk het niet, maar hij had wel Hamilton van P2 kunnen kukelen. Ik vind namelijk dat Petrov gegroeid en meer het maximale uit de auto kan halen dan vorig jaar.
Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.
  zaterdag 9 april 2011 @ 17:59:46 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95267261
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.
En hoe kom je daarbij? Hou je bij de feiten, lijkt me niet dat Heidfeld een betere tijd neerzet met een mindere auto, ook Massa zal niet stilzwijgend toestaan dat hij met minder materiaal moet rijden dan Alonso
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:08:34 #283
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95267646
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

En hoe kom je daarbij? Hou je bij de feiten, lijkt me niet dat Heidfeld een betere tijd neerzet met een mindere auto, ook Massa zal niet stilzwijgend toestaan dat hij met minder materiaal moet rijden dan Alonso
In de tijd dat Alonso bij Renault reed konden ze geloof ik maar één competatieve auto neerzetten.
Lijkt mij dat dat niet veel veranderd is met het geknepen budget van nu.
Calm down, please!
pi_95270372
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Ik denk dat ook meespeelt dat Renault (en misschien ook Ferrari) maar aan 1 rijder een volwaardige auto kan leveren, in tegenstelling tot bijvoorbeeld RBR en McLaren die gewoon 2 snelle gelijkwaardige auto's voor hun rijders kunnen aanbieden.
Onzin, Ferrari kan zeker 2 gelijkwaardige auto's bouwen en Renault twijfel ik ook niet aan. Ben zelfs van mening dat alle teams gelijkwaardige auto's hebben (op HRT en Virgin na)
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:14:40 #285
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_95270424
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:13 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Onzin, Ferrari kan zeker 2 gelijkwaardige auto's bouwen en Renault twijfel ik ook niet aan. Ben zelfs van mening dat alle teams gelijkwaardige auto's hebben (op HRT en Virgin na)
Dat zal je nog wel tegenvallen. Zo gek is het niet als teams hun kopman als eerste de nieuwste updates geven. Goed Ferrari kan wel 2 gelijkwaardige auto's bouwen, maar goed...die moeten eerst maar is een goede auto gaan maken :')
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
pi_95270575
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:

[..]

Dat zal je nog wel tegenvallen. Zo gek is het niet als teams hun kopman als eerste de nieuwste updates geven. Goed Ferrari kan wel 2 gelijkwaardige auto's bouwen, maar goed...die moeten eerst maar is een goede auto gaan maken :')
Ja tuurlijk dat wel, maar dan is de andere auto zeker ook competatief. Is niet dat er te weinig geld zou zijn om de tweede auto de updates te geven, maar meestal tijd gebrek met fabricage/vervoer of onzekerheid over de werking ervan.
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:33:27 #287
262938 ForzaScuderiaFerrari
Subaru Impreza GT Turbo
pi_95271209
Tja, zou best kunnen. Hele dure ontwikkelingen zijn nu wel beperkt. Vooral door het bevriezen van de motoren. Geld zal bij de meeste teams door de testbeperking hierin wel geen echte rol meer spelen.
Forza Scuderia Ferrari
Subaru Power!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 9 april 2011 @ 19:35:21 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95271300
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Nelis89 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk dat wel, maar dan is de andere auto zeker ook competatief. Is niet dat er te weinig geld zou zijn om de tweede auto de updates te geven, maar meestal tijd gebrek met fabricage/vervoer of onzekerheid over de werking ervan.
Jep, dat is meestal de reden dat een coureur een race eerder met de nieuwe delen rijdt dan zijn teamgenoot.

Alleen zal een team zo veel mogelijk gaan proberen om het te voorkomen, dit omdat imo niet echt tweede rijders meer zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 9 april 2011 @ 19:59:27 #289
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_95272422
quote:
Poleposition verplaatst naar rechterkant circuit
De poleposition op de startgrid in Sepang is verplaatst naar de rechterkant. Hiertoe besloot de FIA op verzoek van de coureurs. Dit verzoek werd overigens al voor de Grand Prix ingediend.

De poleposition voor de Maleisische Grand Prix bevond zich altijd aan de linkerkant van de baan, maar daar komt nu verandering in. Dit meldt Autosport.com.

De keuze voor de linkerkant werd gemaakt omdat dit een betere lijn biedt in aanloop naar de eerste bocht, die krap is en scherp naar rechts afbuigt. De coureurs voorzagen echter problemen vanwege de vele marbles (stukjes rubber) van Pirelli.

Zoals bekend slijt het Italiaanse rubber een stuk harder dan de Bridgestone die tot en met vorig seizoen werden gebruikt. Wie op deze stukjes rubber moet accelereren kort na de start, is in het nadeel.

Overigens is de ideale lijn op het rechte stuk in Sepang niet heel duidelijk gedefinieerd omdat de coureurs tussen de laatste en eerste bocht de oversteek van rechts naar links maken. Desondanks ging raceleider Charlie Whiting namens de FIA in op het voorstel van de coureurs.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_95276879
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:59 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Zoiets?

pi_95277251
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Atreidez het volgende:
Goed om te weten :)

Er is ook nog iemand overreden trouwens :o

Dat ziet er vrij pijnlijk uit :o

Morgenvroeg 10:00 *O*
pi_95277496
regen morgen? *O*
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_95277963
Deze kennen de meeste ook nog wel?


@Temlin

Ik denk van niet, de race is om 4PM (lokale tijd).
pi_95278485
Zin in de race morgen :) ik hoop dat Hamilton Vettel kan pakken in de eerste bochten.
  zondag 10 april 2011 @ 01:00:25 #295
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_95286088
Ik hoop dattie Vettel kan pakken in de laatste bochten!!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 10-04-2011 01:06:21 ]
Calm down, please!
pi_95288450
Ik hoop eik stiekem op nog een stunt van die Petrov :Y

En Heidi mag van mij door de mand vallen.

Rosberg tweede, dat lijkt me ook wel wat :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 10 april 2011 @ 08:50:41 #297
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95290601
Regen al voor de race verwacht....
pi_95290687
Voorprogramma bbc begonnen *O* nu nog droog
Where facts are few, experts are many.
pi_95290807
Zo. Ik ben wakker. *O*

Goedemorgen F1 mannen (en vrouwen) :7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_95290855
Ja Vosss, open jij ff nieuw topic voor de race begint ;)
Where facts are few, experts are many.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')