CDS (commandant der strijdkrachten) is jou ontgaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee een centraal opperbevel die de budgetten ophaalt en besteed aan dezelfde vliegtuigen en dezelfde soldaten opleidt in een taal en een tenue
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legersquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
CDS (commandant der strijdkrachten) is jou ontgaan?
Jij denkt dat de Fransen Engels zullen gaan spreken?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legers
Als daar afspraken over zijn, trouwens alle franse jongeren spreken perfect engels hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Fransen Engels zullen gaan spreken?Om maar eens één van de vele voorbeelden te noemen...
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als daar afspraken over zijn, trouwens alle franse jongeren spreken perfect engels hoor
Zoiets hebben we geprobeerd... Srebrenica ben je vergeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legers
dus een Europese generaal
en dezelfde vliegtuigen dus
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commandoquote:
Waarom is er geen "proest daar gaat mijn bier" icon?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commando
nou het lijkt me gewoon logisch met een infrastructuur een communicatielijn en een ministerie van defensiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets hebben we geprobeerd... Srebrenica ben je vergeten?
Allemaal hetzelfde materieel?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commando
En dat we ook allemaal dezelfde taal gaan spreken in heel Europa, want dat is wel zo handig op vacantiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Koning ben je, beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom is er geen "proest daar gaat mijn bier" icon?
nou binnen internationale bedrijven gebruikt men ook allemaal engels , tbv een duidelijke communicatiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
[..]
En dat we ook allemaal dezelfde taal gaan spreken in heel Europa, want dat is wel zo handig op vacantie
In welk land?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou het lijkt me gewoon logisch met een infrastructuur een communicatielijn en een ministerie van defensie
Europa.quote:
Oh zoals in België bedoel je, waar de Walen het verdommen om Nederlands te spreken, ondanks dat de meeste het best kunnen? Of de Fransen die het verdommen om een andere taal te spreken?quote:
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou binnen internationale bedrijven gebruikt men ook allemaal engels , tbv een duidelijke communicatie
Een Europees leger zou iets meer professioneel kunne opereren met vliegdekschepen en beter dezelfde vliegtuigen , nu zijn het meer een stelletje padvinders
Gaan dure burger aannemers voor gehuurd worden.........quote:
Vergeet de Italianen niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?
Ik wel, en ik kan je verklappen dat ze weinig over de grens lullen.
De internationalen hier spreken allemaal perfect engels zelfs de afrikanen, en je mag toch wel wat intelligentie verwachten van soldaten?/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?
Ik wel, en ik kan je verklappen dat ze weinig over de grens lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |