CDS (commandant der strijdkrachten) is jou ontgaan?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Nee een centraal opperbevel die de budgetten ophaalt en besteed aan dezelfde vliegtuigen en dezelfde soldaten opleidt in een taal en een tenue
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legersquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
CDS (commandant der strijdkrachten) is jou ontgaan?
Jij denkt dat de Fransen Engels zullen gaan spreken?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legers
Als daar afspraken over zijn, trouwens alle franse jongeren spreken perfect engels hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Royyy het volgende:
[..]
Jij denkt dat de Fransen Engels zullen gaan spreken?Om maar eens één van de vele voorbeelden te noemen...
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als daar afspraken over zijn, trouwens alle franse jongeren spreken perfect engels hoor
Zoiets hebben we geprobeerd... Srebrenica ben je vergeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee ik bedoel een leger en niet 28 verschillende legers
dus een Europese generaal
en dezelfde vliegtuigen dus
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commandoquote:
Waarom is er geen "proest daar gaat mijn bier" icon?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commando
nou het lijkt me gewoon logisch met een infrastructuur een communicatielijn en een ministerie van defensiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zoiets hebben we geprobeerd... Srebrenica ben je vergeten?
Allemaal hetzelfde materieel?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tja lijkt me logisch een leger en een opperbevel en allemaal ghetzelfde materieel onder een commando
En dat we ook allemaal dezelfde taal gaan spreken in heel Europa, want dat is wel zo handig op vacantiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Koning ben je, beter had ik het niet kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waarom is er geen "proest daar gaat mijn bier" icon?
nou binnen internationale bedrijven gebruikt men ook allemaal engels , tbv een duidelijke communicatiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef Clan het volgende:
[..]
En dat we ook allemaal dezelfde taal gaan spreken in heel Europa, want dat is wel zo handig op vacantie
In welk land?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou het lijkt me gewoon logisch met een infrastructuur een communicatielijn en een ministerie van defensie
Europa.quote:
Oh zoals in België bedoel je, waar de Walen het verdommen om Nederlands te spreken, ondanks dat de meeste het best kunnen? Of de Fransen die het verdommen om een andere taal te spreken?quote:
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou binnen internationale bedrijven gebruikt men ook allemaal engels , tbv een duidelijke communicatie
Een Europees leger zou iets meer professioneel kunne opereren met vliegdekschepen en beter dezelfde vliegtuigen , nu zijn het meer een stelletje padvinders
Gaan dure burger aannemers voor gehuurd worden.........quote:
Vergeet de Italianen niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?
Ik wel, en ik kan je verklappen dat ze weinig over de grens lullen.
De internationalen hier spreken allemaal perfect engels zelfs de afrikanen, en je mag toch wel wat intelligentie verwachten van soldaten?/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel eens met Portugezen, Spanjaarden, Polen, Duitsers, Grieken en Fransen gewerkt?
Ik wel, en ik kan je verklappen dat ze weinig over de grens lullen.
Leuk dat je zo naïef dan wel idealistisch bent; op militair vlak is dergelijke integratie een goede zaak, maar je begrijpt zelf wel dat het simpelweg een politieke onmogelijkheid is.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De internationalen hier spreken allemaal perfect engels zelfs de afrikanen, en je mag toch wel wat intelligentie verwachten van soldaten?/
Gaat dat in het bedrijfsleven toch sneller...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Leuk dat je zo naïef dan wel idealistisch bent; op militair vlak is dergelijke integratie een goede zaak, maar je begrijpt zelf wel dat het simpelweg een politieke onmogelijkheid is.
Een bedrijf heeft ook 1 gezamelijk belang, een Europees leger zou tig belangen moeten dienen (en daar op stuklopen).quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Gaat dat in het bedrijfsleven toch sneller...
Defensie is dan ook geen conventioneel "bedrijf"quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Op hoog niveau misschien, op de werkvloer is dat ook anders hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Mwa, ze spreken internationaal wel gewoon Engels. Ook in Italie en Spanje.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Clan het volgende:
[..]
Op hoog niveau misschien, op de werkvloer is dat ook anders hoor.
nee die heeft een belang, de opdracht van het commandocenterquote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een bedrijf heeft ook 1 gezamelijk belang, een Europees leger zou tig belangen moeten dienen (en daar op stuklopen).
Defensie zijn dat padvinders zonder opleiding dan???quote:Op donderdag 7 april 2011 22:13 schreef Tip_of_the_Spear het volgende:
[..]
Defensie is dan ook geen conventioneel "bedrijf".
Zeg jongen, ben jij nou zo dom of gedraag je je zo?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee die heeft een belang, de opdracht van het commandocenter
Zegt de uberdombo in dit topic...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Defensie zijn dat padvinders zonder opleiding dan???
Wederom mis ik de "proest daar gaat mijn bier" icon.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De internationalen hier spreken allemaal perfect engels zelfs de afrikanen, en je mag toch wel wat intelligentie verwachten van soldaten?/
In het bedrijfsleven schieten we elkaar ook niet kapot.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar daar spreken we opeens wel Engels en gaan we voor een gezamelijk doel. Misschien is defensie te nationalistisch om echt samen te willen werken met andere landen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven schieten we elkaar ook niet kapot.
Of misschien zijn de nationale (veiligheids)belangen toch wat anders dan de commerciele en willen staten die voor een groot deel in eigen handen houden om niet afhankelijk te zijn van anderen?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar daar spreken we opeens wel Engels en gaan we voor een gezamelijk doel. Misschien is defensie te nationalistisch om echt samen te willen werken met andere landen?
Niet Defensie, de politiek. Er is al niet veel draagvlak voor Europa, laat staan voor een grondwetswijziging om onze nationale soevereiniteit over te dragen aan de EU.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar daar spreken we opeens wel Engels en gaan we voor een gezamelijk doel. Misschien is defensie te nationalistisch om echt samen te willen werken met andere landen?
soldaten die elkaar kapot schieten??quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven schieten we elkaar ook niet kapot.
Ik heb als dienstplichtig tankschutter Leo I-V ooit een jaar van mijn leven in dat 'vakgebied' meegedraaid dus ben er niet helemaal onbekend meequote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Tip_of_the_Spear het volgende:
Wat me opvalt is dat m.n. mensen die niet thuis zijn op het gebied van Defensie hier een aantal uitspraken etaleren die bij mensen die wel in dit vakgebied (want dat is het dus wel) thuis zijn zo ongeinformeerd over komen dat je je afvraagt: wat moet ik in GODSNAAM met dergelijke uitspraken. Het is zo zwart-wit en ongenuanceerd.
Ja erg welbespraakt ben je niet, als je alleen maar je bier om kan gooien, maar ik neem aan dat het geen standaard opleidingsniveau van een moderne soldaat isquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wederom mis ik de "proest daar gaat mijn bier" icon.
Ach, beter met bier gooien als zulke onzin als jij verkondigen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja erg welbespraakt ben je niet, als je alleen maar je bier om kan gooien
Nee, ook daar spreekt men geen Engels, ga jij nu echt met droge ogen beweren dat het wel gebeurt?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef capricia het volgende:
[..]
kunnen ze wel lezen en schrijven ?/quote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, ook daar spreekt men geen Engels, ga jij nu echt met droge ogen beweren dat het wel gebeurt?
Er is meer in het leven dan bier hoor, ik begin nu de werkelijke reden van deze reorganisatie te begrijpenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ach, beter met bier gooien als zulke onzin als jij verkondigen.
Hoewel... zonde van het bier.
Ja, trollen in het Defensieforum op Fok! zeker.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Er is meer in het leven dan bier hoor
Heerlijk! Probeer je mij de tent uit te lokken?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja erg welbespraakt ben je niet, als je alleen maar je bier om kan gooien, maar ik neem aan dat het geen standaard opleidingsniveau van een moderne soldaat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |