Ssssssssssst! Strax ben jij ook genomineerdquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond het vervolg van de Jo show met mamajo prominend in beeld??
en terecht toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef rico80 het volgende:
Vorige week kreeg Aafke 0,0 aandacht op donderdag en kon ze exit.
Vandaag niet niks gezien van Alex, die moet blijkbaar exit.
How obvious..
Zo zonde dat ze elk potentieel relletje laten liggen of zelf verpesten.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Ja echt! DIT is wat we willen, stelletjes die speels stoeien en knuffelen en kriebelen en continu op bed liggen met een mooi romantisch muziekje eronder.. Heerlijk!
Stomme geheimen! Stomme tactieken, Stomme nominaties!
Maar natuurlijk... het liefst meerdere kerenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Poezewoes het volgende:
Vanavond weer mamajo prominend in beeld bij het vervolg op de Jo show?????
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Vultarian het volgende:
mo kan het woord neuken gewoon niet uitspreken is het wel
nee joh, ik ben een veels te oude fiets!quote:
wueheheheh idd, ik ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Vooral als het echt van boem-boem gaat: het scherm is net weer uit en daar komt ze al.
Wat erg, amusement voor de gevoelens van de oh zo fragiele (labiele) Monique. Ik heb er zo'n zin in!
Net5 is nou eenmaal de wijvenzendertquote:Op donderdag 7 april 2011 20:24 schreef versabommie het volgende:
Ja echt! DIT is wat we willen, stelletjes die speels stoeien en knuffelen en kriebelen en continu op bed liggen met een mooi romantisch muziekje eronder.. Heerlijk!
Stomme geheimen! Stomme tactieken, Stomme nominaties!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat de lekkere vriendin van Maik tegen de stomme vriendin van Maik zegt: WAT BEN JIJ EEN TRIEST,ZIELIG, DOM EN HUILIE MOKKEL! HOI MAIKNEUKEN?
dan gaat mo dat meteen bevestigen door in huilen uit te barstenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop dat de lekkere vriendin van Maik tegen de stomme vriendin van Maik zegt: WAT BEN JIJ EEN TRIEST,ZIELIG, DOM EN HUILIE MOKKEL! HOI MAIKNEUKEN?
Mwoa ik heb ook niet veel met Alex maar nu wordt ie gewoon gepootjehaakt. Das ook wel lullig. Kijker heeft t voor t zeggen toch?quote:
Klopt. Maar Monique dacht waarschijnlijk dat-ie haar helemaal vergeten zou zijn nadat hij ook maar één blik op haar geworpen had.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Bwahahaha, wat een gelul.
Hij had het haar toch gewoon verteld van dat meisje thuis?
Ik heb het hem echt horen zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |