quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
over janken van het lachen gesproken. Zocht gisteren op internet info over die nieuwe Ipad.
Kom ik dus ook op fok hier ergens in een forum.
En wiens post zag ik als eerste? Juist ja, Mr.J.Lo. Stond vol met taalfouten, had er bijna op gereageerd
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
over janken van het lachen gesproken. Zocht gisteren op internet info over die nieuwe Ipad.
En wiens post zag ik als eerste? Juist ja, Mr.J.Lo. Stond vol met taalfouten, had er bijna op gereageerd
had je moeten doenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
LINKJE?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
ergens bij de computer toestanden, een topic dat de nieuwe Ipad uit gaat komen enzo. Heb geen zin meer om er naar te zoeken hoor, zoek zelf maar, ik ga die kerel echt niet opzoekenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ergens bij de computer toestanden, een topic dat de nieuwe Ipad uit gaat komen enzo. Heb geen zin meer om er naar te zoeken hoor, zoek zelf maar, ik ga die kerel echt niet opzoeken
had je gewoon moeten doen en ons even moeten roepenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef Ceetje.. het volgende:
precies we zijn niet vies van een relquote:Op donderdag 7 april 2011 18:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
had je gewoon moeten doen en ons even moeten roepen
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:54 schreef jesje1982 het volgende:
maar liefjes ik ben eten tot strakkies![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies we zijn niet vies van een rel![]()
ik ook niet, maar dan het liefst wel op vrijdagavond, dan kan ik langer blijven en zaterdagochtend uitslapen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:54 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies we zijn niet vies van een rel![]()
smakelijk, ben net mijn toast met tonijn en ei naar binnen aan het schuivenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:54 schreef jesje1982 het volgende:
maar liefjes ik ben eten tot strakkies![]()
![]()
lol, ik heb macaroni warm, eet smakelijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk, ben net mijn toast met tonijn en ei naar binnen aan het schuiven
heb spare ribs, heeerlijk maar je toetsenbord wordt er zo vettig vanquote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol, ik heb macaroni warm, eet smakelijk!
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb spare ribs, heeerlijk maar je toetsenbord wordt er zo vettig van
lol, vertel eens Ceetje, wat heb je zoal gedaan vandaag...?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb spare ribs, heeerlijk maar je toetsenbord wordt er zo vettig van
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol, vertel eens Ceetje, wat heb je zoal gedaan vandaag...?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
lol, vertel eens Ceetje, wat heb je zoal gedaan vandaag...?
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De kat is van huis hoop ik?Hoi muis!
quote:
quote:
zweet op de kop staan!quote:
te lang in de zon gezeten?quote:
nee, vanochtend expres een stuk vroeger begonnen en pas om 18.00 gestopt met werken, dus tot morgenochtend vrij afquote:Op donderdag 7 april 2011 19:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Ceetje... niet werken hè vanavond
goed werk... ik hoef morgen nog maar een uurtje of zes te werken en dan lekker Weekendquote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, vanochtend expres een stuk vroeger begonnen en pas om 18.00 gestopt met werken, dus tot morgenochtend vrij af
quote:
nee geen koorts het was vandaag 29 graden in de schaduw, azit nu nog lekker buitenquote:
ikke morgen nog tot 13.00 en dan heb ik ook weekenddddddd, ben er aan toe!!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
goed werk... ik hoef morgen nog maar een uurtje of zes te werken en dan lekker Weekend
Opschepper!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
nee geen koorts het was vandaag 29 graden in de schaduw, azit nu nog lekker buiten
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
nee geen koorts het was vandaag 29 graden in de schaduw, azit nu nog lekker buiten
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke morgen nog tot 13.00 en dan heb ik ook weekenddddddd, ben er aan toe!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ik lust ook wel een kopje koffie hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
net klaar met eten... nu koffie maar dat is inschenken
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mazzelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:
oeh lekker, goed plan!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
net klaar met eten... nu koffie maar dat is inschenken
hij is bezigquote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik lust ook wel een kopje koffie hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ps: ik heb wel niet tot 3e paasdag vrij, maar vanaf de 18e hoef ik alleen op maandag, dinsdag en woensdag te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
oh.... dat is ook lekker. ik heb zoveel vakantiedagen dat ik iedere 7 weken minimaal 1 week vrij benquote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ps: ik heb wel niet tot 3e paasdag vrij, maar vanaf de 18e hoef ik alleen op maandag, dinsdag en woensdag te werken
dat hoop ik ook.... ik kan nu nog weinig voor je doen... behalve heel snel meetypen wat er gebeurtquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
hopelijk komt pietje nog online voor de laifesjow... kweet ook niet of kwali nog online komt vandaag
dat had ik ook kunnen doen, maar nu werk ik tijdens de schooltijden van de kinderen, en de laatste 2 of 3 weken van de maand ben ik vanaf woensdag 12.00 uur vrij, is ook wel lekker hoor, daarbij kan ik in de schoolvakanties dan ook wat dagen vrij zijn en/of thuiswerken. Die kinderopvang ging ook zo in de papieren lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh.... dat is ook lekker. ik heb zoveel vakantiedagen dat ik iedere 7 weken minimaal 1 week vrij ben
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, moet ik zo m'n dochter weer ophalen bij haar judoles, kan ik de daily maar weer half zien
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb een stream opgezet.
Niet super beeld maar voor wie niet naast een tv zit.
http://live.towmc.nl
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, moet ik zo m'n dochter weer ophalen bij haar judoles, kan ik de daily maar weer half zien
quote:
quote:
quote:
ik ben gewoom fan van net5quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
deed mark alleen om te tonen dat er net5 beeld is
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
deed mark alleen om te tonen dat er net5 beeld is
quote:
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)quote:
Ik kijk de live nooit, gedoe, krijg altijd zin om Bart wat naar zijn hoofd te mikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ma t/m vr van 19:30 - 20:30 en op do ook van 20:30 - 22:00 hoop ik alleen maar.... jij hoort toch verder helemaal niet tot hun doelgroep
en heeft ze de rest afgemaaktquote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer terug
[..]
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)
judoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer terug
[..]
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)quote:
Wow hoe oud?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)
das netjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)
ik dacht hier niets bij tot je de laatste zin tussen haakjes zettequote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die bruine slip?quote:
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, over een paar weken heeft ze band examen geloof ik
quote:
kokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden.Op tijd voor de live![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
en denk is wat. Moet 200 vakantie uur opmaken, Morgen 1e extra vrije dag![]()
![]()
![]()
nee hoor, oranje band, ze heeft nu gele band met oranje, groene, blauwe en bruine slip,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??
hoi kokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
dit dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ma t/m vr van 19:30 - 20:30 en op do ook van 20:30 - 22:00 hoop ik alleen maar.... jij hoort toch verder helemaal niet tot hun doelgroep
ahaa ok, pff het is me al te lang geleden ...heb dat ook ooit nog eens gedaan maar niet verder gekomen dan de blauwe band meen ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, oranje band, ze heeft nu gele band met oranje, groene, blauwe en bruine slip,
daarna volgt oranje band
geen idee hoever ze gaat komen. Ze vind het leuk, en zo lang ze het leuk vind, mij bestquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
ahaa ok, pff het is me al te lang geleden ...heb dat ook ooit nog eens gedaan maar niet verder gekomen dan de blauwe band meen ik
ik ben er ook net kan je niet helpen helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
Vraag het hier ook nog maar een keer, bij de buren is niemand meer. Iemand korte update? Streamverslagen zijn nog niet bij gewerkt
moet ze ook zeker doen vond hnet ook altijd wel tof om te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee hoever ze gaat komen. Ze vind het leuk, en zo lang ze het leuk vind, mij best
niets gezien vandaag, om 18.00 pas ingeschakeld, maar niet veel meegekregen. Je zult wel weinig gemist hebben denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
Vraag het hier ook nog maar een keer, bij de buren is niemand meer. Iemand korte update? Streamverslagen zijn nog niet bij gewerkt
200 uur = 20 x dagen van 10 uur of 25 dagen van 8 uurquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
update VOLquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
25 dagen van 8 uur. dus komende 18 weken 4 dagen werken tussensoort nog ff twee weken vakantie. eind september hebben we er weer 200 staan, dus weer vakantie,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
200 uur = 20 x dagen van 10 uur of 25 dagen van 8 uurlekker joh
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
karim en sharon missie gehad 1 uur verstooppen voor medebewoners dat is gelikt 2000 euro allebij karim heeft 1 uur achter de koelkast gezeten en sharon in een donker hoekje
quote:
nooquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Thx, zoals al opgemerkt, is niet veel gebeurt
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Thx, zoals al opgemerkt, is niet veel gebeurt
Bij judo zijn er negen banden in verschillende kleuren:quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??
snapper niks van.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
Had ik goffer ook al lapo in het live-topic, schrok me weer rot
hier was het gewoon een eihmpo hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
ik dacht dat ik nog een eihmpo had,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hier was het gewoon een eihmpo hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
ik word er altijd doodnerveus van, echt, waarom, geen ideequote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik zag het... lekker snel geopend toch niets mis mee
vaker doenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik word er altijd doodnerveus van, echt, waarom, geen idee
ze leggen ook nooit druk op je he, als het niet snel genoeg gaat zijn er gelijk 4 openquote:Op donderdag 7 april 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik word er altijd doodnerveus van, echt, waarom, geen idee
leg je toch alles naast je koelkast, ben je daar morgen al van afquote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef Ceetje.. het volgende:
effe snel naar de koelkast rennen (begin volgende week met mijn andere eetpatroon, ik sweer ut fakking 20000%)
dat zal het zijn, de Drukquote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ze leggen ook nooit druk op je he, als het niet snel genoeg gaat zijn er gelijk 4 open
het is allemaal veel te lekker om weg te gooien, dus dat vreet ik eerst allemaal nog even opquote:Op donderdag 7 april 2011 20:35 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
leg je toch alles naast je koelkast, ben je daar morgen al van af
zie OPquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique breekt nu al na het horen dat ze minst populair is.
eeeeh, dit is de SC hoor, niet de Cos, je bent welkom, maar we lullen hier niet zoveel over Moquote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
Welkom in de SC... wil je naar de COS die is nu geopend op: [COS#968] Die gezichten!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
YES Jurian heeft zijn bekstekker t-shirt aan![]()
![]()
Ik dnek dat Alex er uitgaat.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef mspoez het volgende:
Yeah right, Karim onderaan. Klopt echt niet. Luister maar naar het geluid in de zaal als er namen genoemd worden.
denk ut ook, lau dr achteraan 2 vliegen in een klapquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dnek dat Alex er uitgaat.[/COS]
Hmm, lekker, koffie....
wel beetje lafjes een sjaal over heenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
probeer de aandacht maar af te leiden met koffie ja...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik dnek dat Alex er uitgaat.[/COS]
Hmm, lekker, koffie....
Oh nee hoor, echt niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
denk ut ook, lau dr achteraan 2 vliegen in een klap
heheheheheh Jesje. Niet van diequote:Op donderdag 7 april 2011 20:42 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
denk ut ook, lau dr achteraan 2 vliegen in een klap
een mens mag toch dromenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
heheheheheh Jesje. Niet van dierare dingen zeggen nu
als er maar geen stream op komtquote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan stoppen ze ze alletwee in de geheime kamer, wedden?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef pietpaniek het volgende:
Gaat er misschien wel. 1 dood vanavond, tis niet voor niets tot de dood ons scheid
komt servio hem alsnog dat nekschot geven?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef pietpaniek het volgende:
Gaat er misschien wel. 1 dood vanavond, tis niet voor niets tot de dood ons scheid
straks staan die drie mannen in de exit gang, zegt de stem: Alex: jij hebt de minste stemmen. Maar omdat Flauwra jou dit geflikt heeft, mag jij blijven, en zij opdonderen, NUquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Vultarian het volgende:
[..]
komt servio hem alsnog dat nekschot geven?
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
straks staan die drie mannen in de exit gang, zegt de stem: Alex: jij hebt de minste stemmen. Maar omdat Flauwra jou dit geflikt heeft, mag jij blijven, en zij opdonderen, NU
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
straks staan die drie mannen in de exit gang, zegt de stem: Alex: jij hebt de minste stemmen. Maar omdat Flauwra jou dit geflikt heeft, mag jij blijven, en zij opdonderen, NU
en dan ook gewoon zonder koffers de tent uit laten gaan, lijkt me mooie tvquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef pietpaniek het volgende:
ja ik ga voor het plan van Cquote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan ook gewoon zonder koffers de tent uit laten gaan, lijkt me mooie tv
karim gaat er heul niet uit, daar wordt nu zo op gesmst dat je er niet eens meer door komt (ja, ik heb er 1 smsje aan gewaagd, wil dat faalex gaat of flip, een van die twee)quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
want dan blijft Flip en gaat Karim eruit
Doe dan voldemort maarquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
karim gaat er heul niet uit, daar wordt nu zo op gesmst dat je er niet eens meer door komt (ja, ik heb er 1 smsje aan gewaagd, wil dat faalex gaat of flip, een van die twee)
ikke al 2x rode knop gedrukt voor Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 20:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
karim gaat er heul niet uit, daar wordt nu zo op gesmst dat je er niet eens meer door komt (ja, ik heb er 1 smsje aan gewaagd, wil dat faalex gaat of flip, een van die twee)
ze zetten Laura dan rechtstreeks op het vliegtuig naar jou, oke? Mag je d'r helemaal hebben (als je ons d'r maar niet mee lastigvalt hè)quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zetten Laura dan rechtstreeks op het vliegtuig naar jou, oke? Mag je d'r helemaal hebben (als je ons d'r maar niet mee lastigvalt hè)
Lol, da's waar, dat hoeft niemand te zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies en dr word dan toch alleen gekriebeld
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, da's waar, dat hoeft niemand te zien.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ikke al 2x rode knop gedrukt voor Karimals het nodig is straks nog een keertje
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zetten Laura dan rechtstreeks op het vliegtuig naar jou, oke? Mag je d'r helemaal hebben (als je ons d'r maar niet mee lastigvalt hè)
quote:
portugalquote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze is al lang op vakantie in Frankrijk
vorig jaar al opgenomenquote:
Speelt ze bij jou voor tochtstrip dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
ze is al lang op vakantie in Frankrijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
vorig jaar al opgenomengescript he
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Speelt ze bij jou voor tochtstrip dan?
[..]
[..]
Lol! Dat kun je dubbelzinnig opvatten....quote:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Dat kun je dubbelzinnig opvatten....
(Sorry iets met een dirty mind...)
[..]
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:
en dat zonder streams, knap hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga hier lekker de heule avond cossen
goed hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
en dat zonder streams, knap hoor
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lentebockje voor je
Ach joh, beter dat ik het zeg dan iemand met zijn/haar volle verstand toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hapte weer, en niet eens in een blokje kaas
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach joh, beter dat ik het zeg dan iemand met zijn/haar volle verstand toch?
quote:
heb je die dan? wat is normaal?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je weet wel van die 'normale' mensen.
huhquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
die komen hier toch heul niequote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
iets met overtreffende trap mompelt
doe eens ontdertitels bolloquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
even voor de duidelijkiheid
[ afbeelding ]
zo'n type noem ik niet normaal maar toch wel lichtelijk (contact)gestoordquote:
heb er geen problemen mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
even voor de duidelijkiheid
[ afbeelding ]
dat dusquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo'n type noem ik niet normaal maar toch wel lichtelijk (contact)gestoord
die kende ik niet, kwam het plaatje net tegen vond hem wel grappigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gejat van:
[ afbeelding ]
Ditmaal wat Jesje zegt.
Oef, cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kende ik niet, kwam het plaatje net tegen vond hem wel grappig
oef..... dit was voor mij een opfrisser... toch echt gehad bij kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oef, cultuurbarbaar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte
Lol, jij kent het schilderij iig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oef..... dit was voor mij een opfrisser... toch echt gehad bij kunstgeschiedenis
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oef, cultuurbarbaar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte
Lol! Maar dan Ceci n'est pas une SC?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
TT voor de volgende SC Ceci n'est pas une pipe![]()
en Ceetje mag openen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Maar dan Ceci n'est pas une SC?
*onthoud*quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgende TT Ceci n'est pas une SC
Ceetje ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 is ook een cultuurbarbaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgende TT Ceci n'est pas une SC
quote:
Ja, maar daar weten we nu ook vanaf toch? De tijd van de barbaren was pre kunst zoals wij die kennen dus weten ze er logischerwijs ook niets van af.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef pietpaniek het volgende:
Barbaren hadden zeker wel cultuurdaarom tuigen wij die boom op aan het einde van het jaar en verstoppen we eieren rond het begin van de lente
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SCquote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk wel lekker uit, moet ik ook nog frans typen
Nee hoor, knippen en plakken kan nu ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk wel lekker uit, moet ik ook nog frans typen
Lol, alweer GMTA.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SC
en het nummertje ophogen naar 71quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |