ik lust ook wel een kopje koffie hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
net klaar met eten... nu koffie maar dat is inschenken
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mazzelaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:
oeh lekker, goed plan!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
net klaar met eten... nu koffie maar dat is inschenken
hij is bezigquote:Op donderdag 7 april 2011 19:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik lust ook wel een kopje koffie hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ps: ik heb wel niet tot 3e paasdag vrij, maar vanaf de 18e hoef ik alleen op maandag, dinsdag en woensdag te werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
oh.... dat is ook lekker. ik heb zoveel vakantiedagen dat ik iedere 7 weken minimaal 1 week vrij benquote:Op donderdag 7 april 2011 19:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ps: ik heb wel niet tot 3e paasdag vrij, maar vanaf de 18e hoef ik alleen op maandag, dinsdag en woensdag te werken
dat hoop ik ook.... ik kan nu nog weinig voor je doen... behalve heel snel meetypen wat er gebeurtquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef bollokus het volgende:
hopelijk komt pietje nog online voor de laifesjow... kweet ook niet of kwali nog online komt vandaag
dat had ik ook kunnen doen, maar nu werk ik tijdens de schooltijden van de kinderen, en de laatste 2 of 3 weken van de maand ben ik vanaf woensdag 12.00 uur vrij, is ook wel lekker hoor, daarbij kan ik in de schoolvakanties dan ook wat dagen vrij zijn en/of thuiswerken. Die kinderopvang ging ook zo in de papieren lopenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh.... dat is ook lekker. ik heb zoveel vakantiedagen dat ik iedere 7 weken minimaal 1 week vrij ben
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, moet ik zo m'n dochter weer ophalen bij haar judoles, kan ik de daily maar weer half zien
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:30 schreef Hendrik83 het volgende:
Ik heb een stream opgezet.
Niet super beeld maar voor wie niet naast een tv zit.
http://live.towmc.nl
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, moet ik zo m'n dochter weer ophalen bij haar judoles, kan ik de daily maar weer half zien
quote:
quote:
quote:
ik ben gewoom fan van net5quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
deed mark alleen om te tonen dat er net5 beeld is
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:44 schreef bollokus het volgende:
deed mark alleen om te tonen dat er net5 beeld is
quote:
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)quote:
Ik kijk de live nooit, gedoe, krijg altijd zin om Bart wat naar zijn hoofd te mikken.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ma t/m vr van 19:30 - 20:30 en op do ook van 20:30 - 22:00 hoop ik alleen maar.... jij hoort toch verder helemaal niet tot hun doelgroep
en heeft ze de rest afgemaaktquote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer terug
[..]
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)
judoquote:Op donderdag 7 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, weer terug
[..]
ben ook net weer terug, moest even mijn dochter ophalen, was aan het vechten (bij judo dan hè)
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)quote:
Wow hoe oud?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)
das netjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |