ik dacht hier niets bij tot je de laatste zin tussen haakjes zettequote:Op donderdag 7 april 2011 19:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gele band, bruine slip (dat laatste klinkt zo vies, maarja, het is echt een bruine)
die bruine slip?quote:
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??quote:Op donderdag 7 april 2011 20:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, over een paar weken heeft ze band examen geloof ik
quote:
kokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
goede avond vrienden.Op tijd voor de live![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
en denk is wat. Moet 200 vakantie uur opmaken, Morgen 1e extra vrije dag![]()
![]()
![]()
nee hoor, oranje band, ze heeft nu gele band met oranje, groene, blauwe en bruine slip,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??
hoi kokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
dit dusquote:Op donderdag 7 april 2011 19:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ma t/m vr van 19:30 - 20:30 en op do ook van 20:30 - 22:00 hoop ik alleen maar.... jij hoort toch verder helemaal niet tot hun doelgroep
ahaa ok, pff het is me al te lang geleden ...heb dat ook ooit nog eens gedaan maar niet verder gekomen dan de blauwe band meen ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, oranje band, ze heeft nu gele band met oranje, groene, blauwe en bruine slip,
daarna volgt oranje band
geen idee hoever ze gaat komen. Ze vind het leuk, en zo lang ze het leuk vind, mij bestquote:Op donderdag 7 april 2011 20:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
ahaa ok, pff het is me al te lang geleden ...heb dat ook ooit nog eens gedaan maar niet verder gekomen dan de blauwe band meen ik
ik ben er ook net kan je niet helpen helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
Vraag het hier ook nog maar een keer, bij de buren is niemand meer. Iemand korte update? Streamverslagen zijn nog niet bij gewerkt
moet ze ook zeker doen vond hnet ook altijd wel tof om te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee hoever ze gaat komen. Ze vind het leuk, en zo lang ze het leuk vind, mij best
niets gezien vandaag, om 18.00 pas ingeschakeld, maar niet veel meegekregen. Je zult wel weinig gemist hebben denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
Vraag het hier ook nog maar een keer, bij de buren is niemand meer. Iemand korte update? Streamverslagen zijn nog niet bij gewerkt
200 uur = 20 x dagen van 10 uur of 25 dagen van 8 uurquote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef superkokje het volgende:
![]()
![]()
update VOLquote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:15 schreef superkokje het volgende:
25 dagen van 8 uur. dus komende 18 weken 4 dagen werken tussensoort nog ff twee weken vakantie. eind september hebben we er weer 200 staan, dus weer vakantie,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
200 uur = 20 x dagen van 10 uur of 25 dagen van 8 uurlekker joh
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
karim en sharon missie gehad 1 uur verstooppen voor medebewoners dat is gelikt 2000 euro allebij karim heeft 1 uur achter de koelkast gezeten en sharon in een donker hoekje
quote:
nooquote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Thx, zoals al opgemerkt, is niet veel gebeurt
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
Thx, zoals al opgemerkt, is niet veel gebeurt
Bij judo zijn er negen banden in verschillende kleuren:quote:Op donderdag 7 april 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik was al aan het twijfelen maar het is toch de oranje slip of niet want het is toch geel, oranje, groen, blauw bruin, zwart ??
snapper niks van.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
Had ik goffer ook al lapo in het live-topic, schrok me weer rot
hier was het gewoon een eihmpo hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
ik dacht dat ik nog een eihmpo had,quote:Op donderdag 7 april 2011 20:31 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hier was het gewoon een eihmpo hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
snapper niks van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |