Ach joh, beter dat ik het zeg dan iemand met zijn/haar volle verstand toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hapte weer, en niet eens in een blokje kaas
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach joh, beter dat ik het zeg dan iemand met zijn/haar volle verstand toch?
quote:
heb je die dan? wat is normaal?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je weet wel van die 'normale' mensen.
huhquote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
die komen hier toch heul niequote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
iets met overtreffende trap mompelt
doe eens ontdertitels bolloquote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
even voor de duidelijkiheid
[ afbeelding ]
zo'n type noem ik niet normaal maar toch wel lichtelijk (contact)gestoordquote:
heb er geen problemen mee moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
even voor de duidelijkiheid
[ afbeelding ]
dat dusquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo'n type noem ik niet normaal maar toch wel lichtelijk (contact)gestoord
die kende ik niet, kwam het plaatje net tegen vond hem wel grappigquote:Op donderdag 7 april 2011 21:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gejat van:
[ afbeelding ]
Ditmaal wat Jesje zegt.
Oef, cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kende ik niet, kwam het plaatje net tegen vond hem wel grappig
oef..... dit was voor mij een opfrisser... toch echt gehad bij kunstgeschiedenisquote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oef, cultuurbarbaar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte
Lol, jij kent het schilderij iig.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oef..... dit was voor mij een opfrisser... toch echt gehad bij kunstgeschiedenis
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oef, cultuurbarbaar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ren%C3%A9_Magritte
Lol! Maar dan Ceci n'est pas une SC?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
TT voor de volgende SC Ceci n'est pas une pipe![]()
en Ceetje mag openen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Maar dan Ceci n'est pas une SC?
*onthoud*quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgende TT Ceci n'est pas une SC
Ceetje ook alquote:Op donderdag 7 april 2011 21:26 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 is ook een cultuurbarbaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgende TT Ceci n'est pas une SC
quote:
Ja, maar daar weten we nu ook vanaf toch? De tijd van de barbaren was pre kunst zoals wij die kennen dus weten ze er logischerwijs ook niets van af.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:28 schreef pietpaniek het volgende:
Barbaren hadden zeker wel cultuurdaarom tuigen wij die boom op aan het einde van het jaar en verstoppen we eieren rond het begin van de lente
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SCquote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk wel lekker uit, moet ik ook nog frans typen
Nee hoor, knippen en plakken kan nu ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kijk wel lekker uit, moet ik ook nog frans typen
Lol, alweer GMTA.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SC
en het nummertje ophogen naar 71quote:Op donderdag 7 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon knippen en plakken Ceci n'est pas une SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |