abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95266520
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Inderdaad. Prima dingen, ze zitten heerlijk. Ze slijten alleen wel vrij snel naar mijn gevoel (de zolen), maar ze worden natuurlijk intensief gebruikt. En omdat de zool een samenstelling is van een harde waterdichte buitenlaag en een poreuze schokabsorberende binnenkant, verliezen de zolen hun waterdichtheid zodra de buitenlaag op sommige plekken zo ver is doorgesleten dat je de binnenlaag er doorheen ziet (meestal bij de hak). En door deze samenstelling kun je ze ook niet opnieuw laten verzolen.

Ik heb overigens de Track II, in 't zwart.
Ah oke, want ik vind de sneakers waar ik nu op loop echt alles behalve comfortabel.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95266800
ik vind ecco schoenen wel heel fijn, maar ze slijten wel snel vind ik ook. Ik heb die van mij eind van de zomervakantie gekocht en nu hangt de zool er al onderuit :S Niet echt kwaliteit, vind ik..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95267003
Ik werk alleen maar op zaterdag, misschien gaan ze dan ietsje langer mee?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_95268088
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef sbientje het volgende:
ik vind ecco schoenen wel heel fijn, maar ze slijten wel snel vind ik ook. Ik heb die van mij eind van de zomervakantie gekocht en nu hangt de zool er al onderuit :S Niet echt kwaliteit, vind ik..
Je moet ook zeker geen sneakers oid kopen en daar je wijken mee gaan doen, die loop je zo aan flarden idd.

Maar ze hebben prima wandelschoenen.
  zaterdag 9 april 2011 @ 18:23:24 #55
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_95268386
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 17:48 schreef sbientje het volgende:
Ecco schoenen zijn fijn om in te lopen, maar voor veel loopwerk moet je toch uitkijken naar échte wandelschoenen. Zelf loop ik al een jaar op "Human Nature" van ANWB, ik heb een loopwijk van twee tot twee-en half uur met HAH, 4 x per week, er mankeert nog niks aan. *O*
Leven en laten leven
pi_95268550
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Ecco schoenen zijn fijn om in te lopen, maar voor veel loopwerk moet je toch uitkijken naar échte wandelschoenen. Zelf loop ik al een jaar op "Human Nature" van ANWB, ik heb een loopwijk van twee tot twee-en half uur met HAH, 4 x per week, er mankeert nog niks aan. *O*
ik heb echte wandelschoenen, maar dat zijn van die halve bergschoenen zeg maar.. dus dat is me net iets teveel van het goede (wel lekker in de winter enzo). Maar die wandelschoenen hebben idd vaak wel een iets hardere zool.. ik had mijn vorige wandelschoenen 4 jaar en heel veel gedragen, maar eigenlijk was de zool nog bijna helemaal als nieuw.. paar plekjes die wel wat slijtage lieten zien...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95272173
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:45 schreef BrillieSmurf het volgende:
Is het trouwens slim om nu aandelen te kopen in TNT?

Het is gezakt met 12% afgelopen vrijdag :') Maar kans is groot dat het weer stijgt na deze bekendmaking, toch?
Zou geen aandelen TNT kopen, de top heeft geen lange noch kortetermijnvisie en zelf lullen ze het liefste hoe slecht het gaat met de postmarkt.

Hier ook Kampioenen en Makro druk + wat afwezigen. Ben maar stilletjes de vestiging uit gelopen en mijn telefoon uitgezet :D
pi_95297231
Pfff, hier zijn KPN en een ander bedrijf aan het 'concurreren' om een glasvezel netwerk wat resulteert in elke week geaddresseerde huis-aan-huis post. Super irritant!! Hebben jullie dat ook? Had gisteren 5 rode bakken met zetpost, normaal zijn er dat 2 op Zaterdag.

En afgelopen woensdag/vrijdag, van die pakjes van Ons Brabantnet. Die waren pas vervelend!! Voor elk huis, zelfs huisnummers die (nog) niet bestaan of onbewoonde huizen. Heb gewoon 10 nabreng zakken moeten maken voor een hele wijk, waar er normaal op woensdag maar 4 voor zijn.

Hoop dat ze aankomende week mooi achterwege blijven.
pi_95297608
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 13:22 schreef ellenatmars het volgende:
Pfff, hier zijn KPN en een ander bedrijf aan het 'concurreren' om een glasvezel netwerk wat resulteert in elke week geaddresseerde huis-aan-huis post. Super irritant!! Hebben jullie dat ook? Had gisteren 5 rode bakken met zetpost, normaal zijn er dat 2 op Zaterdag.

En afgelopen woensdag/vrijdag, van die pakjes van Ons Brabantnet. Die waren pas vervelend!! Voor elk huis, zelfs huisnummers die (nog) niet bestaan of onbewoonde huizen. Heb gewoon 10 nabreng zakken moeten maken voor een hele wijk, waar er normaal op woensdag maar 4 voor zijn.

Hoop dat ze aankomende week mooi achterwege blijven.
Hier is UPC bezig een glasvezelnetwerk initiatief te frustreren met mailings. Hadden ze de hele stad een kaart gestuurd. HSM deed er eeuwen over om een prutsresultaat af te leveren :(
pi_95333100
Bij het laatste werkoverleg dacht ik even met een verlate 1 aprilgrap te maken te hebben, maar de leiding was toch echt serieus. Iedereen kent ongetwijfeld de Rotterdamse methode (controlekaartjes tussen de post), wel, wij krijgen daar nu een variant op, met controlekaartjes tussen het hah! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 april 2011 @ 10:45:34 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_95334619
WTF :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_95334699
ahahahha wat kansloos zeg!
  maandag 11 april 2011 @ 10:50:32 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95334787
Die Rotterdamse methode hebben we hier inderdaad, totaal nutteloos en overbodig aangezien die brieven ten eerste gestempeld zijn en praktisch 0 brieven er zo uitzien bij ons en ze altijd een dusdanig apart formaat hebben dat ze al bij het pakken van de bundel opvallen.

En hier laten ze degene die aangetekenden doen de controle uitvoeren m.b.t HAH, altijd handig dat die figuren eerder in mijn wijk rijden dan dat ik begin met dezelfde wijk. :P
Oja en sporadisch bellen ze eens of laten ze onderzoek doen waarbij figuren de straten doorgaan en willekeurig aanbellen bij huizen.
pi_95337218
die rotterdamse methode vind ik toch zo schlemielig... Het zal vast nodig zijn, maar ik vind het niet netjes. Krijg regelmatig als ik een wijk bezorg de controlekaarten los bovenop :')

Zometeen maar weer aan het werk.
pi_95338096
er zijn wijken genoeg waar je vaak een hele bundel h.a.h. overhoudt, laat daar nou net zo'n kaartje inzitten |:( dat gaat toch niemand controleren ..
  maandag 11 april 2011 @ 13:48:30 #66
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_95340862
Echt, wtf. :')

Toen ik net begon bij de post ( paar jaar geleden ) werd er nog weleens op de bezorging gecontroleerd. Stelde niet echt veel voor overigens, de kooimedewerker die ze er altijd tussen stopte deed het nogal op een opzichtige manier of vertelde vlak voordat je wegging dat je even moest opletten. Waarop zei ie dan niet, maar dat liet zich natuurlijk wel raden. :P

De laatste jaren eigenlijk nooit meer meegemaakt dat er gecontroleerd werd. Weet niet of dit ook te maken heeft met het feit dat ik alleen maar autodiensten rijd en in het begin nog weleens fietswijken bezorgde?
Nothing is what it seems
pi_95347930
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:50 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij het laatste werkoverleg dacht ik even met een verlate 1 aprilgrap te maken te hebben, maar de leiding was toch echt serieus. Iedereen kent ongetwijfeld de Rotterdamse methode (controlekaartjes tussen de post), wel, wij krijgen daar nu een variant op, met controlekaartjes tussen het hah! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Dat doen ze bij ons al een jaar...en het slaat idd nergens op nee
pi_95348015
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Troeta het volgende:

[..]

Wat zeggen ze zelf eigenlijk dat het voor nut heeft? :?
pi_95348934
Nooit meegemaakt hier...

Hoe komt het eigenlijk dat er op maandag altijd van die vreemde post is? Ik heb dan altijd best veel van die loterij-achtige spamzooi (PERSOONLIJK AANBOD MAAK SNEL OPEN! CASH GELD OF EEN AUTO!) en het komt altijd uit het buitenland. De rest van de week zie ik zulke brieven eigenlijk nooit (maar misschien zijn ze er wel maar vallen ze dan minder op tussen de andere post).
Beetje jammer altijd, er is dan al zo weinig post en dan is de helft ook nog van die rare meuk :P Al valt het me op andere dagen ook wel op dat je eigenlijk vooral reclame aan het bezorgen bent.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_95349007
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:19 schreef pussywillow het volgende:
Nooit meegemaakt hier...

Hoe komt het eigenlijk dat er op maandag altijd van die vreemde post is? Ik heb dan altijd best veel van die loterij-achtige spamzooi (PERSOONLIJK AANBOD MAAK SNEL OPEN! CASH GELD OF EEN AUTO!) en het komt altijd uit het buitenland. De rest van de week zie ik zulke brieven eigenlijk nooit (maar misschien zijn ze er wel maar vallen ze dan minder op tussen de andere post).
Beetje jammer altijd, er is dan al zo weinig post en dan is de helft ook nog meuk :P
ja dat valt mij ook weleens op idd! altijd van die rare dingen.. Het was hier vandaag best druk, voor een maandag dan :)
pi_95350136
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef Troeta het volgende:

[..]

Echt waar, ook tussen het hah? En ga je die bundels dan ook echt folder voor folder controleren? En hoe zien die controlebriefjes er uit? Die tussen de post waren bij ons aanvankelijk gewone dichtgeplakte enveloppen, geadresseerd aan de vestiging. Tegenwoordig zijn het kleine briefjes (ongeveer 10 x 8 cm) met de aanhef "geachte bewoner" en een volgnummer rechtsboven.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_95353917
Kleine stevige witte controlekaartjes, ik denk die je beschrijft.
Wij hebben die ook altijd tussen de post gehad eigenlijk, dat jullie echte enveloppen hebben zeg, dat is nog gemener!
Maar ze vallen wel goed op hoor tussen de post en tussen het HAH...en eerlijk is eerlijk...het werkt wel, HAH gaat altijd een stuk beter in de weken dat we die krengen weer hebben.
En als er bundels HAH gevonden worden weten ze van welke wijk het is.
pi_95356818
Die witte controlekaarten ja haha, het zijn er altijd 5 en vaak liggen ze bovenop.
Helemaal leuk als je wijken wegloopt dit je zelf voorbereid. Krijg je ze er ook bij en vragen ze nog "kun je ze er even instoppen" :')
pi_95360136
Heb er hier nog 6 van die controlekaartjes thuisliggen van een aantal weken geleden. Wordt niet eens feedback op gegeven.
pi_95363260
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 19:17 schreef Troeta het volgende:
Kleine stevige witte controlekaartjes, ik denk die je beschrijft.
Wij hebben die ook altijd tussen de post gehad eigenlijk, dat jullie echte enveloppen hebben zeg, dat is nog gemener!
Maar ze vallen wel goed op hoor tussen de post en tussen het HAH...en eerlijk is eerlijk...het werkt wel, HAH gaat altijd een stuk beter in de weken dat we die krengen weer hebben.
En als er bundels HAH gevonden worden weten ze van welke wijk het is.
Maar het komt regelmatig voor dat ik veel te veel hah meekrijg. Dat gaat dan op het depot zo een grijze zak in, en de volgende morgen worden al die grijze tassen op de vestiging leeggekieperd in de oudpapiercontainer. En er is best een gerede kans dat daar ook nog kaartjes tussen zaten. Ik vraag me trouwens af wanneer ze die kaartjes er tussen gaan doen, en wie dat doet. Het hah wordt bij ons gestapeld afgeleverd door VSP, in bundels van meestal 23 stuks, met tiewraps er omheen, en in grijze binnentassen. Die gaan rechtstreeks naar de depots, zonder tussenkomst van de bestellers. Gaat er dan iemand die tassen uitzoeken, uitpakken, en kaartjes er tussen schuiven? Dan zullen ze neem ik aan in de bovenste bundel(s) zitten, want anders moeten ze al die tassen helemaal uitpakken en opnieuw inpakken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')