Patek Philipe. Als je dat wilt kunnen betalen heb je geen tijd om te fokken.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allemaal prima. Als je wat minder vaak gezien horloge wil hebben; Jaeger LeCoultre, Patek Philippe, Zenith.
Christiaan van der Klaauw laatst omgehad, ook wel sick hoor.
En MontBlanc en Cartier timmeren ook goed aan de weg.
Ben van plan wat rond te kijken op m'n vakantie, maar heb zoveel horloges liggen en ik gebruik ze nooit, vind 't zo zonde van 't geld. In plaats daarvan heb ik 't in armbanden gestopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Zeeland het volgende:
Met horloge had het misschien niet zo lang geduurt tot het open van het volgende deel.
Natuurlijk wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Patek Philipe. Als je dat wilt kunnen betalen heb je geen tijd om te fokken.
True, maar wel fantastische horloge's.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Patek Philipe. Als je dat wilt kunnen betalen heb je geen tijd om te fokken.
Doe maar groot. Enig idee wat die dingen kosten?quote:
Ik vind armbanden niet echt passen voor een man.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben van plan wat rond te kijken op m'n vakantie, maar heb zoveel horloges liggen en ik gebruik ze nooit, vind 't zo zonde van 't geld. In plaats daarvan heb ik 't in armbanden gestopt.
Ik zeg toch niet dat ik ze hebquote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Doe maar groot. Enig idee wat die dingen kosten?
Ik vind ze veelal oudbollig en klein/compact. Nog nooit een Patek Philippe gezien die me vervoerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
True, maar wel fantastische horloge's.
Het is een kwestie van smaak inderdaad, ook lang niet in alle landen geaccepteerd als accessoires voor mannen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind armbanden niet echt passen voor een man.
Ongetwijfeld zijn ze mooi, maar horloges zijn imho de enige geaccepteerde sieraden voor een vent.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
Ik werk nu nauwelijks dus niet zoveel geld voor dit soort hobby's
Maar in juni of een Breitling Superocean 2 of een Omega Speedmaster prof.
Ik vind de superocean net een te grote ring hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
Dat denk ik ook niet. Maar je deed nogal quasi onnozel alsof het allemaal niets voorstelde.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik ze heb
De duurste is $11 milj.
Met een Tag Heuer Calibre 16 is elke discussie gesloten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
Quasi onnozel, vent, verbeeld je nietsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar je deed nogal quasi onnozel alsof het allemaal niets voorstelde.
Ik ben van stand maar ken mijn beperkingen wel.
Leuk casual horloge. Vind de update die hij heeft gekregen wel oke, en een beetje bling mag wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind de superocean net een te grote ring hebben
Constellation is een zeer classy horloge.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier ligt een constellation nog thuis. Was naam vergeten, maar na even googlen gevonden.
Verbeeld me aardig wat. En het bevalt me wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Quasi onnozel, vent, verbeeld je niets
Ik heb er eens één van m'n oom gedragen.
Klopt, je mag best zien wat hij gekost heeft, maar ik denk dat er voor dat geld leukere horloges te krijgen zijn en de keuze tussen een Superocean en Speedmaster Professional zou ik puur estethisch wel kunnen maken (tenzij je natuurlijk al speedmasters hebt, dan is een superocean een mooie aanvulling).quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leuk casual horloge. Vind de update die hij heeft gekregen wel oke, en een beetje bling mag wel.
Jij had er moeite mee dat ik vond dat Fok!kers best een Patekje konden hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Verbeeld me aardig wat. En het bevalt me wel.
Iemand die er moeite mee heeft kijk ik op neer.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Constellation is een zeer classy horloge.
Nu begin ik weer te twijfelen. Het is een close call tussen die twee namelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt, je mag best zien wat hij gekost heeft, maar ik denk dat er voor dat geld leukere horloges te krijgen zijn en de keuze tussen een Superocean en Speedmaster Professional zou ik puur estethisch wel kunnen maken (tenzij je natuurlijk al speedmasters hebt, dan is een superocean een mooie aanvulling).
Nee. Dat zoiets flinke duiten kost waardoor je amper tijd over houd hier te fokken. Sterker, je staat er zelfs boven als je je in die contreien bevind.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij had er moeite mee dat ik vond dat Fok!kers best een Patekje konden hebben.
Betwijfel ikquote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Dat zoiets flinke duiten kost waardoor je amper tijd over houd hier te fokken. Sterker, je staat er zelfs boven als je je in die contreien bevind.
Ach dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Dat zoiets flinke duiten kost waardoor je amper tijd over houd hier te fokken. Sterker, je staat er zelfs boven als je je in die contreien bevind.
Misschien zijn er wel gepensioneerde rijkaards die Fok!en.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de nieuwprijs van een Patek zo hoog vind dat ik bij hoge uitzondering die wel tweedehands zou kopen. Zag er laatst nog een voorbij komen;quote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij had er moeite mee dat ik vond dat Fok!kers best een Patekje konden hebben.
quote:
Beide 20tigers. Die wijsheid/ervaring komt dan nog welquote:
Ik vind 'm niet mooi eerlijk gezegd, te weinig bling voor die prijs.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de nieuwprijs van een Patek zo hoog vind dat ik bij hoge uitzondering die wel tweedehands zou kopen. Zag er laatst nog een voorbij komen;
http://www.tz-uk.com/foru(...)k=t&sd=a&hilit=patek
Koopje voor 5000 pond.
Idem voor de erfenisquote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Beide 20tigers. Die wijsheid/ervaring komt dan nog wel
Och, ik kende genoeg multi-miljonairs die bezig waren met meer onzin dan ik ooit heb gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Beide 20tigers. Die wijsheid/ervaring komt dan nog wel
Die fokken niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel gepensioneerde rijkaards die Fok!en.
Daar wint niets van.quote:
Enjoy!quote:
Have funquote:
http://www.wwwatches.nl/i(...)iew&id=1543&Itemid=3quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet mooi eerlijk gezegd, te weinig bling voor die prijs.
Had minstens goud moeten zijn.
Succes!quote:
Asbak legen?quote:
Lol. Die heb ik nu om. Maar dan het goud vervangen voor zilver.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.wwwatches.nl/i(...)iew&id=1543&Itemid=3
Deze dan voor je?
Zeer mooi klokje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.wwwatches.nl/i(...)iew&id=1543&Itemid=3
Deze dan voor je?
Ach lang leve dongels en 3G.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Bedankt allen!
Misschien verveel ik me wel in de IC en spreek ik jullie zo weer.
Intensive Care?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Bedankt allen!
Je bereid ons alvast voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
Bedankt allen!
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bereid ons alvast voor.
Geef maar toe dat je net als de rest Fok-verslaafd bent.
Oh gadver. Maar goed dat smaken verschillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zou overigens ook zo een winkel uit kunnen lopen met zoiets:
[ afbeelding ]
Pompeus, walgelijk, ordinair, maar heerlijk.
Ik hou nou eenmaal van goud, geen idee waarom. Ik weet dat absoluut alles aan dat horloge walgelijk is, esthetisch gezien gewoon voor paupers is, maar ik hou er van.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Oh gadver. Maar goed dat smaken verschillen.
Ieder zijn ding. Gelukkig. Anders hadden we allemaal hetzelfde aan en om.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou nou eenmaal van goud, geen idee waarom. Ik weet dat absoluut alles aan dat horloge walgelijk is, esthetisch gezien gewoon voor paupers is, maar ik hou er van.
Guilty.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bereid ons alvast voor.
Geef maar toe dat je net als de rest Fok-verslaafd bent.
Meesterlijk horloge.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
http://subgmt.com/horloge(...)uw-compleet-2003.php
Enige horloge met goud dat ik nog wel eens ga kopen.
Vooral dit deel is heel erg rechts.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Guilty.
Maar om over mlg te beginnen, we missen een hoop SC'ers van het eerste uur.
Het is hier een decadente rechtSC geworden.
Links kent die merken/brands dan ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Vooral dit deel is heel erg rechts.
Niet te verwarren met extreem-rechtsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Vooral dit deel is heel erg rechts.Niets mis mee, ik bewaak het evenwicht wel.
Fijne horloges, kleding en edelmetaal is "heel erg rechts"?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ach, jouw "tijd" komt nog wel.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Links kent die merken/brands dan ook niet.
quote:
Ik bedoelde de links/rechts user verhouding. Die is 1:4 ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fijne horloges, kleding en edelmetaal is "heel erg rechts"?
Waar moet het heen met de wereld.
Je loopt ook liever in "lekker stevige" jute dan in Egyptisch katoen?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt.
Goud![]()
1. Het is heel erg slap.
2. Het is heel erg zwaar.
En totaal onbruikbaar metaal dus.
Ja, hahhaha.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Klopt.
Goud![]()
1. Het is heel erg slap.
2. Het is heel erg zwaar.
En totaal onbruikbaar metaal dus.
I say.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik bedoelde de links/rechts user verhouding. Die is 1:4 ofzo.
Olie is juist een heel waardevol materiaal, bijna alles zit olie in. Plastics, brandstof, autobanden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, hahhaha.
Olie ook. Vloeit zo weg tussen je vingers. Wat moet je daar nou mee?
Hier is het prachtig weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I say.
Nouja, ik zie donkere wolken boven m'n kantoor zich verzamelen, maar het is nog droog dus ik ren even naar buiten om er een op te steken. Bis bald! 1:3 for as long as it lasts, geniet er van.
Oh, je was serieus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Olie is juist een heel waardevol materiaal, bijna alles zit olie in. Plastics, brandstof, autobanden.Goud is leuk maar eigenlijk compleet nutteloos.
Hier ook grijs en grauw. Maar VS en ik wonen dan waarschijnlijk ook in dezelfde hoek.quote:
Geen dasclipquote:
quote:
quote:
Ach, sommige maanden is de slowchat links. Andere weer rechts. Ik vind alles prima.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
quote:
Als alle maanden de respect voor elkaar er maar is.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ach, sommige maanden is de slowchat links. Andere weer rechts. Ik vind alles prima.
Goed nummer, maar die clib.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef eriksd het volgende:
Big Time is echt zo'n nummer dat je even hard zet.
Ken het niet, maar ik denk van niet.quote:
Dit is meer mijn ding, om ook maar eens een plaatje te posten:quote:
Volledig mijn stijl, maar heeft das nodig.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dit is meer mijn ding, om ook maar eens een plaatje te posten:
[ afbeelding ]
Italians snit, overhemd unbuttend, geen das... maar die riem is een beetje to much. Dus geps wegdenken.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volledig mijn stijl, maar heeft das nodig.
Ik draag nooit overhemden zonder das, ook niet als 't niet strikt nodig is. Als ik na 't werk thuis kom gaat hij ook niet af, niet tot ik onder de douche stap. Ik ben getrouwd met dassen.
Eens, behalve het overhemd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Italians snit, overhemd unbuttend, geen das... maar die riem is een beetje to much. Dus geps wegdenken.
Kap ermee. Mijn werkdag zit erop. Ik ga leuke dingen doen.
Kep nog wel een collectie dassen voor je. Met mooie antieke dashouder.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eens, behalve het overhemd.
Das moet.
First dibs!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep nog wel een collectie dassen voor je. Met mooie antieke dashouder.
Zit zelfs nog een echte Casmier das bij die me bijna 200 euro heeft gekost. Alles wel qua stijl 10 jaar oud en ouder.
Wat betekent dat?quote:
Zelfde als "shotgun!"quote:
Oh. hehe.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfde als "shotgun!"
Als eerste beslag leggen op een goed.
Nu: Christopher Cross - Ride like the Windquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Wat een bazenzender dat Absolute 80's. Nu Peter Gabriel - Big Time.
Absoluut topnummer.
Met backingvocals door Michael McDonald. Staat ook een mooie live versie op YT. Erg goed nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nu: Christopher Cross - Ride like the Wind
Snoeihard en kippenvel.
Hij heeft voor Sledgehammer nog altijd het record in handen van meeste MTV awards.quote:
De intro van sledgehammer is geniaal!!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft voor Sledgehammer nog altijd het record in handen van meeste MTV awards.
Wat bedoel je? Er zijn 4 verschillende versies ofzo.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De intro van sledgehammer is geniaal!!
Mooiste intro? Live versie van Hotel California van de The Eagels. Of The Wall live versie van Pink Floyd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De intro van sledgehammer is geniaal!!
Of Layla van Eric Clapton.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooiste intro? Live versie van Hotel California van de The Eagels. Of The Wall live versie van Pink Floyd.
Had je me dat niet via PM kunnen zeggen? Had ik mijn post kunnen aanpassen en mijn eigen eer kunnen reddenquote:
Excuseer me.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Had je me dat niet via PM kunnen zeggen? Had ik mijn post kunnen aanpassen en mijn eigen eer kunnen redden![]()
Joe Walshquote:
Beetje overbodige actie van Trump, lijkt mij. Ik neem aan dat FBI wel heeft onderzoek heeft gedaan naar de roots van Obama.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef eriksd het volgende:
Opzich sta ik niet onwelwillend tegen de republikeinen maar elke keer van die randdebielen die de kop opsteken. Komop zeg.
Beetje aandacht trekken. Was hij niet aan het nadenken om zich mogelijk kandidaat te stellen als president?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje overbodige actie van Trump, lijkt mij. Ik neem aan dat FBI wel heeft onderzoek heeft gedaan naar de roots van Obama.
Ah, nu snap ik waarom al die rechtsen zich enorm opwinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef dotCommunism het volgende:
http://motherjones.com/po(...)-america-chart-graph
die arme, arme bankiers en andere rijken toch. Schandalig dat ze moeten bijdragen aan de crisis, ze hebben al zóveel geleden.
Nog niet helemaal maar er scheelt niet alles meer aan inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef dotCommunism het volgende:
Er zijn geen normale Republikeinen meer over. Ze zijn volledig overgenomen door maffe Tea Party-types of een bizar slag libertarier.
Net even minder van die totale dwazen inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef dotCommunism het volgende:
Wil verder ook niet beweren dat de Democraten wel een goede keuze zijn. Ze zijn slechts een stuk minder slecht.
Lag dat niet voor de hand?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom al die rechtsen zich enorm opwinden.
Je zou denken dat alle Obama-grappen wel gemaakt zouden zijn, maar nee hoor!quote:
Heb ze altijd bij me, geweldige films, veel plezier!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef eriksd het volgende:
Denk dat ik WallStreet nog maar eens ga kijken.
Ik vond geeneen grap grappig, behalve die over die munt juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:04 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je zou denken dat alle Obama-grappen wel gemaakt zouden zijn, maar nee hoor!
Ik zie eerlijk gezegd geen reden om de rijken overdreven te verdedigen. Als ik die grafiekjes zo zie, dan hebben zij niets te klagen.quote:
Niemand beweerd dat ze wat te klagen hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd geen reden om de rijken overdreven te verdedigen. Als ik die grafiekjes zo zie, dan hebben zij niets te klagen.
Waarom schiet je dan helemaal in de stress als we pleiten voor een beetje nivellering. Het is niet alsof wij (of Obama) ervoor pleiten om alle inkomens gelijk te trekken. Punt is dat de verschillen in de VS wel errug groot zijn. En terwijl de toploog haar inkomen alsmaar groter ziet worden, neemt dat van de onderlaag juist af of groeit marginaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand beweerd dat ze wat te klagen hebben.
Dat jullie iets verdedigen op basis van helemaal niks? Ja, dat wisten we wel hoor.quote:
Wat een kleine kinderen zijn jullie toch ookquote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift, zal ik nog in dat R&P meettopic reageren dat de POL meet ook wel wil komen? Even kijken hoe ze reageren
Dit is veruit de meest foute SC in tijden.quote:
Een klassieker in zijn genre.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit is veruit de meest foute SC in tijden.
Waar voor getraind?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef Picchia het volgende:
Zo, net klaar met trainen. Mijn unwarranted self-importance is weer helemaal opgevijzeld.
Muziek over politiek is niet iets nieuws natuurlijk. Herman van Veen, Het Goede Doel, Boudewijn De Groot, Armand, Klein Orkest en nog vele anderen hebben natuurlijk ook muziek over politiek gemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
Ik ga dit weekend voor een keyboard zodat ik mijn musicale talent kan uiten.
Misschien een gat in de markt? Muziek over politiek.
Ja.quote:
En de triangel natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
Ik zou zo graag saxofoon willen spelen.
Het probleem is dat Piano, Trommel en Gitaar niks bleken te zijn en ik ben bang dat een poging saxofoon te spelen ook niks wordt![]()
Ik hou het bij kazoo
Mondharp is ook leuk.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef dotCommunism het volgende:
Vind dit een prima topic. Het vorige ook trouwens.
Dat wil niet zeggen dat ik het allemaal kan spelenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:23 schreef Picchia het volgende:
[..]
Nog een paar andere mensen we kunnen een orkest vormen.
natuurlijk maar ik heb niet gehuild.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film 'Dead Poets Society' weleens gezien? Ik heb er tranen met tuiten om gehuild.....![]()
Niet gezien. Had wel hetzelfde met Tirzaquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Morendo het volgende:
Iemand de film 'Dead Poets Society' weleens gezien? Ik heb er tranen met tuiten om gehuild.....![]()
Klik dan hier om al je dromen waar te maken.quote:
In elk geval een ronde later dan Ajax.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:19 schreef Morendo het volgende:
PSV en Twente zetten dit land voor lul.
Ik weet dat je me hier niet wil hebben. Alleen dit is een POL Sc en geen Libelle SC volgens mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Klik dan hier om al je dromen waar te maken.
Haha, jezus, wat is dit nu weer. Heb ik op je pikkie getrapt een keer ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet dat je me hier niet wil hebben. Alleen dit is een POL Sc en geen Libelle SC volgens mij.
Als je gaat denken dat iemand je specifiek uitkiest om weg te pesten doe je dat.quote:
Dat denk ik helemaal niet wat trek jij toch vaak vreemde conclusies.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Als je gaat denken dat iemand je specifiek uitkiest om weg te pesten doe je dat.
Zeker als ik er op druk, dan ben ik weer een uur aan het zoeken naar mijn wachtwoordquote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet wat trek jij toch vaak vreemde conclusies.![]()
Jij reageerde op mij met een logout link...dan ben je toch weg of niet.Het is niets meer en niets minder.
Mwoah. Dat ligt maar net aan net bedrag lijkt mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ooit een erfenis gehad? Is echt niet leuk hoor.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mwoah. Dat ligt maar net aan net bedrag lijkt mij.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Voorschrift, zal ik nog in dat R&P meettopic reageren dat de POL meet ook wel wil komen? Even kijken hoe ze reageren
Ze willen toch les in het versieren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:34 schreef du_ke het volgende:
Voorschrift die voor de ogen van geschokte R&P'ertjes eriksd gaat verleiden
Schandalig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:
Hillen is een baas. Straks de gehele krijgsmacht aan de proppenschieters
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schandalig.
Je kan toch niet tanks en kleine transporthelikopters allemaal in de ban doen en verwachten dat we nog iets kunnen met ons leger? Dan krijg je net een soort walgelijk België.
Vind het alleen lullig voor al die jongens en meiden die hun baan kwijtraken, voor de rest kan dat hele leger mij gestolen worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schandalig.
Je kan toch niet tanks en kleine transporthelikopters allemaal in de ban doen en verwachten dat we nog iets kunnen met ons leger? Dan krijg je net een soort walgelijk België.
Hehe.quote:
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het alleen lullig voor al die jongens en meiden die hun baan kwijtraken, voor de rest kan dat hele leger mij gestolen worden.
De krijgsmacht kan op internationaal niveau een hefboom zijn, dat klopt. Echter, het land moet bezuinigen. Het is daarom niet meer dan logisch dat ook Defensie eraan moet geloven.quote:
Ja ik vind het onverantwoord dat we dit zo doen. Dat we nu in een redelijke positie zitten binnen de NAVO en er geen gevaren zijn die acuut de kop op kunnen steken wil niet zeggen dat we meteen de hele vloot maar op straat moeten zetten. Die hefboom vind ik persoonlijk de fundering waar ieder land op gebaseerd is. Zonder defensie ben je geen land, heb je geen bestaansrecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De krijgsmacht kan op internationaal niveau een hefboom zijn, dat klopt. Echter, het land moet bezuinigen. Het is daarom niet meer dan logisch dat ook Defensie eraan moet geloven.
Hoepel op met je gejank man. Als we de onderkant van de samenleving kapot bezuinigen dan zit jij hier lachend je mening te verkondigen. We moeten bezuinigen en Defensie is eeb bezuinigingspost, punt, klaar. Het leger is toch voor mongolen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik vind het onverantwoord dat we dit zo doen. Dat we nu in een redelijke positie zitten binnen de NAVO en er geen gevaren zijn die acuut de kop op kunnen steken wil niet zeggen dat we meteen de hele vloot maar op straat moeten zetten. Die hefboom vind ik persoonlijk de fundering waar ieder land op gebaseerd is. Zonder defensie ben je geen land, heb je geen bestaansrecht.
Maar goed, Europa jankt nog wel anders wanneer de vleugels van "The Bold Eagle" waaronder we luxueus vertoeven wat teruggetrokken worden.
Waarom zo beledigend in de rondte slaan?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel op met je gejank man. Als we de onderkant van de samenleving kapot bezuinigen dan zit jij hier lachend je mening te verkondigen. We moeten bezuinigen en Defensie is eeb bezuinigingspost, punt, klaar. Het leger is toch voor mongolen.
Omdat ik nou eenmaal een klootzak als er wordt gesproken over rechtse hobby's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zo beledigend in de rondte slaan?
Defensie een rechtse hobby?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik nou eenmaal een klootzak als er wordt gesproken over rechtse hobby's.
Dat waren we al. Het interesseert mij in ieder geval geen hol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Defensie een rechtse hobby?
Het zou verdomme een gegeven moeten zijn dat een land zowel links als rechts als midden een defensie nodig heeft die meer voorstelt dan de Henk en Ingrids in een camouflage pak met een proppenschieter. Nu krijgen we een leger a la België, zo'n faalhaasland.
Dat waren we dus niet, en zelfs onze nieuwste marine schepen die nog in de werf liggen worden nu al verkocht, wat een schande.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat waren we al. Het interesseert mij in ieder geval geen hol.
Och, nog een jaar wachten en ze staan smekend aan de deur, die gekke Vlamen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:14 schreef Picchia het volgende:
Dan kunnen we in ieder geval een aanval van België afslaan.
Taken afstoten, dan heb je minder uitgaven en dus ook minder/geen bezuinigingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoepel op met je gejank man. Als we de onderkant van de samenleving kapot bezuinigen dan zit jij hier lachend je mening te verkondigen. We moeten bezuinigen en Defensie is eeb bezuinigingspost, punt, klaar. Het leger is toch voor mongolen.
Ook als er niet bezuinigd hoeft te worden zou ik snijden in defensie. Het is gewoon zonde van het geld, we staan al in de top van grootste legers van Europa. En met de volgende spreuk heb ik al helemaal niets:quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onmogelijk, Sarkozy stelt binnen een paar dagen wel een no-fly zone af en bombardeert onze Henken en Ingrids.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef Picchia het volgende:
We hebben wel tanks nodig om Brussel in te nemen van de Walen en Fransen.
O, verder kan ik eigenlijk geen nut voor onze tanks bedenken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onmogelijk, Sarkozy stelt binnen een paar dagen wel een no-fly zone af en bombardeert onze Henken en Ingrids.
Daarom bestaat Iran nog in huidige vorm, waren ze iets zwakker kon je nu tegen een parkeerplaats aankijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
'Er is pas vrede als iedereen genoeg wapens heeft om zich te verdedigen.'
Is er ook niet echt, tenzij je actief mee wilt gaan doen aan grondinvasies, maar daar zijn we teveel een "poldermodel" land voor, met mensen als Koos die nooit in zullen stemmen met dergelijk beleid. Maar goed, die dingen zijn wel handig verder voor de verdediging van de landsgrenzen mocht het er ooit van komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
O, verder kan ik eigenlijk geen nut voor onze tanks bedenken.
Verdediging van onze landsgrenzen tegen de Europese Unie neem ik aan. Als Europa ons wil opnemen gaan onze tanks naar Brussel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is er ook niet echt, tenzij je actief mee wilt gaan doen aan grondinvasies, maar daar zijn we teveel een "poldermodel" land voor, met mensen als Koos die nooit in zullen stemmen met dergelijk beleid. Maar goed, die dingen zijn wel handig verder voor de verdediging van de landsgrenzen mocht het er ooit van komen.
Zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Holograph het volgende:
GroenLinks Rechtse fok!ers, slaap zacht.
Even crossposten in DEF.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hah, "Doelwit Van Rompuy" badge ligt al klaar op de Telegraaf redactie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
Verdediging van onze landsgrenzen tegen de Europese Unie neem ik aan. Als Europa ons wil opnemen gaan onze tanks naar Brussel.
Het zou inderdaad in het uurtje kutmuziek moeten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:27 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom komt Tarkan nou met een liedje in het "uurtje der foute muziek".
quote:
Dat gebeurt ook, we stoten defensie af. Ik ben ook wel voorstander van meteen overgeven als we ooit worden aangevallen. Scheelt hopelijk het hele land in puin laten schieten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Taken afstoten, dan heb je minder uitgaven en dus ook minder/geen bezuinigingen.
Ach, die gasten haten mij toch al.quote:
Was ik maar zo welgesteld dat ik Defensie op kon kopen, maar helaas. Ik had dan alle tanks opgekocht en gedoneerd aan Blackwater.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef KoosVogels het volgende:
He Voorschrift, als je zo graag het leger wilt onderhouden, dan richt je toch lekker een fonds op met enkele welgestelde vrienden? Daar zijn jullie toch zo voor? Eigen verantwoordelijkheid enzo. Als er geen belangstelling voor is, dan verdwijnt het.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, die gasten haten mij toch al.
Duidelijk: je moet meer en harder werken, dan word je logischerwijs vanzelf rijk genoeg, volgens jouw logica.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ik maar zo welgesteld dat ik Defensie op kon kopen, maar helaas. Ik had dan alle tanks opgekocht en gedoneerd aan Blackwater.
quote:
Druk mee bezig, maar het zal niet snel genoeg gaan om Hillen zo op te bellen straks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Duidelijk: je moet meer en harder werken, dan word je logischerwijs vanzelf rijk genoeg, volgens jouw logica.
Je hoeft ook niet in je eentje krom te liggen. Je kunt vast wel een groepje medestanders vinden die graag een duit in het zakje doet, nietwaar? En zo niet, dan heeft het leger blijkbaar geen bestaansrecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was ik maar zo welgesteld dat ik Defensie op kon kopen, maar helaas. Ik had dan alle tanks opgekocht en gedoneerd aan Blackwater.
Nederland kent maar vrij weinig miljardairs die zulke bedragen op kunnen hoesten, we zijn Amerika niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in je eentje krom te liggen. Je kunt vast wel een groepje medestanders vinden die graag een duit in het zakje doet, nietwaar? En zo niet, dan heeft het leger blijkbaar geen bestaansrecht.
Wat denk je beperkt, er zijn vast wel Arabieren met geld over die mogelijkheden zien in investeringen in Nederlandse defensie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland kent maar vrij weinig miljardairs die zulke bedragen op kunnen hoesten, we zijn Amerika niet.
Jammer dan. Je beseft dat ik nu op zn rechts redeneer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nederland kent maar vrij weinig miljardairs die zulke bedragen op kunnen hoesten, we zijn Amerika niet.
Mij best.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Wat denk je beperkt, er zijn vast wel Arabieren met geld over die mogelijkheden zien in investeringen in Nederlandse defensie.
Ja, maar de middenstand en rijken betalen sowieso defensie al, evenals de rest van de regeringsonderdelen, dus zanik niet jij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer dan. Je beseft dat ik nu op zn rechts redeneer?
Wat wil je daarmee zeggen? We betalen met zn allen ook de cultuursubsidies, maar daar wil je ook vanaf. Defensie kan in de stront zakken wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ja, maar de middenstand en rijken betalen sowieso defensie al, evenals de rest van de regeringsonderdelen, dus zanik niet jij.
Alsof een stel homo's en verveelde vrouwen in maillots net zo belangrijk zijn als onze defensie, kom op zeg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? We betalen met zn allen ook de cultuursubsidies, maar daar wil je ook vanaf. Defensie kan in de stront zakken wat mij betreft.
Dat ben ik wel met je eens. Mensen in maillots zijn belangrijker dan defensie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof een stel homo's en verveelde vrouwen in maillots net zo belangrijk zijn als onze defensie, kom op zeg.
Je hebt gelijk: cultuur is inderdaad belangrijker dan defensie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof een stel homo's en verveelde vrouwen in maillots net zo belangrijk zijn als onze defensie, kom op zeg.
Nou vooruit dan maar, ik zal wat tijd van de baas stoppen in je project.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Zeeland het volgende:
I need help!
http://www.thesistools.com/web/?id=185041
Ja wat is dit, ik kan niet eens invullen dat ik WO doe.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Zeeland het volgende:
I need help!
Bedank je baas, namens mij.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, ik zal wat tijd van de baas stoppen in je project.
Omdat je zo'n goeie gozer bent.
Komt goed.quote:
Oh laat dan maar. Ik heb hem zelf nog niet bekeken, dus.. Laat maar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:58 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom zijn die vragen alleen voor Zeeuwse studenten? Daar kan ik niks mee.
Jij denkt dat we weer worden binnengevallen door de moffen? Een klein leger dat zo nu en dan een missie doet is voldoende voor ons.quote:
Heb mezelf gewoon aangekaart als HBO student aan Hogeschool van Zeeland en de vragen verder ingevuld, hopelijk heb je er wat aan. Origine van m'n mening doet er toch niet zo toe voor de organisatie van die dag of wel?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh laat dan maar. Ik heb hem zelf nog niet bekeken, dus.. Laat maar.
Eens met ethi.quote:De snelste manier om een oorlog te beëindigen, is hem te verliezen.
-George Orwell.
Och, de Duitsers waren in 1938 ook goede vrienden van ons land.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat we weer worden binnengevallen door de moffen? Een klein leger dat zo nu en dan een missie doet is voldoende voor ons.
Bedankt, je bent niet helemaal de doelgroep, maar dat geeft niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb mezelf gewoon aangekaart als HBO student aan Hogeschool van Zeeland en de vragen verder ingevuld, hopelijk heb je er wat aan. Origine van m'n mening doet er toch niet zo toe voor de organisatie van die dag of wel?
En toen bestond de EU immers ook al. Oh ja, en het was praktisch dezelfde tijd. Europa was de rust zelve. Je hield niet zo van geschiedenis, toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, de Duitsers waren in 1938 ook goede vrienden van ons land.
Bedoel alleen te zeggen dat je niet alleen hoeft te kijken binnen de grenzen van de EU.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bestond de EU immers ook al. Oh ja, en het was praktisch dezelfde tijd. Europa was de rust zelve. Je hield niet zo van geschiedenis, toch?
Ik zie ook grote overeenkomste met die tijd, alleen komt dat gevaar van binnen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, de Duitsers waren in 1938 ook goede vrienden van ons land.
Jij denkt dat een woest moslimleger Europa binnentrekt? 1982 belde, ze willen hun paranoia terug.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bedoel alleen te zeggen dat je niet alleen hoeft te kijken binnen de grenzen van de EU.
Toen was er ook crisis!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen bestond de EU immers ook al. Oh ja, en het was praktisch dezelfde tijd. Europa was de rust zelve. Je hield niet zo van geschiedenis, toch?
Nee dat doen ze niet, want dan wacht ik ze wel op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat een woest moslimleger Europa binnentrekt? 1982 belde, ze willen hun paranoia terug.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:55 schreef Zeeland het volgende:
I need help!
quote:Hoe oud ben je?
-24
-ouder dan 25.
Zie ik dat nou goed: een Russische tank?quote:
Gezien de foto-kwaliteit zal dat de Vietnam oorlog geweest zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed: een Russische tank?
Russische tanks beste tanks.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed: een Russische tank?
Als het er op aan komt zal ik er niet voor terugdeinzen nee. Misschien niet zo gepersifleerd als dat jij het hier neerzet, maar als een buitenlandse macht denkt te moeten sollen met mijn vaderland dan zal ik haar verdedigen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:09 schreef dotCommunism het volgende:
Zie Voorschrift al aan de grens staan, geweer op zijn rug, mes tussen zijn tanden en twee varkens bij om de moslims angst aan te jagen.
Al het Chinese speelgoed zijn eigenlijk vermomde robotsoldaten!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:08 schreef dotCommunism het volgende:
Straks komt China heel de wereld veroveren!
Och, zij hebben tenminste nog tanks.quote:
Kan het filmpje niet bekijken, dus baseer mij op het plaatje. Overigens hadden ze in WOII ook al kleurenfoto's en film.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gezien de foto-kwaliteit zal dat de Vietnam oorlog geweest zijn.
Gelukkig gaat dat ook echt gebeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het er op aan komt zal ik er niet voor terugdeinzen nee. Misschien niet zo gepersifleerd als dat jij het hier neerzet, maar als een buitenlandse macht denkt te moeten sollen met mijn vaderland dan zal ik haar verdedigen.
Ja maar de tank is van een ontwerp na WOII, dus ofwel Vietnam (wat ik betwijfel gezien de guerrilla oorlog) ofwel Korea. Ik gok op 't laatste.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan het filmpje niet bekijken, dus baseer mij op het plaatje. Overigens hadden ze in WOII ook al kleurenfoto's en film.
Alsof jij dat kan zien aankomen of niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat ook echt gebeuren.
Jij ook niet, maar jij denkt dat het gaat gebeuren, Koos en ik niet. Het verschil tussen een pessimist en een optimist.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jij dat kan zien aankomen of niet.
Als er wordt geknokt, dan worden er facties gevormd en worden wij bijgestaan door onze westerse vrienden. De enige manier dat wij worden binnengevallen door een van onze buurlanden, is als Wilders de macht grijpt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof jij dat kan zien aankomen of niet.
Ja, en dan zijn we blij dat we ons niet kunnen verdedigen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als er wordt geknokt, dan worden er facties gevormd en worden wij bijgestaan door onze westerse vrienden. De enige manier dat wij worden binnengevallen door een van onze buurlanden, is als Wilders de macht grijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |