Dat is een grap!? Heeft ze dat echt getypt? Omfg..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende: [..] Wie snapt er nog meer de ironie als je dit op een forum plaatst?![]()
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Ik schreef "gezond mens".quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.
Dit was de eerste COS, zie volgnummerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Nee, want Flip en Jo liggen met z'n tweetjes; Geer is nergens te zien op de streamsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
Geer zegt niks, Jo en Flip neuzelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
komt omdat ik er 1 verprutst hadquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
de mijne iig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
Omg is PB dan ineens in het huis ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna tegen Philip: "Als ze jou naar huis sturen willen ze mij naaien"
ja het moet altijd om haar draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna tegen Philip: "Als ze jou naar huis sturen willen ze mij naaien"
Jij was gewoon langzaam, volgende x sneller ander word ik ongeduldigquote:
Iedereen?? zijn er maar 2quote:
Woehahahahahhaha, ik zag het al, moest er ff smakkelijk om lachenquote:
Dat is knap als je bedenkt dat Mark's COS een minuut eerder open was dan de jouwequote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij was gewoon langzaam, volgende x sneller ander word ik ongeduldig
Plastische chirurgie is voor mij nog het best op zijn plaats als de correctieve chirurgie waar het uit voort is gekomenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omg is PB dan ineens in het huis ofzo?
ik denk dat ze niet gaan zoeken volgens mij hoorde ik eerder gerard iets zeggen over dat ze samen iets moesten bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Duurt wel lang voor ze gaan zoeken.
Kijk, hulp is onderweg, maak jij de cossen van deze prutsrers even ongedaan ?:)quote:
andere cos was 96 daarvoor was 961 ??????quote:
oW, dan is mijn lappie te langzaamquote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Dat is knap als je bedenkt dat Mark's COS een minuut eerder open was dan de jouwe
Gerard heeft door dat ze een missie hebben en verzint al een smoes voor flip en jo.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
klopt, die hiervoor moest 962 zijn, ik was een prutser
TAFKAMquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Flashbox het volgende:
Voor laura was deze missie veel makelijker geweest, die hoef alleen maar een lampenkap op te zetten en gewoon ergens in de kamer gaan staan
en die missie zou ze nog verprutsen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Flashbox het volgende:
Voor laura was deze missie veel makelijker geweest, die hoef alleen maar een lampenkap op te zetten en gewoon ergens in de kamer gaan staan
Truequote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef danilel het volgende:
[..]
en die missie zou ze nog verprutsen!
Alleen jammer dat Lauwra haar missies eerder verziekt dan volbrengt...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef Flashbox het volgende:
ben je lid van zijn fan club ??????quote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef sjampoeh het volgende:
nog 1.. is van maik z'n hyves
[ afbeelding ]
Die heeft dat wel door en gaat niet tegen ze praten en doet of hij het niet ziet. Anderen kunnen het nog wel is gaan verpesten hoorquote:
nee ben voor geer en karimquote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ben je lid van zijn fan club ??????
karim gaat dan van 1,5 naar 3,5 duizend dus kan hij drukkenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef Day het volgende:
't is toch te triest dat dit zo fucking spannen is?![]()
Heeft 1 van de 2 dan genoeg geld om te drukken? Het geld van maik moet naar team eindbaas!!
top en nu maar hopen dat hij dat doet danquote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
karim gaat dan van 1,5 naar 3,5 duizend dus kan hij drukken
Hij heeft het dan toch niet goed en de kamer moet ook nog is open...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Oh, ik hoop het zo!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het gebrom van de koelkast een mantra op zich is.....quote:
Team eindbaas weet het geheim van maik nu wel, hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hij heeft het dan toch niet goed en de kamer moet ook nog is open...
Daarnaast gaat jo dan wel proberen eerder te drukken hoor...
Het lkaatste wat ik hoorde dachten ze aan borstimplantaten...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Team eindbaas weet het geheim van maik nu wel, hoor.
Als in een relatie met hem beginnen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Blackprinces het volgende:
Jo als jij er morgen nog bent ga ik de uitdaging aan
Ohquote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het lkaatste wat ik hoorde dachten ze aan borstimplantaten...
ik vind het ook leukquote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef Blackprinces het volgende:
eigenlijk kinderspelletje en wij zitten onwijs mee te leven hier hahaha
Ik geniet, maar moet zo met eten beginnen, ik wil niet hahahaquote:
Maar die heeft ook verlatingsangstquote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef Je_Psychiater het volgende:
De slimste van de bende heeft het eerste argwaan.
Verraad wat ?... ze hebben geen idee wat er aan de hand, vooralsnog denken ze dat ze in de KvdW zittenquote:
Brrrr.... Van mij mag ze gelijk met Falex weg vanavond!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef snetje het volgende:
Laura weer... : "IK zei toch dat er wat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssss!!
uuuuuuuuuurrrrrggggggggggggggghhhhh!!! dat toontje alleen al
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Brrrr.... Van mij mag ze gelijk met Falex weg vanavond!
De mijne ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef sjampoeh het volgende:
laur; blablabla ik heb ze betrapt of nou ja betrapt ik zag ze de matras optillen enzo. aaargh*bloeddrukstijgt*
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef sjampoeh het volgende:
laur; blablabla ik heb ze betrapt of nou ja betrapt ik zag ze de matras optillen enzo. aaargh*bloeddrukstijgt*
wil je erover praten ?quote:
haha en nog een half uuuuuuuuuu , maar ja voor 2000quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, wat zullen die twee zich vervelen. Heb net ff boodschappen gedaan en de helft van de tijd zit er pas op. En dan ben ik nog wel actief bezig geweest.
Ik vind 't spannend!quote:
adem inquote:
moest dit echt ?quote:
Laat ze een Carmen Set verpakking/doos krijgen vanavond en stop er iets heel anders inquote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo maakt weer drama dat Flip iets van haar nagellak heeft gezegd. Wat een aandachtshoer.
Nee, schijten doe je op de w.c. niet in het labyrint.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
mo naar de toilet dan komt ze toch vlak bij karim in de buurt?
echt een missiequote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef minzo het volgende:
Is het nou echt een missie of doen ze voor de lol?
nee totaal nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
Dit ^quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
De zender van Karim mag van mij best uit, ik word gek van het geluid van die koelkast, en ik denk dat Karim weinig te bespreken heeft met de achterkant van de koelkast
De opmerkingen van Laura tegen Alex de laatste tijd zijn niet heel positiefquote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Alex; ben jij zo dom of doe je zo dom
Sorry, weet niet hoe ik ze in een spoiler moet plaatsen hehehequote:
Nou, Laura is wel de laatste die dat mag zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Alex; ben jij zo dom of doe je zo dom
Heb je haar ooit op iets positiefs kunnen betrappen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De opmerkingen van Laura tegen Alex de laatste tijd zijn niet heel positief.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef muzas het volgende:
Als karim 'BOE!!' geroepen had, had flip dat smeerspul tegen het plafond gesmeten
Woehahaha, ik stik in mijn sigaret.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef muzas het volgende:
Als karim 'BOE!!' geroepen had, had flip dat smeerspul tegen het plafond gesmeten
ijskast staat niet echt in het douch gedeeltequote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat zeker?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, schijten doe je op de w.c. niet in het labyrint.
Soms, maar vaak gewoon neutrale opmerkingen, maar de overwegend negatieve opmerkingen tegen Alex vallen me langzamerhand wel op.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar ooit op iets positiefs kunnen betrappen?
quote:Het klopt inderdaad dat de vriendin van Maik in Nederland naar Portugal toekomt. Zij zal vanavond een ontmoeting met Maik hebben en wellicht ook met de andere bewoners..
Elke dag weer, ze slaapt immers?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb je haar ooit op iets positiefs kunnen betrappen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor: dat topic over dat vriendinnetje van Maik in Nederland dat naar Portugal zou gaan (stond op haar Hyves), dat is zojuist bevestigd per mail:
[..]
Te gekquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor: dat topic over dat vriendinnetje van Maik in Nederland dat naar Portugal zou gaan (stond op haar Hyves), dat is zojuist bevestigd per mail:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sorry, weet niet hoe ik ze in een spoiler moet plaatsen hehehe
[ afbeelding ]
Oe! Bitchfight!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want als je net een UUR achter een koelkast heb gestaan wil je nog wel ff blijven staan voor een garpjequote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef md89 het volgende:
Als de stem zegt "Missie geslaagd" moet Karim eigenlijk gewoon blijven staan. En dan zodra iemand de koelkast open trekt tevoorschijn komen
gaat ze ervan uit dat hun kluis dan toch samen 1 is ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Laura er bij dat ze 50 K in haar kluis heeft? Volgens de site heeft ze 31,725.
Ze vergeet even dat Falex gedrukt heeft vd weekquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
Hoe komt Laura er bij dat ze 50 K in haar kluis heeft? Volgens de site heeft ze 31,725.
Als ze maik's geheim eruit haaltquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
twee en een half uur streamlock dusquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ojeeeee dat wordt weer janken!!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien met het geld van elex erbij opgeteld? ( ik heb geen idee van die nep-kluisbedragen, lijkt mij dat die er eigenlijk niet toe doen)quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef beequeen het volgende:
bron ?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Laura is heel lullig ze zei dat Alex lelijk was in de kvdw ( wat ze op tv zagen ) en gisteren dat zijn stem irritant was.. En nu dat hij dom is..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Soms, maar vaak gewoon neutrale
opmerkingen, maar de overwegend negatieve opmerkingen tegen Alex vallen me langzamerhand wel op.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef sjampoeh het volgende:
geweldig dit en ook nog zonder............Kan wel even vragen of er een SL opgeknalt wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
gaat nergens overquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
quote:
KAK mis ik de liveshow vanavond!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb gevraagd wat er van klopte en kreeg dat antwoord.
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Is toch lachen om die als sexy serveerster het huis in te sturen even tijdens een feestje ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
gaat nergens over
dat was toch pas 2 weken ?
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef SMutzskii het volgende:
[..]- Wat brengt dat weer dan.
Hoe zat dat trouwens met Guido, Cynthia, Sofia en Jurrien vorige keer? Was dat nep?
En die zit nu net juist met geer haar relatie met Mike buiten door te nemen!quote:
Mo is niet mijn vriedin, mag er van mij vandaag uit, nog voor alex !quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch lachen om die als sexy serveerster het huis in te sturen even tijdens een feestje ofzo?
En dan kijken of Maik reageert?
Oh, wat een grap.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zit nu net juist met geer haar relatie met Mike buiten door te nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
Wow!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
En als Alex eruit is....
[ afbeelding ]
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?
Daar mag ze best op reagerenm vind ik.
nee man, geen tijd voor met al die reclames en terugblikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat de leugendetector vanavond in de live zal worden aangeslingerd
Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komt er natuurlijk vanaqvond tijdens de LIVE inquote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb gevraagd wat er van klopte en kreeg dat antwoord.
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef suzi1 het volgende:
huh ho, wat is er met ex van maik? moet ik nu terug gaan cossen of kan iemand me ergens heen wijzen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Flashbox het volgende:
Hebben ze nu niet in de gaten dat die koelkast verder naar voren staat. Iemand zal het maar zien en even flink die koelkast terug naar achter duwen
Maik's ex komt langs enquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef suzi1 het volgende:
huh ho, wat is er met ex van maik? moet ik nu terug gaan cossen of kan iemand me ergens heen wijzen
Dat is wat anders. Bring her on.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?
Daar mag ze best op reagerenm vind ik.
Idd, ws. alleen tijdens de live en daarna weer wegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.
Die gaat gewoon heel even dat huis in. Net als die stripper en die ambtenaar laatst, denk ik.
Ik heb gezien dat ie daarna nog op het forum is geweest, maar hij werd toen behoorlijk genegeerd, als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
Zie de post van Greys onder mij!quote:
Ik vermoed meer een privemeeting in een van de verborgen kamertjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.
Die gaat gewoon heel even dat huis in. Net als die stripper en die ambtenaar laatst, denk ik.
Ik wel!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja toch, Bee!quote:
Hoe langer die open staat des te meer die moet koelen, des te heter de achterkantquote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Philip weer honger, koelkast open.
Het zou weer eens niet! Jij bent echt té erg!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Ik heb haar namelijk gezien en ze is erg. leuk. Die is echt de zonde waard!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |