SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Goed! Met jou ook?quote:
De mijne? Is wegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef lezzer het volgende:
Ja? En het probleem is?
Is je vrouw weer weg? Of is ze er nog?
Oh wat geweldig allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook?Terras al af? Vanaf 2 mei begint mn nieuwe avontuur! Flying! Dus erg druk met voorbereidingen, medische keuring, uniform, en m'n hard werken om even een buffer op te bouwen. Mn vriendin heeft ook een baan gevonden in A'dam!
Oh da's dus niet zo geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
De mijne? Is wegVanochtend weer op de trein gestapt richting het zuiden.
Als iedereen nou jouw empathisch vermogen had...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet voor mij hoor, maar voor de vrouwminnende medemens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Nizno het volgende:
Dames, geen ruzie he?!
Heb mn moppers uiteindelijk toch afgeleverd dat ik er van baalde dat ze niet terug was gekomen op; En ze probeert er rekening mee te houden. En ik moet niet bang zijn dat ze me als drammer ziet als ik er wel over was begonnen........
Kijken wat het wordt
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En als jullie ruzie maken en gaan vechten, dan graag naakt in olie en met filmapparatuur!
Ik reageerde echt serieus hier opquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef Vanyel het volgende:
Ze hebben een verantwoordelijk iemand nodig die ze helpt de beelden mooi vast te leggen!
Ik ga het niet eens uitleggen. Je weet donders goed hoe het zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Vanyel het volgende:
Je hebt anders ook zo'n moeite met het volgen van de gesprekken hier, heilig boontje
Maar dat scheelde niet veelquote:Op donderdag 7 april 2011 17:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggen. Je weet donders goed hoe het zit.
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen![]()
Misschien kan ze nog wel een stageproject gebruiken
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:36 schreef lezzer het volgende:
Oh Fak, ik had het over opnemen dus he, niet over vechten
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Skunk, wat een fantastische foto's staan er in de beginpost.Ik ben dus wel lief.
Oeh, daar hoor ik ook bijquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet voor mij hoor, maar voor de vrouwminnende medemens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens, kenden jullie deze al?Philips.
Nice.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:11 schreef skunkasaur het volgende:
Trouwens, kenden jullie deze al?Philips.
Lolquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nice.
Overigens zag ik gister een reclame voor Braun Dual epilator, een epileerapparaat met ... wait for it... SCHEERMESJES!
ik dacht eerst dat het Silent Hill was.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef skunkasaur het volgende:
Wat is Amnesia? Een game, ja, maar dan?
Wat ik ervan gezien heb in dat filmpje, viel dat best meequote:Op donderdag 7 april 2011 20:30 schreef skunkasaur het volgende:
Ah, Google vertelde me net dat het waarschijnlijk het engste spel ooit is. Ofzo.
Dat laatste is wel behoorlijk shocking jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb opeens zo'n ontzettende zin in softijs met spikkeltjes. En augurk met ketchup.![]()
Ik ben toch niet zwanger?![]()
Ik heb ook wel eens zin gehad in krijt in een periode waarin ik vreselijk hormonaal was. Dus dit valt mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat laatste is wel behoorlijk shocking ja
Hmm nu heb ik zin in m'n B&J's strawberry cheesecake ijs, maar die staat beneden en ik ben te lui
Best geinige wandeling ja. Ik ben verschillende rondjes aan het uitproberen om te kijken hoe lang ze duren, deze was een uur, gisteren een half uur.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:17 schreef Dqod het volgende:
Nu nog bedoel je?
En je hebt t wel naar je zin gehad dus?
Rarie.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb opeens zo'n ontzettende zin in softijs met spikkeltjes. En augurk met ketchup.![]()
Ik ben toch niet zwanger?![]()
Over raries gesproken, vertel jij mij eens wat jij van Butterfingers vindt. Ik had er laatst één uit een Amerikaanse winkel in A'dam, maar ik vind ze echt niet te kanen.quote:
Krijt? Huh?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens zin gehad in krijt in een periode waarin ik vreselijk hormonaal was. Dus dit valt mee.
Kijk, jij hebt het tenminste in huis.
Ghehe, zo heb je wel een mooie bezigheid jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best geinige wandeling ja. Ik ben verschillende rondjes aan het uitproberen om te kijken hoe lang ze duren, deze was een uur, gisteren een half uur.
[..]
Rarie.
Breng maar langs dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijt? Huh?![]()
En ja.. Je mag wel wat hebben hoor
ik geloof niet dat ik die ooit op heb. Is dat van dat knapperige caramelachtige spul?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Over raries gesproken, vertel jij mij eens wat jij van Butterfingers vindt. Ik had er laatst één uit een Amerikaanse winkel in A'dam, maar ik vind ze echt niet te kanen.
Ik moet fit zijn voor de operatie.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Krijt? Huh?![]()
En ja.. Je mag wel wat hebben hoor
[..]
Ghehe, zo heb je wel een mooie bezigheid ja
Ja, een soort van rare laagjes van heel dun deeg(ofzo) en dan erg vet. Omhuld met chocoladequote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik die ooit op heb. Is dat van dat knapperige caramelachtige spul?
Ja en dan smelt ie toch onderweg en dan eh? NOU?quote:
Ach zo jaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet fit zijn voor de operatie.
Als je lief bent, breng ik je ooit wel een volle bak B&J's u_uquote:
You're freakin' me out kid O_oquote:
Jonge, ik dacht je zit voor m'n raam ofzoquote:
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, een soort van rare laagjes van heel dun deeg(ofzo) en dan erg vet. Omhuld met chocolade![]()
De Nerds waren dan weer wel lekker.
18 mei.quote:
Da's nog best gauw zeg eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorry
[..]
18 mei.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht je zit voor m'n raam ofzo
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorry
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.
Pindakaas en chocola. Hell yeahquote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's nog best gauw zeg eigenlijk
Ben je niet ontzettend zenuwachtig?
Hmm ja da's begrijpelijk dan jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pindakaas en chocola. Hell yeah
[..]
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.
Hebbe!quote:
Wat fijn dat je nu al zo'n voorpret hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.
Ik kan heel onmannelijk wel goed tegen pijn eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ja da's begrijpelijk dan ja..
Mja het is nogal wat.. Om over eventuele pijn nog maar niet te beginnen
Over een poosje echt naar de sportschool voor een gewelfde platte borst, hehe. Can't wait.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hebbe!
[..]
Wat fijn dat je nu al zo'n voorpret hebt.'T zal je vast goed staan, zo'n platte borst.
Mooi zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan heel onmannelijk wel goed tegen pijn eigenlijk
[..]
Over een poosje echt naar de sportschool voor een gewelfde platte borst, hehe. Can't wait.
Good point iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef wonderer het volgende:
Als ik weet dat het geen permanente schade oplevert of iets echt slechts is, vind ik het wel best.
Ahh.Dus geen zachte G?quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee. Jammer hè?Een zachte G is snoezig.
* Vanyel meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau.
Jij wordt steeds leukerquote:
* lezzer meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau.
Misschien wil ik je wel uit die droom helpen als je de volgende keer in Nl bent om je platte borst te showenquote:
* Tha_Erik meldt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau. Aangezien niemand mij hier antwoord op kan geven, ga ik naar bed.
Vaarwel meneer Wonderer.
Nee, niet doen, niet uit mijn droom helpen, ik heb er al zo weinigquote:Op vrijdag 8 april 2011 07:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien wil ik je wel uit die droom helpen als je de volgende keer in Nl bent om je platte borst te showen
Maar ik hou er ook van is
Dat heb ik volgens mij wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:39 schreef NanKing het volgende:
En met jou lief Ewikje? Ik had nog gepost op je wall vorige week
Dat is heel rot, vooral als je ook geen tissues of keukenrol meer hebt....quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen toiletpapier... Dat is een probleem.
En toen verstopten de bloemblaadjes het afvoerputje?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:15 schreef NanKing het volgende:
Ik heb dat een keer gehad dat ik er te laat achter kwam dat er geen toiletpapier meer was, ben ik maar gelijk onder de does gesprongen.
Zo veel mogelijk de gordijnen dicht doen bij de ramen die niet open kunnen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:02 schreef lezzer het volgende:
Er zit een meesje in onze woonkamer
En hij weet niet hoe hij er uit moet![]()
Ik heb de tuindeuren open gezet en alles
Daarom was ik een moment ook enorm in de war.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ze willen niet dat de aandacht continue op hun gericht is maar ze hebben wel een eigen dag en dan ook nog eens dit.
Heb je ook augurken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Ik heb chocoladeijs!
[ afbeelding ]
zwanger?quote:
Ehm. Nee. Why?quote:
Van m'n vierde.quote:
Ik heb zin in augurken. Je mag natuurlijk ook gewoon dat ijs aan me geven. Daar maak ik geen probleem van.quote:
KOEL! Das rap ook!quote:
Groningen is natuurlijk een boerengat. In de stad is dat veel normaler.quote:Op vrijdag 8 april 2011 18:35 schreef skunkasaur het volgende:
Op je 14e ook al. Hoezo was het dan zulk groot nieuws van die 12 jarige uit Groningen?
owquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Groningen is natuurlijk een boerengat. In de stad is dat veel normaler.
hoi doeiquote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow
goed....... jou ken ik niet meer bij deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen is stukken goedkoperquote:
Niet zo gek ookquote:
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo gek ook
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het noorden echt ook heel leuk, maar het is te ver van andere dingen (zoals Antwerpen).
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?
Huh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?
Die heb ik hier ook, die dingen, niet echt nog meer behoefte aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!Ik zou binnen Nederland nooit ergens anders willen wonen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!Ik zou binnen Nederland nooit ergens anders willen wonen.
Dat je alles zo kan draaien om ergens te willen wonen als je maar een plaats noemt die dichterbij A dan B ligt.quote:
Ik pluk Antwerpen niet uit de lucht hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Dat je alles zo kan draaien om ergens te willen wonen als je maar een plaats noemt die dichterbij A dan B ligt.
Ik Kopenhagen wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik pluk Antwerpen niet uit de lucht hoor...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Misschien kun je nu nog iets gezelligs over Brabanders en Limburgers zeggenBrabant&Limburg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral Breda is
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
HET IS PIJNLIJK JAquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb een zachte g en ja jullie zijn herinnerbaar (en ik ook blijkbaar).
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
Leuk je weer te zienWat doe je als je niet op internet zit?
Oh ja, niet op Fok. My badquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op internet zat?En verder...werken, lezen, muziek luisteren, fietsen, het huishouden op orde houden en nog veel meer.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op internet zat?En verder...werken, lezen, muziek luisteren, fietsen, het huishouden op orde houden en nog veel meer.
Zeg, je wilt ons toch niet verlaten, he??quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam ontsnapt aan Fok! ?
Once you go FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, je wilt ons toch niet verlaten, he??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Dqod het volgende:
Vermaak je je een beetje bakfiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wel hoor. Klap op je kopquote:
Mijn hersenen zijn al geschud dus dat gaat niet werkenquote:
^^quote:
Ik ben er nog even.quote:
Ja he?quote:
Die met die SM-kelder in de kerk? Met die mannen die aan je zitten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja he?Ik ga wel straks naar mijn homoclubje.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die met die SM-kelder in de kerk? Met die mannen die aan je zitten?
Ik vond het al een rare plek voor een kelder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja
Hoewel je een paar afzonderlijke verhalen bij elkaar trekt nu
Film kijken, spelletjes spelen, praten over huwelijken (bijna de helft is met een vrouw getrouwd (geweest), elke avond heeft een onderwerp. Maar vooral eigenlijk sociaal gewoon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:56 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik vond het al een rare plek voor een kelder.![]()
Veel plezier. Wat doen jullie daar zoal?
Nog niet, wel gekeken. Hele toffe verkoper, heel aardig en ook eerlijk en super enthousiast. Goeie auto's staan. Ik heb (voor mezelf) de keuze uit drie verschillende nu, en dan bedoel ik ook ECHT verschillendequote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegen beter weten in: dat vraagt om een foto!
Doet het nietquote:
Ze vocht wel goed tegen schorpioenen en reuzesalamanders.quote:
Volvoquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:23 schreef skunkasaur het volgende:
Aaaaah, ik heb de kriebels. Ik wil die volvo graag zien!
En ik weet niet wat ik moet kiezen, wat verstandig is...
Ik benijd jequote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo lesbeaus. Ik ben een beetje teut.
Uhhuh.. Ik vind je echt een baas/bazin als je daarop kunt fietsenquote:Op zondag 10 april 2011 00:36 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Leuk ding, alleen opstappen lijkt me nogal lastig.
O smakkelijk hoor. Gewoon wijn. En dan een beetje doordrinken.quote:
Lolquote:Op zondag 10 april 2011 00:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O smakkelijk hoor. Gewoon wijn. En dan een beetje doordrinken.
Nomnomnomnom.
En nu lekker met poes knuffelen. Die zegt steeds mrwamrwa. En dan verbeeld ik me dattie mama zegt![]()
Pic?quote:Op zondag 10 april 2011 00:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze is (/was) een hij en al best bejaard. En houdt van kroelen met de mama. Het liefst bovenop mijn laptoparm.
![]()
![]()
![]()
ohquote:
Volvo's zijn cool, jaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik was een goede Samaritaan. Ik ging een eindje lopen en zag een meisje langs de kant van de weg met een kapotte auto dus ben even gebleven tot de sleepwagen kwam (uur). wie weet wat voor engerd er anders stopt, toch?
God, als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil zitten we hier in 2014 nog.quote:
Begin eensquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God, als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil zitten we hier in 2014 nog.
Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zoquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Want het allerliefste wil ik niet op fok roepen wat ik verder allemaal wel wil. Dus daar begin ik vast mee
quote:
Of bread sticks!quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zo
Die hebben ze niet bij Longhornsquote:
Whoaaaahhh vetquote:
Nomnomnomnom!quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij LonghornsWel zelfgebakken chips
Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nomnomnomnom!
Damnit. Je zei het C woord... (hihih niet DATC word
).... Nu moet ik opstaan en op jacht.
Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!quote:
Die twee mannen op het eindquote:
Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!quote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.
Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.quote:
Tofquote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.
WEl, ergens tegen het eind zie je een paar opstappen, goed oplettenquote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.
Gelukkig was ik in slaap gevallen voor ik mijn snode plan kon uitvoeren!quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!
Heb je 'm al gekocht?quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 07:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je 'm al gekocht?
Hier moet je nog een flink deel af kunnen pingelen namelijk.Niet zo gek ook, huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nee, jij houdt van BMW'squote:Op zondag 10 april 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar ik ben dan ook geen Volvo fan.
Dan is het niet zo gek dat je niet van Volvo's houdt. Totaal andere smaak.quote:
Waarom precies die tijd?quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef skunkasaur het volgende:
Wat doe je. Ik was van plan om exact om 20:39:10 te posten en dan lekker trollen.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo
Mijn ouders hebben lang een Swift Sedan gehad. Twee zelfs, ze kochten ooit een nieuwe omdat ze een rooie wildenquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo
En ik word net gebeld door Target dat ze een positie open hebben waar ik een paar dagen terug op gesolliciteerd hebquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt
[Lesbeau] #340: Erik modereer hier eens een toffe titel in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |