Heb je 'm al gekocht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2011 07:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je 'm al gekocht?
Hier moet je nog een flink deel af kunnen pingelen namelijk.Niet zo gek ook, huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Nee, jij houdt van BMW'squote:Op zondag 10 april 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar ik ben dan ook geen Volvo fan.
Dan is het niet zo gek dat je niet van Volvo's houdt. Totaal andere smaak.quote:
Waarom precies die tijd?quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef skunkasaur het volgende:
Wat doe je. Ik was van plan om exact om 20:39:10 te posten en dan lekker trollen.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo
Mijn ouders hebben lang een Swift Sedan gehad. Twee zelfs, ze kochten ooit een nieuwe omdat ze een rooie wildenquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo
En ik word net gebeld door Target dat ze een positie open hebben waar ik een paar dagen terug op gesolliciteerd hebquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |