Begin eensquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
God, als ik moet gaan opnoemen wat ik allemaal wil zitten we hier in 2014 nog.

Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zoquote:

quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Want het allerliefste wil ik niet op fok roepen wat ik verder allemaal wel wil. Dus daar begin ik vast mee
quote:

Of bread sticks!quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ze werkt bij een van mijn favo restaurants dus misschien krijg ik wel een keer een gratis toetje of zo

Die hebben ze niet bij Longhornsquote:
 Wel zelfgebakken chips
 Wel zelfgebakken chips  

Whoaaaahhh vetquote:

Nomnomnomnom!quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die hebben ze niet bij LonghornsWel zelfgebakken chips
 C word
 C word   ).... Nu moet ik opstaan en op jacht.
 ).... Nu moet ik opstaan en op jacht.

Sorryquote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nomnomnomnom!
Damnit. Je zei het C woord... (hihih niet DATC word
).... Nu moet ik opstaan en op jacht.

Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!quote:

Die twee mannen op het eindquote:
 Met die snor
 Met die snor  

Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!quote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mee op jacht! Ik ben teut, dus jij moet het denkwerk doen!

In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.quote:

quote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.

Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.quote:

Tofquote:Op zondag 10 april 2011 01:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooie ontroerende liedjes, hilarische teksten en rake observaties. Eigenlijk bijna alles. En ze heeft een stuk beter leren zingen dan op die ene cd die ik van haar kende, echt heel mooi.

WEl, ergens tegen het eind zie je een paar opstappen, goed oplettenquote:Op zondag 10 april 2011 01:29 schreef BlueMage het volgende:
[..]
In die vid wordt ook niet duidelijk hoe je überhaupt op zo'n ding stapt.

Gelukkig was ik in slaap gevallen voor ik mijn snode plan kon uitvoeren!quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Tussen de bank? In de ondergoedla(daar bewaar ik die van mij altijd) of de koelkast? Je kunt ze ook zelf maken!

Heb je 'm al gekocht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 10 april 2011 07:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Heb je 'm al gekocht?
Hier moet je nog een flink deel af kunnen pingelen namelijk.Niet zo gek ook, huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."

Nee, jij houdt van BMW'squote:Op zondag 10 april 2011 07:51 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, maar ik ben dan ook geen Volvo fan.

Dan is het niet zo gek dat je niet van Volvo's houdt. Totaal andere smaak.quote:

Waarom precies die tijd?quote:Op zondag 10 april 2011 17:00 schreef skunkasaur het volgende:
Wat doe je. Ik was van plan om exact om 20:39:10 te posten en dan lekker trollen.

quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo
 Je maakt het wel bont.
 Je maakt het wel bont.

Mijn ouders hebben lang een Swift Sedan gehad. Twee zelfs, ze kochten ooit een nieuwe omdat ze een rooie wildenquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:
Nu trouwens wel, want ik ga denk ik de Suzuki Swift kopen in plaats van de benzine-drinkende-alsof-het-water-is-en-de-auto-een-mens-is Volvo

En ik word net gebeld door Target dat ze een positie open hebben waar ik een paar dagen terug op gesolliciteerd hebquote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt

quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef skunkasaur het volgende:

quote:Op zondag 10 april 2011 17:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gesolliciteerd naar een baan in Frankfurt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |