Vet is goed voor je. Eet meer eieren en spek bij je ontbijt en minder boterhammen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef Voorschrift het volgende:
Bacon is lekker af en toe bij een Engels ontbijt, maar zelf waag ik me er niet aan, vet spul.
Je wil dat ik als single sterf?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Vet is goed voor je. Eet meer eieren en spek bij je ontbijt en minder boterhammen.
quote:
Je wordt niet dik van vet. Je wordt dik van suikers, oftewel koolhydraten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wil dat ik als single sterf?
Ja maar ik wil ook niet over 5 jaar aan cholesterol overvloed aan de dotter.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je wordt niet dik van vet. Je wordt dik van suikers, oftewel koolhydraten.
Hij wel weer hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb nu echt zin in een happertje. Gelukkig ben ik om 13.00 uur vrij.
Het is ook niet waar dat vetten in voedsel je cholesterol verhogen. Allemaal leugens die op de een of andere wijze als waar zijn aangenomen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook niet over 5 jaar aan cholesterol overvloed aan de dotter.
Hier nog een hele lijst met wetenschappelijke studies die aantonen dat er geen enkel verband is tussen vet in je voedsel en hoog cholesterol of hartaanvallen.quote:"During 523 y of follow-up of 347,747 subjects, 11,006 developed CHD or stroke. Intake of saturated fat was not associated with an increased risk of CHD, stroke, or CVD. "
Was ik ook echt aan toe.quote:
Ik hoop dat die tjappie vanmiddag ook snel weer weg is, kan ik ook eerder weg.quote:
Kan hoor, maar er is geen enkel bewijs dus voor dat het ook beter is. Het is niet voor niks dat elk gebied ter wereld dat het Westerse eetpatroon (vooral koolhydraten) overneemt meteen begint uit te dijen qua omvang.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vertrouw toch meer op een goede gezondheid met een boterham met kaas en een salade dan bergen bacon, ei en vet.
Zal dan wel aan mij liggen, maar voelt gewoon beter?
Beste dieet voor de mens. Niet voor het milieu, dieren, je portemonnee of andere randzaken helaas.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb ook wel zin in vet. En veel vlees. Gelukkig gaat dat goed samen.
Dat, en de rest van de wereld heeft er geen geld voor.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Kan hoor, maar er is geen enkel bewijs dus voor dat het ook beter is. Het is niet voor niks dat elk gebied ter wereld dat het Westerse eetpatroon (vooral koolhydraten) overneemt meteen begint uit te dijen qua omvang.
Geen idee, lijkt me toch aardig basic overal?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef GSbrder het volgende:
Andere culturen ontbijten toch ook niet met spek, eieren en bacon
Heel azie ontbijt met bakken koolhydraten.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me toch aardig basic overal?
Ja maar dat is toch maar 1 cultuur? Volgens mij kent de rest van de wereld het principe bacon wel, afgezien van het Midden-Oosten uiteraard.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heel azie ontbijt met bakken koolhydraten.
Noodles 72 gram / 100 gr.
Bruin brood 38 gram / 100 gr.
Daarom kunnen we het beter over de bijstandstrekkers hebben, verwerpelijk tuig dat het er rondloopt!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
He Voorschrift, doe effe kalm aan. Je hoeft niet volledig de pan uit te trippen als ik kritiek heb op bankiers. Godverdomme, er beginnen hier twee knaapjes bijna te janken![]()
Flikker effe een flink eind op. Op alles en iedereen wordt kritiek geuit, maar o wee als je het waagt een kritische noot te kraken over bankiers.
Omdat het gewoon zo enorm kortzichtig is, regering EN burgers klagen over geld dat terugbetaalt moet worden, maar in alle papieren staat gewoon dat de regering het geld nog niet WIL.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
He Voorschrift, doe effe kalm aan. Je hoeft niet volledig de pan uit te trippen als ik kritiek heb op bankiers. Godverdomme, er beginnen hier twee knaapjes bijna te janken![]()
Flikker effe een flink eind op. Op alles en iedereen wordt kritiek geuit, maar o wee als je het waagt een kritische noot te kraken over bankiers.
Probleem is dat jij enkel kritiek kunt hebben op de minima. Ik zal bijvoorbeeld erkennen dat er een hoop mis is met de Bijstand, maar jij zal een topman nooit ook maar iets kwalijk nemen. DIe mensen kunnen gewoon niets fout doen in de ogen van jou en VS. Dat maakt discussie voeren ook bijzonder vermoeiend. Zelfs de crisis is op geen enkele manier de schuld van bankiers die grote risico's namen. Nee, Jan met de Pet en vadertje staat zijn verantwoordelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom kunnen we het beter over de bijstandstrekkers hebben, verwerpelijk tuig dat het er rondloopt!
In the USA, maar niet hier hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef dotCommunism het volgende:
De enige reden dat banken zulke risico's namen is omdat de overheid ze daartoe dwong.
Zonder grote risico's kunnen ze geen hoge rente's aanbieden. Risicoloos je geld bij een bank brengen voor -1% per jaar kan zo, maar dat wil niemand.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef dotCommunism het volgende:
De enige reden dat banken zulke risico's namen is omdat de overheid ze daartoe dwong.
Nooit van gehoord, wat is 't?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef dotCommunism het volgende:
haha, Ayn Rand's Atlas Shrugged is verfilm. Lijkt me een prima film om Gsbrder en Voorschrift samen heen te sturen.
Nee hoor, ik kan ook kritiek hebben op de overheid en topmannen die wanprestaties leveren hoeven wat mij betreft op geen greintje medeleven te rekenen als ze eruit geknikkerd worden, maar hier wordt door een stel pseudo-accountants gedaan alsof ze de complete jaarrekeningen van de ING hebben bekeken en de CEO bewust abject gehandeld heeft om z'n eigen gewin vast te stellen. Iedereen die eruit geknikkerd wordt heeft pech of dat aan zichzelf te danken - in vele gevallen een combinatie van beiden - maar hier wordt gedaan alsof de crisis een vrijwillige keuze is van bankiers en dat compleet op zichzelf staat.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat jij enkel kritiek kunt hebben op de minima. Ik zal bijvoorbeeld erkennen dat er een hoop mis is met de Bijstand, maar jij zal een topman nooit ook maar iets kwalijk nemen. DIe mensen kunnen gewoon niets fout doen in de ogen van jou en VS. Dat maakt discussie voeren ook bijzonder vermoeiend. Zelfs de crisis is op geen enkele manier de schuld van bankiers die grote risico's namen. Nee, Jan met de Pet en vadertje staat zijn verantwoordelijk.
Kom op man, beetje reeel blijven.
Ge-wel-dig boek.quote:
Een boek van ruwweg dezelfde literaire kwaliteiten als Mein Kampf, bedoeld om het libertarisme Objectivisme te promoten. Heel veelquote:
Het feit dat banken massaal omvielen lijkt mij een teken van wanbeleid. Niemand is daar op afgerekend. Dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook kritiek hebben op de overheid en topmannen die wanprestaties leveren hoeven wat mij betreft op geen greintje medeleven te rekenen als ze eruit geknikkerd worden, maar hier wordt door een stel pseudo-accountants gedaan alsof ze de complete jaarrekeningen van de ING hebben bekeken en de CEO bewust abject gehandeld heeft om z'n eigen gewin vast te stellen. Iedereen die eruit geknikkerd wordt heeft pech of dat aan zichzelf te danken - in vele gevallen een combinatie van beiden - maar hier wordt gedaan alsof de crisis een vrijwillige keuze is van bankiers en dat compleet op zichzelf staat.
Geweldige trailer, hij staat bij deze op de "must see" lijst.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ge-wel-dig boek.
"My only goal is to make money"
Ik lul omdat jij als buitenstaander "denkt" dat het een "teken is van" wanbeleid en er niemand op is afgerekend?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het feit dat banken massaal omvielen lijkt mij een teken van wanbeleid. Niemand is daar op afgerekend. Dus wat lul je nou?
Atlas Shrugged gaat over objectivisme, niet libertarisme, alhoewel er het eea. aan overlap is.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een boek van ruwweg dezelfde literaire kwaliteiten als Mein Kampf, bedoeld om het libertarisme te promoten. Heel veel![]()
over hoe de samenleving de arme bankiers en andere rijken uitbuit enzo.
Welnee gekkie, je hebt het boek nooit gelezen zekerquote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Een boek van ruwweg dezelfde literaire kwaliteiten als Mein Kampf, bedoeld om het libertarisme Objectivisme te promoten. Heel veel![]()
over hoe de samenleving de arme bankiers en andere rijken uitbuit enzo.
Welke hoge rente?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zonder grote risico's kunnen ze geen hoge rente's aanbieden. Risicoloos je geld bij een bank brengen voor -1% per jaar kan zo, maar dat wil niemand.
De burger wil een hoge rente op zijn spaarcenten, maar wil dat zonder risico. Tsja, zo werkt het niet.
Had het al aangepast.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Atlas Shrugged gaat over objectivisme, niet libertarisme, alhoewel er het eea. aan overlap is.
Ach, wees gerust; geen van de meningen op FOK! doet ertoe. Maar ik merk dat we weer persoonlijk worden als het om bankiers gaat. Goed bezigquote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik lul omdat jij als buitenstaander "denkt" dat het een "teken is van" wanbeleid en er niemand op is afgerekend?
Hmm, nee, ik snap werkelijk niet wat jouw mening er toe zou doen.
Waar gaat het boek anders over? Het is een groot huilverhaal over wat er zogenaamd gaat gebeuren als we mensen aan de top van bedrijven niet volledig vrij laten, want anders gaan ze weg en valt de hele samenleving in anarchie. Het is een grote verheerlijking van de elite van de samenleving, en hoe alle andere mensen op hun blote knietjes moeten danken dat die mensen er zijn, want zonder hen zouden we niks zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee gekkie, je hebt het boek nooit gelezen zeker?
Is dat het verhaal?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waar gaat het boek anders over? Het is een groot huilverhaal over wat er zogenaamd gaat gebeuren als we mensen aan de top van bedrijven niet volledig vrij laten, want anders gaan ze weg en valt de hele samenleving in anarchie. Het is een grote verheerlijking van de elite van de samenleving, en hoe alle andere mensen op hun blote knietjes moeten danken dat die mensen er zijn, want zonder hen zouden we niks zijn.
Ach welnee, het gaat niet om een verheerlijking van kunstmatige elite, het gaat om rationeel egoisme. Niemand hoeft iemand op z'n blote knietjes te danken, want niemand heeft iets te danken aan de grootsheid, goedheid of godheid van een ander. Als iedereen wat meer met zichzelf bezig was en zich minder bekommerden om de "absurde rijkdom" van anderen, zag de wereld er ongetwijfeld een stuk mooier uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Waar gaat het boek anders over? Het is een groot huilverhaal over wat er zogenaamd gaat gebeuren als we mensen aan de top van bedrijven niet volledig vrij laten, want anders gaan ze weg en valt de hele samenleving in anarchie. Het is een grote verheerlijking van de elite van de samenleving, en hoe alle andere mensen op hun blote knietjes moeten danken dat die mensen er zijn, want zonder hen zouden we niks zijn.
Naja, volgens Gsbrder gaat het ergens anders over, maar dat is wat ik eruit haalde. Moet zeggen dat ik flinke delen skipte want het is langer dan War & Peace en echt heel slecht geschreven.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat het verhaal?
Die komt zeker in de collectie.
Ach, gewoon geen moeite meer doen. op gegeven moment hebben ze niemand meer om op te zeuren omdat iedereen is weggejaagd, houden ze vanzelf een keer op.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is het de laatste tijd toch met die rechtse circlejerks? Je waagt het kritiek te uiten op de hyperactieve consumptiecultuur en direct heb je drie spastische rechtsmensen op je dak.
Ach, allesbehalve Koos, even goede vrienden.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, wees gerust; geen van de meningen op FOK! doet ertoe. Maar ik merk dat we weer persoonlijk worden als het om bankiers gaat. Goed bezig
Gefundeerde kritiek is wel prettiger dan ongefundeerdequote:Op donderdag 7 april 2011 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is het de laatste tijd toch met die rechtse circlejerks? Je waagt het kritiek te uiten op de hyperactieve consumptiecultuur en direct heb je drie spastische rechtsmensen op je dak.
Ik vond het ook wel meevallenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens detecteer ik van geen van ons beiden persoonlijke aanvallen hoor Koos.
Jaja, want als je bedenkingen hebt bij de gang van zaken, dan ben je mislukt en ben je jaloers.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Tem het volgende:
En de afgunst kaart wordt direct getrokken.
Nee, dat schreef jullie nieuwe vriend.quote:
Ah, we worden gestigmatiseerdquote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat schreef jullie nieuwe vriend.
Het lot van een werkelozequote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Het vervelende is dat ik nu niks te melden heb.
Jullie moeten er afstand van nemen.quote:
Geeft niet EG.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef EchtGaaf het volgende:
Het vervelende is dat ik nu niks te melden heb.
Moet ik afstand nemen van elke droeftoeter die zichzelf rechts/liberaal/conservatief/vrij noemtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jullie moeten er afstand van nemen.
Was niet lullig bedoelt.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je dit niet lullig bedoelt, dan geeft het niet.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet ik afstand nemen van elke droeftoeter die zichzelf rechts/liberaal/conservatief/vrij noemt?
Bij deze neem ik afstand van elke abjecte opmerking, gedaan in het verleden of de toekomst, van een user die zegt zich te identificeren met enige politieke visie die ik heb gedeeld, danwel geuit, danwel heb doen voorkomen alsof ik deze deelde.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:39 schreef GSbrder het volgende:
![]()
Die vrouw, die wereldverbeteraar op het einde
Oké, dan doe ik het ook.quote:
Ik heb de hele week al geen drol zin aan werken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hoop dat die tjappie vanmiddag ook snel weer weg is, kan ik ook eerder weg.
Het is geen goede werkmentaliteit, maar deze week zit me echt niet mee, geen zin meer.
Mooi ook dat hij daarna om geld komt vragen, maar de Reardon, de gulle gever, niet vermeld mag staan op de donateurslijst omdat hij een staalmagnaat isquote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die moet ik zien, hoewel als dat m'n vrouw was geweest ze haar thee tegen haar harses had gekregen. En die wereldverbeteraar met z'n "its pathetic" kreeg een klap in z'n gezicht, laat staan 100k.
Mooi; enkel elkaar nog aanspreken op standpunten die de ander werkelijk gedaan heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oké, dan doe ik het ook.
Bij deze neem ik afstand van elke abjecte opmerking, gedaan in het verleden of de toekomst, van een user die zegt zich te identificeren met enige politieke visie die ik heb gedeeld, danwel geuit, danwel heb doen voorkomen alsof ik deze deelde.
Straks voegen ze je nog toe op linkedIn Hyvesquote:
Met beide sites heb ik niks.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Straks voegen ze je nog toe op linkedIn Hyves
Zieliger kan iemand niet doen idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef dotCommunism het volgende:
Je baas toevoegen op facebook is echt het domste wat je kan doen.
Of twitterquote:Op donderdag 7 april 2011 12:55 schreef dotCommunism het volgende:
Je baas toevoegen op facebook is echt het domste wat je kan doen.
Beetje wat er mis is met de kunstsector.quote:"Ik was zo eigenzinnig om een kunststichting in het leven te roepen: The Young Art Foundation. Ben ik volledig voor uitgefoeterd door de Grachtengordel van Amsterdam. Wat ik me verbeeldde, want ik had totaal geen verstand van kunst. Zei ik tegen een kunstenaar, van wie ik het werk mooi vond: 'Als jij twee schilderijen per maand maakt, koop ik ze'. Werd me verweten dat ik zo'n schilder dwong tot het maken van kunst; ik was een kunstverkrachter. Zegt zo'n pedant dametje tijdens een expositie tegen mij: 'U verkoopt de werken die u aanschaft soms door, dus u verdient over de rug van de kunstenaars'. Ik heb geantwoord: 'Wat doen galerieën dan?' Wimpelde ze weg met: 'Dat is anders, want daar zitten kenners'."
Heb net vakantie geboekt, dus zou me beter moeten voelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb de hele week al geen drol zin aan werken.
Voorjaarsdip?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef dotCommunism het volgende:
Dit soort dingen kan je krijgen als je je baas toevoegt of je profiel niet voldoende afschermt.
[ afbeelding ]
Wooo!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:58 schreef GSbrder het volgende:
Trouwens, hierbij mijn
[ afbeelding ]
ste post
Ja.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, we worden gestigmatiseerd?
Jij bent de vriend van Papierversnipperaar en betyar?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef dotCommunism het volgende:
Dit soort dingen kan je krijgen als je je baas toevoegt of je profiel niet voldoende afschermt.
[ afbeelding ]
Papierversnipperaar is een links-liberatier, daar moet ik helemaal niets van hebben. Betyar is sociaalquote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, we worden gestigmatiseerd?
Jij bent de vriend van Papierversnipperaar en betyar?
Jij timmert anders ook al aan de weg met 8500 en 4 jaar later dan ik geregistreerd.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wooo!
Glad to have you with us! Gefeliciteerd, denk ik.![]()
Op beide vragen?quote:
Betyar is een goede vent hoor, maar 60/70% belastingen boven de balkenende-normquote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Papierversnipperaar is een links-liberatier, daar moet ik helemaal niet van hebben. Betyar is sociaal.
Nee, natuurlijk zijn PV en Betje mijn maatjes.quote:
Voornamelijk SC inderdaad, of anders verhitte discussies over de economie, eigenlijk heb ik geen idee waar het gros van m'n posts vandaan komen, verbaasd me.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij timmert anders ook al aan de weg met 8500 en 4 jaar later dan ik geregistreerd.
Ik ben veel te inactief geweest, vooral de SC's pompen je gemiddelde op.
Okay. Toch schat je ik pragmatischer inquote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zijn PV en Betje mijn maatjes.
quote:
Ik ben net een politicus; ik draai wanneer het mij uitkomt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay. Toch schat je ik pragmatischer in
?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Tem het volgende:
Waar is Erik, ik wil het even hebben over de CRA's.
PietVerdriet is ook mijn maatje.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zijn PV en Betje mijn maatjes.
Weet jij daar iets van? bijvoorbeeld of deze bedrijven zijn gebonden aan wettelijke voorwaarden of iets dergelijks, zover ik het begrijp zijn het commerciële instellingen.quote:
En zo een censuur op de bonuscultuur afdwingen??quote:Op donderdag 7 april 2011 09:54 schreef KoosVogels het volgende:
Oei, de ironie. ING, ABN Amro en de Rabobank willen ons bedrijf overnemen. Als dat doorgaat, dan worden mijn bazen de mensen die ik zo verfoei.
Say what?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Een shutdown dreigt in de VS. Bedankt Republikeinen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat je mij eerst even moet vertellen wat een cra isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet jij daar iets van? bijvoorbeeld of deze bedrijven zijn gebonden aan wettelijke voorwaarden of iets dergelijks, zover ik het begrijp zijn het commerciële instellingen.
Laat me raden; het is de schuld van de Democrats en Obama in het bijzonder.quote:
1,67 gisteren bij ons.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme benzine op 1.73, kut Arabieren en hun gezanik.
Een wat?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoorde gister zoiets op de radio. Je zou maar op vakantie gaan en wat leuke Nationale Parken willen bezoeken.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is een shutdown?quote:
Merci, even lezen.quote:
Ja, een liter benzine kost nu wel ¤ 0,50 !quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat je mij eerst even moet vertellen wat een cra is
Hoe het ook zij, als die idioten niet de straat op gingen was 't voor mij alsnog goedkoper.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, een liter benzine kost nu wel ¤ 0,50 !
Jammer van die ¤ 1,23 aan belastingen.
Aha. Je bedoelt naar Nederlands recht neem ik aan?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Tem het volgende:
[..]Een Credit Rating Agency, gister was er een reportage over nu ook Portugal om steun zal gaan vragen.
Ik hoorde dat hij de overheid wilde chanteren. Wij geen bonussen, dan het Nederlandse bedrijfsleven geen leningen. Zoiets.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:28 schreef eriksd het volgende:
Overigens hield Ad Scheepbouwer in P&W een uitstekend verhaal over bonussen.
Wat zanik je nou Koos, de Republikeinen zijn voor zover ik kan zien alleen maar goed bezig.quote:Klinkt zorgwekkend. Wat is de aanleiding nu?
De Republikeinse meerderheid in het Congres van de Verenigde Staten wordt het maar niet eens met president Obama over hoe men de overheid kan blijven financieren. Kern van de zaak is dat er flink bezuinigd moet worden op de overheidsuitgaven, maar er is nog altijd geen overeenstemming bereikt over de hoogte van het te bezuinigen bedrag, en waar dan bezuinigd moet worden. De Republikeinen willen meer bezuinigen dan Obama. En omdat de onenigheid maar voortduurt, heeft het Witte Huis haar instanties afgelopen nacht voorbereid op een (tijdelijke) shutdown.
Ja, heel vervelend, mensen die strijden voor vrijheid en democratie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Voorschrift het volgende:
Dat hangt er vanaf in welk kamp je zit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat zanik je nou Koos, de Republikeinen zijn voor zover ik kan zien alleen maar goed bezig.
Ja dat is vervelend, kost mij geld, en dat spendeer ik liever aan mezelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend, mensen die strijden voor vrijheid en democratie.
Oh, dat heb ik hem niet horen zeggen. Wat hij zei was dat de politiek boter op het hoofd heeft als het gaat om ING; men had moeten zeggen: geen bonus, anders geen lening. Hij zei dus exact wat jij vindt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij de overheid wilde chanteren. Wij geen bonussen, dan het Nederlandse bedrijfsleven geen leningen. Zoiets.
Je bedoeld dat de bankrupte regering van Obama die niet wenst te bezuinigen maar wenst bij te lenen van de FED goed bezig is?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf in welk kamp je zit.
Ja ook wel maar meer nog naar Europees recht aangezien het Europa betreft maar misschien ligt jouw expertise daar niet helemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aha. Je bedoelt naar Nederlands recht neem ik aan?
Dan rijd je toch niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat is vervelend, kost mij geld, en dat spendeer ik liever aan mezelf.
Oh kan best. Ik heb die uitzending dus niet gezien en beroep mij op hetgeen mij door iemand is verteld.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik hem niet horen zeggen. Wat hij zei was dat de politiek boter op het hoofd heeft als het gaat om ING; men had moeten zeggen: geen bonus, anders geen lening. Hij zei dus exact wat jij vindt.
Je valt nu wel lelijk door de mand zeg
Of we bombarderen die Khadaffi dood en klaar, of we gooien de protesterenden kapot en klaar.quote:
Moeilijk he, lezen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoeld dat de bankrupte regering van Obama die niet wenst te bezuinigen maar wenst bij te lenen van de FED goed bezig is?
Ja hoor.
quote:De Republikeinen willen meer bezuinigen dan Obama.
Meer = beter.quote:
Of jij stopt gewoon een keer met zaniken, knieperd.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of we bombarderen die Khadaffi dood en klaar, of we gooien de protesterenden kapot en klaar.
Kan ik blijven rijden.
Mijn auto is me heilig, en m'n geld is me ook heilig.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of jij stopt gewoon een keer met zaniken, knieperd.
Ja ik zag het gisteren en ik vond het nogal schokkend allemaal. Die gasten kunnen landen maken of breken en zijn nogal corruptie gevoelig.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef eriksd het volgende:
He Tem, je hebt wel een briljant scriptieonderwerp aangehaald btw. Niet mijn gebied, maar ondernemingsrechtelijk is het echt een breinbreker
Conservatieve strengreligieuze mafketelsquote:
Ja, en wat kan mij dat schelen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijn auto is me heilig, en m'n geld is me ook heilig.
Dat offer ik niet op voor rellende Arabieren.
Wat zoeken leerde mij dat er in 2009 (too little, too late) een speciale verordening is gemaakt van toepassing op die bedrijven. Ik heb hem niet doorgespit maar dat zou je primaire middel zijn. Eigenlijk is het natuurlijk bijzonder interessant; kan Portugal een cra aansprakelijk stellen? Ik denk het niet gezien het gebrek aan direct verband tussen de "schade" en de gedraging. Voorts ook nog vrijheid van meningsuiting (klinkt stom) maar zou je ook kunnen inroepen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ook wel maar meer nog naar Europees recht aangezien het Europa betreft maar misschien ligt jouw expertise daar niet helemaal.
Waarschijnlijk net zo veel als een dictatuur in Verweggistan mij kan schelen.quote:
Juist.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Conservatieve strengreligieuze mafketels
Mag ik bij je in trekken?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik wil hier wel wonen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog minder, denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo veel als een dictatuur in Verweggistan mij kan schelen.
Ik zal wel moeten, alleen kan ik het denk ik niet betalenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist.
Afgezien van abortus en stamcelonderzoek, niks mis met die mensen.
Je moet ook betalen om een rating te krijgen maar ze willen niet zeggen hoeveel, daarom hebben kleine landen ook geen rating. Maar banken, investeerders, beleggers en overheden gaan wel af op deze ratings dus maakt het nogal gevaarlijk als er geen controlerende en transparante afspraken over gemaakt zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat zoeken leerde mij dat er in 2009 (too little, too late) een speciale verordening is gemaakt van toepassing op die bedrijven. Ik heb hem niet doorgespit maar dat zou je primaire middel zijn. Eigenlijk is het natuurlijk bijzonder interessant; kan Portugal een cra aansprakelijk stellen? Ik denk het niet gezien het gebrek aan direct verband tussen de "schade" en de gedraging. Voorts ook nog vrijheid van meningsuiting (klinkt stom) maar zou je ook kunnen inroepen.
Nee, ik denk dat het een heel lastige zaak wordt.
http://www.ejcl.org/111/art111-18.pdfquote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja ik zag het gisteren en ik vond het nogal schokkend allemaal. Die gasten kunnen landen maken of breken en zijn nogal corruptie gevoelig.
Qua muzieksmaak, huizensmaak, politieke smaak etc. zit 't wel goed, ik ga akkoord.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten, alleen kan ik het denk ik niet betalen
quote:
Ik denk dat we het wat betreft alcohol, sigaren en auto's ook wel eens worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Qua muzieksmaak, huizensmaak, politieke smaak etc. zit 't wel goed, ik ga akkoord.
quote:
Ik zal wel je "Barney" worden, suit up!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wat betreft alcohol, sigaren en auto's ook wel eens worden.
En de kleine verschillen in partnerkeuze overkomen we wel, je lijkt me wel een geschikte wingman
Er is in ieder geval genoeg ruimte in dat bedquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat we het wat betreft alcohol, sigaren en auto's ook wel eens worden.
En de kleine verschillen in partnerkeuze overkomen we wel, je lijkt me wel een geschikte wingman
Haha, gelukkig ben ik allesbehalve een Ted Mosbyquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zal wel je "Barney" worden, suit up!
"Have you met GSbrder?"
Of, in reactie op een politieagent die op een achtjarig kind pepperspray gebruikte omdat het kind boos was:quote:To: cdga5for4
Facts are factsmost women are just not very bright. It was the female vote which blessed us with Slick Willie AND Hussein. And even in the face of undeniable evidence that we have an America hating Marxist in the White House, females STILL voted for dems by about 50-48. Repeal their right to vote and the nation would soon become the land of the free once more.
6 posted on 3. marraskuuta 2010 23:03:18 by Oldpuppymax
of, omdat een rechter wetgeving ongeldig verklaarde:quote:I think the officer did the right thing. Easily. Handled it well with right escalation and use of force.
And that kid has obviously never been spanked. Corporal punishment sets many kids straight.
17 posted on Tuesday, April 05, 2011 3:49:23 PM by Secret Agent Man (I'd like to tell you, but then I'd have to kill you.)
quote:Id say its time to go Fight Club on her professional and personal surroundings and associates.
11 posted on Thu Mar 31 2011 11:46:01 GMT-0400 (Eastern Daylight Time) by blackdog (The mystery of government is not how Washington works but how to make it stop)
Ruimte voor wie?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Er is in ieder geval genoeg ruimte in dat bed
Die 2 zijn na Dzjengis Khan en Hitler de grootste schurken.quote:
Deze ookquote:
Mee eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die 2 zijn na Dzjengis Khan en Hitler de grootste schurken.
Stalin en Mao waren lieverdjesquote:
Euh.. Joseph Stalin!!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die 2 zijn na Dzjengis Khan en Hitler de grootste schurken.
Dan komt het goed, wingman VS at your service.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha, gelukkig ben ik allesbehalve een Ted Mosby
Oke, je hebt gelijk. Pas daarna komt Bush.quote:
Jij en voorschriftquote:
2x zelfs. 2 ambsttermijnenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
Bush komt in dat lijstje niet voor.
Ah, ik dacht dat je zelf een slaapplek zochtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij en voorschriftVoor als de wingman faalt.
+ papa Bush = 3 termijnen.quote:
Hoe ga je die taak precies invullen dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zelf een slaapplek zocht
Nee, dat gaat hem niet worden, daarnaast ben ik al een tijdje niet meer single dus ik zal denk ik wingman moeten zijn voor Voorschrift.
Papa Bush was nog wel te pruimen.quote:
Een vakantie naar Istanbul Rotterdam (kan ook) en dan de clubs afstruinen naar moois.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe ga je die taak precies invullen dan?
De hetero uithangen bij homo's.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe ga je die taak precies invullen dan?
Ze bestaan!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hetero uithangen bij homo's.
Een straighthag als tegenhanger van een faghag.
Ja, dat snap ik. Maar jullie zitten niet op een lijn qua voorkeuren natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een vakantie naar Istanbul en dan de clubs afstruinen naar moois.
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar jullie zitten niet op een lijn qua voorkeuren natuurlijk.
Bedankt, ga ik eens doornemen. Ik denk zelfs dat er misschien wel internationale afspraken moeten komen aangezien het een fikse invloed heeft op de wereldeconomie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.ejcl.org/111/art111-18.pdf
Dit vat het wel goed samen.
Waarom?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef dotCommunism het volgende:
denk dat Voorschrift beter af is in zijn eentje.
Hey, mijn vriendin is getint, dus ik kan best mee om wat etnische minderheden te scorenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar jullie zitten niet op een lijn qua voorkeuren natuurlijk.
Zeg, ben jij niet een hetero versie kloon van mij?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, mijn vriendin is getint, dus ik kan best mee om wat etnische minderheden te scoren
Zeer sympathiek van je.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hey, mijn vriendin is getint, dus ik kan best mee om wat etnische minderheden te scoren
Oh, ik kom wel op visite hoor. Nodig mijzelf bij deze uit.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je zelf een slaapplek zocht
Nee, dat gaat hem niet worden, daarnaast ben ik al een tijdje niet meer single dus ik zal denk ik wingman moeten zijn voor Voorschrift.
Ja, hij doet het ook uit sympathie. Niet uit liefdequote:
Gaan we knokken?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
Speaking of which Erik, wanneer komt die POL meet er een keer?
Dunno, het wordt nu mooi weer. Iedereen kan ook wel in Utrecht of Amsterdam behalve Zeeland denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
Speaking of which Erik, wanneer komt die POL meet er een keer?
Je weet het niet. Posten in POL schept natuurlijk wel een band.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, hij doet het ook uit sympathie. Niet uit liefde
Ik zet alvast een Napoléon-Semillon klaar!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, ik kom wel op visite hoor. Nodig mijzelf bij deze uit.
Deze begrijp ik niet. Maar dat heb ik wel vaker met jequote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet het niet. Posten in POL schept natuurlijk wel een band.
Oeeeeeeeeehquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Maar dat heb ik wel vaker met je
Ik denk dat 3-voud het niet over mijn diensten voor VS hadquote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet het niet. Posten in POL schept natuurlijk wel een band.
Dat er degelijk sprake kan zijn van liefde, bedoelde ik. Maar wellicht dat ik ook jou niet begreep.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet. Maar dat heb ik wel vaker met je
Waarom nou weer de Randstad? wil je de kans verhogen het PVDA gehalte op te schroeven?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno, het wordt nu mooi weer. Iedereen kan ook wel in Utrecht of Amsterdam behalve Zeeland denk ik
En PHP moet ook komen gok ik zo.
Aha, oke.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat 3-voud het niet over mijn diensten voor VS had
Alles wat bereikbaar is met het nachtnet dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom nou weer de Randstad? wil je de kans verhogen het PVDA gehalte op te schroeven?
Ik ben zoals gezegd vanavond in Amsterdamquote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alles wat bereikbaar is met het nachtnet dan?
The 80's. Who doesn't like them, is not fit for taste.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
He, als je in Itunes radio selecteert kan je kiezen uit tientallen 80's zenders.
Nachtnet rijkt niet zo ver naar het oosten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is kut zeg.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
He, als je in Itunes radio selecteert kan je kiezen uit tientallen 80's zenders.
Wilde plannen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben zoals gezegd vanavond in Amsterdam
Gewoon bij mij thuis. Plek zat. Groot terras met zwembad.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietquote:
Dan valt 95% van POL af.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Wel nog een keer met een stel vrienden een 24-uurs milaantje gedaan! Dat is heerlijk om mee te maken, maar je moet wel wat flappen kunnen meenemen.
KLM heeft nu 99 Euro tickets voor heel Europa, gewoon nacht doorhalen en doorknallen, kost je geen moer.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Wel nog een keer met een stel vrienden een 24-uurs milaantje gedaan! Dat is heerlijk om mee te maken, maar je moet wel wat flappen kunnen meenemen.
* eriksd meldquote:
Ryanair had nog wel eens van die ¤ 7,- aanbiedingenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
KLM heeft nu 99 Euro tickets voor heel Europa, gewoon nacht doorhalen en doorknallen, kost je geen moer.
Of je maakt er een dagje van, vlucht is toch maar paar uur.
Me to. When?quote:
Ik denk dat sommige lieden hier moeite hebben de oppas te regelenquote:
Och Amsterdam is ook goed wat mij betreft, maar dan wel op Koninginnedag.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige lieden hier moeite hebben de oppas te regelen
Veel linksen vallen toch al af lijkt me. Die krijgen de horrorschrik van de uitlaatgassen van zon kist.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige lieden hier moeite hebben de oppas te regelen
Privejetquote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Die knuppels krijg je het vliegtuig niet in hoor.
Daarom juist, enkel heerengevechten op die manier, geen prikkersquote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Veel linksen vallen toch al af lijkt me. Die krijgen de horrorschrik van de uitlaatgassen van zon kist.
Ik ben met Q-dag in Amsterdam, maar ga niet op zo'n faalboot zittenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och Amsterdam is ook goed wat mij betreft, maar dan wel op Koninginnedag.
Dat kan ook alleen bij mij thuis. We moeten ze nadien begraven en dat kan wel in het aangrenzende landschap van mij.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ben nog nooit geweest op Koninginnedag, maar zou zo graag willen he. Niet op een boot nee, maar op een plein c.q. terras.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben met Q-dag in Amsterdam, maar ga niet op zo'n faalboot zitten.
Geloof mij, je wil het niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben nog nooit geweest op Koninginnedag, maar zou zo graag willen he. Niet op een boot nee, maar op een plein c.q. terras.
Vertel..quote:
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
We kunnen de POL meet combineren met het vergallen van die meet, zal GSbrder ook wel waarderen
Vet idee! Doen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
We kunnen de POL meet combineren met het vergallen van die meet, zal GSbrder ook wel waarderen
Heel provinciaal nederland incl windjacks en spekzolen die dronken loopt rond te slenteren. Flikker op zeg.quote:
Dan pluk ik jullie er zo uitquote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef eriksd het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan pluk ik jullie er zo uit.
Gekke emo's daar.
Daarom, "suit up!" en de elitisten uithangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan pluk ik jullie er zo uit.
Gekke emo's daar.
Hm, niet echt speciaal dus inderdaad. Maar ik ben al twee week niet meer in de hoofdstad geweest, word weer keer tijd. We moeten keer datum prikken!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel provinciaal nederland incl windjacks en spekzolen die dronken loopt rond te slenteren. Flikker op zeg.
Moment, ik haal m'n HB even van stalquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, "suit up!" en de elitisten uithangen.
Alleen al om hun gezichten te zien.
HunchBack?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moment, ik haal m'n HB even van stal
Ik zit op Krav Maga.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom juist, enkel heerengevechten op die manier, geen prikkers
Ik gok op auto.quote:
Die versla je al met uitlachenquote:
Ja, m'n trouwe viervoeterquote:
In de Pink Panther, de hunckback vermommingquote:
Joh...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, m'n trouwe viervoeter
Nee, Hugo Boss
Een Burberry, maar dan zonder ruitjequote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Joh...![]()
Had hem wel door hoor.
Geen Versace in de kast hangen? Of een ISL? Heeft wel iets meer vind ik.
Ik hou meer van de Britse cut, met flap in plaats van enkele steek in het pak.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Joh...![]()
Had hem wel door hoor.
Geen Versace in de kast hangen? Of een YSL? Heeft wel iets meer vind ik.
Inderdaad zeg. Studenten-smaak hangt nog vers bij jou.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Burberry, maar dan zonder ruitje
En een Armani, wat natuurlijk wel meer Barney Stinson is.
Och zijn mooie pakken hoor, mits je het figuur er voor hebt. Met die standaard maten zitten ze bij sommige mensen belabberd en bij anderen prachtig. Als het bij je past; perfect!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Studenten-smaak hangt nog vers bij jou.
Ik weet het, forgive for I have sinnedquote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Studenten-smaak hangt nog vers bij jou.
Geen probleem. Ik heb die verwarring ook mee gemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet het, forgive for I have sinned
Ha-ha, you wishquote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik heb die verwarring ook mee gemaakt.
Als je maar niet naast me loopt als we die meet binnen wandelen. Kom dan iets later ofzo.
Dan kom ik wel wat later. Ik maak namelijk nogal indruk. Wil het voor jou ook weer niet verpesten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha-ha, you wish
Een pak maakt de man, maar dat maakt elke imbeciel in een pak nog geen baas.
Net als met worstel vechtsporten is het eigenlijk afgelopen wanneer er een opening is om een bepaalde techniek te gebruiken. Tot die tijd is het gewoon net kickboksen.quote:
Och, wees niet bang, zo fors kan je ook weer niet zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan kom ik wel wat later. Ik maak namelijk nogal indruk. Wil het voor jou ook weer niet verpesten.
Dasclip is 1990.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zolang jullie maar een dasclip van goud dragen, een redelijk getailleerd shirt ook, ik haat die hangende Amerikaanse hobbezak overhemden.
Helemaal waarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Een redelijk getailleerd shirt ook, ik haat die hangende Amerikaanse hobbezak overhemden.
Correctie, 1980.quote:
Precies, haat dat.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Helemaal waar
Jochies in het trouwpak van hun vader, denk ik dan.
Het is een terugkerende trend, plus het maakt je pak zo af he, enorm geweldige uitvinding.quote:
Eigenlijk meer jaren '30/20 zelfs.quote:
Hmm, zilver vind ik mooier. Past ook beter bij mijn horlogesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef Voorschrift het volgende:
Zolang jullie maar een dasclip van goud dragen, een redelijk getailleerd shirt ook, ik haat die hangende Amerikaanse hobbezak overhemden.
Als je een beetje zelfrespect hebt weiger je die trendquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Het is een terugkerende trend, plus het maakt je pak zo af he, enorm geweldige uitvinding.
Nou, eind jaren 80, begin 90, was het een hype. Tot zelfs van die gouden kettinkjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk meer jaren '30 zelfs.
Hmm zilver is ook mooi, maar draag gouden armbanden en ringen dus 't is handiger alles goud te houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm, zilver vind ik mooier. Past ook beter bij mijn horloges
Wat is dit voor praatclub geworden?
Draag je wel manchetknopen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt weiger je die trend
De horror.quote:
Ik vind het juist enorm passen bij de "gentlemen" cultuur van de jaren '20 en '30, hou het graag in stand door het te dragen. Dat Jan en Alleman er nu mee loopt maakt me weinig uit, de meesten dragen toch lelijke versies.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je een beetje zelfrespect hebt weiger je die trend
Manchetknopenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De horror.
Kep nog wel een collectie die je mag hebben.
Ik denk dat VS er meer gebruik van maakt dan ik atmquote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De horror.
Kep nog wel een collectie die je mag hebben.
quote:
Op dit moment draag ik ze eigenlijk niet, maar wel gedaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat VS er meer gebruik van maakt dan ik atm
Ik vind het ook mooi om te zien hoor... als ik naar een oude film kijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind het juist enorm passen bij de "gentlemen" cultuur van de jaren '20 en '30, hou het graag in stand door het te dragen. Dat Jan en Alleman er nu mee loopt maakt me weinig uit, de meesten dragen toch lelijke versies.
Breitling, Omega of Rolex.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het horloge. Minstens zo belangrijk.
Je hebt een geweldige horlogesmaakquote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
Dat is inderdaad een beetje het probleem. Ik wil ook best met de auto komen, maar dan valt er natuurlijk niets te tanken. Dan is er geen drol aan. Wel heb ik familie binnen de het nachtnetwerk van de NS. Ik moet er eens over nadenken.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dunno, het wordt nu mooi weer. Iedereen kan ook wel in Utrecht of Amsterdam behalve Zeeland denk ik
En PHP moet ook komen gok ik zo.
Juist. Onontbeerlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:28 schreef eriksd het volgende:
Ik heb een dunne solide gegoten clip, geen veel te groot pompeus ding of iets, dus gewoon elegant en modern. Maar het is wat je keuze is denk ik.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik vind het ook mooi om te zien hoor... als ik naar een oude film kijk.
Ik laat het bij de tijdgeest waar het hoort.
Maar ieder zijn smaak.
Allemaal prima. Als je wat minder vaak gezien horloge wil hebben; Jaeger LeCoultre, Patek Philippe, Zenith.quote:
Dan moet ik altijd aan de Ninja-Turtle's denken.quote:
Cartier vind ik meer een juweel om je pols dan een horloge, ik hou meer van een wat meer "dagelijkse" look. Maar zeker, goede keuzes. Ik zou alleen je bovengenoemde meer voor de zondag houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Allemaal prima. Als je wat minder vaak gezien horloge wil hebben; Jaeger LeCoultre, Patek Philippe, Zenith.
Christiaan van der Klaauw laatst omgehad, ook wel sick hoor.
En MontBlanc en Cartier timmeren ook goed aan de weg.
Even gecorrigeerd voor je.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Breitling, Omega, Tag Heuer of Rolex IWC.
Hun eerste manufactuur van vorig jaar is wel echt een tophorloge;quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cartier vind ik meer een juweel om je pols dan een horloge, ik hou meer van een wat meer "dagelijkse" look. Maar zeker, goede keuzes. Ik zou alleen je bovengenoemde meer voor de zondag houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |