Het word steeds beterquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo Wifi gefixed op het congres hier,
Wat lees ik nou? Ex van Maik (hopelijk zwanger) vanavond naar Portugal?
!
En houd Alex zich een beetje chill vandaag?
Jah dat las ik ook, die meid mag er wel zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
!
owwwwwwwww mo valt ter plekke neer.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah dat las ik ook, die meid mag er wel zijn
[ afbeelding ]
ooh die ziet er beter uit dan mo !quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hopen mag altijd tochquote:
idd beter dan het rapalje in sstquote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
owwwwwwwww mo valt ter plekke neer.
Hopelijk wordt dit 1 groot bitchfightquote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef Stability het volgende:
[..]
ooh die ziet er beter uit dan mo !
tuurlijk ..... je kon me alleen even aanvegen hierquote:
Ik weet ut niet, maar alleen dit idee al geeft mij vandaag een leuke dagquote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk wordt dit 1 groot bitchfight
Maar als zij erin komt euhh dan moeten er toch 2 uit of??![]()
Gaan ze mijn plan door voeren? Zou leuk zijn!
Niet te veel hopen, straks worden weer teleurgesteldquote:
Ik vind die andere foto van haar eigenlijk mooierquote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of maik moet met zijn ex in de geheime kamer...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet ut niet, maar alleen dit idee al geeft mij vandaag een leuke dag
die kop van mo dan als dat gebeurtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
of maik moet met zijn ex in de geheime kamer...
Zeker wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik weet ut niet, maar alleen dit idee al geeft mij vandaag een leuke dag
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef NenaLois het volgende:
Gaan Klef en Bef al verder dan alleen zoenen?
Maar dat is toch ronduit een leugen van Gerard.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:45 schreef ariehaan het volgende:
Gerard vertelt net buiten aan Maik dat hij indertijd de helft van zijn kluis heeft ingeleverd om de clou van Aafke te delen ... (waren handschoenen)
Maik stomverbaasd, dat wist hij echt niet ....
thanksquote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wat ben jij iedere keer verdomd snel met die pics joh
nou win-win situatie dan toch??quote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker wetenmaar wordt helemaal lachen als het echt zo gaat hoe ik het voorspel, iedereen in shock of wat dan ook maar, dikke felle discussies niet alleen daar maar ook hier op het forum en op twitter/hyves/facebook etc, dikke stijging van kijkcijfers want dit is wat ze willen zien
hopaa
Nee stel je voor dat de vaders van haar kindjes meekijken, en alles op YT komtquote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef NenaLois het volgende:
Gaan Klef en Bef al verder dan alleen zoenen?
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef syllys het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand een dooie plank zien neuken?
Laura aan het plankzeilenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef syllys het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik vind die andere foto van haar eigenlijk mooier![]()
Of Alex (als die erin blijft) moet naar de KVDW en krijgt een geheime missie dat hij zijn ex moet gaan zoenen, daar krijgt hij 5.000 euro voor, maar dan wel voor de neus van Motje natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 12:01 schreef knagsje het volgende:
[..]
of maik moet met zijn ex in de geheime kamer...
foutje, moest bij iemand anders sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef syllys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:02 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nou en? Een ex, is en blijft een ex! Dat voegt toch niets toe aan SS? Ze kan alleen Mo wat tips over Maik geven, that's it
Yepquote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou win-win situatie dan toch??
pas op he........ik heb heel veel drank gehaald om het te vieren dat hij weg gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Ho, ik moet opletten, interessante keynote coming up.
Alex blijft vanavond!
Volgens mij is hem toen verteld dat hij de clou niet met anderen mocht delen. Zou hij dit wel doen, dan kostte het hem de helft van zijn kluis. Hij kwam toen de KvdW uit en liet het meteen aan zijn medebewoners zie, dus halve kluis weg. . Ze hebben hem zich zelfs laten uitkleden tot op zijn onderbroek, omdat ze niet geloofden dat die handschoenen de clou waren.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:03 schreef stormiot het volgende:
[..]
Maar dat is toch ronduit een leugen van Gerard.
Hij heeft dit al vaker gezegd en ik weet niet waarom eigenlijk.
Hij wist van te voren dat er een clue van hem of Aafke zou komen. Afhankelijk van het verloop vd missie. Zo ver ik weet heeft ie er niets voor betaald.
neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Ho, ik moet opletten, interessante keynote coming up.
Alex blijft vanavond!
moet je dat ene programma'tje installeren .. vast iemand die hier wel weet hoe en wat en dit kan posten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
best waardeloos zit je naar de gesprekken te luisteren in het huis, en dan ineens knalhard die reclame
Vertel nou ff of je serieus bent met dat Alex gedoe? Want als dat zo is dan heb je echt hulp nodig.. Weet niet, maar als je 30 bent.. zou echt zorgelijk zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:57 schreef Reksie1981 het volgende:
!
laterquote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef NenaLois het volgende:
Moet helaas gaan, heb een afspraak zometeen...
Wel verslavend dit!! Tot strakjes denk ik
O dat meissie wat hij pas twee weken kende??? Daar had Mo toch al afgerekend? In haar gevoel tenminstequote:Op donderdag 7 april 2011 12:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden afgesproken dat als hij uit het huis zou komen, ze zouden kijken hoe hun gevoelens dan zouden liggen. Dus het kan alle kanten op ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |