quote:Op woensdag 6 april 2011 22:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
die was ook pilatussen stond op twatter
jij trakteert? Waar is Jesje trouwens, nog aan het bijkomen van haar feestje van gisteren?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
niet gezien wel veel typejes lau met mo en jo trekjes ... stond ik tussen met mijn sharon formaatje
sociaal aan het doenquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij trakteert? Waar is Jesje trouwens, nog aan het bijkomen van haar feestje van gisteren?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:33 schreef pietpaniek het volgende:
[ afbeelding ] misschien leuk voor in de op
denk het, nog niet gezien vanavondquote:Op woensdag 6 april 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij trakteert? Waar is Jesje trouwens, nog aan het bijkomen van haar feestje van gisteren?
bij mij staat ie wel de goede kant opquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS bordje staat de verkeerde kant op
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Ik heb trouwens streams in Frankrijk,.....
Jij bent bij Bollokus op visite?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Stranger1977 het volgende:
wil het quoten je weer niet lukken Piet ?quote:
was mijn mening ook, maar wilde niet gemeen zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
COS bordje staat de verkeerde kant op
ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:34 schreef Stranger1977 het volgende:
misschien weet bol waar ze is?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
MissJ. wordt ook al twee dagen vermist ?!
wie heeft er ruzie gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
MissJ. wordt ook al twee dagen vermist ?!
ze zal zo wel even hallo zeggen denk ikquote:
Oja Jesje had het gezegt inderdaad.... Jeetje wat een sociale controle freak blijk ik nu weer te zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 22:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
ze zal zo wel even hallo zeggen denk ik
jesje naar mamma
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
muisje waarom is de OP nog niet aangepast
jijquote:Op woensdag 6 april 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja Jesje had het gezegt inderdaad.... Jeetje wat een sociale controle freak blijk ik nu weer te zijn
ik zie liever jouw barretjequote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
nee, dezequote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Toch niet het bordje dat superkokje zo liefdevol had opgeschept he?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
quote:
quote:
OP aangepast Iedereen tevreden ?quote:
ja is kokje zo een opschepper?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef mspoez het volgende:
[..]
Toch niet het bordje dat superkokje zo liefdevol had opgeschept he?
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
OP aangepast Iedereen tevreden ?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hmmmm...... moet ik jou nu de weg naar de COS wijzen?quote:
Je bent geweldig Maryquote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
Je bent geweldig Mary
voor jou wat [ link | afbeelding ]
Ja de anderen mogen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
1x radequote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wat lust de rest?
bierrrrrrquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
1x rade
sowwie het middelste plaatje deed het niet ....dank je
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:00 schreef pietpaniek het volgende:
hocuspocus pilatus paas, wou dat muisje niet aankomen gaat wan blokjes kaas
kaas met wortel smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry Piet heb pas eerste lesje gehad... kan het nog niet vrijdagavond toveren... of blokjes kaas de calorietjes geven van een worteltje (maar ik ben ook geen konijn tenslotte)
misschien les 2 ?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
kaas met wortel smaakwortel met kaas smaak
![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
YEAHHHHHH en ze is binnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Binnen....kennen jullie mij nog?
Hallo allemaal......KUSSSSSSSSSSSS
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hallooooo MissJquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
hij wil in zijn eentje de SC vullenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
gaat lekker he mark zoo dat bijlezen, reageren op elke post
Hoe dacht je anders dat hij aan zijn 12000+ posts komtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
gaat lekker he mark zoo dat bijlezen, reageren op elke post
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij wil in zijn eentje de SC vullen
www.spixtv.nlquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Verdomme, zoon hadpc geschoond inlog alles was weg...nu ben ik de link naar spixtv kwijt.
www.spixtv.nlquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
Verdomme, zoon hadpc geschoond inlog alles was weg...nu ben ik de link naar spixtv kwijt.
uhm www.spixtv.nlquote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef MissJ.24 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
DAAR ben ik aan toe, gesport vanavond, we hebben voor het eerst buiten gelopen!!! (dat is dat het hele dorp het je ziet doen en je je niet verschuilt in een sportschool 2 dorpen verderop)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hallooooo MissJ![]()
![]()
![]()
![]()
Kom binnen, ga zitten, en neem een drankjeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij stoer wijfquote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
DAAR ben ik aan toe, gesport vanavond, we hebben voor het eerst buiten gelopen!!! (dat is dat het hele dorp het je ziet doen en je je niet verschuilt in een sportschool 2 dorpen verderop)
dorpquote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
DAAR ben ik aan toe, gesport vanavond, we hebben voor het eerst buiten gelopen!!! (dat is dat het hele dorp het je ziet doen en je je niet verschuilt in een sportschool 2 dorpen verderop)
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
lopen, ja, vanaf volgende week ga ik dat weer doen, met de buuf, sportschool is ook vlakbij (zelfde dorpquote:Op woensdag 6 april 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik sport in anoniem het liefste.....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
lopen, ja, vanaf volgende week ga ik dat weer doen, met de buuf, sportschool is ook vlakbij (zelfde dorp![]()
) daar zit ik bijna elke donderdag, bijna hè, bijna
De laatste tijd werd het steeds drukker in de sportschool, de maatjes 34 vlogen om mijn oren.....wegwezen dus voor ik ook in een lycra rose stringetje op de loopband moet gaan staan.....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:13 schreef pietpaniek het volgende:
buiten lopen is gratis..... gaat ze naar een sportschool...... lekker binnen droog windvrij mot ze nog naar buiten
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik sport in anoniem het liefste.....met een dierbare vriendin die dat hetzelfde ziet.
We hebben hier een bepaald pad afgelopen maar hebben geen idee hoe ver het was. Stevig tempo tegen joggen aan, heen en terug 45 minuten over gedaan, we gokken 4 kilometer of zo. De honden (haar bul en mijn bouvier) bleven achter en hielden ons amper bij....
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De laatste tijd werd het steeds drukker in de sportschool, de maatjes 34 vlogen om mijn oren.....wegwezen dus voor ik ook in een lycra rose stringetje op de loopband moet gaan staan.....
Ik was even bang dat je vagina als Aafke zei........quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had vanavond mijn 1e pilates les.... 19 meiden figuurtje laura, karakter van mo... stond ik tussen met mijn postuurtje sharon en stamina van aafke
Ja hier ook! Ik voel me niet meer blij in de groepslessen. Maar ik ga wel weer braaf vanaf komend weekend want ik kom erg dicht bij een grens die ik niet over wil.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De laatste tijd werd het steeds drukker in de sportschool, de maatjes 34 vlogen om mijn oren.....wegwezen dus voor ik ook in een lycra rose stringetje op de loopband moet gaan staan.....
wij hebben hier ook zo'n geheime route, dachten we. Kom je de gehele vrouwelijke bevolking van het dorp zowat tegen. Ik ga altijd op donderdagmiddag om 13.00 uur naar de sportschool, heeeeeel veilig, dan is er bijna niemand. Maar knap van je hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik sport in anoniem het liefste.....met een dierbare vriendin die dat hetzelfde ziet.
We hebben hier een bepaald pad afgelopen maar hebben geen idee hoe ver het was. Stevig tempo tegen joggen aan, heen en terug 45 minuten over gedaan, we gokken 4 kilometer of zo. De honden (haar bul en mijn bouvier) bleven achter en hielden ons amper bij....
Op de loopband doen we 6 km per uur, en dat tempo liepen we nu ook. Drie kwartier het pad maar we liepen vanaf haar huis. Alles bij elkaar zijn we een uur onderweg geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
lopen is 5 km per uur en dan is dat lopen, wandelen niet slenteren joggen is veul meer
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
mijn opa heeft maat 34, maar die is dan ook al 20 jaar dood
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
mijn opa heeft maat 34, maar die is dan ook al 20 jaar dood
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja hier ook! Ik voel me niet meer blij in de groepslessen. Maar ik ga wel weer braaf vanaf komend weekend want ik kom erg dicht bij een grens die ik niet over wil.
das een mooi gewicht. Kan ik gelukkig ook zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
dames gewoon in frankrijk gaan wonen en op een boerderij gaan werken... heeft mij ook 35 kg verloren
ik wil ook niet terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een mooi gewicht. Kan ik gelukkig ook zeggen
Zorg jij dan voor mijn kinderen? En voor mn katten? Of mogen die mee. Ik zou dat wel willen hoor, wat een relaxed bestaan. Huis verkopen, in de auto stappen en met katten en kinderen verhuizen naar een boerderij waar je alleen maar hoeft na te denken over welke druiven je moet plukken of welke schapen je moet scheren.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
dames gewoon in frankrijk gaan wonen en op een boerderij gaan werken... heeft mij ook 35 kg verloren
de grote vraag is nu wat woog je dan eerst vast geen 60 kgquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
daarom doe ik ook geen groepslessen, want hier is het ook nog zo dat je dan per se een broek van D&G en een shirtje van Dior enzo moet hebben, helemaal in de make-up, en haren in de coupe. Snap het ook niet, die wijfjes zweten ook nooit...........quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik geneerde mij dood toen ik al die skeletten zag.... we waren nog geen kwartier bezig en stuk voor stuk begonnen ze te miepen dat ze echt niet meer verder konden, en het servio-typje leraar al die meiden zeggen.... komop zeg jullie zijn toch geen mietjes
kinderen kun je best meenemen, die vermaken zich hier vaak goedquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor mijn kinderen? En voor mn katten? Of mogen die mee. Ik zou dat wel willen hoor, wat een relaxed bestaan. Huis verkopen, in de auto stappen en met katten en kinderen verhuizen naar een boerderij waar je alleen maar hoeft na te denken over welke druiven je moet plukken of welke schapen je moet scheren.
Wel gaaf, Bollo. Wanneer heb je dat gedaan? En zijn die 35 kg er nog steeds af?
Nah ik heb over tien weken 6 weken vrij. Moet ik mn tent meebrengen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
kinderen kun je best meenemen, die vermaken zich hier vaak goed
ben 3 jaar geleden verhuisd en toen in 1 jaar zoveel afgevallen. er is nu een paar kilotjes bij door 8 maanden bijna geen beweging maar probeer het onder controle te houden
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
de grote vraag is nu wat woog je dan eerst vast geen 60 kg
je mag ook in de stal slapenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nah ik heb over tien weken 6 weken vrij. Moet ik mn tent meebrengen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom doe ik ook geen groepslessen, want hier is het ook nog zo dat je dan per se een broek van D&G en een shirtje van Dior enzo moet hebben, helemaal in de make-up, en haren in de coupe. Snap het ook niet, die wijfjes zweten ook nooit...........
1.83 zei hij, volgens mij eerder ergens deze SC.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat viel nog best mee. (afhankelijk van de lengte)
ze hebben vaak zelfs de dure merk zonnebril de gehele les nog op de kop staan ook hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ohhhh..... nu begrijp ik waarom ze mij zo gek aankeken... ik kwam in mijn grijze trainingsbroek en t-shirt... vond hun enigzins overdressed voor een work-out sessie
1,81, maar het was toch echt wel veul te veulquote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat viel nog best mee. (afhankelijk van de lengte)
eh... lessen....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef mspoez het volgende:
Groepslessen in de stal bij Bollo dan, deze zomer?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet te zwaar, heus niet......() ik zag het dus niet. Tot ik op een van mijn feestavondjes leuk op de foto werd gezet en ik dacht...TERING....dat ben ik.
Dat was de knop.
Vanaf september anders gaan eten, niet lijnen maar dingen aanpassen....en sporten......ben 14 kilo kwijt.
wat heb je aangepast dan? 14 kilo hoef ik niet kwijt, maar toch minimaal wel de helft. Mijn probleem is dat ik het zelf eigenlijk ook nog niet wil weten (ik ben een echte avond-snackert)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet te zwaar, heus niet......() ik zag het dus niet. Tot ik op een van mijn feestavondjes leuk op de foto werd gezet en ik dacht...TERING....dat ben ik.
Dat was de knop.
Vanaf september anders gaan eten, niet lijnen maar dingen aanpassen....en sporten......ben 14 kilo kwijt.
Ik ook. Hulp nodig dus, van de zomer, Bollo? Komen de SST-SCers je ondersteuenen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh... lessen....in het uitmesten denk ik
.... een werkvakantie, ik ben er voor in
hahaha jullie zijn welkom, (het hooi moet ookn van het landquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh... lessen....in het uitmesten denk ik
.... een werkvakantie, ik ben er voor in
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
1,81, maar het was toch echt wel veul te veul
ik ben heel goed in delegeren............... *pakt het ligbedje vast inquote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahaha jullie zijn welkom, (het hooi moet ookn van het land)
ik moest welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze hebben vaak zelfs de dure merk zonnebril de gehele les nog op de kop staan ook hoor.
Het gaat er wel om dat je het juiste (veel te dure) outfitje aan hebt hoor, de rest is bijzaak
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88
ook dat is genoeg, Over mijn max wil ik het niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.
mijn max was 80 kilo,nadat ik mijn tweede dochter heb gekregen, ook 1.70, is weer goedgekomen, maar het begint weer een beetje overdreven te worden, de kerstkiloosquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.
hmmm... maar jij bent kokkie en ze zeggen toch zoiets als een mager kokkie is géén kokkiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat heb je aangepast dan? 14 kilo hoef ik niet kwijt, maar toch minimaal wel de helft. Mijn probleem is dat ik het zelf eigenlijk ook nog niet wil weten (ik ben een echte avond-snackert)
Hulde overigens!!![]()
![]()
Ja. Dus dat! Met een Fokker he, want dat is het beste.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
<knip>
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
dat hou ik mezelf ook maar voor, maar pas tegenwoordig wel uitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... maar jij bent kokkie en ze zeggen toch zoiets als een mager kokkie is géén kokkie
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef mspoez het volgende:
Oh! Ik ben nu precies het andersomme, bedenk ik me. 79 dus, en op weg naar de 70, maar dat gaat nog even duren ben ik bang, gezien de wijn die weer voor mijn neusje staat...
lijkt me een goed en gebalanceerd dieetquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
Ik wel. Die wijn is gewoon verslaafd aan mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij ging detoxen vandaag tot vrijdag
Seks met een Fokker........nooit geprobeerd eigenlijk. Kan jij dat aanraden?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja. Dus dat! Met een Fokker he, want dat is het beste.
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boekenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
zijn dat seksboekjes dan...?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boeken
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Seks met een Fokker........nooit geprobeerd eigenlijk. Kan jij dat aanraden?
>>.wilde naar bed maar het word nu intressant<<<<
papier is sleht voor de darmenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boeken
Vertel?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
in een jaar tijd van 87 naar 75 met een lengte van 168... maar ik kan mijn dieet niemand aanraden hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.
Hoewel ik niet zeker weet of scharrel hier ergens post.
jah duhquote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond:
3 glazen water
1 speculaasje
*zucht
ik ook. Mark heeft zelf een tuinhaard gemaakt, moet nog ingezegend worden. Ik denk dat ik Sonja erin kwak morgenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond:
3 glazen water
1 speculaasje
*zucht
ach, als we allemaal eerlijk zijn, weten we precies waar het aan ligt, toch? Elk pondje gaat door 't mondje (behalve toen ik zwanger was, dat kreng wilde gewoon veel voer, maar gaf de vetjes aan mij)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.
Je moet je leven veranderen, dingen aanpassen. Het gaat soms heel erg langzaam echt, maar het gaat prima.
het is dat, veel water, veel bewegen en op vaste tijden eten en ontbijt nooit overslaan... dan gaat het snelquote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.
Je moet je leven veranderen, dingen aanpassen. Het gaat soms heel erg langzaam echt, maar het gaat prima.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Mark heeft zelf een tuinhaard gemaakt, moet nog ingezegend worden. Ik denk dat ik Sonja erin kwak morgen
te laat! hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
Ik ga stoppen, misschien eindig ik dan niet aan de top van daag![]()
[ afbeelding ]
ik zou bijna denken dat ik een leven hebquote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
For the record, ik had maatje 40/42 en nu weer 38.
38quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou, daar ga ik voorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
schoenenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik snap die maten niet?? is da van de broek?
Jij Paul de leeuw na-apert.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou, daar ga ik voor
*kiept de cola door de gootsteen, gooit de kaas in de vuilnisbak (snel een fles chloor eroverheen)
Slapen!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
wil je zo snel aan de lijn beginnen
ok, maatje 45quote:
dat heb ik nu met vrouwen. moet wel houvast hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lekker gaan werken kokkie... enne ik heb liever een man met een spekbandje dan een met een sixpack
eh ja... 34 is Twiggy-size (size 0), dan loopt het op... 36 model formaatje... 38 gewenste huisvrouw formaatje 40/42 Nederlands gemiddelde etc. 44+ overgewichtquote:Op woensdag 6 april 2011 23:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik snap die maten niet?? is da van de broek?
SLAAP lekker dan poesjequote:
van slapen val je niet af hoorquote:
Paul de Leeuw doet als ie chinees heeft gehaald met zijn gezin een fles chloor over de restjes die in de prullenbak liggen, omdat ie anders de volgende dag de bami uit de prullenbak eet...quote:
die van mij zegt altijd: ik heb geen sixpack, ik heb een hele kratquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat heb ik nu met vrouwen. moet wel houvast hebben
ok nu ikke asnapquote:Op woensdag 6 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh ja... 34 is Twiggy-size (size 0), dan loopt het op... 36 model formaatje... 38 gewenste huisvrouw formaatje 40/42 Nederlands gemiddelde etc. 44+ overgewicht
Dat is wel heeul erg.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Paul de Leeuw doet als ie chinees heeft gehaald met zijn gezin een fles chloor over de restjes die in de prullenbak liggen, omdat ie anders de volgende dag de bami uit de prullenbak eet...
oh, doet paul de leeuw dat met chinees. Ik vind chinees niet lekker, dus daar hoeft bij mij geen chloor overheen, maar kaasssssss, oooooh, ik ben wel geen muisje, maar ik kan zo een hele kilo opetenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef mspoez het volgende:
[..]
Paul de Leeuw doet als ie chinees heeft gehaald met zijn gezin een fles chloor over de restjes die in de prullenbak liggen, omdat ie anders de volgende dag de bami uit de prullenbak eet...
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die van mij zegt altijd: ik heb geen sixpack, ik heb een hele krat
arme chineesquote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, doet paul de leeuw dat met chinees. Ik vind chinees niet lekker, dus daar hoeft bij mij geen chloor overheen, maar kaasssssss, oooooh, ik ben wel geen muisje, maar ik kan zo een hele kilo opeten
Mannenmaten zijn weer anders.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef pietpaniek het volgende:
Ik heb maat 50 had maat 54 moeilijk dik dus
je moet ook wel genieten van het levenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
krijg de indruk dat dit de SC van de lekkerbekken is
Dikkerds zijn gezellig zeggen ze tochquote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
slaap lekker lievquote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Streams uitgezet wat een zeurverhalen.
Ik ga mijn bed opzoeken.
![]()
Tot snel weer.
truste MissJquote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
![]()
Tot snel weer.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moet ook wel genieten van het leven
Slaap lekker MissJ.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
![]()
Tot snel weer.
truste MissJquote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
![]()
Tot snel weer.
Trusten Bollokus, ja was wat drukjes maar had vanochtend wel alles bijgelezen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
slaap lekker liev![]()
en ons niet meer zolang zonder jou laten he
kumt goed....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten Bollokus, ja was wat drukjes maar had vanochtend wel alles bijgelezen.
Morgenavond en eigenlijk tot na het weekend ook weer druk.
Maar sochtends lees ik alles wel bij.
tot snel.
NIET RELLEN HE)![]()
ja, lekkerbekken. Onze mama's on tour club zegt altijd: och, we zijn getrouwd, hebben kinderen, man staat niet op weglopen, dus het kan nog wel effequote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
daag pietjequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Trusten Bollokus, ja was wat drukjes maar had vanochtend wel alles bijgelezen.
Morgenavond en eigenlijk tot na het weekend ook weer druk.
Maar sochtends lees ik alles wel bij.
tot snel.
NIET RELLEN HE)![]()
eensch het moet niet zomaar breken hequote:Op woensdag 6 april 2011 23:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, lekkerbekken. Onze mama's on tour club zegt altijd: och, we zijn getrouwd, hebben kinderen, man staat niet op weglopen, dus het kan nog wel effe![]()
![]()
En die van mij zegt altijd: och, ik heb graag iets wat ik goed kan vasthouden ipv een zak met botjes
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef bollokus het volgende:
zo ik ga ook weer een rondje met de hond en dan mijn nestje op zoeken.
ciao![]()
![]()
doei bolquote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef bollokus het volgende:
zo ik ga ook weer een rondje met de hond en dan mijn nestje op zoeken.
ciao![]()
![]()
Ceetjequote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve mensen, ik ben er ook weer weg van en ga mijn bedje opzoeken.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg
truste allemaal![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
en ik kruip ook mijn holletje in... OV staakt hier morgen in de spits... moet dus met de auto naar mijn werk... mijn fiets is jaren geleden gestolen op het damrak![]()
quote:
jij ook trustequote:Op woensdag 6 april 2011 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve mensen, ik ben er ook weer weg van en ga mijn bedje opzoeken.
Morgen weer een drukke dag voor de boeg
truste allemaal![]()
altijd gezellig bij moedersquote:Op woensdag 6 april 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Jesje... .iedereen hier gaat nu naar bed... was het gezellig bij je moesje?
ben al naar bedquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Vultarian het volgende:
nog iemand wakker of iedereen al naar bed?
jammer, dan ben ik te laat om je een goede nachtrust te wensenquote:
nog wakkerquote:Op donderdag 7 april 2011 00:21 schreef Vultarian het volgende:
nog iemand wakker of iedereen al naar bed?
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:28 schreef Vultarian het volgende:
ik had m'n moeder niet moeten leren skypen
ja lach maar, voorheen had ik korte telefoongesprekjes en nu praat ze zonder moeite 1,5 uur volquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja lach maar, voorheen had ik korte telefoongesprekjes en nu praat ze zonder moeite 1,5 uur vol
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken![]()
truste![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken![]()
truste![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben er weer de tosti's zitten in het apparaat nu tijd voor fok!
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mark![]()
alles lekker hier hoest bij jou?
ik mag niet klagen, even aan het koken. hget is nu 25 graden in de schaduw dus dadelijk weer lekker in de sunquote:
lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, even aan het koken. hget is nu 25 graden in de schaduw dus dadelijk weer lekker in de sun
dus ben er weer vandoor... eten klaar lekker in het zonnetje lunchen! bis heute abendquote:
eetse en tot vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus ben er weer vandoor... eten klaar lekker in het zonnetje lunchen! bis heute abend
quote:
prima, benieuwd of het gehoopte rellen in het huis vanavond ook werkelijk plaatsvindquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vultarian
ook alles goed?????
ikke ook hoopequote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
prima, benieuwd of het gehoopte rellen in het huis vanavond ook werkelijk plaatsvind
niet naar streetdance geweest, wel kapot, vanaf vanochtend 7.00 tot 18.00 non stop gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef jesje1982 het volgende:
zo net met de meiden naar streetdance geweest....pfff ik ben kapot.
ff eten en dan sst avond
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet naar streetdance geweest, wel kapot, vanaf vanochtend 7.00 tot 18.00 non stop gewerkt.
Anders had ik vanavond moeten doorwerken. Maar da kannie he, SST avond vanavond
Hallooo allemaal![]()
![]()
Mooi zo!quote:
ik ben zeer benieuwd!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo!Iedereen helemaal klaar voor vanavond? Het belooft wat, maar ja, niets is wat het lijkt natuurlijk.
snel nog maar even wat te eten in mekaar flansen en dan ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo!Iedereen helemaal klaar voor vanavond? Het belooft wat, maar ja, niets is wat het lijkt natuurlijk.
op 24/7 kanaal stond dat ze vanavond "het vriendinnetje van Maik" in het huis loslatenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me een goed plan, eet smakelijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel nog maar even wat te eten in mekaar flansen en dan ben ik er klaar voor
Idd, ik denk trouwens dat ze er een filmpje ingooien waar iedereen op mag reageren.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op 24/7 kanaal stond dat ze vanavond "het vriendinnetje van Maik" in het huis loslatenben ook heel benieuwd.
![]()
![]()
zal welworden door die ene die zoveel jankt
k zal beloven niet te gaan huilenquote:
misschien janken van het lachen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
k zal beloven niet te gaan huilen
dat is wel weer leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |