quote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik sport in anoniem het liefste.....met een dierbare vriendin die dat hetzelfde ziet.
We hebben hier een bepaald pad afgelopen maar hebben geen idee hoe ver het was. Stevig tempo tegen joggen aan, heen en terug 45 minuten over gedaan, we gokken 4 kilometer of zo. De honden (haar bul en mijn bouvier) bleven achter en hielden ons amper bij....
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De laatste tijd werd het steeds drukker in de sportschool, de maatjes 34 vlogen om mijn oren.....wegwezen dus voor ik ook in een lycra rose stringetje op de loopband moet gaan staan.....
Ik was even bang dat je vagina als Aafke zei........quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had vanavond mijn 1e pilates les.... 19 meiden figuurtje laura, karakter van mo... stond ik tussen met mijn postuurtje sharon en stamina van aafke
Ja hier ook! Ik voel me niet meer blij in de groepslessen. Maar ik ga wel weer braaf vanaf komend weekend want ik kom erg dicht bij een grens die ik niet over wil.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
De laatste tijd werd het steeds drukker in de sportschool, de maatjes 34 vlogen om mijn oren.....wegwezen dus voor ik ook in een lycra rose stringetje op de loopband moet gaan staan.....
wij hebben hier ook zo'n geheime route, dachten we. Kom je de gehele vrouwelijke bevolking van het dorp zowat tegen. Ik ga altijd op donderdagmiddag om 13.00 uur naar de sportschool, heeeeeel veilig, dan is er bijna niemand. Maar knap van je hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 23:14 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik sport in anoniem het liefste.....met een dierbare vriendin die dat hetzelfde ziet.
We hebben hier een bepaald pad afgelopen maar hebben geen idee hoe ver het was. Stevig tempo tegen joggen aan, heen en terug 45 minuten over gedaan, we gokken 4 kilometer of zo. De honden (haar bul en mijn bouvier) bleven achter en hielden ons amper bij....
Op de loopband doen we 6 km per uur, en dat tempo liepen we nu ook. Drie kwartier het pad maar we liepen vanaf haar huis. Alles bij elkaar zijn we een uur onderweg geweest.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
lopen is 5 km per uur en dan is dat lopen, wandelen niet slenteren joggen is veul meer
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
mijn opa heeft maat 34, maar die is dan ook al 20 jaar dood
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef pietpaniek het volgende:
mijn opa heeft maat 34, maar die is dan ook al 20 jaar dood
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja hier ook! Ik voel me niet meer blij in de groepslessen. Maar ik ga wel weer braaf vanaf komend weekend want ik kom erg dicht bij een grens die ik niet over wil.
das een mooi gewicht. Kan ik gelukkig ook zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
dames gewoon in frankrijk gaan wonen en op een boerderij gaan werken... heeft mij ook 35 kg verloren
ik wil ook niet terug!quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een mooi gewicht. Kan ik gelukkig ook zeggen
Zorg jij dan voor mijn kinderen? En voor mn katten? Of mogen die mee. Ik zou dat wel willen hoor, wat een relaxed bestaan. Huis verkopen, in de auto stappen en met katten en kinderen verhuizen naar een boerderij waar je alleen maar hoeft na te denken over welke druiven je moet plukken of welke schapen je moet scheren.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
dames gewoon in frankrijk gaan wonen en op een boerderij gaan werken... heeft mij ook 35 kg verloren
de grote vraag is nu wat woog je dan eerst vast geen 60 kgquote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
Wanneer kan ik beginnen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
daarom doe ik ook geen groepslessen, want hier is het ook nog zo dat je dan per se een broek van D&G en een shirtje van Dior enzo moet hebben, helemaal in de make-up, en haren in de coupe. Snap het ook niet, die wijfjes zweten ook nooit...........quote:Op woensdag 6 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik geneerde mij dood toen ik al die skeletten zag.... we waren nog geen kwartier bezig en stuk voor stuk begonnen ze te miepen dat ze echt niet meer verder konden, en het servio-typje leraar al die meiden zeggen.... komop zeg jullie zijn toch geen mietjes
kinderen kun je best meenemen, die vermaken zich hier vaak goedquote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zorg jij dan voor mijn kinderen? En voor mn katten? Of mogen die mee. Ik zou dat wel willen hoor, wat een relaxed bestaan. Huis verkopen, in de auto stappen en met katten en kinderen verhuizen naar een boerderij waar je alleen maar hoeft na te denken over welke druiven je moet plukken of welke schapen je moet scheren.
Wel gaaf, Bollo. Wanneer heb je dat gedaan? En zijn die 35 kg er nog steeds af?
Nah ik heb over tien weken 6 weken vrij. Moet ik mn tent meebrengen?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
kinderen kun je best meenemen, die vermaken zich hier vaak goed
ben 3 jaar geleden verhuisd en toen in 1 jaar zoveel afgevallen. er is nu een paar kilotjes bij door 8 maanden bijna geen beweging maar probeer het onder controle te houden
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:20 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
de grote vraag is nu wat woog je dan eerst vast geen 60 kg
je mag ook in de stal slapenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nah ik heb over tien weken 6 weken vrij. Moet ik mn tent meebrengen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
daarom doe ik ook geen groepslessen, want hier is het ook nog zo dat je dan per se een broek van D&G en een shirtje van Dior enzo moet hebben, helemaal in de make-up, en haren in de coupe. Snap het ook niet, die wijfjes zweten ook nooit...........
1.83 zei hij, volgens mij eerder ergens deze SC.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat viel nog best mee. (afhankelijk van de lengte)
ze hebben vaak zelfs de dure merk zonnebril de gehele les nog op de kop staan ook hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ohhhh..... nu begrijp ik waarom ze mij zo gek aankeken... ik kwam in mijn grijze trainingsbroek en t-shirt... vond hun enigzins overdressed voor een work-out sessie
1,81, maar het was toch echt wel veul te veulquote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat viel nog best mee. (afhankelijk van de lengte)
eh... lessen....quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef mspoez het volgende:
Groepslessen in de stal bij Bollo dan, deze zomer?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet te zwaar, heus niet......() ik zag het dus niet. Tot ik op een van mijn feestavondjes leuk op de foto werd gezet en ik dacht...TERING....dat ben ik.
Dat was de knop.
Vanaf september anders gaan eten, niet lijnen maar dingen aanpassen....en sporten......ben 14 kilo kwijt.
wat heb je aangepast dan? 14 kilo hoef ik niet kwijt, maar toch minimaal wel de helft. Mijn probleem is dat ik het zelf eigenlijk ook nog niet wil weten (ik ben een echte avond-snackert)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik was niet te zwaar, heus niet......() ik zag het dus niet. Tot ik op een van mijn feestavondjes leuk op de foto werd gezet en ik dacht...TERING....dat ben ik.
Dat was de knop.
Vanaf september anders gaan eten, niet lijnen maar dingen aanpassen....en sporten......ben 14 kilo kwijt.
Ik ook. Hulp nodig dus, van de zomer, Bollo? Komen de SST-SCers je ondersteuenen hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh... lessen....in het uitmesten denk ik
.... een werkvakantie, ik ben er voor in
hahaha jullie zijn welkom, (het hooi moet ookn van het landquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh... lessen....in het uitmesten denk ik
.... een werkvakantie, ik ben er voor in
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88quote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
1,81, maar het was toch echt wel veul te veul
ik ben heel goed in delegeren............... *pakt het ligbedje vast inquote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
hahaha jullie zijn welkom, (het hooi moet ookn van het land)
ik moest welquote:Op woensdag 6 april 2011 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze hebben vaak zelfs de dure merk zonnebril de gehele les nog op de kop staan ook hoor.
Het gaat er wel om dat je het juiste (veel te dure) outfitje aan hebt hoor, de rest is bijzaak
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88
ook dat is genoeg, Over mijn max wil ik het niet hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.
mijn max was 80 kilo,nadat ik mijn tweede dochter heb gekregen, ook 1.70, is weer goedgekomen, maar het begint weer een beetje overdreven te worden, de kerstkiloosquote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef mspoez het volgende:
[..]
Mijn max was 97 bij 170. En voor een vrouw is dat nog véél dikker.
hmmm... maar jij bent kokkie en ze zeggen toch zoiets als een mager kokkie is géén kokkiequote:Op woensdag 6 april 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
is veul, maar ik kom van 135 af bij 1.88
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......quote:Op woensdag 6 april 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat heb je aangepast dan? 14 kilo hoef ik niet kwijt, maar toch minimaal wel de helft. Mijn probleem is dat ik het zelf eigenlijk ook nog niet wil weten (ik ben een echte avond-snackert)
Hulde overigens!!![]()
![]()
Ja. Dus dat! Met een Fokker he, want dat is het beste.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
<knip>
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
dat hou ik mezelf ook maar voor, maar pas tegenwoordig wel uitquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmm... maar jij bent kokkie en ze zeggen toch zoiets als een mager kokkie is géén kokkie
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef mspoez het volgende:
Oh! Ik ben nu precies het andersomme, bedenk ik me. 79 dus, en op weg naar de 70, maar dat gaat nog even duren ben ik bang, gezien de wijn die weer voor mijn neusje staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |