lijkt me een goed en gebalanceerd dieetquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
Ik wel. Die wijn is gewoon verslaafd aan mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij ging detoxen vandaag tot vrijdag
Seks met een Fokker........nooit geprobeerd eigenlijk. Kan jij dat aanraden?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:30 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ja. Dus dat! Met een Fokker he, want dat is het beste.
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boekenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik drink 8/9 koffie per dag, met melk en suiker.......dat is nu zoetjes en light melk......ik at 5 sneetjes witbrood per dag...dat is nu meergranen brood en doordat ik nu ontbijt met yoghurt met cruesli eet ik 3 sneetjes met heus wel lekekre dingen maar ik let wel op. Avond eten pasta's veel, en altijd meergranen, meerrundvlees, meer verse groenten. Savonds trek in zoet pak ik een wortel maar nu zit ik dit te tikken terwijl ik een zak zoute chips zit aan te vreten. Geen cola meer maar sapjes......
En veel seks.
Dat spreekt voor zich.
zijn dat seksboekjes dan...?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boeken
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Seks met een Fokker........nooit geprobeerd eigenlijk. Kan jij dat aanraden?
>>.wilde naar bed maar het word nu intressant<<<<
papier is sleht voor de darmenquote:Op woensdag 6 april 2011 23:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
*pakt boeken van Sonja B erbij en krijgt al weer trek bij alleen het zien van die boeken
Vertel?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
in een jaar tijd van 87 naar 75 met een lengte van 168... maar ik kan mijn dieet niemand aanraden hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.
Hoewel ik niet zeker weet of scharrel hier ergens post.
jah duhquote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
neuh geen ervaring maar die hebben allemaal megapikken en ontzettend veel ervaring.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond:
3 glazen water
1 speculaasje
*zucht
ik ook. Mark heeft zelf een tuinhaard gemaakt, moet nog ingezegend worden. Ik denk dat ik Sonja erin kwak morgenquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
avond:
3 glazen water
1 speculaasje
*zucht
ach, als we allemaal eerlijk zijn, weten we precies waar het aan ligt, toch? Elk pondje gaat door 't mondje (behalve toen ik zwanger was, dat kreng wilde gewoon veel voer, maar gaf de vetjes aan mij)quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.
Je moet je leven veranderen, dingen aanpassen. Het gaat soms heel erg langzaam echt, maar het gaat prima.
het is dat, veel water, veel bewegen en op vaste tijden eten en ontbijt nooit overslaan... dan gaat het snelquote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Volg geen dieet, want er komt een dag dat je dan stopt met je dieet, dan ga je jo-joen en kom je nog meer aan.
Je moet je leven veranderen, dingen aanpassen. Het gaat soms heel erg langzaam echt, maar het gaat prima.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Mark heeft zelf een tuinhaard gemaakt, moet nog ingezegend worden. Ik denk dat ik Sonja erin kwak morgen
te laat! hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef superkokje het volgende:
Ik ga stoppen, misschien eindig ik dan niet aan de top van daag![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |