hunter... en ja dit is post 2quote:
je had de fles bij me neergezet Mary, dus ik kan nog even vooruit !quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
word tijd dat ik ook eens door een dak zak ofzo..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
jij was al voorzienquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
word tijd dat ik ook eens door een dak zak ofzo..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
Nou vooruit dan maar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
k doe met jullie mee 1 tje en dan naar bedquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Bollokus en Piet:
[ afbeelding ]
Jesje drink je met Ceetje en mij mee of wil je iets anders?
Sorry Vultarian.... wil je iets drinken ... in plaats van een blokje kaas?
die is echt goed hè.... en hoe verdraaid ze het bij Net5 wel niet hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef jesje1982 het volgende:
k kijk het fimpje gerard jo terug geniaal![]()
![]()
erm nee hoor, maar geeft niet ik grijp zelf wel ietsquote:
piet topichunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
Hey uh is er een mod die die dubbele sc kan sluiten,
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
Hey uh is er een mod die die dubbele sc kan sluiten,
dan doen we ook een peukie erbij, oke?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k doe met jullie mee 1 tje en dan naar bed
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doen we ook een peukie erbij, oke?
niet mijn kant op blazen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waar is ie dan... dan gaan we toch solidair daar zitten of niet danquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier is ie... [sc#68] drank en zaadballen in de frituur wat doen we ... welke laten we sluiten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar is ie dan... dan gaan we toch solidair daar zitten of niet dan
tis niet echt interessant niequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er nog iets bij de buren? Zit momenteel met verbazing te luisteren naar een verhaal over borstharen en cocaïne
de heldquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er nog iets bij de buren? Zit momenteel met verbazing te luisteren naar een verhaal over borstharen en cocaïne
zit het niet heel nauw te volgen maar geloof dat het aardig rustig isquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gaat zeker over kroonquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
kopieren uit de vorige SC... jij als topicholder en de modjes kunnen de op aanpasesn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef pietpaniek het volgende:
Anders mot ik heul die. Op in de op zien te krijgen
ik heb er wel in gepost, een topic geopend door piet daar moet ik in gepost hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kopieren uit de vorige SC... jij als topicholder en de modjes kunnen de op aanpasesn.
maar ik denk dat we hier blijven nu![]()
ff een message in FB topic om jouw eerste SC te laten sluiten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
leute ik ga de luiken sluiten..... en miss j die heeft me wel weer in de kou laten staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach gossie vroegertje voor jou danquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
leute ik ga de luiken sluiten..... en miss j die heeft me wel weer in de kou laten staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das vroeg Bolquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Bollokus... ik hoop wel dat wij je een warm dekentje hebben toegeworpen tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelkkig wel... en ja een beetje vroeger morgen vroeg op en ben lui!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker Bollokus... ik hoop wel dat wij je een warm dekentje hebben toegeworpen toch
truste bollo, slaap lekker, krijg je van ons een extra kkusje omdat MissJ er niet is vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[SST] Feedback: reveal your secrets! ik heb al een message geplaatst... sorry piet respectquote:
huh, ik woon in een dorpje in de buurt van Den Bosch (nee, niet Maaskantje), die kroeg van hem is altijd al een "beruchte tent" geweest en hij is ook niet zo'n lekker ding als ie zelf beweert hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
de heldze moeten echt kappen om die held zo zwart te maken
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscorequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelkkig wel... en ja een beetje vroeger morgen vroeg op en ben lui!
bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[SST] Feedback: reveal your secrets! ik heb al een message geplaatst... sorry piet respectvoor de poging
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscore
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscore
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk, ik kijk eens even in de cos![]()
loop ik er gewoon al 2 achter![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk, ik kijk eens even in de cos![]()
loop ik er gewoon al 2 achter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mag de humor van onze modjes wel
[..]
[ afbeelding ]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, ik woon in een dorpje in de buurt van Den Bosch (nee, niet Maaskantje), die kroeg van hem is altijd al een "beruchte tent" geweest en hij is ook niet zo'n lekker ding als ie zelf beweert hoor.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......
slaap lekker Pietquote:
slaap lekker jesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
drankje leeg, laatste peukje op de helft
tijd om dag te zeggen![]()
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
morgen middag ben ik er wel ff denk
![]()
anyway ik gaat slapie doen![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
![]()
![]()
tot morgen jesje. Ik ben er morgen middag ook. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
truste pietquote:
truste Jesje, en droom maar lekker van je nieuwe baanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, kan wel, maar dat maakt iemand dan nog niet heilig natuurlijk hèquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......
truste maryquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
voor Vultarian slaap lekker
truste Mary, en nog bedankt voor de tips!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik ben er ook weg van. voor straks welterusten allen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
ze laten ons al vroeg alleen mark, je hebt toch wel gedouched vandaag
gooi het er maar lekker uit hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
HOEREN RLS!!!!!!!!!! STERF HUMMIE!
zo .. dat moest even ...
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"quote:
"niet zo"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"
ja, saaie boel. en bij de buren is het ook al niet echt spannend ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
niemand is gezellig vandaag.Alleen bol ff
niet echt nee. Maar we moeten het er maar mee doen tot vanavondquote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, saaie boel. en bij de buren is het ook al niet echt spannend ofzo
is met laptop ook niet te doen in de zonquote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef bollokus het volgende:
bollotje even bijlezen met mobiel buiten in de zon... pfff niet te doen!
geen zin om die rommel te pakken..........quote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
is met laptop ook niet te doen in de zon
slap gelul. Prive pagina van de televaag zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
geen zin om die rommel te pakken..........
even off topic waar the fuck gaat die persconferentie over??
ok dan ga ik ook niet naar binnenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
slap gelul. Prive pagina van de televaag zullen we maar zeggen
Hebben foto's genomen waar ze een roddel bij verzinnen
proostquote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan ga ik ook niet naar binnennog even een koffietje zuupen bij de buren
quote:
HELLLLLLLLLLLLLOquote:
piet goeden avondquote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef pietpaniek het volgende:
Avondkapper meisje komt zo
haartjes doen
quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dank je wel voor mijn ontbijtje dat was heul liev van je
quote:
Heb me best vermaakt vandaag. Goed aan mijn gemiddelde kunnen werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik zag dat je in goed gezeldschap in de COS zat/zit
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb me best vermaakt vandaag. Goed aan mijn gemiddelde kunnen werken
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je staat nog steeds op de 11e plaats, dus blijf maar even doorposten
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.
pfff.... gelukkig ik was bang dat je zou gaan dreigen dat alsquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lange werkdagen.minimaal 10 uur per dag weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er donderdag uitgaat je stopt met kijken en fokken
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.... gelukkig ik was bang dat je zou gaan dreigen dat alsDat is alleen maar een reden om meer te gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er donderdag uitgaat je stopt met kijken en fokken![]()
We gaan hier verder, geen streams meer![]()
![]()
ik heb de streams niet eens gestart vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 19:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een reden om meer te gaan kijken.![]()
We gaan hier verder, geen streams meer![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.
theoretisch dan, in de praktijk....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar zakken
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar zakken
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
theoretisch dan, in de praktijk....
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
theoretisch dan, in de praktijk....
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ben nog aan het werk, maar kijk af en toe effe mee (met uitzending en hiero)![]()
![]()
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ben nog aan het werk, maar kijk af en toe effe mee (met uitzending en hiero)![]()
![]()
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
en die is deze week weinig in tha housequote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet Bollokus wel heul heul heul veul gaan posten
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelfquote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef superkokje het volgende:
Ceetje foei.mag toch nioet op je werk internetten
wat een mooi levenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelf
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkstequote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkste
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen sc-enquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaakt
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotosquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
beetje rare actie datquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwing
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotos
al ge-editquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zit toch in de SC en niet in de COS
veel plezierquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
have fun!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
pilatesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
ook geen idee wat het is. Piet, heb een Ipad 2 besteld trouwens, kregen voor nop een Ipad2 16G met Wifi, heb 50 eurie bijbetaald, krijg er daarvoor 1 met 32G. Goeie deal gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
pilatesKlinkt als toverles...... Samsalabim pilates paf.... Ik wou dat het al vrijdag avond was....
kan ook wel een lesje gebruiken
![]()
Ohja haartjes gedaanben er weer helemaal klaar voor
goedenavond
huh, ik bekijk het zo: ik heb voor 50 eurie een apparaat van 579 eurie, want voor de rest kost ie me nada, nop, niksquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef pietpaniek het volgende:
Top deal c, wifi16 gb in winkel is 479 32 is 579 dus je hebt voor 50 euro 100 euro meerwaarde
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertje
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten (gordijntjes gaan weer dicht nu![]()
)
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hèquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef pietpaniek het volgende:
Hey c hoe weet jij eigelijk dat die lover getrouwd is
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hè
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hè
Bijzonder. Sommige vrouwen zijn liever met een man die ze moeten delen dan alleen. Of doet de vrouw van die lover ook iets buiten de deur?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik zat er niet echt op te wachten hoor. Wat we hier allemaal al gezien hebben, ben je voor in de tuin bezig, stopt er een auto bij haar voor de deur, de kofferbak gaat open, en er wordt vanalles uitgesjouwd (van matras tot bezem). Die er vervolgens 4 of 5 maanden later via de slaapkamerramen op de 1e verdieping weer uitgegooid worden. Vooral op feestjes van de buurt (waar zij inmiddels niet meer durft te komen) lachen we ons er rot om. Zie de sfeer dan maar net zo als de cos op fokquote:Op woensdag 6 april 2011 20:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
waarom gebeurt hier niet zoiets....
roseetje nog? voor mij dan?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:52 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, ik zat er niet echt op te wachten hoor. Wat we hier allemaal al gezien hebben, ben je voor in de tuin bezig, stopt er een auto bij haar voor de deur, de kofferbak gaat open, en er wordt vanalles uitgesjouwd (van matras tot bezem). Die er vervolgens 4 of 5 maanden later via de slaapkamerramen op de 1e verdieping weer uitgegooid worden. Vooral op feestjes van de buurt (waar zij inmiddels niet meer durft te komen) lachen we ons er rot om. Zie de sfeer dan maar net zo als de cos op fok![]()
![]()
quote:
wat ik gehoord heb zit die met psychische hulp thuis op hem te wachten steeds. Dat is ook al iets wat ik totaal niet snap, zo een kwam er bij mij echt niet meer in.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:53 schreef mspoez het volgende:
[..]
Bijzonder. Sommige vrouwen zijn liever met een man die ze moeten delen dan alleen. Of doet de vrouw van die lover ook iets buiten de deur?
nog een bepaalde smaakquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef mspoez het volgende:
Thee maar. Gister al wijn op, nu weer even detoxen (tot vrijdag) .
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat ik gehoord heb zit die met psychische hulp thuis op hem te wachten steeds. Dat is ook al iets wat ik totaal niet snap, zo een kwam er bij mij echt niet meer in.
En als je het nu over mooie mensen hebt: nee, hij is 65, flinke bierbuik, zo'n hoge ouderwetse zwembroek enzo, en zijn vrouw is idem. Dus ik snap ook niet wat mijn nicht er mee moet eerlijk gezegd, hij is ook nog eens 20 jaar ouder als haar
alex, alex. geloof dat de meeste daar wel voor gaan tenminstequote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
wie gaat er morgen uit?
en
wie moet er morgen uit?
Is men daar al uit bij de buren?
het moet er uitquote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Ceetje.. het volgende:
wie gaat er morgen uit?
en
wie moet er morgen uit?
Is men daar al uit bij de buren?
hij zal wel goede prestaties leverenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wat ik gehoord heb zit die met psychische hulp thuis op hem te wachten steeds. Dat is ook al iets wat ik totaal niet snap, zo een kwam er bij mij echt niet meer in.
En als je het nu over mooie mensen hebt: nee, hij is 65, flinke bierbuik, zo'n hoge ouderwetse zwembroek enzo, en zijn vrouw is idem. Dus ik snap ook niet wat mijn nicht er mee moet eerlijk gezegd, hij is ook nog eens 20 jaar ouder als haar
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:58 schreef Vultarian het volgende:
[..]
alex, alex. geloof dat de meeste daar wel voor gaan tenminste
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er moet wel iets zijn, toch, ik weet het ook niet hoor, maar ik zou het niet eens willen proberenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zal wel goede prestaties leveren![]()
Haha! Ik maakte even de vergelijking dik, grote zwembroek, lilluk, harig en toch in trek bij de vrouwen. Nee joh, mijn scharrel is geen Fokker, dus die heeft geen 25 cm.quote:
ik deed liev heur...quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik deed liev heur...
post 50 voorbij
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Haha! Ik maakte even de vergelijking dik, grote zwembroek, lilluk, harig en toch in trek bij de vrouwen. Nee joh, mijn scharrel is geen Fokker, dus die heeft geen 25 cm.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik deed liev heur...
post 50 voorbij
ben 1,81 mquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef mspoez het volgende:
[..]
Haha! Ik maakte even de vergelijking dik, grote zwembroek, lilluk, harig en toch in trek bij de vrouwen. Nee joh, mijn scharrel is geen Fokker, dus die heeft geen 25 cm.
Als je een echte Fokker bent heb je een IQ van 140+, minstens 25cm in je broek en countless FWB's. Dat weet toch iedereen?quote:
er zijn hier veel nieuwe, dus we weten niet alles hèquote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als je een echte Fokker bent heb je een IQ van 140+, minstens 25cm in je broek en countless FWB's. Dat weet toch iedereen?
*slikt* ik faalquote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als je een echte Fokker bent heb je een IQ van 140+, minstens 25cm in je broek en countless FWB's. Dat weet toch iedereen?
FWB's?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
bewaar me met 25 cmquote:Op woensdag 6 april 2011 21:19 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind je wel leiv hoor, ook al heb je maar 3 vriendinnen!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
*slikt* ik faal![]()
geen echte fokker
misschien heb ik ng een leven
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind je wel leiv hoor, ook al heb je maar 3 vriendinnen!
quote:
ik had de foto van jurrie gezien gister jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
Dit is het geworden, zag het op twitter (al effe geleden gepost)
[ afbeelding ]
wat dacht je van fok!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet die stekker op de rug he?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
[ afbeelding ]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik is natuurlijk ook een idee
ja, of fakking 20000% zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, of fakking 20000% zeker
en de stekker moet eigenlijk op de rug, mja, dan zie je 'm niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen idee, door raukuh dennes, je kan het
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijkenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
heb je het nou over mij, je wordt bedankt! Rulluh!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nou hup... relluh danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
heb je het nou over mij, je wordt bedankt! Rulluh!!!
je hebt haar weggejaagdquote:
ik werk nu thuis hè, daar ben ik om vijf uur ook nooit afgewerktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
kantoor uren zijn tot 5 uur ceetje
moest nog even wat afmaken, nu klaarquote:
Chique, een thuisafwerkplek!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik werk nu thuis hè, daar ben ik om vijf uur ook nooit afgewerkt![]()
Fijn, is ie nu douchen?quote:[..]
moest nog even wat afmaken, nu klaar
Niet van die rare dingen zeggen Ceetje. Die vrouwen aan de keileweg worden afgewerktquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
aha je eigen dag indelen. lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
[..]
ik zal geen rare dingen meer zeggen, moest nog wat administratie bijwerken. Enneeeeh, hij staat niet onder de douche, ligt al sinds 19.30 uur te slapen (mag vannacht weer gaan werken)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen zeggen Ceetje. Die vrouwen aan de keileweg worden afgewerkt![]()
jij raakt uitgewerkttoch
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal geen rare dingen meer zeggen, moest nog wat administratie bijwerken. Enneeeeh, hij staat niet onder de douche, ligt al sinds 19.30 uur te slapen (mag vannacht weer gaan werken)
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
hallooo
![]()
![]()
Is Alex al naar huis? Jo 24 uur aangevraagd? Mo weer janken? Lau weer te kriebelen?
alex er nog, jo bijna huule aandachtvragen, mo rustigquote:Op woensdag 6 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
hallooo
![]()
![]()
Is Alex al naar huis? Jo 24 uur aangevraagd? Mo weer janken? Lau weer te kriebelen?
en jij een prins omgetoverd naar een kikker met pilatusquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Oh... zie dat Piet is gekortwiekt en Ceetje afgewerkt
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
Oh... zie dat Piet is gekortwiekt en Ceetje afgewerkt
dat sprookje ken ik nog nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
en jij een prins omgetoverd naar een kikker met pilatus
ik kan het ook nietquote:Op woensdag 6 april 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat sprookje ken ik nog nietvertel?
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik kan het ook nieten ilse nog gezien??
die was ook pilatussen stond op twatterquote:
266 per dagquote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
heb hem gemist
![]()
![]()
aantal posts: 10069 (gemiddeld 266 per dag)
toch een klein drankje dan
quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef bollokus het volgende:
![]()
heb hem gemist
![]()
![]()
aantal posts: 10069 (gemiddeld 266 per dag)
toch een klein drankje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |