ja, saaie boel. en bij de buren is het ook al niet echt spannend ofzoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
niemand is gezellig vandaag.Alleen bol ff
niet echt nee. Maar we moeten het er maar mee doen tot vanavondquote:Op woensdag 6 april 2011 15:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja, saaie boel. en bij de buren is het ook al niet echt spannend ofzo
is met laptop ook niet te doen in de zonquote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef bollokus het volgende:
bollotje even bijlezen met mobiel buiten in de zon... pfff niet te doen!
geen zin om die rommel te pakken..........quote:Op woensdag 6 april 2011 15:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
is met laptop ook niet te doen in de zon
slap gelul. Prive pagina van de televaag zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
geen zin om die rommel te pakken..........
even off topic waar the fuck gaat die persconferentie over??
ok dan ga ik ook niet naar binnenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
slap gelul. Prive pagina van de televaag zullen we maar zeggen
Hebben foto's genomen waar ze een roddel bij verzinnen
proostquote:Op woensdag 6 april 2011 16:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok dan ga ik ook niet naar binnennog even een koffietje zuupen bij de buren
quote:
HELLLLLLLLLLLLLOquote:
piet goeden avondquote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef pietpaniek het volgende:
Avondkapper meisje komt zo
haartjes doen
quote:
Graag gedaanquote:Op woensdag 6 april 2011 19:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dank je wel voor mijn ontbijtje dat was heul liev van je
quote:
Heb me best vermaakt vandaag. Goed aan mijn gemiddelde kunnen werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar ik zag dat je in goed gezeldschap in de COS zat/zit
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb me best vermaakt vandaag. Goed aan mijn gemiddelde kunnen werken
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je staat nog steeds op de 11e plaats, dus blijf maar even doorposten
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.
pfff.... gelukkig ik was bang dat je zou gaan dreigen dat alsquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
Lange werkdagen.minimaal 10 uur per dag weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er donderdag uitgaat je stopt met kijken en fokken
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff.... gelukkig ik was bang dat je zou gaan dreigen dat alsDat is alleen maar een reden om meer te gaan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er donderdag uitgaat je stopt met kijken en fokken![]()
We gaan hier verder, geen streams meer![]()
![]()
ik heb de streams niet eens gestart vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 19:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een reden om meer te gaan kijken.![]()
We gaan hier verder, geen streams meer![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal ook niet meer stijgen gelukkig. Eerder zakken.
theoretisch dan, in de praktijk....quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar zakken
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar zakken
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
theoretisch dan, in de praktijk....
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
theoretisch dan, in de praktijk....
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ceetje.. het volgende:
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ben nog aan het werk, maar kijk af en toe effe mee (met uitzending en hiero)![]()
![]()
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
ben nog aan het werk, maar kijk af en toe effe mee (met uitzending en hiero)![]()
![]()
hallo allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
en die is deze week weinig in tha housequote:Op woensdag 6 april 2011 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan moet Bollokus wel heul heul heul veul gaan posten
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelfquote:Op woensdag 6 april 2011 19:36 schreef superkokje het volgende:
Ceetje foei.mag toch nioet op je werk internetten
wat een mooi levenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit thuis te werken Kokkie, heb thuiswerkplekje van de baas, dus zit nu op laptop van 't baasje en op die van mezelf
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkstequote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 19:39 schreef Ceetje.. het volgende:
heb ik nog wat spannends gemist vandaag eigenlijk?
had ik nog niet meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
man zichzelf in brand gestoken op de Dam, alhier, dat was wel het belangrijkste
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen sc-enquote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
er is een persconfretie geweest (dat heb ik gemist) en er zijn fotos gemaakt
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotosquote:Op woensdag 6 april 2011 19:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
persconferentie? Gaan ze er dan toch mee kappen? Foei Cee, werken kreng, niet cossen![]()
beetje rare actie datquote:Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff achter een spoiler zetten... en SCHOKKENDE beelden waarschuwing
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
genomineerden moesten persconferentie geven aan mede bewoners, die moesten roddeljournalistiek toepassen in vragen text en fotos
al ge-editquote:Op woensdag 6 april 2011 19:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je zit toch in de SC en niet in de COS
veel plezierquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
have fun!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
het is acht uur.... ik ga naar mijn eerste pilates-les misschien tot laters anders tot morgen![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
pilatesquote:Op woensdag 6 april 2011 19:58 schreef MaryMouse het volgende:
ook geen idee wat het is. Piet, heb een Ipad 2 besteld trouwens, kregen voor nop een Ipad2 16G met Wifi, heb 50 eurie bijbetaald, krijg er daarvoor 1 met 32G. Goeie deal gemaakt?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:11 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
pilatesKlinkt als toverles...... Samsalabim pilates paf.... Ik wou dat het al vrijdag avond was....
kan ook wel een lesje gebruiken
![]()
Ohja haartjes gedaanben er weer helemaal klaar voor
goedenavond
huh, ik bekijk het zo: ik heb voor 50 eurie een apparaat van 579 eurie, want voor de rest kost ie me nada, nop, niksquote:Op woensdag 6 april 2011 20:34 schreef pietpaniek het volgende:
Top deal c, wifi16 gb in winkel is 479 32 is 579 dus je hebt voor 50 euro 100 euro meerwaarde
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertjequote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij is te laat is 2037. wordt een vluggertje
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zie de koplampen weer over mijn beeldscherm mijn huis in schijnen, En ja hoor, het is weer woensdaggggggggg, dus de getrouwde lover van de overbuuf is weer gearriveerd![]()
![]()
Half negen hè, echt, je kunt er de klok op gelijk zetten (gordijntjes gaan weer dicht nu![]()
)
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hèquote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef pietpaniek het volgende:
Hey c hoe weet jij eigelijk dat die lover getrouwd is
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn overbuuf is familie van mij (is mijn nichtje). Zij was zelf getrouwd tot voor 3 jaar geleden. Toen ze is gescheiden, kwam de beste vriend van haar ex steeds vaker langs. En die ex kende ik toevallig van verjaardagen, waar hij altijd met zijn vrouw kwam. Ik vroeg dus aan mijn overbuuf of hij soms ook gescheiden was. Nee, hij is nog gewoon getrouwd. Heeft tot 3x toe zelfs al een half jaar bij mijn overbuuf gewoond, maar ging telkens weer terug naar zijn vrouw. 4 maanden geleden issie voor de laatste keer weer naar zijn vrouw vertrokken, en sindsdienkomt ie elke woensdagavond trouw langs. Wat een verhaal hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |