quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mag de humor van onze modjes wel
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
drankje leeg, laatste peukje op de helft
tijd om dag te zeggen![]()
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
morgen middag ben ik er wel ff denk
![]()
anyway ik gaat slapie doen![]()
![]()
tot morgen jesje. Ik ben er morgen middag ook. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
![]()
![]()
truste pietquote:
truste Jesje, en droom maar lekker van je nieuwe baanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, kan wel, maar dat maakt iemand dan nog niet heilig natuurlijk hèquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......
truste maryquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
voor Vultarian slaap lekker
truste Mary, en nog bedankt voor de tips!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik ben er ook weg van. voor straks welterusten allen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
ze laten ons al vroeg alleen mark, je hebt toch wel gedouched vandaag
gooi het er maar lekker uit hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
HOEREN RLS!!!!!!!!!! STERF HUMMIE!
zo .. dat moest even ...
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"quote:
"niet zo"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |