hunter... en ja dit is post 2quote:
je had de fles bij me neergezet Mary, dus ik kan nog even vooruit !quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
word tijd dat ik ook eens door een dak zak ofzo..quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Bollokus, Piet, Ceetje, Jesje, Mark... kan ik voor jullie nog iets halen
jij was al voorzienquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
word tijd dat ik ook eens door een dak zak ofzo..
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef superkokje het volgende:
Nou vooruit dan maar
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
k doe met jullie mee 1 tje en dan naar bedquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Bollokus en Piet:
[ afbeelding ]
Jesje drink je met Ceetje en mij mee of wil je iets anders?
Sorry Vultarian.... wil je iets drinken ... in plaats van een blokje kaas?
die is echt goed hè.... en hoe verdraaid ze het bij Net5 wel niet hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:07 schreef jesje1982 het volgende:
k kijk het fimpje gerard jo terug geniaal![]()
![]()
erm nee hoor, maar geeft niet ik grijp zelf wel ietsquote:
piet topichunterquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
Hey uh is er een mod die die dubbele sc kan sluiten,
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef pietpaniek het volgende:
Hey uh is er een mod die die dubbele sc kan sluiten,
dan doen we ook een peukie erbij, oke?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k doe met jullie mee 1 tje en dan naar bed
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan doen we ook een peukie erbij, oke?
niet mijn kant op blazen danquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
waar is ie dan... dan gaan we toch solidair daar zitten of niet danquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier is ie... [sc#68] drank en zaadballen in de frituur wat doen we ... welke laten we sluiten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar is ie dan... dan gaan we toch solidair daar zitten of niet dan
tis niet echt interessant niequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er nog iets bij de buren? Zit momenteel met verbazing te luisteren naar een verhaal over borstharen en cocaïne
de heldquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gebeurt er nog iets bij de buren? Zit momenteel met verbazing te luisteren naar een verhaal over borstharen en cocaïne
zit het niet heel nauw te volgen maar geloof dat het aardig rustig isquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
gaat zeker over kroonquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:14 schreef Ceetje.. het volgende:
kopieren uit de vorige SC... jij als topicholder en de modjes kunnen de op aanpasesn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:13 schreef pietpaniek het volgende:
Anders mot ik heul die. Op in de op zien te krijgen
ik heb er wel in gepost, een topic geopend door piet daar moet ik in gepost hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
kopieren uit de vorige SC... jij als topicholder en de modjes kunnen de op aanpasesn.
maar ik denk dat we hier blijven nu![]()
ff een message in FB topic om jouw eerste SC te laten sluiten
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
leute ik ga de luiken sluiten..... en miss j die heeft me wel weer in de kou laten staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach gossie vroegertje voor jou danquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
leute ik ga de luiken sluiten..... en miss j die heeft me wel weer in de kou laten staan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
das vroeg Bolquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Bollokus... ik hoop wel dat wij je een warm dekentje hebben toegeworpen tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelkkig wel... en ja een beetje vroeger morgen vroeg op en ben lui!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Slaap lekker Bollokus... ik hoop wel dat wij je een warm dekentje hebben toegeworpen toch
truste bollo, slaap lekker, krijg je van ons een extra kkusje omdat MissJ er niet is vandaagquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[SST] Feedback: reveal your secrets! ik heb al een message geplaatst... sorry piet respectquote:
huh, ik woon in een dorpje in de buurt van Den Bosch (nee, niet Maaskantje), die kroeg van hem is altijd al een "beruchte tent" geweest en hij is ook niet zo'n lekker ding als ie zelf beweert hoor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:15 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
de heldze moeten echt kappen om die held zo zwart te maken
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscorequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
gelkkig wel... en ja een beetje vroeger morgen vroeg op en ben lui!
bedanktquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[SST] Feedback: reveal your secrets! ik heb al een message geplaatst... sorry piet respectvoor de poging
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscore
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je wil ons gewoon in laten lopen op jouw monsterscore
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk, ik kijk eens even in de cos![]()
loop ik er gewoon al 2 achter![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:23 schreef Ceetje.. het volgende:
ik denk, ik kijk eens even in de cos![]()
loop ik er gewoon al 2 achter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik mag de humor van onze modjes wel
[..]
[ afbeelding ]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, ik woon in een dorpje in de buurt van Den Bosch (nee, niet Maaskantje), die kroeg van hem is altijd al een "beruchte tent" geweest en hij is ook niet zo'n lekker ding als ie zelf beweert hoor.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......
slaap lekker Pietquote:
slaap lekker jesjequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
drankje leeg, laatste peukje op de helft
tijd om dag te zeggen![]()
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
morgen middag ben ik er wel ff denk
![]()
anyway ik gaat slapie doen![]()
![]()
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
morgen een drukke dag voor de boeg met werkzaamheden afronden en voorbereiden op nieuwe werkzaamheden![]()
![]()
![]()
morgenavond ga ik sociaal doen bij mn moedertje dus kom ik wss pas heel laat ff gedag zeggen![]()
![]()
![]()
tot morgen jesje. Ik ben er morgen middag ook. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
truste pietquote:
truste Jesje, en droom maar lekker van je nieuwe baanquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:27 schreef jesje1982 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, kan wel, maar dat maakt iemand dan nog niet heilig natuurlijk hèquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
hij heeft anders wel de militaire willems orde, dan ben je een held......
truste maryquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
voor Vultarian slaap lekker
truste Mary, en nog bedankt voor de tips!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
Ik zoek ook mijn holletje op * MaryMouse checkt of Vultarian haar voordeur niet opnieuw heeft dichtgemetseld met kaas..... alles ziet er goed uit extra
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
trustequote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
ik ben er ook weg van. voor straks welterusten allen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:42 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook vandoor, morgen weer vroeg dag (helaas)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enne kokkie, ook truste![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:43 schreef Vultarian het volgende:
ze laten ons al vroeg alleen mark, je hebt toch wel gedouched vandaag
gooi het er maar lekker uit hoorquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
HOEREN RLS!!!!!!!!!! STERF HUMMIE!
zo .. dat moest even ...
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"quote:
"niet zo"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK IK IK Wil het hoofd van Hummie op een spies, voor mijn voordeur met een bord eraan: "Wij houden niet zo van charlatans!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |