quote:Op woensdag 6 april 2011 21:23 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik vind je wel leiv hoor, ook al heb je maar 3 vriendinnen!
quote:
ik had de foto van jurrie gezien gister jaquote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
Dit is het geworden, zag het op twitter (al effe geleden gepost)
[ afbeelding ]
wat dacht je van fok!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
gisteren postte Jurien dat ie morgen een tshirt in de live gaat dragen met een tekst erop, of er iemand ideetjes had voor die tekst.
[ afbeelding ]
Eigenlijk moet die stekker op de rug he?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:29 schreef Ceetje.. het volgende:
hihihihi,
[ afbeelding ]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef pietpaniek het volgende:
Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik Ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik is natuurlijk ook een idee
ja, of fakking 20000% zekerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef Vultarian het volgende:
[..]
hij wil elke week een ander shirtje begreep ik dus misschien een optie voor volgende week?
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, of fakking 20000% zeker
en de stekker moet eigenlijk op de rug, mja, dan zie je 'm niet
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
geen idee, door raukuh dennes, je kan het
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijkenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat ze er gvd een keer een kar drank ingooien, en flink wat muziek. zit nu al een hele week naar duf pratende, jankende, liggende mensen te kijken
heb je het nou over mij, je wordt bedankt! Rulluh!!!quote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |