quote:Op donderdag 7 april 2011 00:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ja lach maar, voorheen had ik korte telefoongesprekjes en nu praat ze zonder moeite 1,5 uur vol
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken![]()
truste![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 00:45 schreef jesje1982 het volgende:
ik ga ook mijn bed maar eens opzoeken![]()
truste![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef jesje1982 het volgende:
zo ik ben er weer de tosti's zitten in het apparaat nu tijd voor fok!
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mark![]()
alles lekker hier hoest bij jou?
ik mag niet klagen, even aan het koken. hget is nu 25 graden in de schaduw dus dadelijk weer lekker in de sunquote:
lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 13:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik mag niet klagen, even aan het koken. hget is nu 25 graden in de schaduw dus dadelijk weer lekker in de sun
dus ben er weer vandoor... eten klaar lekker in het zonnetje lunchen! bis heute abendquote:
eetse en tot vanavondquote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus ben er weer vandoor... eten klaar lekker in het zonnetje lunchen! bis heute abend
quote:
prima, benieuwd of het gehoopte rellen in het huis vanavond ook werkelijk plaatsvindquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vultarian
ook alles goed?????
ikke ook hoopequote:Op donderdag 7 april 2011 17:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
prima, benieuwd of het gehoopte rellen in het huis vanavond ook werkelijk plaatsvind
niet naar streetdance geweest, wel kapot, vanaf vanochtend 7.00 tot 18.00 non stop gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:35 schreef jesje1982 het volgende:
zo net met de meiden naar streetdance geweest....pfff ik ben kapot.
ff eten en dan sst avond
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet naar streetdance geweest, wel kapot, vanaf vanochtend 7.00 tot 18.00 non stop gewerkt.
Anders had ik vanavond moeten doorwerken. Maar da kannie he, SST avond vanavond
Hallooo allemaal![]()
![]()
Mooi zo!quote:
ik ben zeer benieuwd!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo!Iedereen helemaal klaar voor vanavond? Het belooft wat, maar ja, niets is wat het lijkt natuurlijk.
snel nog maar even wat te eten in mekaar flansen en dan ben ik er klaar voorquote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi zo!Iedereen helemaal klaar voor vanavond? Het belooft wat, maar ja, niets is wat het lijkt natuurlijk.
op 24/7 kanaal stond dat ze vanavond "het vriendinnetje van Maik" in het huis loslatenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Inderdaad, lijkt me een goed plan, eet smakelijk!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef Vultarian het volgende:
[..]
snel nog maar even wat te eten in mekaar flansen en dan ben ik er klaar voor
Idd, ik denk trouwens dat ze er een filmpje ingooien waar iedereen op mag reageren.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
op 24/7 kanaal stond dat ze vanavond "het vriendinnetje van Maik" in het huis loslatenben ook heel benieuwd.
![]()
![]()
zal welworden door die ene die zoveel jankt
k zal beloven niet te gaan huilenquote:
misschien janken van het lachen?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
k zal beloven niet te gaan huilen
dat is wel weer leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |