Als je iemand uit dit topic wil.. vraag diegene dan even persoonlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 09:13 schreef Seven. het volgende:
Nog steeds geen serieuze gegadigden voor Zanzibar?
Bedankt voor deze update!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
even een updateje.. jammer genoeg niets te melden
Sociaal experiment yo. Zeiksnor.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je iemand uit dit topic wil.. vraag diegene dan even persoonlijk
En anders is het blijkbaar een "nee"
Voor de kust van Tanzania. En google eens want het is een bounty-eiland. Sowieso, Afrikaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:22 schreef kastanova het volgende:
Zanzibar klinkt als zo'n ding waar de achtergelaten vrouwen bij een vossenjacht over pochen zonder uberhaupt te weten waar het ligt. Wat Saint-Tropez vroeger was zeg maar.
Gummbahquote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de kust van Tanzania. En google eens want het is een bounty-eiland. Sowieso, Afrika. Mooi continent.
Ik doel op sociale experimenten tijdens eerste dates.quote:
Ik denk zelfs dat hij in die tijd ook niet grappig was.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet, de gulden is geen wettig betaalmiddel meer.
Een intelligente clown is als kastanova.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een absurdist is als een intelligente clown.
In mij de jonge equivalent van Gummbah zien beschouw ik als groots compliment.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een intelligente clown is als kastanova.
De combinatie van een verliefde en tegelijkertijd gepijnigde blik; major turn onquote:
Wij gaan naar Zanzibar begrijp ik?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Seven. het volgende:
Techno zou niet gek genoeg zijn, denk ik.
Met een filmpje op de bank. Uhm.. Waarom ga je niet gewoon wat drinken in een cafe?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef erik81 het volgende:
Zo, inmiddels weer leuk mail contact met iemand op Lexa heb d'r gevraagd of ze wat wil gaan doen, hapje eten of daar koken en met een filmpje op de bank of zoVind het fijner dan weet ik hoe lang en diep mailen met elkaar en dan er achter komen dat het toch in het echt niet echt klikt
En gewoon een terrasje pakken? Zeker met oog op het komende mooie weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef erik81 het volgende:
Dat dus, kroegen hou ik totaal niet van, zou niet weten wat ik daar te zoeken heb
Wtf?!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef erik81 het volgende:
nog nooit gedaan, maar wellicht ook een optie
Wij zijn op onze eerste afspraak naar een eco/natuur-park in de buurt gegaan. Heb je wat beweging, en altijd wat om over te praten. (niks is zo vervelend als een stilvallend gesprek al bij het voorgerecht in een restaurant) Dit bleek zo leuk, dat we daarna op een terrasje zijn gaan zitten, en toen het te laat was om nog te gaan eten in een restaurant, hebben we maar shoarma gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef erik81 het volgende:
nog nooit gedaan, maar wellicht ook een optie
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan? wat drinken en weer naar huis?quote:
Het gaat om de sfeer, beetje mensen kijken, niet zelf hoeven te lopen, gewoon genietenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef erik81 het volgende:
[..]
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan? wat drinken en weer naar huis?
+ gezelschap!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer, beetje mensen kijken, niet zelf hoeven te lopen, gewoon genieten
hele andere setting natuurlijk dan thuis.
Aapjes kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef erik81 het volgende:
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan?
Nou, ik hoef echt niet zon hele berg vrienden op mn balkonquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het gezelschap kan je thuis ook hebben
Dude, heb jij geen vrienden ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef erik81 het volgende:
Aha, naja dat doet me verder niet zo veel eigenlijk en iemand om mee op een teras te gaan zitten heb ik nog niet gehadnaja wie weet vind ik het met iemand wel leuk of zo
En de sfeer van met een horde vreemden op een teras te gaan zitten wachten tot je wat te drinken krijgt, mjah 't zal wel
Ik denk niet dat een geslaagde date jouw grootste issue is, als ik jou was zou ik me in eerste instantie even gaan richten op het aangaan van "gewone" sociale contacten en sociale omgangsvormen in het algeheel.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef erik81 het volgende:
Aha, naja dat doet me verder niet zo veel eigenlijk en iemand om mee op een teras te gaan zitten heb ik nog niet gehadnaja wie weet vind ik het met iemand wel leuk of zo
En de sfeer van met een horde vreemden op een teras te gaan zitten wachten tot je wat te drinken krijgt, mjah 't zal wel
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik hoef echt niet zon hele berg vrienden op mn balkonstelletje herrieschoppers. Plus dat de zon na 3 uur weg is van mijn balkon. Plus dat drankjes op een terras gewoon lekkerder smaken
Vanaf m'n tuinterras heb ik zicht op de vierdaagse en daar lijkt men iedere minuut een blik lekkere wijven los te trekkenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.
Nu ben ik dan weer nieuwsgierig wat je dan wel met je vrienden doet?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef erik81 het volgende:
naja best wel hoor, maar niet waarmee ik dergelijke dingen zou doen
Op mijn balkon zit IK dan weerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.
Hear hear!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Marver8 het volgende:
Als er continue lekkere wijven langslopen dan raakt hij dadelijk alleen maar afgeleid.
Maar je moet denk ik vooral doen wat je prettig vind. Als hij het lekker vindt om gewoon thuis een filmpje te kijken omdat hij dan in zijn eigen "element" is, vooral dat doen. Dan krijgt die dame ook gewoon een eerlijk beeld van hem. Als hij niet echt van stappen of een terrasje houdt, dan kan hij dat beter niet pakken voor een eerste dates. Er zijn genoeg dames die er ook niet van houden. Je moet altijd gewoon jezelf zijn.
Zoveel mogelijk binnen (in je gezapige, vertrouwde omgeving) blijven zitten zou ik iedereen afraden ongeacht eventuele persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Marver8 het volgende:
Als er continue lekkere wijven langslopen dan raakt hij dadelijk alleen maar afgeleid.
Maar je moet denk ik vooral doen wat je prettig vind. Als hij het lekker vindt om gewoon thuis een filmpje te kijken omdat hij dan in zijn eigen "element" is, vooral dat doen. Dan krijgt die dame ook gewoon een eerlijk beeld van hem. Als hij niet echt van stappen of een terrasje houdt, dan kan hij dat beter niet pakken voor een eerste dates. Er zijn genoeg dames die er ook niet van houden. Je moet altijd gewoon jezelf zijn.
Pff, enerzijds paar vrienden waarmee ik op de sport zit, anderzijds op de muziek enz, maar daar doe ik daarbuiten eigenlijk niets meequote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu ben ik dan weer nieuwsgierig wat je dan wel met je vrienden doet?
Hij kan beter zichzelf laten zien zoals hij is en daar verder op gaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk binnen (in je gezapige, vertrouwde omgeving) blijven zitten zou ik iedereen afraden ongeacht eventuele persoonlijkheid.
En dan doel ik niet op eventuele date-voorkeuren, maar aanzienlijk breder dan dat.
Al was het maar vanwege een eventuele sociale afstomping die onherroepelijk in enige mate zal optreden.
Hij is een jaar ot twintig, het is nog niet te laat om wat sociale vaardigheden op te doen. +1 voor het Kasta advies dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij kan beter zichzelf laten zien zoals hij is en daar verder op gaan...
Dan andersom...
Andersom komt niet goed, bevalt hem misschien niet, meisje denkt: Shit! Hij is heul anders dan hij gezegd heeft... etc etc...
Als hij doet en handelt naar hoe hij nu is, kan het meisje (of hij) alsnog wel een keer proberen meer naar buiten toe te gaan.
Of je leest wat hij zelf erover te zeggen heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij is een jaar ot twintig, het is nog niet te laat om wat sociale vaardigheden op te doen. +1 voor het Kasta advies dus.
Kan wellicht beter met een meisje en verblinde blik...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef Marver8 het volgende:
Wat Kasta volgens mij bedoelt is dat het sowieso aan te raden is je eens buiten je vertrouwde omgeving te laten zien. Ongeacht of je op date bent of niet. Anders beperk je jezelf nog al en mis je gewoon wat "ervaring" en "ontwikkeling" (mis even de goede woorden...).
Nopequote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Marver8 het volgende:
Maar ga je dan niet uit, iets drinken, een potje poolen, concertje bezoeken, die dingen?
Correct.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef Marver8 het volgende:
Wat Kasta volgens mij bedoelt is dat het sowieso aan te raden is je eens buiten je vertrouwde omgeving te laten zien. Ongeacht of je op date bent of niet. Anders beperk je jezelf nog al en mis je gewoon wat "ervaring" en "ontwikkeling" (mis even de goede woorden...).
Je anders voor gaan doen is uiteraard iets anders dan werken aan eventuele zwaktes.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Of je leest wat hij zelf erover te zeggen heeft.
Je anders voor doen is geen optie voor hem...
Maar goed...
Haha, naja inderdaad, alleen op stap gaan doe je volgens mij niet zo makkelijk, wellicht dat ik het mét iemand wel leuk vind hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Kan wellicht beter met een meisje en verblinde blik...
Ik snap je wel...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Correct.
Als je al nauwelijks sociale contacten hebt, nieuwe op doet of onderhoudt dan er geen hogere wiskunde nodig om te concluderen dat het niet zijn sterkste punt zal zijn.
En als die normale basis van sociale omgangsvormen er al niet is, lijkt de kans op een geslaagde date me ook nihil.
Geen waardeoordeel, maar puur logisch beredeneerd.
Meest simpele tip: Roep in de kleedkamer bij het volleybal gewoon eens of er nog iemand een drankje gaat doen ergens...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:07 schreef erik81 het volgende:
[..]
Haha, naja inderdaad, alleen op stap gaan doe je volgens mij niet zo makkelijk, wellicht dat ik het mét iemand wel leuk vind hoor
ware het niet dat me daar geen klap aan lijktquote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Meest simpele tip: Roep in de kleedkamer bij het volleybal gewoon eens of er nog iemand een drankje gaat doen ergens...
Et voila, een half uurtje later zit je in de kroeg en vanaf daar gaat alles vanzelf.
Ik mag niet meer uit gaan van de vriendin, dus ik moet helaas een keertje over slaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik snap je wel...
Kan hij beter zichzelf zijn en dan alsnog zeggen dat hij het wel graag wil...de ander het voor touw laten nemen.
Of ga jij een keer met hem stappen, Oom Kasta?
Probeer het dan toch maar - is toch vrij essentieel om eens in een café te komen. Bier daar is hetzelfde als bier in de kantine. Eigenlijk is een café een soort kantine. Valt best mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef erik81 het volgende:
[..]
ware het niet dat me daar geen klap aan lijktna de volleybal doe ik meestal nog een drankje in de kantine en dan gewoon richting huis.
Wat ik wel doe? naja door de weeks niet zoveel bijzonder. In 't weekend meestal een wedstrijdje volleyballen of op bezoek bij wat vrienden, maar das gewoon thuis, drankje d'r bij borspelletje of zo of gewoon een filmpje
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik mag niet meer uit gaan van de vriendin,
Maar gezien je inschrijving op een datingsite lijkt het er toch op dat je je sociale kring uit wilt breiden...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:11 schreef erik81 het volgende:
[..]
ware het niet dat me daar geen klap aan lijktna de volleybal doe ik meestal nog een drankje in de kantine en dan gewoon richting huis.
Wat ik wel doe? naja door de weeks niet zoveel bijzonder. In 't weekend meestal een wedstrijdje volleyballen of op bezoek bij wat vrienden, maar das gewoon thuis, drankje d'r bij borspelletje of zo of gewoon een filmpje
Gelegenheid creëert de dief, bladiebladiebla.quote:
"Kappen nou skippy"quote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef SophieL het volgende:
Wanneer je iemand blokkeert op RP, wat krijgt diegene dan te zien als ze jou een berichtje (proberen te) sturen?
Wat een kutsmoes!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik mag niet meer uit gaan van de vriendin, dus ik moet helaas een keertje over slaan.
Wel als ze hem leuk genoeg vinden.quote:Maar ik zou geen dates gebruiken als kroeg-testcase; denk namelijk dat er weinig vrouwen enthousiast zullen worden van iemand die aangeeft voor het eerste de plaatselijke horeca te willen bezoeken.
Waar heb jij het over?quote:En come on, we hebben het niet over een spast die zich voordoet als een professioneel twirler en zichzelf vervolgens op zal hangen ofzo.
Ok, als ze het je waard is... maar ik vind het raar. Zou daar zelf niet mee kunnen levenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gelegenheid creëert de dief, bladiebladiebla.
Naja, zij is het me op zich wel waard en zolang dat haar enige puntje is, boeien.
Wie zegt dat ik bier lustquote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer het dan toch maar - is toch vrij essentieel om eens in een café te komen. Bier daar is hetzelfde als bier in de kantine. Eigenlijk is een café een soort kantine. Valt best mee.
nog net eejquote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Hij is een jaar ot twintig, het is nog niet te laat om wat sociale vaardigheden op te doen. +1 voor het Kasta advies dus.
Probeer het je even voor te stellen, eerste date, onze Erik ziet er nog vrij vlot uit dus dat is ook wel een beetje het verwachtingspatroon van de dame in kwestie lijkt me.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:18 schreef Schilderijtje het volgende:
Wel als ze hem leuk genoeg vinden.
Dat je doet alsof hij, "omdat hij niet echt zo is", volledig door de mand valt zodra hij een grietje meetrekt naar het terras.quote:Waar heb jij het over?
Naja, gisteren op weg naar mams toevallig ook een vriendin tegengekomen die over een vrijgezellenfeest van m'n beste vriend begon.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ok, als ze het je waard is... maar ik vind het raar. Zou daar zelf niet mee kunnen leven(daarom vind ik het waarschijnlijk raar, maar dat terzijde) Vertrouwt ze je niet?
Ik snap geen kut van bovenstaande. Vrijgezellenfeest van je beste vriend (waar je NATUURLIJK WEL heen gaat) is half mei. En je zegt tegen je vriendin (als in partner) dat het leuk zou zijn als je dan nog bij haar bent? En daarom mag je niet stappen van haar?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, gisteren op weg naar mams toevallig ook een vriendin tegengekomen die over een vrijgezellenfeest van m'n beste vriend begon.
En vervolgens tegen haar dat het leuk zou zijn als ik tegen die tijd nog bij haar zou zijn.
Dat feest is echter half Mei al.
Dat soort thingies helpen niet echt zullen we maar zeggen.
Jawel.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef erik81 het volgende:
Naja zo vreemd is het toch niet dat je niet naar de kroeg gaat?
Heb jij forum legende Lambiekje in het echt gezien?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jawel.
Enige kerel van mijn leeftijd die het nooit deed zag ik tot m'n verrassing vorig jaar ineens wél aan de bar zitten.
En die tijd thuis had ie kennelijk nuttig besteed want hij wist echt álles te vertellen over ontvoeringen door aliens, overheidscomplotten en chemtrails.
Dat een vriendin van me al in twijfel trekt of ik over slechts een maandje nog bij haar ben, boezemt niet echt vertrouwen in zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap geen kut van bovenstaande. Vrijgezellenfeest van je beste vriend (waar je NATUURLIJK WEL heen gaat) is half mei. En je zegt tegen je vriendin (als in partner) dat het leuk zou zijn als je dan nog bij haar bent? En daarom mag je niet stappen van haar?
Dit dus, je wilt toch op voor beiden onbekend/neutraal afspreken stel ik me zo voor? Ik zou het ook niks vinden als ik met mijn lief samen in haar stamkroeg zouden komen en de helft van de bezoekers mij aankijkt als weet ik wat. En andersom kan ik het me ook goed indenken dat een vrouw niet zomaar bij een kerel naar binnen loopt voor een eerste date.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Bankhangen en film kijken vind ik iets dat je later wel doet als je elkaar goed kent en even niet weet wat je nu weer moet gaan doen. Ik vind het redelijk kansloos tbh, maargoed.. wie ben ikVoor mij is het een indicatie van inspiratieloosheid en luiheid. Ik wil wat DOEN op mn eerste date of op zijn minst ergens in een café zitten zodat je snel weg kunt als het niks blijkt te zijn
Films op eerste dates (incl. bioscoop) vind ik per definitie kansloos.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Spirit82 het volgende:
Bankhangen en film kijken vind ik iets dat je later wel doet als je elkaar goed kent en even niet weet wat je nu weer moet gaan doen. Ik vind het redelijk kansloos tbh, maargoed.. wie ben ikVoor mij is het een indicatie van inspiratieloosheid en luiheid. Ik wil wat DOEN op mn eerste date of op zijn minst ergens in een café zitten zodat je snel weg kunt als het niks blijkt te zijn
Wat valt er te redden?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:37 schreef Marver8 het volgende:
P.S. Was alleen even vergeten dat mijn ex-vriendin nog op het naambordje stond (ben altijd een beetje laks met die dingen regelen). Dus was even snel naar de concierge gerend of hij mijn naambordje even eruit wilde halen.
Terecht overigens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dit dus, je wilt toch op voor beiden onbekend/neutraal afspreken stel ik me zo voor? Ik zou het ook niks vinden als ik met mijn lief samen in haar stamkroeg zouden komen en de helft van de bezoekers mij aankijkt als weet ik wat. En andersom kan ik het me ook goed indenken dat een vrouw niet zomaar bij een kerel naar binnen loopt voor een eerste date.
Ah ok, ik snap em. Maar het duurt nu toch al een paar maandjes, dus so far so good tochquote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat een vriendin van me al in twijfel trekt of ik over slechts een maandje nog bij haar ben, boezemt niet echt vertrouwen in zullen we maar zeggen.
Maar ach, ook m'n vrienden zijn kennelijk volwassener geworde;, ik heb ook meegemaakt dat men in lachen uitbarstte als m'n vriendin van dat moment bij het vertrek "Tot de volgende keer" zei.
En dat ie dan wel zware van Nelle rooktquote:Op donderdag 7 april 2011 12:47 schreef macondo het volgende:
@Erik, dat je geen bier lust verwachtte ik al. Waarschijnlijk helemaal geen alcohol en ook geen koffie.
+ een lijntje wit voor extra scherpte op de wekelijkse avond sjoelenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat ie dan wel zware van Nelle rookt.
Oh dat heb ik ook een keer gehad! Was niet eens een date, maar meer vriendschappelijk. Heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeldquote:Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Terecht overigens.
Een date vertelde eens over een kerel die na binnenkomst de deur direct op slot draaide...
Had ze kennelijk niet heel veel van geleerd aangezien ze het vertelde terwijl ze bij me thuis op de bank zat.
Het "Alsof je de deur uberhaupt gaat halen"-grapje werd dan ook niet gewaardeerd.
En uiteraard een sleevequote:Op donderdag 7 april 2011 12:50 schreef macondo het volgende:
[..]
+ een lijntje wit voor extra scherpte op de wekelijkse avond sjoelen
Hij is volgens mij niet helemaal wereld vreemd...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Probeer het je even voor te stellen, eerste date, onze Erik ziet er nog vrij vlot uit dus dat is ook wel een beetje het verwachtingspatroon van de dame in kwestie lijkt me.
Erik: Hoi, ik ben Erik.
Vrouwtje: Hoi Erik, ik ben een leuk meisje. Maarreuh pfoeh, wat een hitte... Zullen we een terrasje pakken?
Erik: Nou leuk meisje, dat heb ik nog nooit gedaan hoor dus een beetje eng vind ik het nog wel.
Welke scenario is reëler denk je?
A• Leuk meisje: Dude... You're kidding right?
Erik: Nee, zo ben ik gewoon.
Leuk meisje: Alllllllrighty then... Ah mên, krijg ik toch net een smsje dat m'n oma overreden is door een pinguin op een trekker dus ik moet gaan... We bellen nog hé!
of B• Leuk meisje: Oh maar Erik, dat geeft toch niets! Ik vind je namelijk geweldig leuk dus trek het bordspel maar uit de kast en dan trek ik mijn kleding wel uit voor de broodnodige verkoeling!
[..]
Dat je doet alsof hij, "omdat hij niet echt zo is", volledig door de mand valt zodra hij een grietje meetrekt naar het terras.
Alsof er een ober aan tafel komt en hij dan volledig in paniek raakt omdat ie niet meer weet wat hij moet doen ofzo.
Erik: "Meneer, geen idee wat de bedoeling is van dat notitieblokje maar kunt u me heel even met deze dame alleen laten, we zijn namelijk op date."
Wat lul jij nou, ik had goddomme al een extra tuinstoel voor je neergezetquote:Op donderdag 7 april 2011 12:51 schreef Spirit82 het volgende:
Sindsdien ga ik dus ook NIET meer direct naar iemands huis. Eerst even kennis maken.
Kan allebei natuurlijk. Je komt er vanzelf achter zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb afgelopen week een interesseberichtje op RP gehad van een mooi meisje van 28, en heb er diverse keren mee zitten chatten en het klikt ontzettend goed, echter al vrij vroeg bleek dat ze nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.
Nu ben ik een beetje terughoudend hierover, zit er een addertje onder haar gras of heeft ze gewoon unlucky tijden gehad?
Een paar jaar geleden zagen wij allen ook niet het nut van datingsites en kijk ons nu eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:54 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij is volgens mij niet helemaal wereld vreemd...![]()
Hij ziet alleen het nut er niet van in om op een terrasje te gaan zitten...
Wie zijn wij?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zagen wij allen ook niet het nut van datingsites en kijk ons nu eens.
Voor Fokkers maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 7 april 2011 12:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, ik had goddomme al een extra tuinstoel voor je neergezet.
Wisselvallige vrouwen ook altijd.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:01 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Wie zijn wij?
Spreek lekker over jezelf...
Labiel. Doodschoppen en in een greppel dumpen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:57 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb afgelopen week een interesseberichtje op RP gehad van een mooi meisje van 28, en heb er diverse keren mee zitten chatten en het klikt ontzettend goed, echter al vrij vroeg bleek dat ze nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.
Nu ben ik een beetje terughoudend hierover, zit er een addertje onder haar gras of heeft ze gewoon unlucky tijden gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |