Als je iemand uit dit topic wil.. vraag diegene dan even persoonlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 09:13 schreef Seven. het volgende:
Nog steeds geen serieuze gegadigden voor Zanzibar?
Bedankt voor deze update!quote:Op donderdag 7 april 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
even een updateje.. jammer genoeg niets te melden
Sociaal experiment yo. Zeiksnor.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je iemand uit dit topic wil.. vraag diegene dan even persoonlijk
En anders is het blijkbaar een "nee"
Voor de kust van Tanzania. En google eens want het is een bounty-eiland. Sowieso, Afrikaquote:Op donderdag 7 april 2011 09:22 schreef kastanova het volgende:
Zanzibar klinkt als zo'n ding waar de achtergelaten vrouwen bij een vossenjacht over pochen zonder uberhaupt te weten waar het ligt. Wat Saint-Tropez vroeger was zeg maar.
Gummbahquote:Op donderdag 7 april 2011 09:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor de kust van Tanzania. En google eens want het is een bounty-eiland. Sowieso, Afrika. Mooi continent.
Ik doel op sociale experimenten tijdens eerste dates.quote:
Ik denk zelfs dat hij in die tijd ook niet grappig was.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ook niet, de gulden is geen wettig betaalmiddel meer.
Een intelligente clown is als kastanova.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een absurdist is als een intelligente clown.
In mij de jonge equivalent van Gummbah zien beschouw ik als groots compliment.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een intelligente clown is als kastanova.
De combinatie van een verliefde en tegelijkertijd gepijnigde blik; major turn onquote:
Wij gaan naar Zanzibar begrijp ik?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:53 schreef Seven. het volgende:
Techno zou niet gek genoeg zijn, denk ik.
Met een filmpje op de bank. Uhm.. Waarom ga je niet gewoon wat drinken in een cafe?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:41 schreef erik81 het volgende:
Zo, inmiddels weer leuk mail contact met iemand op Lexa heb d'r gevraagd of ze wat wil gaan doen, hapje eten of daar koken en met een filmpje op de bank of zoVind het fijner dan weet ik hoe lang en diep mailen met elkaar en dan er achter komen dat het toch in het echt niet echt klikt
En gewoon een terrasje pakken? Zeker met oog op het komende mooie weer.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef erik81 het volgende:
Dat dus, kroegen hou ik totaal niet van, zou niet weten wat ik daar te zoeken heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |