Wtf?!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef erik81 het volgende:
nog nooit gedaan, maar wellicht ook een optie
Wij zijn op onze eerste afspraak naar een eco/natuur-park in de buurt gegaan. Heb je wat beweging, en altijd wat om over te praten. (niks is zo vervelend als een stilvallend gesprek al bij het voorgerecht in een restaurant) Dit bleek zo leuk, dat we daarna op een terrasje zijn gaan zitten, en toen het te laat was om nog te gaan eten in een restaurant, hebben we maar shoarma gehaald.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef erik81 het volgende:
nog nooit gedaan, maar wellicht ook een optie
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan? wat drinken en weer naar huis?quote:
Het gaat om de sfeer, beetje mensen kijken, niet zelf hoeven te lopen, gewoon genietenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef erik81 het volgende:
[..]
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan? wat drinken en weer naar huis?
+ gezelschap!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer, beetje mensen kijken, niet zelf hoeven te lopen, gewoon genieten
hele andere setting natuurlijk dan thuis.
Aapjes kijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef erik81 het volgende:
erhm nee, als ik perse buiten wil zitten en wat wil drinken doe ik dat thuis wel hoor. Anders zou ik van huis eerst naar een stad of zo toe moeten, daar een terras op moeten gaan zoeken en dan?
Nou, ik hoef echt niet zon hele berg vrienden op mn balkonquote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar het gezelschap kan je thuis ook hebben
Dude, heb jij geen vrienden ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef erik81 het volgende:
Aha, naja dat doet me verder niet zo veel eigenlijk en iemand om mee op een teras te gaan zitten heb ik nog niet gehadnaja wie weet vind ik het met iemand wel leuk of zo
En de sfeer van met een horde vreemden op een teras te gaan zitten wachten tot je wat te drinken krijgt, mjah 't zal wel
Ik denk niet dat een geslaagde date jouw grootste issue is, als ik jou was zou ik me in eerste instantie even gaan richten op het aangaan van "gewone" sociale contacten en sociale omgangsvormen in het algeheel.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:29 schreef erik81 het volgende:
Aha, naja dat doet me verder niet zo veel eigenlijk en iemand om mee op een teras te gaan zitten heb ik nog niet gehadnaja wie weet vind ik het met iemand wel leuk of zo
En de sfeer van met een horde vreemden op een teras te gaan zitten wachten tot je wat te drinken krijgt, mjah 't zal wel
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik hoef echt niet zon hele berg vrienden op mn balkonstelletje herrieschoppers. Plus dat de zon na 3 uur weg is van mijn balkon. Plus dat drankjes op een terras gewoon lekkerder smaken
Vanaf m'n tuinterras heb ik zicht op de vierdaagse en daar lijkt men iedere minuut een blik lekkere wijven los te trekkenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.
Nu ben ik dan weer nieuwsgierig wat je dan wel met je vrienden doet?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef erik81 het volgende:
naja best wel hoor, maar niet waarmee ik dergelijke dingen zou doen
Op mijn balkon zit IK dan weerquote:Op donderdag 7 april 2011 11:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
Op je balkon lopen ook niet elke minuut random lekkere wijven voorbij.
Hear hear!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Marver8 het volgende:
Als er continue lekkere wijven langslopen dan raakt hij dadelijk alleen maar afgeleid.
Maar je moet denk ik vooral doen wat je prettig vind. Als hij het lekker vindt om gewoon thuis een filmpje te kijken omdat hij dan in zijn eigen "element" is, vooral dat doen. Dan krijgt die dame ook gewoon een eerlijk beeld van hem. Als hij niet echt van stappen of een terrasje houdt, dan kan hij dat beter niet pakken voor een eerste dates. Er zijn genoeg dames die er ook niet van houden. Je moet altijd gewoon jezelf zijn.
Zoveel mogelijk binnen (in je gezapige, vertrouwde omgeving) blijven zitten zou ik iedereen afraden ongeacht eventuele persoonlijkheid.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:48 schreef Marver8 het volgende:
Als er continue lekkere wijven langslopen dan raakt hij dadelijk alleen maar afgeleid.
Maar je moet denk ik vooral doen wat je prettig vind. Als hij het lekker vindt om gewoon thuis een filmpje te kijken omdat hij dan in zijn eigen "element" is, vooral dat doen. Dan krijgt die dame ook gewoon een eerlijk beeld van hem. Als hij niet echt van stappen of een terrasje houdt, dan kan hij dat beter niet pakken voor een eerste dates. Er zijn genoeg dames die er ook niet van houden. Je moet altijd gewoon jezelf zijn.
Pff, enerzijds paar vrienden waarmee ik op de sport zit, anderzijds op de muziek enz, maar daar doe ik daarbuiten eigenlijk niets meequote:Op donderdag 7 april 2011 11:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Nu ben ik dan weer nieuwsgierig wat je dan wel met je vrienden doet?
Hij kan beter zichzelf laten zien zoals hij is en daar verder op gaan...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk binnen (in je gezapige, vertrouwde omgeving) blijven zitten zou ik iedereen afraden ongeacht eventuele persoonlijkheid.
En dan doel ik niet op eventuele date-voorkeuren, maar aanzienlijk breder dan dat.
Al was het maar vanwege een eventuele sociale afstomping die onherroepelijk in enige mate zal optreden.
Hij is een jaar ot twintig, het is nog niet te laat om wat sociale vaardigheden op te doen. +1 voor het Kasta advies dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:56 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hij kan beter zichzelf laten zien zoals hij is en daar verder op gaan...
Dan andersom...
Andersom komt niet goed, bevalt hem misschien niet, meisje denkt: Shit! Hij is heul anders dan hij gezegd heeft... etc etc...
Als hij doet en handelt naar hoe hij nu is, kan het meisje (of hij) alsnog wel een keer proberen meer naar buiten toe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |