We were soldiersquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Uit welke film komt dat dan? Kijk ik gelijk die hele film

We were Soldiersquote:Op donderdag 7 april 2011 17:48 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Uit welke film komt dat dan? Kijk ik gelijk die hele film

whatzkebeurd?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef AchJa het volgende:
Kutleger... Kutdefensie, Kut Hillen, Kutzooi alom...
Papa mag binnenkort een krantenwijk beginnen...

...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/231(...)en-bij-defensie.html

Oa ja. Dat zijn de lui die kampementen de grond uit stampen. Lekker wegbezuinigen die contstructie lui.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef Royyy het volgende:
[..]
...![]()
De bouwers van de genie, zijn dat de kwartiermakers? Ben je pas naar Kunduz vertrokken.. zit je daar, krijg je te horen dat je na terugkomst zeer waarschijnlijk mag oprotten

quote:Op donderdag 7 april 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/231(...)en-bij-defensie.html

En dan nog dapper durven vermelden dat FWIT niet doorgaat omdat de maten op missie zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 18:41 schreef Cobra4 het volgende:
En na het verschijnen van die brief moeten we dus nog langer wachten eer alles duidelijk is.![]()
Ik zei het toch al! Hij wacht met het bekendmaken van de sluiting van bv LW tot de jongens en meisjes terug zijn van hun missie! Wat een slappe lul. godverdegodverdegodver.

Join the club....quote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dan nog dapper durven vermelden dat FWIT niet doorgaat omdat de maten op missie zijn...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik ben over de zeik.

Mijn majoor is met stille trom vertrokken...quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn luit belde net. "als er vanavond weinig of geen werk verricht wordt begrijp ik dat. En drink na afloop even een borrel op mijn kosten."

Ondanks alles best wel een fijne geste van hem.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Mijn luit belde net. "als er vanavond weinig of geen werk verricht wordt begrijp ik dat. En drink na afloop even een borrel op mijn kosten."

Ik ga nog ff gauw, nu is het nog gratis.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:12 schreef Pumatje het volgende:
Ik zat net niet te janken hier aan tafel..
Het is gewoon voorbij.
Het tijdperk van de Tanks in NL is weg morgen.
Ik begrijp het niet.. hoe dom kun je zijn.
Hoeveel kennis gaat straks wel niet verdwijnen...
Hillen toon godverdekut eens ballen en zeg nee..
had ik maar op de SGP gestemt..
Via de radio heb ik mogen vernemen dat vooral de PVV verantwoordelijk is voor de bezuinigingen op DEF. Deze wilden minder bezuinigen op de Zorg en onderwijs...
Ik Haat dit, wat een kutzooi
ik zie meer op tegen morgen dan toen ik 2 kiezen moest laten trekken

quote:Op donderdag 7 april 2011 19:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ondanks alles best wel een fijne geste van hem.

Dat is het gekut, je kunt je chef moeilijk inelkaar stampen omdat hij het ook niet verzonnen heeft.quote:

Juist. En hij heeft geen briefing gehad vandaag. Weet dus net zo veel als wij.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is het gekut, je kunt je chef moeilijk inelkaar stampen omdat hij het ook niet verzonnen heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |