quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:16 schreef Thaboel het volgende:
Woehoe!! Het is lente!! Het weer eist z'n tol. Zometeen weer een troostende schouder zijn voor een vriend. Vriendin zag geen toekomst meer (na 4jaar)
Gelukkig heb ik fok nog
Ja, want alcohol is altijd de juiste oplossing.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:09 schreef Thaboel het volgende:
@maitje ja joh dit weekend weer wat biertjes tikken![]()
Weekend daarna ook rustig wat biertjes doen
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want alcohol is altijd de juiste oplossing.
tja heb mezelf dr wel een beetje overheen gezet. Sinds zondag geen contact gehad en het mag vanaf haar kant komen. Komen we weer bij elkaar helemaal super. Zo niet heel jammer maar komt goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jouw eigen ludduvuddu?
quote:
Vrouwen maken meer kapot dan dat drank goed kan maken!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, want alcohol is altijd de juiste oplossing.
QFTquote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vrouwen maken meer kapot dan dat drank goed kan maken!
quote:Volgens Teeven betekent een plicht om mee te werken aan DNA-onderzoek geen breuk met het uitgangspunt dat een verdachte niet aan zijn eigen veroordeling hoeft mee te werken.
Correctquote:
Zwart?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
net autotje wezen kijken. Suzuki Swift uit 98. Gaat m worden
Ziet er wel fatsoenlijk uitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
net autotje wezen kijken. Suzuki Swift uit 98. Gaat m worden
Zullen ze leuk vinden -.-quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Uhoh, nog een aardbeving in Japan... 7,4 op de schaal van Richter. Tsunami waarschuwing is weer uitgegaan.
Ja, las het al... Die Teeven is echt een gevaarlijk mannetje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef Sloggi het volgende:
Weer een 'leuke' voor AchJa:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-DNA-onderzoek.dhtml
Sorry...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Moest je me daar nu aan laten denken?
Quantitative Methods II (wiskunde en statistiek)... ik weet al 100% zeker dat het een herkansing over een paar maanden gaat wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Sorry...
Wat heb jij morgen?
Ik gelukkig alleen ANW (zijn zeg maar de voor-examens ik zit pas in de 4de)
Zozo, dat klinkt leuk zeg -.-quote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Quantitative Methods II (wiskunde en statistiek)... ik weet al 100% zeker dat het een herkansing over een paar maanden gaat worden
Volgens een vriendin van mij in Japan verwacht men een tsunami van minimaal 1 meter hoogte. Afhankelijk van de vorm van de kust gaat deze hoger worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Uhoh, nog een aardbeving in Japan... 7,4 op de schaal van Richter. Tsunami waarschuwing is weer uitgegaan.
Ja student inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt leuk zeg -.-
Student dan? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van zo'n vak![]()
Klinkt iig ongelooflijk moeilijk...
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"quote:
Filmpje?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"
xD jah die ken ik ook nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"
Uit welke film komt dat dan? Kijk ik gelijk die hele filmquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben bezig, heb het stukje er ff uitgeknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |