Zwart?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
net autotje wezen kijken. Suzuki Swift uit 98. Gaat m worden
Ziet er wel fatsoenlijk uitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:47 schreef hoogvlieger het volgende:
net autotje wezen kijken. Suzuki Swift uit 98. Gaat m worden
Zullen ze leuk vinden -.-quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Uhoh, nog een aardbeving in Japan... 7,4 op de schaal van Richter. Tsunami waarschuwing is weer uitgegaan.
Ja, las het al... Die Teeven is echt een gevaarlijk mannetje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef Sloggi het volgende:
Weer een 'leuke' voor AchJa:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-DNA-onderzoek.dhtml
Sorry...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Moest je me daar nu aan laten denken?
Quantitative Methods II (wiskunde en statistiek)... ik weet al 100% zeker dat het een herkansing over een paar maanden gaat wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:01 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Sorry...
Wat heb jij morgen?
Ik gelukkig alleen ANW (zijn zeg maar de voor-examens ik zit pas in de 4de)
Zozo, dat klinkt leuk zeg -.-quote:Op donderdag 7 april 2011 17:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Quantitative Methods II (wiskunde en statistiek)... ik weet al 100% zeker dat het een herkansing over een paar maanden gaat worden
Volgens een vriendin van mij in Japan verwacht men een tsunami van minimaal 1 meter hoogte. Afhankelijk van de vorm van de kust gaat deze hoger worden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:54 schreef Lotusss het volgende:
Uhoh, nog een aardbeving in Japan... 7,4 op de schaal van Richter. Tsunami waarschuwing is weer uitgegaan.
Ja student inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:05 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt leuk zeg -.-
Student dan? Ik heb namelijk nog nooit gehoord van zo'n vak![]()
Klinkt iig ongelooflijk moeilijk...
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"quote:
Filmpje?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"
xD jah die ken ik ook nog welquote:Op donderdag 7 april 2011 17:26 schreef AchJa het volgende:
Whehehehe, ik vind die andere opmerking van hem veel leuker: "Tegen de tijd dat ik een geweer nodig heb liggen er genoeg voor het oprapen"
Uit welke film komt dat dan? Kijk ik gelijk die hele filmquote:Op donderdag 7 april 2011 17:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ben bezig, heb het stukje er ff uitgeknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |