In het geval van het leger wel.quote:

Dat lijkt mij duidelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:34 schreef sp3c het volgende:
ja precies, zolang het je uitkomt is het cool

Zie TT en het DEF forum.quote:

je bent hypocrietquote:
agreedquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Zie TT en het DEF forum.
Ik vind dat trouwens absoluut niet zo hoor. Er zijn genoeg mensen die gewoon niet kunnen leren maar heel goede kwaliteiten hebben en succesvol binnen het leger kunnen werken. Er is geen enkele reden die mensen weg te zetten vanwege een paar ongeschoolde randdebielen die hun macht misbruiken. Het zijn er eigenlijk best wel veel maar in verhouding valt het ook weer harske mee. Ja. Ik zou me dat niet aantrekken iig.

Ik vind het mooie van dit soort topics altijd dat de voorstanders van defensie er altijd zo'n fatsoenlijke discussie over kunnen én willen voeren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef sp3c het volgende:
dat ze allemaal heel erg slim zijn zeg ik niet
je bent wat kinderachtig bezig vind ik
het is altijd een beetje jammer in dit soort topics dat juist de tegenstanders van defensie er geen fatsoenlijke discussie over kunnen of willen voeren
en met jammer bedoel ik frappant

Je doelt toch zeker niet op mij?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:03 schreef sp3c het volgende:
dat ze allemaal heel erg slim zijn zeg ik niet
je bent wat kinderachtig bezig vind ik
het is altijd een beetje jammer in dit soort topics dat juist de tegenstanders van defensie er geen fatsoenlijke discussie over kunnen of willen voeren
en met jammer bedoel ik frappant

Waarom dan?quote:

Dat zijn toch net als bewakers expolitieagenten of vergis ik me nu ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zijn wel goede stadswachten wanneer ze straks in een herintregatie project terecht komen.

je reacties in dit topic zijn zachtjes gezegd niet heel erg sterkquote:

Dat ik opmerk dat er in groep 8 kindertjes in geduwd worden. Dat is je ontgaan? Of wil je het daar misschien liever niet over hebben? Nergens ben ik vijandig geweest en ik sta wel open voor discussie hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
je reacties in dit topic zijn zachtjes gezegd niet heel erg sterk
je post een linkje dat nergens wat mee te maken heeft, ontwijkt vragen, legt me woorden in de mond en roept dat ik moet slapen vanwege de tt ofzo
als je geen zin hebt in de discussie ga dan gewoon wat anders doen ofzo want je zet jezelf voor schut ... ga zelf lekker naar bed

Ik heb geen idee? Mijn post was licht sarcastisch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zijn toch net als bewakers expolitieagenten of vergis ik me nu ?

Bij ons zijn het veroordeelde criminelen die een integratiep[roject doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat zijn toch net als bewakers expolitieagenten of vergis ik me nu ?

ik wil het overal over hebben ... sommige dingen boeien me alleen nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat ik opmerk dat er in groep 8 kindertjes in geduwd worden. Dat is je ontgaan? Of wil je het daar misschien liever niet over hebben? Nergens ben ik vijandig geweest en ik sta wel open voor discussie hoor.

waarom het linkje naar man bijt hond?quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef Staal het volgende:
Oja, en welke vragen heb ik precies ontweken?
Ik moet morgen weer vroeg op dus een beetje opschieten als het mogelijk is.

Kut dat ze geen Wilders stemmen. Denk ik,quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij ons zijn het veroordeelde criminelen die een integratiep[roject doen

Die zijn vaak beter dan ex politieagenten, die gaan nogal eens het verkeerde pad op.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij ons zijn het veroordeelde criminelen die een integratiep[roject doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |