Zie het nu idd ook .. (stream loopt achter)quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zag net het moment weer en ze stonden er beide achter en ruim ook
Jij ...gebruikt...streams....quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie het nu idd ook .. (stream loopt achter)
Verhoek is rechtsbuiten.quote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Morendo het volgende:
Een nieuwe linksbuiten heeft absoluut prioriteit. Hopelijk komen ze niet met Verhoek of Boerrigter aanzetten.
Die gast gaat altijd voor zijn eigen kans, wat ik zelfs wel kan begrijpen in deze 1 op 1 situatie. Het is alleen wat jammer dat hij zo hard faaldequote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Assaidi denk ik dacht dat Dost buitenspel stond.
Zo niet, is het een hele vieze vuile egoïst.
Overigens kan een rechtsbuiten of linksbuiten allebei. Sulejmani speelt net zo goed aan beide kanten.quote:
en wie is ons?quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt qua stand en qua verdere verloop voor ons niks uit.
Ach, die kosten nog geen miljoen per speler zo'n risico kun je altijd nemen. Die 2 jonkies wat we nu hebben even een jaar (of 2) uit lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Verhoek is geen Ajax speler, Boerrigter ben ik wel voorstander van
Het maakt altijd uit ook als hebben ze een beter doelsaldoquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt qua stand en qua verdere verloop voor ons niks uit.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt altijd uit ook als hebben ze en beter doelsaldo
Het maakt alleen uit als psv ipv 1, 2 of 3x punten verspeeld en Ajax ook punten verspeeld.quote:
40%quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik schat de kansen op het kampioenschap als volgt:
Twente: 40%
Ajax: 35%
PSV: 25%
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.quote:
Maar als we punten verspelen worden we sowieso geen kampioen meer; want Twente.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
En over gelijkspel vs. verlies:
Stel dat Ajax nog een keer punten verpeelt (gelijkspel) en PSV verspeelt ook punten (verlies), dan zou Ajax nu achter PSV staan op doelsaldo en als PSV vandaag verloren zou hebben, zou Ajax een punt voorstaan.
Gelijkspel i.p.v. verlies vandaag maakt alleen niks uit als Ajax vanaf nu alles wint, want het doelsaldo ga je echt niet goedmaken.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.
Als PSV en Ajax nu gelijk hadden gestaan met 9 doelpunten in het voordeel van PSV dan had Ajax dus 4 x met hoge cijfers moeten winnen en PSV 4x met 1-0 moeten winnen, wilde we PSV nog inhalen op doelsaldo. Dat kan gewoon niet meer; PSV moet dus hoe dan ook punten verspelen.
Inderdaad dus was die ene punt meer verlies vandaag mooi meegenomen geweestquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.
Als PSV en Ajax nu gelijk hadden gestaan met 9 doelpunten in het voordeel van PSV dan had Ajax dus 4 x met hoge cijfers moeten winnen en PSV 4x met 1-0 moeten winnen, wilde we PSV nog inhalen op doelsaldo. Dat kan gewoon niet meer; PSV moet dus hoe dan ook punten verspelen.
Ik moet nog maar zien of Twente uit bij ADO wint.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als we punten verspelen worden we sowieso geen kampioen meer; want Twente.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad dus was die ene punt meer verlies vandaag mooi meegenomen geweest
quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
mertens dost Verhoek
De zeeuw de jong sulejmani
achterlinie is lastig te zeggen
Ja als je ergens op in gaat moet je wel met de juiste argumenten komen en niet met jan boeren fluitjes wiskundequote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik baalde er even van dat ik inhoudelijk inging op iemand zoals jij.
Je snapt duidelijk niet hoe het werkt, maakt niet uit verder.quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja als je ergens op in gaat moet je wel met de juiste argumenten komen en niet met jan boeren fluitjes wiskunde
Nee laat maar omdat jij het wel snaptquote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt duidelijk niet hoe het werkt, maakt niet uit verder.
Met het ontkennen van geval Bergkamp en Jonk enz. Hij heeft het echt gewoon gezegd, de trainers bij elkaar geroepen en gezegd dat Berg. en Jonk eruit gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt hé, zegt 'ie: 'We worden toch geen kampioen meer'
Vuile leugenaar
Mertens mag komen, Dost en Verhoek hebben we niet nodig. Sulejmani mag opzich wel weg anders loopt hij gratis de deur uit.quote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
mertens dost Verhoek
We hebben er eigenlijk wel 2 nodig. Of Hamlap nou weg gaat of niet. Het liefst een veelzijdige spits die ook nog op een andere positie kan spelen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:32 schreef Morendo het volgende:
We hebben sowieso een centrumspits nodig, Dost of iemand anders.
Mertens te duur, niet super goed. Maareh, F. de Boer heeft ook niet gehoord dat ze "rikkie rot op"zeiden ?quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mertens mag komen, Dost en Verhoek hebben we niet nodig. Sulejmani mag opzich wel weg anders loopt hij gratis de deur uit.
Wat betreft de mogelijkheid tot kampioen. Ik zou het niet erg vinden als we het niet worden na zaad wedstrijden zoals die tegen Ado. Die wedstrijd had je nooit mogen verliezen en met die 3 punten had de stand er heel anders uit gezien. Als Ajax punten verspeelt komt dat vaak door onkunde en geklungel. Bij PSV en Twente is het meer unlucky want de bal vliegt er dan gewoon niet in.
Moet ik je even helpen herinneren dat ADO momenteel 4e staat en dat verliezen van ADO dus nog niet eens zo onoverkomelijk is.quote:Op zondag 10 april 2011 19:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat betreft de mogelijkheid tot kampioen. Ik zou het niet erg vinden als we het niet worden na zaad wedstrijden zoals die tegen Ado. Die wedstrijd had je nooit mogen verliezen en met die 3 punten had de stand er heel anders uit gezien. Als Ajax punten verspeelt komt dat vaak door onkunde en geklungel. Bij PSV en Twente is het meer unlucky want de bal vliegt er dan gewoon niet in.
Geen schande inderdaad om twee keer van ADO te verliezen, met hun begroting van 12 miljoen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Moet ik je even helpen herinneren dat ADO momenteel 4e staat en dat verliezen van ADO dus nog niet eens zo onoverkomelijk is.
Verliezen tegen ADO goed pratenquote:Op zondag 10 april 2011 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Moet ik je even helpen herinneren dat ADO momenteel 4e staat en dat verliezen van ADO dus nog niet eens zo onoverkomelijk is.
Inderdaad.. als neutrale kijker (of ook voor ons alle) kan het heel spannend worden op de laatste dag net als in 2007/2008..quote:Op zondag 10 april 2011 19:59 schreef mash_ het volgende:
Die laaste wedstrijd tegen twente gaat echt te spannend worden.
je spreekt hier tegen een Hageneesquote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Verliezen tegen ADO goed praten. Die wedstrijd van laatst hadden we nooit mogen verliezen, enorme blunders aan Ajax zijde, sloeg nergens op.
Mertens - Dost - Sulejmaniquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
mertens dost Verhoek
Geen mertens.quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mertens - Dost - Sulejmani
Eriksen - De Jong
Anita
Wat is zo veel beter aan die opstelling dan de huidige? Ik zie nog honderdmaal liever Hamlap in de spits dan Dost. En als Hamlap niet weg gaat, en Dost komt, zie ik Dost ook niet in de spits staan maar Hamlap.quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen - De Jong
Anita
Het is beter als we andere spelers als Mertens en Dost halen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen - De Jong/Lodeiro
Anita
Yep, denk dat Twente de makkelijkste tegenstander heeft.quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef Morendo het volgende:
Volgende speelronde wordt al een nagelbijter van jewelste:
NEC-Ajax
Heracles-PSV
Graafschap-Twente
Johquote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, denk dat Twente de makkelijkste tegenstander heeft.
De week daarop moet Ajax z'n slag slaan. Zelf thuis tegen Excelsior en PSV en Twente zware uitwedstrijden.
Ik zie Heracles wel winnen, die zijn echt lekker bezig plus Bouma is geschorst. En PSV kwam niet verder dan een gelijkspel in Doetinchem met Afellay.quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, denk dat Twente de makkelijkste tegenstander heeft.
De week daarop moet Ajax z'n slag slaan. Zelf thuis tegen Excelsior en PSV en Twente zware uitwedstrijden.
Niet afgeschreven maar moet wel aantonen dat hij weer een basis plek verdient. Hij heeft dit jaar echt jammer genoeg, niet goed gevoetbald. Niet ten positieve voor Ajax jammer genoeg. Uiteraard hopen dat hij het niveau van vorig jaar weer kan behalen.quote:
Het zou me niks verbazen als ze met B elftallen die wedstrijden gaan spelen. Het zou ze uiteraard sieren als ze met volle sterkte er aan komen en nog proberen die wedstrijd te pakkenquote:Op zondag 10 april 2011 20:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
JohTwente en psv wel weer een wedstrijd voor de europa league tussendoor.
Patje zal wel tegen vlemincx zeggen dat hij het rustig aan moet doenquote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Morendo het volgende:
Tegen NEC spelen in Nijmegen is ook niet makkelijk.
Mertens overpriced ben ik met je eens, Dost vind ik een goede optie voor volgend seizoen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:10 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Het is beter als we andere spelers als Mertens en Dost halen.
Mertens is overpriced, en Dost acht ik niet goed genoeg.
Ik kies zelf altijd voor andere bewoordingen, maar in de strekking ben ik het met je post eens. Dat krijgt ook nog wel een staartje, de aanklager zou daar best een schoppende beweging in kunnen zien.quote:Op zondag 10 april 2011 19:57 schreef badboynova het volgende:
Die blonde homo van psv moet gewoon weer een schorsing krijgen, wat vind ik dat een smerig ventje
Tsja, die supporters hebben wel gewoon de volle prijs betaald voor die wedstrijd natuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze met B elftallen die wedstrijden gaan spelen. Het zou ze uiteraard sieren als ze met volle sterkte er aan komen en nog proberen die wedstrijd te pakken
Nee, zal niet makkelijk worden. Tegen PSV speelden ze met een half B-elftal en hielden het op 2-2. Nu zijn ze wel op volle oorlogsterkte.quote:Op zondag 10 april 2011 20:15 schreef Morendo het volgende:
Tegen NEC spelen in Nijmegen is ook niet makkelijk.
Had onze grote vriend toiboy niet nog een wedstrijd voorwaardelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik kies zelf altijd voor andere bewoordingen, maar in de strekking ben ik het met je post eens. Dat krijgt ook nog wel een staartje, de aanklager zou daar best een schoppende beweging in kunnen zien.
Geen Mertens en Dost. Dost vind ik nog te licht en voor Mertens betaal je te veel. Laat dan lekker Mounir in de spits staan en koop een Verhoek + nog een goede middenvelder.quote:Op zondag 10 april 2011 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eriksen - De Jong
Anita
Waarom moet het allemaal binnenlands zijn? Ik heb hier nog nauwelijks spelers van buitenlandse teams gezien. Waarom moeten wij andere teams spekken? Die zijn niet dom en vragen de hoofdprijs. Heb liever weer wat meer buitenlandse internationals bij Ajax. Zoals een Rommedahl en Pantelic. Hadden we die nog maar dit seizoenquote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen Mertens en Dost. Dost vind ik nog te licht en voor Mertens betaal je te veel. Laat dan lekker Mounir in de spits staan en koop een Verhoek + nog een goede middenvelder.
Zou Assaidi duur zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |