Zie het nu idd ook .. (stream loopt achter)quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zag net het moment weer en ze stonden er beide achter en ruim ook
Jij ...gebruikt...streams....quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zie het nu idd ook .. (stream loopt achter)
Verhoek is rechtsbuiten.quote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Morendo het volgende:
Een nieuwe linksbuiten heeft absoluut prioriteit. Hopelijk komen ze niet met Verhoek of Boerrigter aanzetten.
Die gast gaat altijd voor zijn eigen kans, wat ik zelfs wel kan begrijpen in deze 1 op 1 situatie. Het is alleen wat jammer dat hij zo hard faaldequote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Assaidi denk ik dacht dat Dost buitenspel stond.
Zo niet, is het een hele vieze vuile egoïst.
Overigens kan een rechtsbuiten of linksbuiten allebei. Sulejmani speelt net zo goed aan beide kanten.quote:
en wie is ons?quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt qua stand en qua verdere verloop voor ons niks uit.
Ach, die kosten nog geen miljoen per speler zo'n risico kun je altijd nemen. Die 2 jonkies wat we nu hebben even een jaar (of 2) uit lenen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef Smoofie het volgende:
Verhoek is geen Ajax speler, Boerrigter ben ik wel voorstander van
Het maakt altijd uit ook als hebben ze een beter doelsaldoquote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maakt qua stand en qua verdere verloop voor ons niks uit.
Nee hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het maakt altijd uit ook als hebben ze en beter doelsaldo
Het maakt alleen uit als psv ipv 1, 2 of 3x punten verspeeld en Ajax ook punten verspeeld.quote:
40%quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Ik schat de kansen op het kampioenschap als volgt:
Twente: 40%
Ajax: 35%
PSV: 25%
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.quote:
Maar als we punten verspelen worden we sowieso geen kampioen meer; want Twente.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef Saekerhett het volgende:
En over gelijkspel vs. verlies:
Stel dat Ajax nog een keer punten verpeelt (gelijkspel) en PSV verspeelt ook punten (verlies), dan zou Ajax nu achter PSV staan op doelsaldo en als PSV vandaag verloren zou hebben, zou Ajax een punt voorstaan.
Gelijkspel i.p.v. verlies vandaag maakt alleen niks uit als Ajax vanaf nu alles wint, want het doelsaldo ga je echt niet goedmaken.quote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.
Als PSV en Ajax nu gelijk hadden gestaan met 9 doelpunten in het voordeel van PSV dan had Ajax dus 4 x met hoge cijfers moeten winnen en PSV 4x met 1-0 moeten winnen, wilde we PSV nog inhalen op doelsaldo. Dat kan gewoon niet meer; PSV moet dus hoe dan ook punten verspelen.
Inderdaad dus was die ene punt meer verlies vandaag mooi meegenomen geweestquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV moet sowieso nog punten verspelen voor Ajax, of ze nou 1 punt voorstaan of gelijkstaan en qua doelsaldo 9 doelpunten voorstaan. Het verandert niks.
Als PSV en Ajax nu gelijk hadden gestaan met 9 doelpunten in het voordeel van PSV dan had Ajax dus 4 x met hoge cijfers moeten winnen en PSV 4x met 1-0 moeten winnen, wilde we PSV nog inhalen op doelsaldo. Dat kan gewoon niet meer; PSV moet dus hoe dan ook punten verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |