Misschien willen ze bewust geen partij kiezen?quote:Op zondag 10 april 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is of dat of rik vd boog rik vd boog ole ole. En dat lijkt me niet echt logischvooral niet aangezien ze nu "Johaann, johaan!" zingen.
Ze hebben al lang partij gekozen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien willen ze bewust geen partij kiezen?
Ze zingen trouwens rikkie rot op.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ja maar dan ga je toch niet beide kampen toezingen, lijkt me
Hm, o ja. Raar. Ik hoorde ook duidelijk in het begin: rickie vd boog ole ole.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hebben al lang partij gekozen.
"ga staan als je voor johan bent"
Je hoort het niet zo duidelijk op TV. Dat heb je altijd met spreekkorenquote:Op zondag 10 april 2011 14:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Hm, o ja. Raar. Ik hoorde ook duidelijk in het begin: rickie vd boog ole ole.
Misschien weten de supporters het ook niet meer.![]()
![]()
Rikkie go home volgens mij.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zingen trouwens rikkie rot op.
Ik wist het gister al.quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heul wel!
Ja, niet iedereen staat zondag om 10 uur op.
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.quote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ozbiliz doet me echt denken aan Ikedia. Zo'n opgevoerde brommer die continu over het veld sjort met geen rendement.
In deze wedstrijd ook wel. Die ene maradona actie waar hij 4 spelers voorbij liep en daarna de bal goed voor de goal gaf. Dat er daaruit niemand scoorde was niet zijn schuld, het had wel gekund.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.
Ach, Ozbilliz. Schaartje hier schaartje daar balletje weer terug op Wiel. Voorzet die niet aankomt passeer beweging om vervolgens dezelfde vent weer tegen te komen. Bijzonder matige flanken speler op dit moment en veelte licht voor Ajax.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.
Klopt, hoop dan ook dat Ebe en Ozbi volgend jaar verhuurd worden zodat ze een jaartje kunnen rijpen. Moet er niet aan denken dat 1 van deze 2 of zelfs allebei een basisspeler zijn volgend jaar. En als wisselspeler hebben ze ook niet veel te bieden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Ozbilliz. Schaartje hier schaartje daar balletje weer terug op Wiel. Voorzet die niet aankomt passeer beweging om vervolgens dezelfde vent weer tegen te komen. Bijzonder matige flanken speler op dit moment en veelte licht voor Ajax.
Zelfde voor Ebicillio.
Je snapt natuurlijk wel dat twente nog gewoon wintquote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Whaaaa! Twente nu ook nog eens op achterstand![]()
Hmm i see. Ach, nu maar hopen dat het 1-1 blijft, en dan maken we ze thuis af.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef GieJay het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat twente nog gewoon wint
Nu pennal + rood keeper
PSV moet nog uit tegen Heracles, Feyenoord en Groningen, het kan dus wel. Ze zullen echter vier punten moeten verspelen, mits wij alles winnen, vanwege hun superieure doelsaldo.quote:Op zondag 10 april 2011 16:29 schreef sitting_elfling het volgende:
Opzich geen slechte wedstrijd, Ozbiliz en Ebecillio die geen pepernoot raakte maar Hamlap die toch goed zijn best deed al had hij 1 individuele actie 2e helft beter kunnen afspelen. Toch ruim voldoende. Boilesen kwam er ook goed door vandaag.
Ik zie PSV alleen echt niet 2 keer punten verspelen! Twente mogen we nu niet meer loslaten.
Mja, en ik zie ze best nog 1 keer verliezen of punten verspelen, een 2e keer echt niet of ze moeten vandaag al punten verspelen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
PSV moet nog uit tegen Heracles, Feyenoord en Groningen, het kan dus wel. Ze zullen echter vier punten moeten verspelen, mits wij alles winnen, vanwege hun superieure doelsaldo.
Was gewoon een fout van de keeper die z'n goal uitkwam, Miki tikte de bal over hem heen .. niet zo bijzonder.quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef mash_ het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien. Las wel dat het een mooi doelpunt was van sulejmani. 2 punten ingelopen op twente is ook mooi2e plek heb nu zelf in handen.
Oh oke. Zal het vanaaf wel zien. Nu tweede helft psv even kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was gewoon een fout van de keeper die z'n goal uitkwam, Miki tikte de bal over hem heen .. niet zo bijzonder.
PSV gaat heus wel winnen vandaag. Maar volgende week in Almelo en de week erop in Rotterdam moet ik het nog zien...quote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Ziet er tot nu toe allemaal goed uit bij PSV - Heerenveen.
Inderdaad, als PSV vandaag punten verspeelt zie ik het nog wel gebeuren dat Ajax kampioen wordt. Maar ik zie vandaag PSV geen punten verspelenquote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV gaat heus wel winnen vandaag. Maar volgende week in Almelo en de week erop in Rotterdam moet ik het nog zien...
Op de training schijnt hij anders messcherp te zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef Saekerhett het volgende:
Aad vindt dat de enige manier voor PSV om te winnen is als ze Berg inbrengen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |