Misschien willen ze bewust geen partij kiezen?quote:Op zondag 10 april 2011 14:36 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het is of dat of rik vd boog rik vd boog ole ole. En dat lijkt me niet echt logischvooral niet aangezien ze nu "Johaann, johaan!" zingen.
Ze hebben al lang partij gekozen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef Toad het volgende:
[..]
Misschien willen ze bewust geen partij kiezen?
Ze zingen trouwens rikkie rot op.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef hamburgerjongen het volgende:
Ja maar dan ga je toch niet beide kampen toezingen, lijkt me
Hm, o ja. Raar. Ik hoorde ook duidelijk in het begin: rickie vd boog ole ole.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze hebben al lang partij gekozen.
"ga staan als je voor johan bent"
Je hoort het niet zo duidelijk op TV. Dat heb je altijd met spreekkorenquote:Op zondag 10 april 2011 14:42 schreef Toad het volgende:
[..]
Hm, o ja. Raar. Ik hoorde ook duidelijk in het begin: rickie vd boog ole ole.
Misschien weten de supporters het ook niet meer.![]()
![]()
Rikkie go home volgens mij.quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze zingen trouwens rikkie rot op.
Ik wist het gister al.quote:Op zondag 10 april 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heul wel!
Ja, niet iedereen staat zondag om 10 uur op.
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.quote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ozbiliz doet me echt denken aan Ikedia. Zo'n opgevoerde brommer die continu over het veld sjort met geen rendement.
In deze wedstrijd ook wel. Die ene maradona actie waar hij 4 spelers voorbij liep en daarna de bal goed voor de goal gaf. Dat er daaruit niemand scoorde was niet zijn schuld, het had wel gekund.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.
Ach, Ozbilliz. Schaartje hier schaartje daar balletje weer terug op Wiel. Voorzet die niet aankomt passeer beweging om vervolgens dezelfde vent weer tegen te komen. Bijzonder matige flanken speler op dit moment en veelte licht voor Ajax.quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik meer bij Ebe. Ozbiliz heeft ook wel zijn goede momenten gehad, niet in deze wedstrijd however.
Klopt, hoop dan ook dat Ebe en Ozbi volgend jaar verhuurd worden zodat ze een jaartje kunnen rijpen. Moet er niet aan denken dat 1 van deze 2 of zelfs allebei een basisspeler zijn volgend jaar. En als wisselspeler hebben ze ook niet veel te bieden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ach, Ozbilliz. Schaartje hier schaartje daar balletje weer terug op Wiel. Voorzet die niet aankomt passeer beweging om vervolgens dezelfde vent weer tegen te komen. Bijzonder matige flanken speler op dit moment en veelte licht voor Ajax.
Zelfde voor Ebicillio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |